25 Mart 2012 Pazar

■Kore Dizilerine ödül dağıtıyoruz..

Kore Delisi'nden çok güzel bir mim geldi. Eğlenceli olduğu kadar üstünde düşünülmesi gerken bir bir mim :) Hafızam epey zorladı beni, aklıma neredeyse ilk geleni yazdım. Böyle bir mim şarttı bize ama, izlediklerimizin bir şekilde analizini yapmalıydık ;)


En Şaşırtıcı: 49Days şaşırtmıştı. Ayrıca Bad Boy da şaşırtmıştı beni, bir kere çok güzel bir dizi sanıyordum değilmiş; şaşırdım!:D Aşk üçgenleri çok karışıktı; şaşırdım! :P Finalde ise yine şaşırdım! :) Senarist işin içinden çıkamadı bence :P İzlemeyenlere tavsiye etmiyorum.



En Sıkıcı: Paradise Ranch, bitiremediğim dizilerden. Başroldeki uyuz çocuk da neden olmuş olabilir buna, emin değilim :/ Marry me, Mary de bu kategoriye eklenebilir, o da yarım kaldı :/ Winter Sonata’yı da unutmamak lazım…

En Şeker: My Princess, ahım şahım bir dizi değildi ama çok severek izledim. Pamuk şeker tadındaydı :) Kim Tae Hee’nin nasıl şeker bir kadın olduğunu gördüm bu dizide.



En Sürükleyici: Can you hear my heart? 30 bölümlük dizi üç günde biter mi? Bitiyormuş. Kolay tahmin edilen ve sırların genel anlamda izleyiciler tarafından bilinmesine rağmen sonraki bölümü merak ede ede izlediğim bir dizi. Birkaç karaktere âşık olmuş olabilirim :) Diziyi önüme gelen herkese tavsiye etmiş de olabilirim. Pişman olanı görmedim :) Bu kategoriye Baker King Kim Tak Goo’yu da ekleyebilirim.

En klişe yıkıcı: 49 Days! Konusuyla zaten ilginç bir diziydi, işleme şekli ve dumura uğratan finaliyle klişeleri yıkmıştır nokta!




En Komik: Secret Garden, Greatest Love. Bu iki diziyi tek başıma izliyordum çünkü o kadar çok gülüyordum ki insanlar rahatsız oluyordu :D Hatta şu sıralar vaktim olsa Secret Garden’ı yeniden izlemeyi çok istiyorum, Hyun Bin’i özledim sanırım :) Dayanamıyorum My girl’ü de ekliyorum!







En Acıklı: Misa, Tree of Heaven. Misa bunalımlara sokmuştu beni, diziden sonra, birkaç hafta boyunca dokunsalar ağlıyordum :) İzlediğim en en en acıklı, en sağlam Kore dizilerinden. Tree of Heaven da yine ağladığım dizilerden. 10 bölümlük mini bir diziydi. "Ayaklarım üşümezse, kalbim üşür…” bu repliği sevmiştim.





En Yakışıklısı bol: Boys Over Flowers, Lee Min Hoo ve Kim Bum var daha ne olsun :)

En Güzeli Bol: Pasta, esas kız olsun ikinci şef olsun… Güzel kadınlardı.

En Klasik: Baker King Kim Tak Goo; bir ara çocuk gözlerini annesine feda edecek diye bekledim :P Çok sürükleyici fakat bolca klişenin barındığı sevilesi-izlenilesi dizilerden biri. Kore’de de çok tutulmuştu.

En Değişik: 49 Days, kaçıncı kez yazıyorum bu diziyi bilmiyorum, değişik denince aklıma ilk bu dizi geliyor :)

En Felsefik: Secret Garden. Repliklerine hasta olduğum dizi.  

En Umut Verici/Gaza Getirici: Scent of a Woman; altı ay ömrü kaldığını öğrenen Lee Yeon Hee’nin kalan günlerini değerlendirme şekli sebebiyle benim için en umut verici bir dizidir. Hayatla ilgili bakış açısı kazandırmıştır bana… İlk an da sonunu beğenmemiştim ama şimdi düşününce böyle olması iyi olmuş diyorum, hatta çok iyi olmuş.

