6 Mart 2012 Salı

Mim: Sevdin söyle, sordum cevapla, 5n1k?

Narsist Prenses’imiz bir mim paslamış bana, ona da Şeyma paslamış, Şeyma’ya kim paslamış bilmiyoruz çünkü Şeyma hatun tembellik edip üç ayrı mimi biriktirmiş biriktirmiş 3konulu 1mim yapmış :P Tembel çinguuu :P :D Neyse efenim, soru-cevap anket misali bir mim olduğu için cevaplaması çok eğlenceli oldu benim için.

Mim 1 : En Sevilenler


1.En sevdiğin şeyler nelerdir, nelerden hoşlanırsın?

Öyle sınırları çizilmiş şeylerden bahsetmediği için bu soru cevabım biraz lay lay lom olacak :P En çok; eti cin, eti puff ve çokomel’den hoşlaşırım! :D Bitter çikolatayı da unutmayayım ama, çok severim. Ha bi de bi de şey var, algida twister dondurma, yeşil/krem renk olandan. Yaz boyu günde iki kez yememe rağmen hala yeşil/krem olan dondurmanın neli olduğunu bilmiyorum ama müthiş bir lezzetti. Çok özledim sırf bu dondurma için tamam bir de erik(ekşiiiiiiiiii! :D ) için yaz gelsin istiyorum :P



2.Bilgisayarda vaktini nasıl geçirirsin?

Bilgisayar başına geçer geçmez ilk iş gtalk’u açarım, sağ alt köşede tek tek mail önizlemesi belirirken bir gözümle mailleri kontrol ederim diğer gözümle de müzik listesi yaparım, müzik çalmaya başladığında ise explorer sayfasını açar twitter, facebook ve bloglara göz gezdiririm. Ardından gazeteleri okurum ki bu biraz uzun sürer, bir sürü sekme oluşur, bazen yanlışlıkla sayfayı kapatırım falan :D Hepsi bittiğinde ya photoshop açar bir şeyler yaparım ya da dizi-film seyrederim.

3.En sevdiğin filmler?

Zor bu soru, aklıma gelmez öyle biri sorunca. Bu yüzden aklıma ilk düşen filmleri yazıyorum: Joe Black, Titanic, Düşler Ülkesi, Ölü Ozanlar Derneği, V For Vandetta, Kader Ajanları, Forrest Gump, Başka Dilde Aşk, Kaybedenler Kulübü, İncir Reçeli, Babam ve Oğlum…

4.Şu sıralar almak istediğiniz şeyler?

Ipad ve Samsung Galaxy Note :P Daha uzun süre istemek zorundayım sanırım bunları =D Ayrıca Milenyum üçlemesini bir de Kardeş Gibiydiler kitabını istiyorum. Kitaplar çok yakında elimde olacak, önce okuyacağım sonra izleyeceğim, planım bu:)

5.Şu sıralar ne dinliyorsun?

Göksel – Bende Bi’ Aşk Var albümünü

Can Bonomo  - Şaşkın, Meczup ve Bana Bir Saz Ver

Bigbang – Alive albümü

Taeyang – Hot, Solar albümlerini

Adele - Someone Like You

Mim 2: Sordum Cevapla


1.Hayatınız filme çekilse adı ne olurdu ve hangi müzikler yer alırdı?

Şu sıralar hissettiğim duygudan yola çıkarsam filmin adı “Atalet” olurdu. Ne yapmam gerektiğini biliyorum, ne yapmamam gerektiğini de biliyorum fakat hiçbir şey yapmıyorum! Bu nasıl sinir bozucu bir durumdur bilemezsiniz(Siz de öyleyseniz eğer bilirsiniz tabi :P ) Bu arada bu film festival filmi olurdu bence, ödülden ödüle koşar gişesi en fazla bin kişi falan olurdu. Şahsen ikinci yarıyı izlemek istemediğim bir film olurdu hayatım, vereceğim paraya yazık.

2.Bir şeyleri değiştirme gücünüz olsa neyi değiştirirdiniz?

Hmm.. "Yha keşke korede doqsaydımcılarla, ‘Allahm inş bütün oppalarım müslüman olur amincilerin" Kore’de doğmasını sağlardım! Nihahahahah :D

3.Sizi en çok etkileyen sinema sahneleri nelerdir?

Düşler Ülkesi, film bütün olarak çok iyiydi ama en etkileyici bölümü son sahnelerdi. Şu aşağıdaki sahne mesela…



Ölü Ozanlar Derneği, sahne ve geçen replik: Gerçi bu film baştan sona etkileyiciydi..




