7 Ocak 2011 Cuma

Hana Yori Dango - Japon işi F4!!~


hana yori dango poster



Sonsuz aşk sen ona inandığında gerçekleşen bir şey, ona inanmak gerçekten önemli.  Sonsuz aşkı gözle göremezsin...

(Makino)

   İnciri ikiye böldüğün zaman ortası kalbe benzer.
Bu yüzden tadının acı ve tatlı olduğunu söylerler.
Tıpkı aşkın tadı gibi.....
 Ama ben aşkın tadını senin yaptığın kurabiyelerde buldum....

(Doumyouji)




Hana Yori Dango ya da Boys Over Flowers.. Seri, Kamio Yokonun aynı adı taşıyan shoujo mangasından uyarlanmış. Önce Japon versiyonu sonra Kore versiyonu.. Ben ilk Kore versiyonunu izledim. Çok beğenerek üstelik.. Sonra, geçen hafta Japon versiyonuna başladım. Bittim!! Bu, diziyse eğer; Kore versiyonu neydi diyeceğim neredeyse! Konuyu, içeriği biliyorum. Kore versiyonunu izlemişim, buna rağmen sanki aylardır beklediğim, konusu çok ilginç bir diziyi seyreder gibiydim. Bir hafta içinde 2 sezon + filmi izledim. Bir dizi bu kadar mı güzel olur? Çok beğendim, çok..

hana yori dango


İlk bir iki bölüm ister istemez Kore-Japon karşılaştırması yapıyor insan ama sonrasında bağımsız bir şekilde izleniyor. İlk bölümde japonlar çok çirkin geldi gözüme. Rui hariç tabi çünkü içlerinde en tatlı olanıydı. Makino da sevimli, güzel bir kız. (Jan Di'den daha güzel) Doumyuiji Tsukasa'yı gördüğümde tüh çirkinmiş başrol oyuncusu izleyemem heralde, dedim.. Fakat bölümler ilerleyince çoğu kişi gibi ben de Domyuiji'yi benimsedim, sevdim. Domyuiji; tüm çirkinliğine rağmen çok tatlı, çok sevimli. Zayıf japoncası epey komikti.

                            mydestiny

Bu arada yazmazsam olmaz. Rui'nin o elma yeme tarzı da nedir öyle?! :D  Koptum resmen! Kendinden geçmiş bir şekilde elmayı rendelemesi, kaşıklaması.. Domyuiji iyi ki elma fobisi yaratmış onda. Elma dediğin Domyuiji'nin yediği gibi yenilir!!  Te o kaa! :D  Herşey bir yana Rui'nin melodik bir sesle "Ma-kino~~" deyişi pek bir tatlıydı yahu! :)


Her şeye rağmen mutlu son oldu tabii. Mutlu son'ları seviyorum!!^^ Banzai!! =)





Bu basın duyurusu pek komikti. Ben de güzel bir resimle tanıtır, diyordum. Karşımıza Makino'nun en doğal hali çıktı  :) Gerekçeleri de süperdi hani   :)

Final filmi en az dizi kadar güzeldi. Hele şu aşağıdaki taç neler açtı çiftin başına.. Doumyuiji ailesinin nesilden nesile taşıdıkları: Venüs Gülümsemesi. Dört muhteşem taştan oluşan taç.


Her taşın bir de anlamı var. Yanlış hatırlamıyorsam şöyleydi; Amerika'nın umudu, Güney Denizinde Sevgi,  HongKong'un gözyaşı ve Eski zamanların sırrı.. Buna benzer şeylerdi. Maceradan maceraya koşup durdular. Issız adaya düşüp Survivor mücadelesine katıldılar. Bir yerlerden Acun'un çıkmasını bile bekledim ben :)

                     
Bütün sorunlar çözüldü, herşey tatlı sona bağlandı. Ha unutmadan şu Sojiro niye bir türlü Yuki'yi sevemedi ilginç :D :D Yuki 2 sezon + film boyunca koşup durdu çocuğun peşinden :D Finalde bütün F4 üyelerini ve diğer karakterleri görmek güzeldi.

                                                              
hana yori dango finale


                                                                   -The end-

Bir dizi daha bitti. Nedense Japon dizisi izleyesim var:)) Şu sıralar ilgi çeken bir Kdrama yok bildiğim kadarıyla... F4'ün Çin ve Taiwan  versiyonu da varmış; yeni öğrendim. Onları da mı izlesem acaba :D

16 yorum:

  1. Çin ve Tayvan'a pek bulaşma derim ben.xd

    Ahh ahh yorumlarına aynen katılıyorum... Hana Yori Dango bir başkaydı ya... T.T
    Boys Over Flowers'a konunun işleniş şekli açısından 10 basar. :D
    Vee Rui Ruiii~~ ♥_♥
    Tamam yine başlamıyorum, yoksa beni susturamayacaksın.xd

    Japon dizisi birde Hana Kimi var oda çok güzel izlemediysen tavsiye ederim.
    Oguri Shun oynuyor.xd Rui yani.... :abaza:

    Death Note linkleri şimdi hatırladım tekrar bakayım bi dur.xd
    L'i izlemeden daha fazla vakit geçirmeni istemiyorum.xdxd

    YanıtlaSil
  2. Hana kimi dizisini izledim. O dizide de Nakatsu'ya aşık olmuştum :D :D Çok güzel diziydi o da. Death Note hala aklımda. İzleyeceğim inşallah :D

    YanıtlaSil
  3. Evet, Nakatsu'da süperdi.xd
    Oguri Shun siyah saçlı pek sevmedim doğrusu.xd Ama olsun. :D

    YanıtlaSil
  4. Ben de kızıl saçlı halini daha çok sevdim.