En Tatlı Çift: Biricik şefimiz ve yamağı tabi ki; Gong Hyo Jin & Lee Sun Gyun (Pasta) ve Shin Min Ah & Lee Seung Gi (Gumiho) nomu nomu nomu… :)



Bu fotoğrafına bitiyorum!

En Tatlı 1. Erkek: Gong Yoo :)

En Tatlı 1. Kız: Shin Min Ah fazlasıyla kyeopta’ydı, Gumiho’da. Şahsen daha önce A love To Kill’de izlediğim bu kadını Gumiho’dan sonra bağrıma bastım. Kesinlikle çok şirin! Han Hyo Joo’yu da Cennet Postacısı ve Brilliant Legacy ile bu kategoriye alabilirim, aldım bile. :)

En Tatlı 2. Erkek: Alex Chu (Pasta), Yoon Kye Sang (Greatest Love)

En Tatlı 2. Kız: Wang Ji Hye (Protect the Boss) Hep kötü rollerde izlediğim bu kadını ilk defa bu dizi sayesinde farklı bir karakter olarak izledim. Kötü rollerin çok yakıştığını ve diğer rolleri yapamayacağını düşünürdüm ama bu dizide yanıldığımı gördüm. İzlediğim en tatlı, en komik, en sevimli ikinci kadın.



En Güzel Kostümler: Style, Prosecutor Princess. Style moda dergisiyle ilgili bir diziydi, haliyle şık bir diziydi. Özellikle dergi yöneticisi çok şık giyinirdi.

En Güzel Müzikler: Secret Garden… Hala bıkmadan dinlerim. Full House albümünü de hala dinlerim, güzel şarkılar vardı dizide. :)

En Gerçekçi: Scent of a Woman, ben de altı ay ömrüm kaldığını öğrensem tıpkı dizideki gibi yaşardım. İzlediğim en gerçekçi Kdrama.

En Masalsı: My Princess, sıradan bir üniversite öğrencisiyken birden prenses olduğunu öğreniyorsun düşünsene! Yeterince masalsı :)


En Başarılı Diziler (top 5):

Can You Hear My Heart,

Pasta,

City Hunter,

Secret Garden,

Coffee Prince.


En Keyifli Diziler (top 5):

The Greatest Love,

My Girl,

Protect The Boss,

You’re Beautiful,

Coffee House.

Mimlenenler: Mikal Zia, Sadece Deniz, Şizo-mizo ve Dijjle :) Sizin enlerinizi merak ediyorum, güzel bir liste çıkacağına eminim:) Bir an önce yazmanız dileğiyle…
***Bu defa hiç fotoğrafla uğraşmadım hep eskileri kullandım.

34 yorum:

  1. Tam bloguna bakıyordum, hatta yorum bırakacaktım nerelerdesin diye, ki yazın geldi :) İçime doğdu resmen :D Ödülleri adil dağıtmışsın, tebrikler!

    YanıtlaSil
  2. Misa'yi herkesler pek begeniyor. Ben de sirf olumune sinir oldugum biri, diziyi cok seviyor diye izlemiyorum :) Ona da ben soyledim gerci. Hoslastigi kisinin msn avatarinda dizinin kapaginin anime versiyonu vardi, merak edip bana sorduydu. Yoksa ne bilecek elin kizi Misa nedir, So Ji Sub kimdir :p

    Winter Sonata'da butun dunyayi sallamis, burda bile yayinlanmis ama oturup 2 dakka izleyemedim. Bir bucuk dakkaligina falan Turkce dublajina bakmistim. Cok kliseydi :)

    49 Days'in (Kirhdokuz Deys diye okudum.) asyadizi'de goruntu kalitesi cok kotuydu o yuzden bezdim izlerken. Izlemedim sonra.

