24 Kasım 2014 Pazartesi

Mim

Rosa'nın son yazısını görünce mim yazasım geldi aniden. Mimin ucu açık bırakılınca da üstüme alındım hemen ve oturdum cevapladım. Kısa kısa zaten, çerezlik.

1.Canan Tan mı Debbie Macomber mı?

Canan Tan’ın birkaç kitabını okudum (Piraye, Yüreğim Seni Çok sevdi, Eroinle Dans, En Son Yürekler Ölür) ve maalesef kendini tekrar eden bir yazar olduğunu söylemeliyim. Debbie teyzenin ise sadece Küçük Mucizeler Dükkanı kitabını okudum. Çok umut dolu yumuş bir kitaptı. Seri olduğu halde devamını bilinçli olarak okumak istemedim üst üste bu kadar umut bünyeme fazla gelecekti kuşkusuz. Yine de illa birini seç derseniz Debbie teyzenin yumak dünyasını tercih ederim :’)


2.Küpe mi kolye mi?

Küpe. Kolye alırım arada ama takmam genelde hediye ederim. Küpeyi çok severim ama sadece nokta küpeler. Sallantılı küpe pek sevmiyorum.

3.Gelecekteki hedefin nedir?

Memur olmak? Bu ülkede anca bu.

4.Bira mı sigara mı?

Hiçbiri. Alkol kullanmadım hiç kullanmaya da niyetim yok ve sigara o koku beni öldürüyor!

5.Blogunun ismi neden bu?

Sevdiğim bir müzik grubundan yola çıkarak oluşturduğum bir isim aslında. Daha güzeli aklıma gelmeyince bununla devam ettim. Seviyorum.

6.Favori makyaj malzemelerin?

En bakımsız blogger benim zannımca. Favori tek kozmetik malzemem el kremim. En fazla bir de dudak nemlendirici ekleyebilirim buna.

7.Gerçek aşk bana göre...

Bilemedim..

8.Yabancı dil mi anadil mi?

Her ikisi de önemli ama keşke ana dilimi biliyor olsaydım, bilmediğim için cidden üzgünüm.

9.Kuzey Amerika Kıtası mı Güney Amerika Kıtası mı?

Bilemedim şimdi. Meksika’dan ötürü belki Kuzey olabilir.

10.Kurşun kalem mi uçlu kalem mi?

Uçlu kalem uçlu kalem uçlu kalem.

Mimin ucunu Rosa gibi açık bırakıyorum biri alsın bayrağı yazsın gari. Bloglarımıza geri dönüş yapalım n'olur. Hadi sen de yaz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^