27 Eylül 2015 Pazar

Mim: Blogger denince akla gelen 3 şey...

Mimlediler beni!!!

Ms Amaril ve Şeker Turşusu günlerdir bloglarda dolaşan mimi nihayet bana da pasladılar. Tenk yuu'larımın hepsini sunup soruları cevaplamaya gidiyorum efenim. #BloggerLife mimi başlasın! 

  • Blogger denince aklına gelen 3 şey?

- Hmm.. Valla  Kore tayfası geliyor aklıma ilk (Mikot, Nefi, Hikaru, BunuSevdim, Selocan vs vs..) Daha sonra moda blogları gliyor ki hiç ama hiç sevmem moda bloglarını, sadece giydikleri kıyafetleri çekip paylaşıyorlar falan filan.. Aslında genel anlamda gizemli kişilikler geliyor aklıma. Düzenli olarak takip ettiğim okuduğum blogların her birinin ayrı ayrı gizemli kişiler olduğunu falan düşünüyorum. Gülmeyiniz efenim!


  • Kişisel blogları mı yoksa moda-gezi-güzellik bloglarını mı?
- Tabii ki kişisel blogları okumayı daha çok seviyor arada gözümün ucuyla gezi bloglarını inceliyorum. Gezi bloglarını genelde facebook sayfalarından takip ediyorum, birkaç bisikletli gezgini takip ediyorum mesela. Blogda böyle detaylıca anlattıklarından, fotoğrafladıklarından kıskanıyorum, facebook sayfası iyidir =) Moda blogları mı? Gözüm görmesin! 

  • Blogger olmanıza etki eden 3 şey? 
- Bu biraz cevaplaması zor bir soru. Yazı yazma konusunda çok yetenekli değilim ve hep bu yönde bir yeteneğim olsun istemişimdir. Senaryo yazabilmeyi çok isterdim mesela. Ailede ablam ve abim iyi yazar. Kuzenlerimden birkaçı var aynı şekilde güzel yazan.. Ben de az biraz hevesimi alayım diye blog açtım, sonra Uzak Doğu temalı blogları keşfettim ki bunca yıldır yazmamı sağlayan da o bloglardır. Yazı yazma hevesi, Uzak Doğu ve kitaplar blogger olmama etki eden 3 şey diyebilirim kısaca.

  • Örnek aldığınız blogger'lar var mı?
- Örnek aldığım özel bir blogger yok ama çalışkanlığına hayran olduğum birkaç blogger var. Bez Cadıları onlardan biri :) Blogger takip listem var sağ tarafta renkli renkli duran, oradaki tüm blogları seviyor ve takip ediyorum özenle. Yeni keşfettiğim blogları da oraya eklemem lazım lakin serde tembellik var 

  • Şu anki mesleğiniz ne veya hangi mesleği seçeceksiniz? 
- Şu an işsizim ama abim yeni açacağı yerde beni müdür yapacakmış öyle dedi :P İşsizliğime hakaret bu ama neyse :) 2016 Kpss'sine hazırlanacak olan zavallı mezunlardanım. Güzel bir iş bulsam da şu lanet sınava boyun eğmek zorunda kalmasam keşke. Maliyeciyim esasında ama maliye ve maliyeyle alakalı herhangi bir sektörde çalışmak istemiyorum şimdilik. Yeminli mali müşavir olma hayalini elbette her maliyeci gibi ben de kurdum ama yine aynı her maliyeci gibi itinayla bu hayalimden zahmetli ve aşamalı uzun yolu görünce vazcaydım!


Amma çok kişiyi mimledim ha, cömert bir anıma denk geldi =P Mimlediklerim arasında yazan varsa affola. Bu mim son zamanlarda çok yazılıyor kim yazdı kim yazmadı diye ayıklayamadım. Yazmayanlar kırsın dizini yazsın, hadi gari! Başlık bulamadığım için ilk soruyu başlık yaptım, yine çok zekiyim, çok yaratıcıyım, çok çok çok... 

10 yorum:

  1. Çok tatlış cevaplar verilmiş ama! Emeğine sağlık.(bu arada bence yazma konusunda çok eğlenceli bir üslubun var!)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tişikkirlir. Aa gaza getirme ama beni böyle eğlenceli üslup falan :D

      Sil
    2. Geel canım benim geel gaza! :D

      Sil
  2. çok güzel olmuş :)) Bence de yazma konusunda bir yeteneğin olduğu kesin, okumaya başlamamla bitirmem neredeyse aynı anda oldu akıcı yazıyorsun :))

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler beni imlediğine çok sevindim geç gördüm malum sebeplerden :D ayrıca cevaplarına bayıldım samimiyetini seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek efenim ben teşekkür ederim asıl. Hızlıca cevaplamışsın mimi, okudum :)

      Sil
  4. bak bütün soruları çöz hepsini, bütün kitapları al ve çöz. işini şansa bırakma. düzenli çalış. kazan taam mıı. dua edicem kii :) bu mim eski aylar önce yapmıştım. bak teşekkür ederim de geçen hafta iki mim yaptım onları yapınsanaaa :) bu hafta 2 mim daha yapzam onları da yapsana işteee. fated to love you izlicam. şlimdi sırada its okay its love var. ya sen çok şekersin biliyo musun. bak blogunu yanda "dikkat" kutusuna koyduum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daldan dala atlayan blogger komşu huu :)

      Peki! Tüm konuları çalışıp tüm soru bankalarını çözeceğim itinayla. (Yazarken bile streslendim!!) Dua inceliğin için teşekkür ederim Allah herkese yardım etsin bu sınavda inşallah. Mimi yapıp yapmayanları ayırt edememe teorim doğruymuş =P Sen mim yazdıkça ben hoşuma gidenleri seçer yazarım, temem! :)

      Fated to love you çok sevimli bir dizi izleme listene eklemene sevindim :) Dikkat listesi ne diyorum ben de!!! Jetonum geç düştü =) Tenk yuu'larımı sunuyorum efenim ^^' it's okay it's love iyi bir tercih ^^ Anneee bana şeker dediler!!! :D



      Sil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^