    Can You Hear My Heart'in da sonunu begenmedim. Oldu bittiye getirip herkesin basina gokten ucer elma dusurduler. Halmoni'nin olmesine cok uzuldum, olecek o kadar karakter varken :)

    Eline cok cok saglik. Lafi uzatmadan listeyi koymussun derhal, okumasi cok hafif ve lezzetli oldu :)

    YanıtlaSil
  3. Enlerini beğendim ve açıkçası çoğunda hem fikirim:D İzlediğim bi çok diziyi önerin üzerine izlediğim için sana katılmamak imkansız:)) Şaşırtan 49 Days, Gerçekçi Scent of a Woman, aşık olduğum Can you Hear my Heart, abine izletmeyi başaramadığımız PAsta, hayallerimizi süsleyen My princess, ilk göz ağrım BOF... Ellerine, "en"lerine sağlık cnm:D:D

    YanıtlaSil
  4. 49 Days'i herkes öneriyor(: burada da görünce bakmayı düşündüm yakın zamanda.ama sonunu bilmem ve herkesin o dizi 19 bölümden oluşuyor 20 yi sayma demesi engelliyor beni(:
    Bakalım bir gün başlayacağım inşallah:D
    mydestiny çok hoş bir yazı olmuş ellerine sağlık(:

    YanıtlaSil
  5. Koreliler daha kendini çok geliştirmeli film sektöründe bence...

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşlar BIGBANG in cover contestine katıldık lütfen yardım ediin

    YanıtlaSil
  7. hyunjoongsukie25 Mart 2012 21:22

    yazdığın dizilerin tamamını izledim ve çoğu yorumlarına da katılıyorum.Ama neden playful kiss den kimse bahsetmiyor.diğer arkadaşlarında blogunda yazılanları okudum onlardada yok neden benim hyunumu dışlıyosunuz ezikmiyiz biz sokakta görseniz eziklermisiniz bizi^^ayrımcılık yapıyorsunuz^^sizin yüzünüzden ertelediğim blogumu açacam en sonunda ^^boys over flowers 'da hiç beğenmediğim oyunculuğu playful kiss de tamamen yok olmuştu.o donuk ve ruhsuz karaktere verdiği ışık ve sevimlilik beni çok etkiledi .evet boys over flowers ta beğenmediğim kim hyun joong playful kiss de ilahım oldu itiraf ediyorum^^ha dersenizki oh ha ni karakteri beni deli etti benide .o yapışkanlığını ve gurursuzluğu dizi boyunca benide irite etti ama KHJ bence harikaydı.Ohh playful kis yorumunuda ben yapmış oldum^^
    bu arada gözden kaçırdıysanız bunlarada bakın Secret Agent Miss Oh ,SUNGKYUNKWAN SCANDAL,WHAT HAPPENED İN BALİ,The Man Who Cant Married atlanmaması gerekn diziler bence^^listende en çok bayıldığım diziler' secret garden,pasta,the greats love' coffe prince 'de favorimdir^^
    Paradise Ranch a gelince başroldeki oppa rolünde oynaya arkadaş bana bülent ersoyun gençliğinde çektiği asıl oğlan rolündeki filmlerini hatırlattı^^çok feminen bir karakter o role hiç gitmemiş.Can you hear my heart 'a gelince yazdıklarından sonra izlemem gerekenler listesine aldım^^
    playfull kiss mevzusu haricinde keyifli ve güzel bir yazıydı^^ kalemine sağlık...

    YanıtlaSil
  8. süper bir yazı olmuş canım, sayende yine acayip bilgilenmiş bulunuyorum: "bad boy - izlemeyenlere tavsiye etmiyorum" lafı harikaydı, işte bunu söyleyin bana! :D paradise ranch de izlenmeyecekler listesine alındı, can you hear my heart ise daha da çok merak edildi... diğer ödüllerine bakıyorum da, benimkilerden çok farklı olduğu halde sana çok hak verdim; mesela scent of a woman'ı gaza getirici seçmek ya da kim tak goo'yu en klasik, shin min ah'yı en şeker kız seçmen gibi... bu arada 49 days'i de çok merak ediyorum ama ağlayacağım korkusuyla izlemek istemiyorum :P neyse, hele şu elimdeki diziler bitsin, belki bir el atarım... eline sağlık ^^

