16 Nisan 2011 Cumartesi

Gong Yoo: Finding Mr. Destiny

Ben filmi izleyene kadar Gong Yoo bir film daha çekmiştir heralde. Ne zaman filmi açsam bir aksiyon bir curcuna.. Nihayet gerçekten de nihayet izledim :D

Gong Yoo ve Im Soo Jung oynuyor başrollerde. Gong Yoo'yu anlatmaya gerek yok, o bir ilah :D Im Soo Jung'u ise Misa dizisini izleyenler hatırlayacaktır.. Filmle ilgili bilgiler, görseller çıktıkça Gong Yoo fanlarının bazıları Im Soo Jung'u sevmemiş, eleştirmişti. Ben aksine çok seviyorum bu oyuncuyu. Misa'dan sonra sevmemek imkansızdı:)) Gong Yoo ile yanyana iyi görünüyorlar. Sadece rol arkadaşı olarak tabi :D :D :D

Filmimizin kabataslak konusu şöyle; ilk aşkını arayan bir kadın ve unutulamayan ilk aşkları bulma amacıyla kurulan bir şirket.. Hindistan kareleriyle, ezgileriyle başlıyor sahne~~

Gong Yoo, filmdeki adıyla Gi-Joo bir turizm acentesinde çalışan dürüst bir insandır, dürüst kişiliği ve yaptığı iş birbirini tutayınca işten ayrılır, çeşitli işler yaptıktan sonra nihayetinde kendi işimi kurmalıyım der. Eski bir arkadaşından yardım ister ve dolandırılmak üzereyken kurtulur. Karakolda dolandırılan diğer arkadaşları arasında çıkan "ilk aşk" tartışması sonucunda Gi-Joo'nun aklına parlak bir fikir gelir! İlk Aşk şirketini kurar ve bekler müşterilerini :P




Im Soo Jung filmdeki adı Ji-Woo ise müzikalde görevli, sahne yönetmenidir. Kendisine evlenme teklif eden pilotu  -ilk aşkını unutamadığı için-  reddetmesi üzerine babası tarafından "ilk aşkını unutamadın madem o halde bulalım onu!" azarıyla birlikte yaka paça Gi-Joo'nun ofisine sürüklenir ve ilk aşkını arama macerası başlar.

Wanted: Kim Jong Wook!!

10 yıl önce Hindistan gezisinde tanışıp aşık olduğu ve hakkında tek bilinen şey adı olan adamı aramaya başlar, Gi-Joo ve JiWoo.. Beraber dağ tepe gezerler, Kim Jong Wook adındaki her kişiyle görüşmeye giderler..

Dedektif ikilimiz Kim Jong Wook'u ararken zaman zaman geçmişe 10 yıl öncesine döneriz... Ji-Woo ve Jong Wook'un birlikte geçirdiği günlere... Hindistan sahnelerini çok sevdim.. Sahneler çok otantik çok farklıydı, müziklerle birlikte..


finding mr destiny mydestiny
                                          ~~Gong Film çeker, mydestiny wall yapar~                                                  -orjinal boyut için tıklayınız-

Kayıp ilk aşk umutsuzca aranmaya deam ederken, Ji-Woo gösterime hazırlanan müzikalle ilgilenmeye, Gi-Joo ise şirketine gelen abuk sabuk kişilerle uğraşmaya devam eder.. Bir gün müzikal oyuncularından biri gösteriye geç kalır ve benim çok hoşuma giden o sahne gerçekleşir.. Gösteri yönetmenimiz Ji-Woo geç kalan oyuncunun yerine geçer ve enfes bir iş çıkarır ortaya.. Tabi bizimle birlikte Gi-Joo da hayran hayran izler..

Gerisini anlatmayayım siz izleyin:)) Film güzel miydi diye sorarsanız evet güzeldi. Çok şahane unutlmaz değildi, ama güzeldi, sıkılmadan gayet keyifle izledim. Gong yoo'nun karakteri çok sevimliydi. Sakar halleri görülmeye değer:)) Yine de Gong Yoo'nun bir sonraki projesinin daha sağlam bir senaryo olmasını diliyorum. Yalnız filmde hoşlanmadığım şey Im Soo Jung'un saçları!! O dağınık saçları karakterin özelliğinden belki öyleydi ama bence daha güzel bir salaş görüntü çıkartabilirlerdi.. Saçları sadece flashback ve müzikalde oynadığı sahnede beğendim.. Saçaklı kız :D O haliyle evlenme teklifi aldı üstüne bir de reddetti :D Hele filmin sonunda kaptı Gong'cuğumuzu :D Biraz daha uzatırsam başta yazdığım fanlardan olacağım sanırım :D :D
Küçük Not: Çalışmanın üstündeki repliği bir türlü hatırlayamamıştım, google'da arama yapınca buldum. Pudratozu.blogspot'a teşekkürler^^
Filmi izleyin, tavsiye ederim^^
See ya!!~

15 yorum:

