19 Şubat 2015 Perşembe

Mersin'e kar yağdı!!!!

Mersin Kar Altında!

 

Sabah annemin "Kalk! Kar yağıyor!" uyarısıyla fırladım yataktan zira bu masum blogger hayatı boyunca hiçbir şekilde kar görmemiş zavallı bir insandır. Birkaç hafta önce sabahın kör saatlerinde hava eksilerde bir derecedeyken yine birkaç kar tanesi düşmüştü sokaklara lakin o zaman uykuda olduğumdan kaçırmıştım, uyandığımda günlük güneşlik bir hava vardı. Bu defa kaçırmadım zira şu saat oldu yerlerde hala kar var! :) Mersin'e kar yağdı yahu ne diyorsunuz! Tililili :)


mersin kar


Hemen sokağa fırlayıp fotoğraf çektik tabii görgüsüzler olarak :) Çok ilginç manzaralar oluştu kar ve Mersin birleşince. Düşünün ki ayağımda converse sokağa fırladım ve manzara şöyleydi: Sırtımda deniz, yüzümde güneş, elimde ise kocaman bir kar topu! Ne hoş di'mi? :) 


mersin kar


İlk fotoğrafta komşunun kızını tanıyamadım bu kim yahu dedim, ilk defa bu çocuğu bu kadar sıkı giyinmiş görüyorum :) Az daha yere yatıp, oyun yapacaktı kızçe, son anda dur hasta olacaksın dedim de söz dinledi :) Yalnız kuzenleri de arasına katılınca, "Hadi kardan adam yapalım" demeye başladılar. Deliler :) 

Mersin'de her yere kar yağdı sanıyorduk ama sadece Mezitli, Davultepe, Tece ve Erdemli'de yağmış. Ucundan yakaladık neyse ki karı. İş yeri çarşıda olan ablamı aradım kar yağıyor mu diye ama cıks yağmıyormuş. Kar güzel falan ama deli bir soğuk var şu an Mersin'de. Eksiye düşmüş derece ki zaten bu nedenle kar yağışı oldu. Kışlıklarımı çıkarmamış biri olarak: Üşüyorum! Birkaç parça kazak ve montum dışarıdaydı zaten gerisini çıkarmadım hiç tembellikten. Zaten bir ay sonra havalar ısınacak çok şiddetli soğuk yok Mersin'de. Bugün istisna tebikisi, hava buz! 

Kar topu yapıp fotoğraf çekindik :) Ellerim dondu ama! Eldiven kullanmıyoruz tabii Mersin'de bu yüzden kara hazırlıksız yakalandık :P Geyiğini kaç gün yapacağız bu karın bakalım :) Kar güzelmiş fakat yerler kar tabakasıyla kaplı olduğundan yürümek zor oldu. Bir de üstüne yağmur yağınca arabaların aktif olarak geçtiği yol kenarları karla karışık çamur olunca çirkin bir görüntü oldu. Bkz:

mersin kar


Sokakta, balkonda, çatılarda, teraslarda her yerlerde elinde fotoğraf makinesi olan insanlar vardı. Bir şehir dolusu insan görgüsüzlüğünü belgeledi bol bol :) Ben de sıcak çayımı pencere kenarında fotoğraf çekip, karla eğlenen esnafları izleyerek içtim :) 

mersin kar


mersin kar

Kar topum! :))

Bu yazıya Ezginin Günlüğü - Leyla şarkısı yakışır. Hadi dinleyin :) *tık tık*

Not: Blogspota geçtim ki ben :) BS'deki ilk yazım ne olacak merak ediyordum, kar oldu :) Beni takip etmeye devam edin ^^'

2 yorum:

  1. Bizde görgüsüzlüğümüzü belli ettik bol bol fotoğraf çekildik :D kkk Ama sonradan kar değilde dolu olduğunu öğrenince hayal kırıklığına uğradık ^_^ Çok azıcık kar yağmış hep yağan doluymuş anlayacağın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annem beni "Kar yağıyor" diye uyandırınca ilk aklıma gelen dolu olmuştu benim de lakin bildiğin kar çıktı bembeyaz oldu her yer çok hoştu :))

      Sil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^