3 Ekim 2015 Cumartesi

Eylemsizlikten ölmeden hemen önce.

Hiçbir şey yapmak istememe durumu çok can sıkıcı değil mi yahu? Günlerdir hiçbir şey yapmadan boş boş yaşıyorum. Ne kitap okuyorum ne ders çalışıyorum ki daha ders çalışmaya adam akıllı başlamadım dahi. Bugün bir silkelenip kendime geleyim dedim çok az sürdü :) 

Beni bu sıcak havalar mahvetti. Gündüzleri sıcaktan parmağımın ucunu oynatacak mecal bulamıyorken akşamları hafiften gelen esinti ve deniz kokusuyla birlikte üzerimden attığım tembelliği tamamen gereksiz ve son derece boş işlerle geçiriyorum. 


Geçenlerde [Aslında dün:)] sabah 5-6 sularında cehennem sıcaklarının sonuna geldiğimize dair hızlı bir mevsim geçişi yaşadık, bir anda yağmur-gök gürültüsü-şimşek-fırtına ile karşı karşıya kaldık. Yaşasın dememe kalmadan aynı günün öğle saatlerinde sokağa çıktığımda bu ne sıcak diye sızlanırken buldum kendimi. Kış mevsiminden küçük bir fragmandı o sabah anlayacağınız. Bugün sıcaklık ve dıbık dıbık hissetme oranı tavan yapmış durumda.

Ders çalışmaya başlama yolunda attığım ilk adım her gün belli bir sayıda paragraf çözmeye karar vermek oldu. Kış fragmanını yaşadığımız sabah uykum gelsin diye kitabın ilk testini çözdüm. Sırf uykum gelsin diye böyle bir adım attım. Tarih, coğrafya ve matematik de peşinden gelseydi nasıl mesut bir insan olacağıdım! Biri beni şöyle bir silkelese ne güzel olurdu. Çalışmıyorum, başlayamıyorum bir türlü. Eylemsizlikten öleceğim. 

Olacak ya başka çare yok! Di'mi?

7 yorum:

  1. Artık yavaş yavaş kış yüzünü gösterir biraz daha dayan:) Allah kolaylıklar bol serin günler dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mecbur dayanacağız, akşamları en azından serin oluyor artık. Sağolasın :))

      Sil
  2. Kendini motive etmen lazım. Tabi bunu nasıl yapacağını da kendin bulmalısın, çok yardımcı oldum değil mi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldun oldun ;)) Evet fark ettim söylediğin şeyi bu yüzden biraz hayal gücümden nemalanmaya çalışıyorum :)

      Sil
  3. Merhaba, keşif etkinliğinden geliyorum. Takibe aldım bloguma da beklerim.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar.

    İnsanı miskinleştiren ve tembelleştiren nedenleri saptamak gerekiyor. Sizin hareketlerinizi kısıtlayan şeyleri tespit ettikten sonra canlanırsınız. Hatta yerinizde bile duramazsınız. Size bu tanıyı koyacak olan da reçeteyi yazacak olan doktor da sizsiniz.

    Ben de de olur bazen böyle miskinlik ve tembellik. Hemen bulunduğum ortamı değiştiririm. Çünkü mekan değişikliğinde ferahlık vardır. Bu ferahlık da size can verir ve siz de artık doping almış bir sporcu gibi yerinizde duramazsınız. Denemenizi öneririm.

    Selam ve dualarımla birlikte hareketli günler dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Ne kadar bilgece söylediniz, sahiden de nedenleri saptayıp gerekeni yapmak gerekiyor. Çok yakında büyük bir mekan değişikliği olacak hayatımda şimdiden heyecanlıyım. Bazen eğlenceli bir muhabbet bile insanın modunu değiştirip üzerindeki ataleti atmasına yardımcı olabiliyor ki ben bunu yaparak biraz attım kendiminkini :)

      Bilmukabele efendim :)

      Sil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^