3 Aralık 2014 Çarşamba

Kar yağıyor bu gece ♪♫

..öyle beyaz ki şehir ♪♫


Bloga kış geldi :)) Blogun en sevdiğim zamanı kar efektinin aktif olduğu zaman. Ben henüz kar görmedim lakin blogum her yıl düzenli olarak kar yağışı alıyor :) Son zamanlarda çok sık dinlediğim bir şarkı olan Leyla sanki sadece kışın kar zamanı dinlenmeliymiş gibi hissediyorum. Ezginin Günlüğü ne güzel söylüyor, öyle değil mi? Bloga hazır kar yağıyorken bu güzel şarkıyı buraya bırakıp kaçmak istiyorum.



Son on gündür gribim. Evde büyük burunla ilgili yapılacak tüm espriler yapıldı ama ben hala gribim. Bir grip bu kadar uzun sürmemeliydi. İlk defa videolu post yazıyorum ki normalde videolu postları hiç sevmem okumam, kar efekti hatırına neler yapıyorum görün işte. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^