7 Şubat 2013 Perşembe

Güzel bir film izlemeye hazır mısınız?


I'll Teach You Love


Aslında film değil dizi ama bir bölümlük. Tek bölüm olduğu için film diyeceğim çünkü film tadındaydı, çok güzeldi. İzleyince göreceksiniz. Filmimizin adı We Teach Love veyahut diğer adıyla I'll Teach You Love.
 Dünyanın en zor şeyi, başkasının gönlünü kapmaktır  (Küçük Prens)


Hoşlandıkları kadınların kalbini kendi başlarına kazanamayan beceriksiz erkeklere romantik destek ve danışmanlık sağlayan bir çöpçatanlık şirketinden yardım isteyen Lee Jin Yi ile başlıyor hikayemiz. Jin Yi on iki yıllık platonik aşkı olan Chul Woo’nun dikkatini ve aşkını kendi çabasıyla kazanamadığı için profesyonel destek almaya karar verir.

Şirketin  aşka inanmayan başkanı başkanı Kwon Tae Joon bu yolda Jin Yi’ye danışmanlık yapacaktır. Benzer bir konusu olan Cyrano Agency filmini izlediyseniz eğer tüm bildiklerinizi unutun ve gülmeye, eğlenmeye şaşırmaya ve aşık olmaya hazır olun. Şaşırtıcı bir film bizi bekliyor :’)

On iki yıl boyunca aynı kişiyi seven ve sabırla bekleyen Jin Yi’yi tebrik ediyorum valla. Taş olsa çatlar :D Önemli sebepleri olasa kızcağız belki bir on iki sene daha bekleyecekti kim bilir. Sabırlı kızmış vesselam. Gerçek hayatta var mıdır ki böylesi?



Aşka inanmayan cool çöpçatan yöneticimiz başlangıçta bizim kıza yardım etmek istemez. Neymiş efendim kadınlar maymun iştahlıymış. Külliyen yalan! Yardım etmeye ikna olunca da kızı baştan aşağı değiştirir. İlk intiba meselesi.

Doğal haliyle yeterince sempatik olan kızımızı saçından giyimine kadar değiştirirler. Yönetici Tae Joon’un yardımıyla esas adam Chul Woo’nun dikkati çekilmeye çalışılır ki emin olun fazlasıyla dikkatini çeker! :D

Tae joon sayesinde Jin Yi emin adımlarla ilerler. Arada küçük hatalar yapsa da kişiliğiyle Chul Woo’yu etkiler. Arkadaşlıkları flörte doğru yol alır. Tüm bu süreç boyunca Tae Joon sürekli saçma şakalar yapan Jin Yi’den etkilenir ama Jin Yi’nin kalbinin kim için attığı bellidir.

“Sahgsahwa’nın çiçekleri yaprakları yere basınca açar. Ne çiçek yaprakları görür ne de yapraklar çiçeği. Bu çiçek kavuşamayan aşıklar anlamına gelir.”

İzlerken Jin Yi için kah sevinip kah üzülebilirsiniz :’) İlk aşkını anlattığı sahnelerde eriyip okul anılarına tebessüm edebilirsiniz :’)) Benim en hoşuma giden replikler de genelde bu sahnelerde geçti. Jin Yi’nin aşık olduğu kişiyi bu kadar iyi gözlemlemesi çok hoştu.

Bugüne kadar izlediğim en şaşırtıcı filmlerdendi. Finali çok hoş yapmışlar, abartmadan gerçeğe uygun naif bir şekilde sonlandırmışlar. Ekran başından mutlu ayrılacağınız bir film :)) Film bir saat falan sürüyor izlerken bir bakıyorsunuz aa bitmiş! Komedi var, romantizm var dram var ne arasan var filmde. Şeker tadında güzel mi güzel bir film. İzlemediyseniz eğer hemen listeye alın.

Spoiler vermeden ancak bu kadar anlatılır bu film, İzleyin.



18 yorum:

  1. Ben de izledim bu filmi, sonunda hayret nidası attığımı hatırlıyorum. Başroldeki aktör için izlemiştim ama yine de hayal kırıklığına uğradım, bana pek hitap etmedi doğrusu :S

    YanıtlaSil
  2. Ben de ben deee :)) Ay ben hiç hayal kırıklığına uğramadım =D Sadece kızın güzelim saçlarını değiştirdiklerinde hayal kırıklığı yaşadım o kadar :D Zor beğeniyorsun zorr :P

    YanıtlaSil
  3. Zamanında izleyip çok beğenmiştim. En başında izleyiciyi avucuna alıp süpriz finale kadar bırakmıyor. Öyle ahım şahım denemez ama içi boş hiç değil ;))

    YanıtlaSil
  4. Yarım bıraktığım dizileri sayarsak sanırım zor beğeniyorum :P Ama sonuçta bunu yarım bırakmamışım izlenebiletesi var yani :S hihi

    İmzan hakkında yorum yapmamıştım, çok çok güzel olmuş. :)

    YanıtlaSil
  5. Ben uzunnnn zamandır film izlemediğimden çok beğenerek izledim. Sürükleyici bir film idii:)

    YanıtlaSil
  6. Kaliteli izleyici diye boşa demiyorum sana :)) Tenk yuu ^^

    YanıtlaSil
  7. Bende izlemiştim sonuna kadar çok daraldım ne kadar klişe dedim. Sonu şaşırttı epeyce :=)

    YanıtlaSil
  8. Biz de kuzenlerle izledik çerezlik diye başlamıştık sonra final şoke etti bizi =) Finalden ötürü bağrıma basıyorum filmi :)

    YanıtlaSil
  9. Aslında bende çok uzun zamandır film izlemiyorum. En son Always filmini izlemişim :D düşün wuuu ama bu film aklımda kalan güzellerden birisi. tam tavsiyelik yani :)

    YanıtlaSil
  10. Tesadüfe bak bu filmden önce Always filmini izlemiştim ben de :''))

    YanıtlaSil
  11. Çok severek izlemiştim filmi bende, tıpkısının aynısı işlenmiş Cyrano Agency filmine göre çok daha sıcak ama farklı detaylarıyla ikisi de güzel ^^

    Filmi bu kadar geç izlemen şaşırttı beni ama bu sayede yeniden hatırlamak güzeldi ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  12. Finaliyle bu birkaç tık önde Cyrano Agency'den :)) Dizilerden kopup filmlere geçiş yapmak zor oluyor =))

    YanıtlaSil
  13. Finaline kadar zor sabretmiştim ama sonunu izleyince enlerim arasına girdi. :)

    YanıtlaSil
  14. Haklısın filmi bu kadar beğenilir kılan finaliydi, katılıyorum efem''

    YanıtlaSil
  15. tavsiyenle izledim; çok sevdim. Sıcacık olmuş; kıza çok inandım ben sanki cidden onca zaman sadece onu sevmiş gibi geldi. Beni mutlu eden filmler kategorisinde artık...

    YanıtlaSil
  16. BU FİLMİ TAVSİYEN ÜZERİNE İZLEDİM SONU BENİ ETKİLEDİ BU KATAGORİDE OLAN BASKA HANGİ FİLİMLERİ BANA ÖNEREBİLİRSİN İZLEMEYİ ÇOK İSTERİM

    YanıtlaSil
  17. Tavsiyeme uymana sevindim =) Şimdilik buna benzer bir film yok aklımda ama son yazdığım film (Sunny) çok hoş bir filmdi bunu beğendiysen onu kesin beğenirsin :) Öneririm.

    YanıtlaSil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^