Aklıma ilk gelen bu ikisi oldu..İkisini de (hala izlemeyen varsa) öneriyorum..

4.Yaşadığın şehir bir günlüğüne yalnızca sana tahsis edilmiş, senden başka hiç kimse yok. Ne yaparsın?

Ne edeyim ben koca şehri, öyle çılgın bir insan değilim ben :D

 5. Şu sıralar ilgiyle takip ettiğiniz diziler?

G.Kore: City Hall
Türkiye: Suskunlar, Leyla ile Mecnun, Behzat Ç, Yalan Dünya.

Bir de ülkelere ayırdım sanki çok varmış gibi :P

Mim 3: 5N1K


Bu mim saçma geldi bana ama düzen bozulmasın diye cevaplıyorum. Bu mimi icat eden denk gelirse kızmasın:) Akla ilk geleni yazmalıymışız…

1.Ne?

Sandık!

2.Nerede?

Henüz almadık. Mağazada :P

3.Ne zaman?

Düğünden birkaç hafta önce falan sanırım, ev dizme zamanı işte.

4.Neden?

Çeyiz sandığının üstüne oturup para isteyeceğim. Hahaha :D Gelenekmiş öyle dediler! :P Tabi cesaret eder miyim hala emin değilim, ama gelenekmişşş biri bunu yapmalı!

5.Nasıl?

Nasıl derken.. Sandığın üstüne oturmalıyım sanırım ya da önünde durup engel olmalıyım, buna benzer bir şey.

6.Kim?

Ben ayol kim olacak :D (Ayol! O.o)

Mim saçma olunca cevaplar da saçma oluyor :P Bir mimin daha sonuna geldik. Bir dahaki mime kadar kimselere söz vermeyin sakın! (M. Ali Birand mode on :P ) Bu mimi Sadece Deniz, Masal Evi, Deniz Yörüngesi ve Hikaru'ya paslıyorum. Paslamak istediğim birkaç kişi daha vardı ama yazacak olanlara bırakayım onları da dedim :P Mimi pasladığım kişiler yazmak istemezlerse hiç alınmam, gücenmem:)) Kafanıza göre takılın çingular..

21 yorum:

  1. öncelikle bende " Narsist Prenses’imiz" diye bahsetmen çok hoşuma gitti :D
    Son mim öyle gittikçe saçmalıyorsun :D Aslında ikinci mim'in adı yoktu ben koymuştum :D
    çeyiz sandığının üstüne oturmak bizde de vardır.Hatta düğünlerde para kapmak için binbir çeşit gelenek var bizde :D anlatmaya başlarsam yeni bir mim çıkar ondan.Ellerine sağlık unni çok keyifliydi okuması ^^

    YanıtlaSil
  2. +Su Suskunlar dizisinin konusu (Sleepers) Kardes Gibyidiler'in aynisinin tipkisi mi yoksa bana mi oyle geliyor?

    +Sorular cok zormus :)

    +Galiba Lee Guney Kore'ye gidemeyecek. 50'den fazla oy kullanip kullandirttim ama ebrudurupinar.com bizden de fazla kastirmis, iyi lobi faaliyeti yurutmus :) "Yav abla birak bu isin pesini, sen her yeri gormusun zaten, genclerin onunu ac bi cekil git!!" dedim...Icimden :)

    YanıtlaSil
  3. Ne demek efenim :P

    İsim annesi sensin demek :D İyi yapmışsın adsız mim mi olurmuş :P
    Çeyiz sandığı olayı herkesin geleneklerinde var galiba, bizde de varmış inşallah uygulayacağım kısmet olursa:)

    Senin de ellerine sağlık, mim için teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  4. + Tıpkısının aynısının Türk versiyonu! :D Pınar Bulut yazıyor, Ezel'in senaristi, daha önce de yine eski bir kitap/filmden Ezel'i uyarlamıştı, kadının tarzı bu çözdüm:)

    + Hem de ne zor! :P

    + En son baktığımda Lee açık ara öndeydi seviniyordum.. Şimdi 2. sıraya düşmüş :// Kesinlikle katılıyorum! İç sesine de katılıyorum :P Çok pis lobi yapmış, almış başını gitmiş oylar. 15 Mart'a kadar zaman var, Lee belki bir umut geçer..

