15 Kasım 2010 Pazartesi

Trendy’den uzakdoğu rüzgarı~

Trendy dergisi şaşırtmaya devam ediyor.. Sırf Kore rüzgarından dolayı derginin takipçisi oldum! Az önce Esmadan öğrendiğime göre bu hafta Trendy tam kore dergisi gibiymiş.. Dergi kapağında Kim Nam Gil var! Ayrıca Kim Nam Gil röportajı.





Posterler sırasıyla şöyle; Yoon Eun Hye, Jang Geun Suk, DBSK vee vee veee GONG YOO posteri var :D :D :D OMG!! Bu trendy alınır!!




Ayrıca istek sayfalarında küçükte olsa Kim Bum ve Big Bang grubunun resimleri var. Sadece Gong Yoo için bile bu dergi alınır.  hahaha :D

7 yorum:

  1. Özellikle Gon Yoo için böyle tepki vereceğini biliyordum.xdxd

    YanıtlaSil
  2. Canım özellikle unutmayıp haber verdiğin için sonsuz teşekkürler. Bu hafta mutlaka alacağım. Ayrıca BumiEsma aracılığıyla çeşitli blog ve forumlarda da tanıtım yapıyorum tabii ki teşekkürü unutmadan. BumiEsmaya bir kez daha teşekkürler... ;)

    YanıtlaSil
  3. Rica ederim ;) Evettt esma sultan süperr :)))

    YanıtlaSil
  4. Kore dünyasına uzak olanlar amma da sinirleniyorlardır dergilerini ele geçirmemize :D ahahaha
    yaşasın kötülük :D :P

    YanıtlaSil
  5. Kesinlikle katılıyorum :D

    YanıtlaSil
  6. Ne demek efendim.xd
    Koreseverleri hizmet en öncelikli görevim.xdxd
    Hele sizler gibi emeğe saygılı arkadaşlarıma.:)

    YanıtlaSil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^