  1. sen de mi hakkaten de izleyen herkes kızın o halle velenme teklifi alması reddetmesine takmış, kız başrol elbet alacaktır diye başladım filme. ilk başta sıkıcı sonra şaşırtıcı sonra tebessümle izlenilen bir film. bazen fazla mı uzun diye düşündüm. lakin bu film klişe gibi görünsede hayatta böyle imkansız sanılan tesadüfler yer almakta. ben de geçenlerde bloğuma yazdım, gong hakkındaki iyi ajussivari düşüncelerimi:)

    YanıtlaSil
  2. Gong Yoo^yu çok sevsem de filmi o kadar beğenmedim. Çekimler güzeldi ama filmin akışı pek güzel değildi. Gong Yoo'nun kıza aşık oluşunda da sorun yok ama kız nasıl ona aşık oluyor tam olarak anlamıyoruz. Gong Yoo'nun askerlikten sonraki ilk yapımı olması sebebiyle seyrettim. Amacım zaten hikayeden çok Gong Yoo'nun oyunculuğunu izlemek olduğu için beni yeterince memnun etti. O şapsal karakterinde bile insan bu kadar karizmatik olabilirdi :D Filmin en sevdiğim sahnesi de kızı kendisine çekmesiydi :D

    YanıtlaSil
  3. Ama kız da fazla saçaklıydı yahu! Koreliler zaten nerde saçaklı var gidip onu buluyorlar :D Mesela kızın kardeşi film boyunca şık bir haldeydi, sevgilisi onu önce terketti, sonra geri dönüp kızın en saçaklı haline evlenme teklifi etti :D Sadece biraz daha derli toplu olabilirdi Ji-Woo.. Neyse Gong'un hatrına izledik işte :P

    YanıtlaSil
  4. Selocann^^ Amma çabuk harcadın ama filmi:) Şahane değildi evet ama güzeldi, ben sıkılmadan izledim ve pişman olmadım. Yine de daha güzel bir proje olabilirdi haksız değilsin:)) sSon cümlelerine katılıyorum :P :D

    YanıtlaSil
  5. Tam üstüne geldi desem yeridir.:) Daha dün izledim bu filmi ve çok beğendim çok güldüm :) çok çok tatlı ve masum Güzeldi ya :)

    YanıtlaSil
  6. Gong Yoo'nun sakar hallerine ben de çok güldüm çok sevimliydi :D

    YanıtlaSil
  7. O.o
    Delireceğim. O.o
    Hala izleyemedim. O.o
    İndirdim telefona bile attım ama öyle duruyor 140 mb yer kaplıyor. O.o
    Ama yazını okuyunca daha bir heveslendim chingu.xD En yakın zamanda inşallah.xD

    YanıtlaSil
  8. Güya birlikte yorumlayacaktık filmi :P :P Hala izlememişsin, cık cık cık ayıp :D
    İzle bakalım, merak ediyorum beğenecek misin:))

    YanıtlaSil
  9. Filmin replikleri şaheneydi. En çok etkilendiğim ise 'Çaba göstermesem de karşılaşmam gereken kişilerle karşılaşmalıyım.' sözüydü.

    YanıtlaSil
  10. Merhaba Osamann. Bloguma ilk yorumun, yeni bir okuyucu:) Hoşgeldin!~
    İzlerken dikkatimi çekmeyen bir replik. Hakikaten güzelmiş. Benim aklımda kalan replikler yukarıda ki wall'da yazıyor:)

    YanıtlaSil
  11. Aşkım ne yapsa izlerim. Her türlü gideri var. Bu filmde de çok başarılıydı. Bu arada resme bittim eline sağlıklı. Fanart mı deniyordu bunlara?

    YanıtlaSil
  12. Ben de izlerim valla, Gong Yoo bu :D Çalışmamı beğenmene sevindim, az uğraştırmadı beni:)) Evet sanırım fanart. Gong Bir ilah ben fan isem yaptığım çalışma fanart oluyordur zannımca :D

    YanıtlaSil
  13. Geçen hafta sonu Korea-fans ile izledim bu filmi. Sırf bunun için o gün çekmediğim kalmadı hatta :D Teknik aksaklıklar nedeniyle pek bir şey anlamadım. Hele bide etrafım Gong YOOyu tanımayan ama yorum yapan,0-3 yaş bebesi gibi ota boka gülen ergen kızlarla çevrili olunca tahmin edersiniz ki izlediğimden bi bok anlamadım.
    Bi Gong işte başka bir şeyi yok filmin.
    Afişler süper ellerine sağlık. Ben o sözü o an telefonuma kaydetmiştim :P

    YanıtlaSil
  14. Ben de bir gün şu korea-fans buluşmalarına katılsam keşke diye geçiriyorum hep içimden ama anlaşılan öyle pek de güzel bir olay değilmiş :D Filmi doğru düzgün izleyemediğine göre. Hele de Gong Yoo tanımayan kişiler, kabus! :D :D Aman tanımasınlar zaten :P Film de Gong Yoo olmasa hemen çıkar çıkmaz izleyeceğim bil film değil benim için :D Kötü değil ama fena sayılmaz. Gong hatrına keyifle izlenecek bir film. Afişim güzel dimi :P Teşekkürler^^

    YanıtlaSil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^