11 Aralık 2010 Cumartesi

Mersin'e kış geldi!



Evet! Nihayet Mersin'e kış geldi. Daha geçen hafta denize giden insanlar vardı burada! (uyuzlar! :D) Bu hafta ise yağmur, soğuk her yanımızı sarmış durumda. Hiç şikayetçi değilim. Zira kış mevsimini çok severim. Yağmur duasına çıkacaktım neredeyse :D Bu yıl amma geç geldi kış. Zaten hepi-topu üç ay sürüyor kış o da gelmiyordu az daha :P

An itibariyle Mersin'de yağmur bardaktan boşanırcasına yağmaktadır. Üşümeyi ne kaa özlemişim yahu :D Dışarıda yağmur, elimde bir fincan sıcak kahve değmeyin keyfime..

2 yorum:

  1. Merhaba mydestiny. Kore dizileriyle çok geç tanıştım ve yeni yeni izlemeye başladım. Şimdi koreyle ilgili blogları okuömaya başladım. Senin blogun da ilgimi çekenlerdendi. Geçmişten günümüze yaparken Mersin yazın ilgimi çekti. Ben de Mersin'de yaşıyorum. Seninle tanışmak ve dizeler hakkında konuşmayı çok isterim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba~!

    Mersin'de yaşıyorsun demek ne güzel. Buralarda Kdrama seven pek insan yok, yeni biriyle tanışmak güzel olur:) Mail atayım ben sana:)

    YanıtlaSil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^