21 Ağustos 2017 Pazartesi

Karamsar blogger in da house!

Selam blog insanları,

Bazen kendimi şu meşhur süte düşen iki fare hikâyesindeki çırpınan fare gibi hissediyorum. Lakin bir sorun var ben çırpındığım halde sütün yüzeyi bir türlü tabaka halini almıyor, tereyağına falan dönüşüp kurtulmamı sağlamıyor. Çabalarım nafile kalıyor. Kamu spotu gibi oldu biraz böyle yazınca. Bkz: Bazen kendinizi çok yalnız ve çaresiz mi hissediyorsunuz? Çare Alo 183’de! :) 183 benim şu sütü kaymağa çevirememe halime de yardım eder mi acaba?

Aylar sonra bu kadar kısa ve karamsar bir yazıyla bloğuma dönüyor olmanın verdiği can sıkıcı ruh halimi alıyor ve yazmam gereken yazılara dönüyorum efenim. 

Bahab’ınız bol, ruhunuz şen olsun! 

4 yorum:

  1. Evet sağlamıyor, süt mü bozuk acaba diye de düşünmedim değil! Bozuksa da yapacak bir şey yok, ya süt bitene kadar içeceğim ya da çıkmadık candan ümit kesilmez deyip çırpınmaya devam edeceğim. Sevgiler,Seda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Seda, ne güzel özetlemişsin. Vazcaymak yok, devam! :)

      Sil
  2. Son bir kaç yıldır çoğu blogerlerin üzerinde kara bulutlar dolanıyor galibe. Aynı ruh hali ve karamsarlık bende de var. Sen yine kısada olsa bir şeyler yazmışsın bloguna benim içimden o bile gelmiyor. Hatta şu an yorum yapmama bile şaşırıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh eski tayfadan bir çingu görmek ne güzel :) Yorum da bir adımdır K'Delisi, yazı da yazabilirsin inanıyorum! :) Fighting ^^

      Sil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^