9 Mayıs 2011 Pazartesi

I need a girl ♪♫






Taeyang'ın 2010 solo konserinden bir video. I need a girl ve After You Fall Asleep şarkılarının videosu. Taeyang, I need a girl şarkısını söylerken seyircilerin arasına dalıyor! Şarkısını söylerken bir yandan da seyircilerin kalp krizi geçirmesine sebep olacak şekilde koltuklar arasında dolanıyor. En güzeli ise, seyirciler arasından seçtiği bir kızı kolundan tutup sahneye getirmesi!!! Kızcağız utançtan, sevinçten ne yapacağını şaşırmış bir şekilde kendini Taeyang'a bırakıyor :P Muhtemelen BB özellikle de Taeyang fanlarının izlediği bir videodur ben yeni izledim ve bayıldım! :P İzlemeyenlere tavsiye ederim^^

11 yorum:

  1. Videoda dikkatimi çekenler ;
    1) Taeyang hayranının yanına gittiğinde heyecandan sanki Taeyang yanlarındaymış gibi diğerlerinin ayağa kalkması.
    2) Güvenlik görevlilerin eğilerek Taeyang'ın önünü ve arkasını koruması. Yalnız bunu yaparken Taeyang'a uzatılan ellere sert bir şekilde vurması
    3) Hayranların çığlığını duyan Taeyang'ın 32 dişini birden görmek
    Kız heyecandan sorulan soruları anlamadı. Bence yine iyi cevap verdi. Ben heralde 4. tekrarda falan ancak cevap verebilirdim, bir de titremekten elini tutamazdım.
    Bir de en çok merak ettiğim şey, Taeyang sahneye getireceği kızı, bikinin bedenine uyacağını da hesap ederek mi seçti? Hahahaha:D
    Kızı öpüşü yorumsuz :D
    Bu konseri izledikten sonra, Teayang'ın 18+ konseri böyle ise, kim bilir GD'ninki nasıl olur sorusunu aklıma getiriyor. (GD çabuk solo albüm çıkart. ) :D

    YanıtlaSil
  2. Selam BBsever :P

    1- Taeyang heyecanı işte :P
    2- Yazık o güvenlik görevlilerine :D Epey yorulmuş olmalılar. Bir de Taeyang kendi özgür iradesiyle çıkmış dolaşıyor koltuk aralarında, o ne karışıyor ki uzatılan ellere :P Sanki yiyecekler adamı hiç :D
    3- Sevildiğini bilmek mutlu hissettiriyor :P Şikayetçi değiliz, gülsün :D

    Epey dolaştı seyirciler arasında belki de onu düşünerek seçmiştir kızı kim bilir :P Hiç aklıma gelmemişti bu :D Videoyu gayet mutlu, keyifli izledim ben, tamamen yorumsuz! :D Sahnede yeniden klip çekti resmen şarkıya :D Bu konser +18'miymişş, bilmiyordum :P Haklılar!:))

    YanıtlaSil
  3. Çok eğlenceli bir video, izlemiştim daha önce ama yeniden izlemek keyif verdi :)
    Tae'nin gülmesi süperdi. Adamlara sinir olmuştum ilk izlediğimde, yine oldum.
    Fanlarıyla böyle iç içe olması gerçekten çok güzel.
    Ve sahne şovu çok iyiydi :)
    Herkes Taeyang dinlesin diye de yorumumu bitireyim aha :D

    YanıtlaSil
  4. Ben abartısız her gün bir kere izliyorum bu videoyu, takıldım :D
    Tae'nin gülmesi, şovu her şeyi süperdi^^
    Herkes Taeyang dinlesin!!~

    YanıtlaSil
  5. Bu blogu yeni geziyorum ve çok beğendim. Sık sık yorum yaparım artık. :)

    Taeyang'a aşık oldum. ♥.♥ Dansına, gülüşüne, sesine, içten davranışlarına ve isyankar saçlarına! Ben de her gün bir doz alırım artık bu videoyu. :D

    YanıtlaSil
  6. Hoşgeldin bloguma, beğenmene sevindim :P Kendi çapımda eğleniyorum işte buralarda.
    Bir Taeyang'cı daha, yuppi :D Taeyang ile birlikte grubun tamamını tavsiye ederim.
    "Big Bang" Koreli gruplar arasında bana göre en iyileri:))

    Slogan gibi oldu: Günde bir doz "Taeyang - I need a girl" :P

    YanıtlaSil
  7. Lann ne oluyoruz şok oldum resmen. Normalde Kpop yada Kore'ye ait şarkı dinlemem istisnalar ve ostler hariç Taeyang da o istisnaların içinde ve sadece bu şarkısını dinliyorum( i need a girl) videoyu açtığımda böyle bir şey beklemiyordum. Abi nasıl bir özgüvendir o ? Hiç o kızı düşünmez mi insan. Hayatını nasıl devam ettirecek diye. Kız çekilmeseydi dudak dudağaydılar resmen. Çok kıskandım bende istiyorumm..Bu arada blogun çok eğlenceli arada takip ediyorum. Kolay gelsinnn...

    YanıtlaSil
  8. Merhaba iris, hoşgeldin bloguma^^

    Ben de bu videoyu ilk kez izlediğimde aynen senin gibi oldum :D Tae'nin özgüvenine hayran kaldım! :P Taeyang'ın diğer şarkıları da çok güzel bir Wedding Dress vardır mesela, şahane! Dinlemelisin:) O kız şüphesiz konserin en şanslı insanı:)

    Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  9. Hoş buldum tekrar.
    Evet ya bende böyle ekrana yapıştım resmen Türkiye'ye gelsinler de bizde özel show istiyoruz.(ehehe). Evet solo albümü indirdim zaten ama pek dinlemeye zamanım yok maalesef. Cidden ya ne şanstır öyle belki kızın ilk öpücüğü olacaktı kafasını çevirmeseydi eğer. Cidden çok kıskandım yyyyyaaaaaaaaaaa.

    YanıtlaSil
  10. Türkiye'ye bir gelsinler de şov olmasa da olur bana göre :D Gelseler keşke be, süper olurdu.

    YanıtlaSil
  11. [...] sanmıyorsunuz heralde Merak eden araştırsın, bu konuda yardımcı olmak istemiyorum Şurada paylaştığım konser videosunu ilginç bir şekilde çok seviyorum, halbuk sevmemem lazım [...]

    YanıtlaSil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^