23 Temmuz 2014 Çarşamba

İlk anime: Tonari no Kaibutsu-kun

Yılların anime izleyicileri gelip çemkirse haklıdır çünkü ilk kez bir anime izledim ve daha ilkinde çektiğim sıkıntıları utanmadan yazmaya karar kıldım :D İzleyenler benim daha ilk maceramda yaşadığım baskıyı eminim yıllardır çekiyorlardır.



Nasıl şanssız bir insansam artık daha izlediğim ilk animede herkesler tarafından yakalandım (!) ve yine herkesler tarafından dalga konusu oldum: Destiny çizgi-film izliyor! Anime halk dilinde olmuş sana çizgi film, izleyenler ise çocuk! Mesela annem beni anme izlerken görünce şöyle bir tepki verdi:  “Bak bak bak! Koca kız oturmuş çizgi film izliyor. Deli!” -Anne o çizgi film değil, anime anime!  desem de pek ikna edici olamadığımı kabul edersiniz. Kafasını sağa sola sallamak suretiyle yanımdan uzaklaştı.

Aynı şekilde evin diğer üyeleri tarafından da çocuk muamelesi gördüğümü belirtmek isterim. En son babama yakalandım anime izlerken ama tepki veremedi daha çok garip bakışlarla beni süzdü. Yanımdan ayrıldığı an kahkaha krizine girdim. Kim bilir ne düşündü adam :D  Eni sonu evet, çizgi film izliyorum ulen şeklinde bir kabulleniş yaşadım diyebilirim. Ah şu mahalle baskısı asjakja :D

Allahtan nenem görmedi beni! 80 yaşındaki kadına nasıl anlatılır bu durum?! Komedi sdfsadfasdf :D

Adını bir türlü ezberleyemediğim içinde Haru ve Shizuku adında karakterlerin bir de horozun olduğu bir anime bu. Az sonra üşenmezsem afiş falan bulup koyacam izlemeyenlerin merakı gider böylece :D Bir anime karakteri nasıl böyle yakışıklı tatlı sevimli sempatik olur hala anlamış değilim. Hey allah'ım!

Daha önce anime izlemeye çalışmıştım; twitterdaki yoldaşlardan tavsiyeler alıp notlar tutmuştum hatta ama başlamamla bitirmem bir oldu, sevemedim bir türlü. Yanlış zamanda izlemeye çalışmışım sanırım çünkü bu animeyi sevdim selocann sağ olsun yeni tavsiyelerde de bulundu bana ama öyle zırp pırt izleyip tüketmeye niyetim yok! Her ay bir anime hatta iki ayda bir falan.. İkinci animem Deat Note olacak gibi, o kadar çok duyuyorum ki animeyi indirmeye başladım bile.

Tonari no Kaibutsu-kun



İzlediğim ilk animede en sevdiğim en öldüğüm tatlıdan bahsedilmesiyle nasıl sevindirik olduğumu anlatamam! Çok yaşayın Japonlar! :D

14 yorum:

  1. salam . Mən də anime lərin tərifini çox görüb baxmaq istəyib də baxmayanlardanam =D ama buna baxsammı dedim nədə olsa oxşarlıq var aramızda bəlkə mən də bəyənərəm ;))

    YanıtlaSil
  2. Merhaba :)) Aynı durumdaymışız, bence bir izlemeyi dene belki seversin :)

    YanıtlaSil
  3. babam anime izlediğimi görse çok mutlu olur. dizi filmden daha zararsız olduğunu beynimi yıkamayacağını falan düşünür eminim :D
    sırf bu yüzden geçen yıl kimini to dake mi neydi adı :D (bende adları konusunda çok kötüyüm :) meşhur animeyi annemin annesi bizde kalırken izledim, masum gözükeyim diye haha :DD
    bence bu durum aileden aileye değişiklik gösteriyor yani :D
    ben animeyi seviyor muyum ımm... Çok şekerler hakikaten animedeki çocuklara aşık olan zavallı kızlardan biri de benim ama gerçeklik duygusu olmaması yüzünden beni kendisine bağlayamıyor.
    Diziler filmlerde gerçek değil ama kanlı canlı insanlar oynadığı için hiç değilse o anda, çekilirken o olayın olduğunu biliyorsun ama işte animeler birilerinin rüyalarını izlemek gibi...
    Of ne yazdım bir post çıktı.
    Selametle.
    Hayırlı kandiller.

