29 Ekim 2015 Perşembe

Suits Kore Dizisi Oluyor!

suits - Mike & Harvey
Mike ve Harvey Specter
Suits, Amerika'da yayınlanan Hukuk temalı bir dizi. 5 sezondur ayıla bayıla izliyorum diziyi. Şu sıralar yeni sezonun gelmesini heyecanla bekliyorum. İki üç bölüm yayınlayıp aylarca tatil yaptıkları için izleyiciler olarak sürünüyoruz.


Suits, Kore'li yapımcıların da dikkatini çekmiş olmalı ki remake kararı almışlar. Dizi ya bu yılın sonunda ya da 2016 yılında yayınlanacakmış. Henüz oyuncularla ilgili net bilgi yok  ama gönlümden geçen Harvey karakterinin Cha Seung-won tarafından oynanması. Ne şahane olur, yakışır role. Donna karakterine hayat verecek kadın oyuncuyu özellikle merak ediyorum. Bir an önce açıklasalar keşke oyuncuları. Mike rolünde Kim Soo Hyun, Kim Woo Bin gibi isimler fena olmaz esasında :) Oyuncular açıklandığında yeppudaa ve sarangni üzerinden bilgileniriz artık ^^' 

harvey specter mike ross
Harvey & Mike Ross

Suits detaylıca blogumda tanıtmak istediğim bir yapım olmasına karşın serde tembellik olduğundan bir türlü elim gitmedi. Kısaca konusundan bahsetmek gerekirse eğer; Harvey Specter büyük bir Hukuk firmasında avukat olarak çalışmaktadır. Günün birinde firmaya yönetici ortak olur ve yönetici ortak olmanın şartı olan kriteri uygulamak için kendisine yardımcı avukat almak zorunda kalır. 

Yardımcı avukatlık için sekreteri, asistanı eli ayağı her şeyi olan Donna ile mülakat ayarlar. Harvey, Donna'ya uygun gördüğü bir aday olursa işaret vermesini söyler ki bu esnada aynı otele farklı bir amaçla gelen ve başını beladan son anda kurtaran süper zeka Mike, mülakat yapılan salona girer. Donna, Mike'ın garip ifadesinden adamın aradıkları avukat olduğunu düşüp Havery'e "Budur!" işareti yollar ve ikili karşı karşıya gelir.

Harvey, çantasında uyuşturucu, peşinde polisler olan ve hukuk mezunu olmayan fakat hukuk ile ilgili her türlü şeyi bilen bu adamı kendisine yardımcı avukat seçer. Firmanın Harvard mezunu kuralını herhangi bir okuldan herhangi bir diploması bile olmayan bir adam için yıkar Harvey. 

Harvey, sahte avukat olarak Mike'ı işe alır ve bu sırrı sadece Mike, Harvey ve Donna bilecek şekilde şirkette çalışmaya başlarlar. Pek tabii ortada bir sır varsa tehlikeli stresli anlar da vardır demektir...

Mike okuduğu hiçbir şeyi unutmayan süper bir hafızaya sahiptir. Harvey ise üstlendiği her davayı kazanan bir avukat. Bu süper ikili yan yana gelince ortaya zekice sahneler çıkıyor haliyle. İkilinin diyalogları, göndermeler, filmlerden alıntı yaptıkları replikler... Hepsi şahane. 

Bu arada Suits dizisi Türkiye'de de uyarlanacakmış. Türk yapımcılardan biri yanılmıyorsam telif haklarını almış. Türk versiyonu diziyi orijinaline uygun yaparlarsa güzel olacaktır diye düşünüyorum. Kore versiyonu ise.. Korelilerin kendilerine has bir ayarla uyarlayacaklarına eminim. Merakla bekliyorum. 

İzlediğim ilk ve tek Amerikan dizisi Suits'tir. Diziyi pek tabii öneriyorum.. 

8 yorum:

  1. merhabaaaa :) ne güzel yazılar var bu blogta böyle severek takip edicem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa :) Hoşgeldin pek sevgili yeni blog takipçim =)

      Sil
  2. Suits dedimi akan sular durur benim için :D

    Bakalım oyuncular falan belli olsun o zaman daha net fikrimiz olur. Yalnız Harvey gibi karizması yüksek bir karakteri kim taşıyabilir merak içindeyim. Sonuçta Harvey, Harvey'dir ve tabii ki rakipsizdir ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de duruyor efenim :)

      Ben Cha Sung Won olabilir diye düşündüm hatta ilk aklıma gelen o oldu ama bilemedim. Karizmatik bir oyuncu seçimi olmalı. Pek tabii Harvey, Harvey'dir :) Donna da çok önemli bak onunla ilgili hiç tahmin yürütemiyorum, kim olabilir ki acaba?

      Ben Türk işi Suits'i de çok merak ediyorum doğrusu ^^'

      Sil
  3. Kore versiyonu çıkarsa izlerim güzelce.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wuhuu bir suits izleyicisi daha mı yoksa? İzleriz valla :)

      Sil
    2. Yok izleyicisi degilim ama başlayacaktımda okul olunca ismini cok duydum çünkü.
      Hukuk konulu dizileri seviyorum o yüzden. Kore versiyonununda güzel olacagini düşünüyorum:)

      Sil
    3. Amerikan versiyonu süper, vakit bulunca izlemeni öneririm. Kore versiyonu da güzel olur umarım ^^'

      Sil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^