25 Haziran 2016 Cumartesi

Kdrama İzleme Listem

Hu huu!

Geçtiğimiz günlerde "Bana K-drama Önerin!" çığlığıma cevap veren blogger dostların tavsiyeleri üzerine oluşan liste aşağıdaki gibidir efenim. Tavsiye sırasına göre izlemeye başladım açıkçası, bu listeden de öncelikli olarak bunu izle diyeceğiniz dizi varsa hayır demem. Şu aralar Cheese in the Trap izliyorum. 

She Was Pretty
Reply 1988
Cheese in the Trap
Another Miss Oh 
Signal
Oh My Venus
Descendants of the Sun
Plus Nine Boys (izlenebilitesi var!)
Splash Splash Love
Remember / War of the Son
Adolescence Medley
Cunning Single Lady
Mariage Contract
Ojacyo Brothers
Another Miss Oh
Beautiful Gong Shin
My Amazing Boyfriend
Dating Agency: Cyrano
Goodbye Mr. Back
Jackpot
Please Come Back
Mister
Scholar Who Walks
Beautiful Mind
Beautiful Gong Shim
Doctors

Yeni dizilerden güzel olan var da bana söylemiyorsanız küserim bak :) Yenilerden de önerin ki günceli de takip edebileyim.

Edit: Chee in the Trap bitti efenim ^^' Çemkirmelerimi üşenmezsem bir ara yazacağım. Şimdi sırada Nabrut'un önerisiyle Another Miss Oh var ve ikinci dizi olarak Signal



11 yorum:

  1. Of çok güldüm ahahahahahaha aldım inceyi ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jdjdndkfndj fark edeceğünü biliyor idim! :)

      Sil
  2. Doctors güzel bence daha iki bölümü yayınlandı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wuhuu yenilerden bi öneri. Onu da ekleyeyim hemen listeye. Tişikkirlir :)

      Sil
  3. İnanmıyorum listede "THE MASTERS SUN" ve "KILL ME HEAL ME" dizileri yok!! :D Şiddetle tavsiyemdir. Olay dizilerdir. Man From The Stars ı da kesin izle. Bu yazdıklarımı izlemessen küserim bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanmalısın çünkü söylediğin dizileri izledim :D son bir yıl sınav sebebiyle uzak düştüm dizilerden dolayısıyla son dizilerden öneri listesi hazırladım.

      Eski kdramacılardanım yoksa!!!!1!!11! :D

      Sil
  4. İnatla izlemediğim bir kaç dizi gördüm yukarda. İzleyip izlememekte hala kararsızım onları ama. İzlemeliyim gibi duruyor sanki :)

    Liste gayet güzel olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi dizilermiş onlar? Merak ettirdin bak!!! :)

      Sil
  5. Ben de izlemeyeli bir yıl oldu geçen günlerde School 2015 e başladım zor, çetrefilli kararsızlığımdan sonra! Entertainer, Twenty Again ve Sassy Go Go yu da izlemeyi düşünüyorum belki sen de listene eklersin ~~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman bu listeyi referans al sen de. Entertainer yenilerden galiba listeye ekleyeceğim. Merak ettim. Sassy go go okul dizisi ki lise dizisi izlemeyi sevmiyorum artık. Twent again hmm bunu bilmiyorum galiba anımsayamadım bakacağım nasıl olduğuna.

      Tişikkirlir :)

      Sil
    2. Twenty Again'i instagramda komik olarak gördüm baya eğlenceli bi yapıma benziyo. :) Ben de lise dizilerini çok severim aksine heheh
      Önemli değill :')

      Sil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^