    YanıtlaSil
  5. sevdiğin filmleri ben de çok seviyorum yaa, joe black ne güzel filmdi şimdi aklıma geldi.. 3 saatten fazla brad pitt tam bir görsel şölen olmuştu benim için.. bir de forrest gump ayy hepsini yazabilirim şu an :) ipad çılgınlığı bende de baş gösterdi ya hayırlısı, ilk maaşı alınca ona yatırıcam sanırım :) 2. Bir şeyleri değiştirme gücünüz olsa neyi değiştirirdiniz? sorunun cevabına da bayıldımm ya hala gülüyorum :) son mim de çok ilginçmiş bakalım benim aklıma neler gelecek valla ben de merak ediyorum :)

    eline sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  6. 'Ben ayol kim olacak :D ' tabi sen çingu kaptırma sandığın önünü kimseye :D :D
    Düşler ülkesinin repliği tanıdık geldi ama izlemedim galiba kesin facebookta falan okumuşumdur.Ve filmin adını ilk defa duymuş da olabilirim.Sen böyle övünce utandım şimdi..Ölü Ozanlar Derneği'niyse yıllardır izlemek istiyorum ama henüz nasip olmadı daha.Bir gün izleyebilirim umarım :D
    Dizilerine de bayıldım:) City hall hala izleme listemde hadi artık sıram gelsin diye bekleyip duruyor.Ama o kadar çok dizi var ki ben de bi taneyim napayım :D
    Suskunlar yeni başladı di mi reklamı görmüştüm galiba?Mecnun ve yalan dünya'ya bişey diyemiyorum zatennn :D :D Orçun ve de kardeşimin orçun taklitleri yapıp ortalarda dolanması yetiyor bana :D
    Ellerine sağlııııık^^

    YanıtlaSil
  7. canımcım ben bu mimi yapmasam olur mu? senle cevaplarımızın çoğu benzeşecek zaten. bi de biraz saçma bi mim gibime geldi, özellikle sonuncusu! hangi sivri zekâlı uydurmuş merak ettim :P

    yalnız bişey sorucam, düşler ülkesi diye bahsettiğin film hangisi? o kadar övdüğüne göre izlemek gerek ;)

    öpüyorum ^^

    YanıtlaSil
  8. Mimlendiiiim. Mimi pasladıklarını okurken bakim dedim kimler yazacak.aaa adım var :)
    En yakın zamanda yazacam canım, ama şansıma biraz zor mim gelmiş. Üçü bir arada :D

    Lee gidemiyo mu şimdi yaa.Üzüldüm.O kadar oy kullandım, kullandırttım :(

    YanıtlaSil
  9. Joe Black çok uzun bir filmdi cidden hem konusu hem de Brad Pitt oluşu gıkını bile çıkarmadan izlettiriyor insana :D İş-maaş olayına geçtiğine göre ipad çok da uzak değilmiş sana ne güzel :D F.booktaki Kore çılgınları sağolsun o soruyu cevapsız bırakmamı engelledi :P

    Senin de ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. Yapabilecek miyim hala emin değilim ama çingu! :D Şimdilik niyet aşamasındayım, çok utandırıcı bir şey olmalı uygulamak :P Düşler ülkesi çok güzel filmdir, geç izleyen bir ben varım diyordum :P İzlemediysen izle bence güzel filmdi.. Aaaa Ölü Ozanlar Derneği'de çok güzel filmdir hatta Leyla ile Mecnun'un bir bölümünde filme gönderme vardı, İsmail abi güldürmüştü :D

    City Hall Kim Sun Ah ve Cha Seung Won nam-ı diğer Dok Go Jin ikilisi için kesinlikle izlenmeli bence:)) Atışmaları çok eğlenceli. Abim de Orçun taklidi yapıyor! :D ahahah :D

    Senin de ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  11. Yazmamak serbest :D Yazmak istemeyenler %100 haklı çünkü :P

    Düşler Ülkesi çok güzel bir film ben de birkaç hafta önce izledim. Johnny Deep ve Kate Winslet oynuyor başrolde. Gerçi ben Johnny Deep'i bir tek Korsan serisinde izlediğim için hala filmdekinin Deep olmadığını düşünüyorum :D :P Film Peter Pan'ın yazarının hayatını daha doğrusu Peter Pan'ı nasıl yazdığını, ilham kaynağını anlatıyor. Tavsiye ederim)

    YanıtlaSil
  12. Blogunda hiç mim yazısı yok ilk mimi benden gitsin dedim :P 3aşamalı olsa da hemen cevaplanacak sorular, kolay gelsin:))

    Lee 2. sıraya düştü aradaki fark epey açılmış malesef :// 15 Mart'a kadar süre var ama bakalım ne olacak...