    YanıtlaSil
  9. Senin blogumu ziyaret edeceğini hissettim, bir çeki düzen verdim etrafa :P İlk aklıma gelenleri yazdım genelde, adil olmuşsa ne mutlu :)

    YanıtlaSil
  10. Sinir olduğun kişiyi salla gitsin, otur izle derim, ilk kdrama deneyimim Misa ile oldu. Bu nedenle yeri ayrıdır, çok severim. Winter Sonata cidden efsane olmuş dizilerden, izlerken kendime sürekli bunu hatırlatıp gaz verdim ama olmadı, ilk 11 bölüme kadar anca dayandım :)

    Ben de hep öyle okuyorum valla :D 49days'de güzeldir, diğer kdramalardan farklı kesinlikle, öneririm ;)

    Can You Hear my heart, sonu cidden aceleci olmuştu. Shin Ae karakteri mesela onun sonu öyle olmamalıydı, inandırıcılığını yitirmişti. Halmoni onca acıdan sonra o mutlu tabloyu görseydi iyi olurdu :/

    Üstünde pek düşünme fırsatım olmadığı için böyle kısa öz kolay bir yazı oldu :)
    Senin listeni çok merak ediyorum, mimi yazarken mimlenecek ilk kişi sendin başından beri :D Merakla bekliyorum yazını:)

    YanıtlaSil
  11. Bunca zaman boyunca iyi bir öğrenci olup her önerimi izlediğin için bu yorumunu okurken gözlerim doldu, peçete bulsam oturup ağlayacaktım :P :D Tavsiye alan kişiden, tavsiye eden kişiye yükseldiğine göre senin listen de farklı olacaktır :)

    Merakla bekliyorum yazını, mimler birike birike dağ oldu haberin olsun :P

    YanıtlaSil
  12. 49days güzel dizidir, spoiler yemen çok feci olmuş ama yine de şans ver diziye çingu ;)

    Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  13. Ben de aksine film konusunda başarılı olduklarını düşünürüm hep :)

    YanıtlaSil
  14. Yardım ve desteği esirgemeyiz ama hiç haberim yok bu konudan, link verseydin keşke :)

    YanıtlaSil
  15. Playful Kiss açıkçası çerezlik bir diziydi, bir tek dizideki anne karakterine bayılmıştım onun dışında dizide pek iş yok malesef :/ Kim Hyun Joong'un Bof sonrası senaryo seçiminde kötü olduğunu düşünüyorum, şöyle ki: Zaten Bof'da duygusuz odun karakterini canlandırdın insan ikinci dizisinde daha farklı bir şey yapar, seçici olur di'mi? Yok! Joong bunu yapamadı. Şahsi görüşüm, kızma :) P.Kiss'te ne yazık ki kötüydü, bu çocuğu bir tek Gummy'nin "As a Man" klibindeki halini seviyorum :) Ayrıca yanılmıyorsam eğer Kore Delisi çingum, en listesinde playful kiss'e yer vermişti, oraya da bak derim ;)

    Secret Agent Miss Oh izleme listemde, fırsat olmadı henüz. Sungkyunkwan Scandal ise tarihi olduğu için izleyemiyorum bir türlü, tarihi yapımları sevmiyorum :/ Paradise Ranch'taki çocuk bana da aynı kişiyi anımsattı ahah :D Belki de buy yüzden izleyemedim :) Can You Hear My Heart su gibi bir dizi, çok seveceğine eminim.

    Senin de ellerine sağlık, iyi savundun Joong'u :)
    Teşekkür ederim^^'

    YanıtlaSil
  16. Mim'in mimarı gelmiş :)

    Bad Boy çok kötüydü ya finali ise daha da kötüydü, izleyecek dizi bulamazsan izle derim, o da kim Nam Gil hatrına :) Keza P. Ranch'da bad by ile aynı kategoriye giriyor, izleyip yazık etme kendine. Can You Hear My Heart çok güzel bir dizi, izle mutlaka.