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı kandiller çingu ^^'

    Ne güzel özetlemişsin olayı, aslında animelere bugüne kadar uzak durmamın sebebi tam da bahsettiğin gerçeklik duygusundan ötürü, haklısın. Bir dahaki animemi allah bilir kaç sene sonra izlerim :)) Ev halkı alışsın biraz ondan sonra :P Babanın düşüncesi ne güzelmiş öyle, bizimkiler bana deli deyip durdu :)

    YanıtlaSil
  5. Ben bayadır anime izliyorum ancak senin gibi yeni başlayanları görünce çok heyecan yapıyorum hemen yüzlerce öneresim geliyor :D Bu animenin adını henüz ben de ezberleyemedim ancak cidden eğlenceliydi.Eğer eğlenmek istersen lütfen ''Lovely Complex'' izle cidden bayılacaksın.Umarım sende sadık bir anime izleyicisi olursun yeni yazılarını merakla bekliyorum eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Tavsiyen için tenk yuu, 3. animem LC olacaktır büyük ihtimalle :)

    YanıtlaSil
  7. inanamıyorum sana destiny ilk kez mi anime izledin :D :D ben de çok sık izlemesem de bayılıyorum her izleyişimde. duyguları abartarak aşırı tepkiler-çizimler olunca çok eğlenceli oluyor :)
    yalnız gayet sakin okurken yazını baklavayı görür görmez iyki iftara az kaldı didim :D sırf bunun için bu animeyi izlemeye başlayabilirim!

    YanıtlaSil
  8. Evet, ilk kez :')) O abartılı tepkileri ben de çok sevdim, çok eğlenceliydi :) Çizimler zaten şahane ona laf yok. İftar öncesi kötü olmuş ama no panik birkaç güne bayram, baklavaya doyarız:))

    YanıtlaSil
  9. Romantik komedi seversen Lovely Complex'i çok çok öneririm :)) Ama ondan sonra izlediklerim sarmıyor hiç o ayrı mesele :( Death Note var, Special A var :) Ama ilk izlendiğinde tepkiler aynı oluyor tabi :D "O çizgi film değil!"i kaç kere çığırdım ben bile bilmiyorum ^^'
    Ayrıca baklavalı bölümü çok beğendim ya ben hiç denk gelmemiştim diğer animelerde :)

    YanıtlaSil
  10. İkinci kez öneriliyor Lovely Complex, merak ettim bak :)

    YanıtlaSil
  11. Sana Lovely Complex'i arkadaşın dediğini gibi aşırı derecede öneriyorum :D Ardından yine böyle romantik bi anime olan Itazura Na Kiss'i öneriyorum ki cidden ilk bölümden itibaren ilgini aşırı çekicek bi anime . Deat Note'u izledikten sonra beğenirsen Full Metal Alchemist'i izlemeni öneririm ki bu animede kardeşlik ,duygusallık , olan üstü güçler barındırıyor eminim hoşuna gidicektir . İyi seyirlerrrr :):):):)

    YanıtlaSil
  12. Tenk yuu, önerilerini kulağıma küpe yapıyorum :) Teşekkürler ^^'

    YanıtlaSil
  13. kesinlikle ama kesinlikle "Ao Haru Ride" izlemeni oneririm. Dedigim animenin Love Action'ida cikti. cok sevimli bi anime. Uzun soluklu bi maceraya baslamak istersende Sailor Moon u oneririm. hey gidi cocuklugum... 6 yasindan beri belirli araliklara bu animeyi izlerim. yeri ayri :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ao Haru Ride listeye alındı efenim :) Sailor moon fazla uzun ya o kadar uzun bir seri izleyemem gibi geliyor. Animelere dalıp bir daha çıkamayacağım diye korkuyorum =)

      Sil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^