    YanıtlaSil
  13. ikimiz de bir tatlı sevdalısıymışız herhalde mydestiny! ben de bayılırım çikolataya ,eti puffa ,çokomele:) ama yeşil erik konusunda uyuşmuyoruz sanırım :) hiç eksikliğini aramam yeşil eriğin :) bu arada bahsettiğin algida twister kavunlu olabilir mi acaba?
    ipadlere bakıp bakıp iç geçirme ben de de başladı hadi hayırlısı :) özellikle o çeşit çeşit uygulamaları görünce insanın iştahı kabarıyor. inşallah en kısa zamanda sahip olursun :)
    düşler ülkesi ne güzel bir filmdi :) 5-6 sene önce izlemiştim sanırım o yüzden birden hatırlayamadım ama hazırladığın görseli görünce şimşekler çaktı . artık bu filmi bir kez daha izlemek farz oldu :)
    çok hoş bir post olmuş mydestiny'cim :) ellerine sağlık^^

    YanıtlaSil
  14. Abur cubur candır! :D Tatlıyı çok severim:) Erik sevmeyen birini ilk kez görüyorum :D Hayır hayır! Kavunlu değildi, çok güzel bir tadı var.. Sitesine baktım, benim sevdiğim tam olarak bu: http://www.loveicecream.com/tr_tr/products/default.aspx?brand=max&subbrand=max&product=96 Buz ve sütten oluşuyor değişik bir dondurma:) Bu yaz dene mutlaka!

    Ipad, biricik apple'm benim, bir gün kavuşacağız :P Son çıkan konsept ipadleri gördükçe daha da heveslendiriyorlar insanı. Gördüğüm en iyi teknolojik ürün:) Amin! :)

    Düşler Ülkesi'ni izleyen biri nihayet:) Ben yeni izledim sayılır, J. Deep'in o haline hala inanamıyorum, korsan haliyle kazındı zihnime adam :D

    Teşekkür ederim, senin de yorum yapan ellerine sağlık : )))

    YanıtlaSil
  15. Hemen açıklama yazayım arkadaşlar :)
    2. sıradayım şu anda ama bu hiç önemli değil. Çünkü halk oylamasında ilk 10'a kalanlar finale yükselecek, yani şu anda rahatlıkla finale yükselebiliyorum :)

    YanıtlaSil
  16. Rahatlatıcı açıklama geldi:)) Bilmiyordum bu durumu, o halde oy kullanmaya devam! :)

    YanıtlaSil
  17. Lee, finalde de halk oylaması mı var?

    YanıtlaSil
  18. Erikkk, okumaz olaydım postu şimdi çok canım çekti napcam erik de yok ki bu mevsim ühühühü :/ Ah Nazlı yaktın beni bak bu iki oluyor 3'te affetmem bilesin zaten o tatlı da hala aklımda :P

    Bakıyorum da Türk sineması cidden gelişmiş ya artık insanların ilk seçeneği oluveriyorlar, şu mimde en can alıcı sahneler sorusuna ne yazacağım diye düşünürken Babam ve Oğlum kurtarıcı oldu bak :D Gerçi benim ilkleri yine Hollywood yapımları ama olsun :)

    Ah şu abin hala almadı Ipad'i sana :S Ben inanıyorum ikna edeceksin en sonunda :D Göksel hariç diğerleri de benim takip ettiğim şarkılar (Bigbang'i söyleme gereği duymuyorum bile) hele Someone Like You ve meczup'u hemen hemen her gün dinliyorum :)

    2 filmi de izlemedim içinde çok dram varsa uzak kalmayı tercih ederim ne diyorsun, zevkimi biliyorsun,i tavsiye eder misin?

    YanıtlaSil
  19. [...] zaman yazacağım bu mimi de yıldönünümüze ithaf etmiş olayım Sevgili Mydestiny bana 1 değil 2 değil tam 3 mim bir arada göndermiş Bu mimi görünce aklıma “Nescafe [...]

    YanıtlaSil
  20. taeyangggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

    YanıtlaSil
  21. Lütfen blogumda ulu orta Taeyang çığlıkları atmayınız, ve unutmayınız ki bu blog sahibi de bir Taeyang fanıdır. Ben çığlık atıyor muyum hiç? Çok ayıp :P

    YanıtlaSil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^