    49Days, biraz düşündüm ağlamış mıydım acaba diye, ve evet bir iki yerde alamış olabilirim. Yine de izlediğim en ilginç en farklı kdramaydı, dizi konu itibariyle dram/hüzün gibi gözükse de Il Woo faktörü var ortada, çok eğlenceli diziyi dengede tutan bir karakterdi.

    Senin de ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  17. sorma sınavdan sonra bi süre sadece mimleri yazıcam sanırım:D:D ve daha yazmak istediğim bir sürü yazı var:D bunları bi kenara not etmeliyim yoksa unutucam:((( evet bazılarını öneren olsamda hala senden geride sayılırım:D:D bu mimi keyfini çıkararak yazmak istiyorum hatta sonrasında bahsettiğim tüm dizileri de yazmak istiyorum:D:D bende merak ediyorum kendi listemi:D

    YanıtlaSil
  18. Sınav sonrası en güncel blog senin blog olacak o zaman :) Not etme işini uygulamaya geçir, yoksa uçup gidiyor kendimden biliyorum :)

    YanıtlaSil
  19. Hepsine katılıyorum ve yerinde buldum da Bad Boy'a neden bu kadar çok yüklendin ya:/ Ben o diziyi çok seviyoruö. En önemli nedeni oyunculukları, bsşroldeki kötü anne öyle güzel oynamıştı ki hala ağzım açık seyrederim :) Aslında çoğu karaktere bakınca hayattan kesitler de görülüyordu, mesela başrolün zengini ayartma çabaları falan... neyse ben tekrarını bile izlerim Kİm Nam Gil muhteşemdi :) Hatta en sevdiğim diziler arasına bile girebilir ^^

    Diğer seçimlere laf yok hepsi birbirinden iyi, bu arada eski çalışmalarını görünce mazilere gittim :D BH günlerine :)

    YanıtlaSil
  20. Aa hiç beklemediğim bir anda geldi yorumun! :D

    Bad Boy kötüydü ya, oyunculuklar iyidi dediğin gibi ama beni hayal kırıklığına uğratan bir dizi oldu. Kim Nam gil'i bu diziye tanıdım gerçi, o açıdan kötü de olsa inceden özel bir yeri var :P

    YanıtlaSil
  21. hepsi birbirinden güzel dizilerdi.

    YanıtlaSil
  22. evet sınav sonrası bi süre beni tutabilene aşk olsun:D:D bu arada sana önerdiğim dizi eğlenceli-başlayınca kendimi durduramıyorum... biri bana dur desin:D:D

    YanıtlaSil
  23. hyunjoongsukie27 Mart 2012 23:37

    playful kiss deki anne zaten hayallerin kaynanası:)ama benim bebem orda çok tatlı ya:)bu arada sakın tarihi diye Sungkyunkwan Scandal ı izlememezlik etme .en çok güldüğüm dizilerden biridir:)tarihi dizi diye başlarken çok tereddüt ettim ama iyiki izlemişim.bu arada ben kore delisinin sayfasına bir uçem de gelem egom tatmin olsun bebeme donuk diye diye bitirdiniz beni ya:)KHJ forever :)))

    YanıtlaSil
  24. İzlemek istediğim yığınla dizi var ama pc başında oturunca bloglara takılı kalıyorm, blog okumaktan dizi izleyemiyorum resmen :) Önerini dikkate aldım :P

    Bu arada, DUR!!! :P

    YanıtlaSil
  25. hyunjoongsukie27 Mart 2012 23:45

    kandırdın beni kore delisi en sinir bozucu dizi diye bahsetmiş :( yahu blog açmak farz oldu artıkın bu ortamda bana^^yiter ya yiter.ezikmi benim hyunum sokakta görseniz ezik dermisiniz bebeme^^yok olmuyo böyle:)açıp hepinizi davet edeceğim :))

    YanıtlaSil
  26. Cidden çok süper bir kaynanaydı kadın :D S. Scandal'ı listeme alıyorum o halde! :)