    YanıtlaSil
  5. aynı benim hikayemi anlatmışsınö. ben de önce koreyi izlemiştim, ardından japona başladım. tipleri ben de başta beğenmedim ama zamanla alıştım hatta koredekilerden daha çok beğendim bir süre sonra. bir kere matsu'yu lee min ho'dan çok beğeniyor ve seviyorum kesinlikle^^ hyd zamanla benim en çok sevdiğim jdramalardan oldu. hatta tüm uzak doğu dizileri içinde dönüp dolaşıp en çok izlediklerimden. daha geçenlerde açıp yine ilk bölümlerine baktım^^

    japon dizi tavsiyelerim; nodame cantabile, nobuta wo produce. bunlar daha animevari olanlar. bunun dışında last friends ve hard to say i love you da güzeldir.

    YanıtlaSil
  6. Tavsiyelerin için teşekkür ederim Kimbap. İzleme listem oluşuyor hafiften :D Hadi bakalım :P

    YanıtlaSil
  7. aha, işte burda size katılamıyorum kızlar; ben her şeye rağmen lee min ho'cu ve de sırf o yüzden hana yorgi dango'nun kore versiyonunu daha çok sevenlerdenim. ama japon dizisinin de kalbimde yeri ayrıdır; ilk izlediğim uzak doğu dizisidir kendisi... domyouji-makino kimyasını ve makino'cuğu jan di'ye göre çok çok sevsem de bu böyle :)

    ayrıca japon çocuklardan sonra korelileri izleyince işte gerçek çiçek çocuklar bunlarmış demiştim ben de :))) japonlar şeker, sevimli; ama o kadar da yakışıklı diildi. en azından bu dizideki halleriyle :P yoksa matsu'nun gokusen'deki hali pek bi hoştu :)

    yalnız o ıssız ada muhabbeti neydi yav? bana biraz fazla absürt geldi :D ama zaten caponcukların bu absürtlüğünü seviyoruz, di mi? ^^

    YanıtlaSil
  8. Lee Min Ho'yu biz de seviyoruz ama F4 konu bakımından en iyi Japonlar tarafından anlatılmış gibi. Kore versiyonu göze çok hitap ediyordu. Dediğin gibi gerçek çiçek çocuklar bence de Korelilerdi :D :D Katılıyorum^^

    Issız ada :D :D :D Absürt mabsürt seriyi tamamlayan bir filmdi :D Her türlü absürdlüğe rağmen dediğin gibi seviyoruz :P

    YanıtlaSil
  9. Doumyoji'ye cirkin diyeni dovuyorlarmis, ya da, doveriz, ona gore :P

    YanıtlaSil
  10. İlk kez Jdrama izlemenin acemiliği diyelim, dövmeyin beni :P Şimdilerde seviyorum bu adamı çok fena:))

    YanıtlaSil
  11. Te gecen yildanmis bu yazi, sanki hemen karsima cikivermisti blogunu actigimda :P Simdi tekrar bulana kadr canim cikti :P

    Tamam, affedildin, 1 yil gecmis uzerinden :P

    MatsuJun, sevilir ki, evet ^^

    YanıtlaSil
  12. Arama butonum bile vardı oysa blogumda :P

    MatsuJun'u(Domyoji demeye alışkınım adını yazmak tuhaf oluyor:) ) diziyi izledikten sonra çok sevmeme rağmen nedense başka dizi-filmlerini izleme fırsatı bulamadım. Aklıma gelmişken dizi-film geçmişine bakıp güzel bir şey seçeyim ben.

    Benim için bu çocuk hep Domyoji kalacak sanırsam :P

    YanıtlaSil
  13. ^^' Sayfalari tek tek geri gittim desem. Pek bir teknoloji cahili hissettim kendimi ^^'

    Kimi wa Petto, kesinlikle tavsiye ederim. Benim favorilerimdendir. Yeni Kore film versiyonu cikti, ama orijinal Japon versiyonu tadindan yenmez bir sey.

    Bir de, bir filmi var MatsuJun'un, bir seker, bir tatli. Izledikten sonra tadi damaginda kaliyor insanin. "Myuu no anyo papa ni ageru".

    Simdilerde yeni bir dizisi var, benim favori Japon aktorum Eita ile birlikte. Onu izlemeyi dusunuyorum ben de.

    Sana oncelikle ilk ikiyi tavsiye ederim ama :P

    YanıtlaSil
  14. İkisini de izleme listeme aldım. Önce filmi sonra diziyi izleyeceğim. Bu aralar Japon yapımı izlemek istiyordum hazır öneri de almışım izlerim artık =) Teşekkürler^^

    YanıtlaSil
  15. gerçekten de güzel bir film.bayıldım güney korerelilere hasta oluyorum

    YanıtlaSil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^