    YanıtlaSil
  27. Ahahah ciddi mi :D Sadece yazısında geçtiğini hatırlıyordum kategoriye dikkat etmemişim demek, çok üzüldüm bak :P Neyse sen blog açınca Joong'unu doya doya anlatırsın, okuruz :)

    YanıtlaSil
  28. [...] bir de baktım Cumhurbaşkanı olmuş, Jaejoong’la el sıkışıyorum! sldjakşfdagfjdskj :P Şu ödül dağıttığımız yazıyı şimdi yazsam bu diziyi kesinlikle en gaza getirici/en umut verici dizi [...]

    YanıtlaSil
  29. Çok güzelmiş ben de yeni yeni kore dizileri izliyorum pek çoğunu not ettim ama açıkcası 49 days ve i'm sorry i love you çok merak ediyorum çok dram diyorlar kendime güvenemediğimden izleyemiyorum. :D en son city Hunter'ın bile berbat ötesi finaline rağmen minhomsuz naparım ben diye ağlamıştım uzun bir süre :D

    YanıtlaSil
  30. 49 Days çok koyu bir dram değil eğlenceli yanları da var (Ruh bekçisi gibi) ama i'm sorry i love you fena dram, çok ağlamıştım ben. İzlemelisin mutlaka ;) Min Ho yeni dizi çekiyor, onsuz kalma gibi bir durum henüz yok ortada =)

    YanıtlaSil
  31. Yeni bir Kore Dizisi bağımlısı olmama rağmen süratle izliyorum dizileri ardı arıdna bir yerde bir cümlenizi okudum, durdurun dünyayı dizi izleyecek avr demişsiniz ya, bu lafın acayip tuttum bangır bangır söyleyebilirm :)
    O kadar çok izlemeyi istediğim dizi var ki, ah zaman, ah zaman neyseki sizin güzel olarak saydığınız dizileirn çoğunu izlemişim.
    Benim için de en en en beğendiğim etkisinden çıkamadığım dizi 49 Gün'dü. Çook sevip bolca gülüp ağladığım ve Lee Min Ho'ya aşık olduğum dizi de BOF, Secret Garden'ı da tabiiki çok sevdim. Playfull Kissi çok gereksiz buldum ama yine de eğlenceliydi. Sonracğıma Personal Taste de güzeldi, süper değil ama güzel.. Heastristing de eğlenceliydi komikti.. En son da You're beautiful'u izledim . Müzik gruplarını ve Shin Woo'nun karşılıksız aşkını sevdim. Hemen oturup bloguma onun hakkındaki izlenimlerimi yazdım sıcağı sıcağına.. Siz de okuyup yeniden hatırlamak isterseniz buyrun :)

    http://bendengecenkikayeler.blogspot.com/2012/11/youre-beautiful-kore-dizisi.html

    YanıtlaSil
  32. Merhabaa canım öncelikle yazın çook keyifli olmus söylemeden geçemeyeceğim.Bir çoğunda aynı duyguları bende hisettim ama tabi eksiklerde yok değildi.Kore dizileri arasında iyi bir sıralama olmus tabi bizim dizilere bakarak hepsi şeker hepsi sürükleyici hepsi felsefik dizilerin gerçi :D Benim ilk dizim Personal tasteydi o yüzden bende yeri ayrı ama bir baska tat veren diziyse BOF.Her izlediğimde farklı bir tat alıyorum.Sanki Koreye gidip gelmişim gibi bir koku geliyor burnuma.Anlatabiliyor muyum?Sizede oluyor mu?

    YanıtlaSil
  33. çox bəyəndim Shin Min Ah gumihoda çoooox şirin idi =) 49 days lə bağlı tam razıyam :D bir də protect the boss dan Wang Ji Hye - mən də sənin kimi çox sevdim onu hətta aktrisa haqqında bir yazım da var =D bir də Bad boys serialını tövsiyə etmədin ha ha =D izləməm mən də ;)

    YanıtlaSil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^