2 Kasım 2015 Pazartesi

[Konuk Yazar]: Yağmur Sonrası Okur Yorumu

Yıldız Yağmuru blogunun sahibesi Funda, bloguma konuk yazar oluyor bugün. Funda'nın görüşleriyle Sarah Jio - Yağmur Sonrası kitap yorumu...

yağmur sonrası - sarah jio


Herkese merhaba :)
Okumak için çok geç kaldığım bir yazarın kitabı ''Yağmur Sonrası''
''Hiçbir şey için geç değildir'' cümlesinin doğruluğunu unutamayacağım bir şekilde hatırlatan duygu dolu bir romandı benim için..

Gelelim kitabımızın, konusuna;
Birlikte büyüdüğü Gerard ile evlilik aşamasında, aynı zamanda hemşire olan Anne'nin hikâyesi bu. Anne, hayatının yolunda olduğunu ve gerçek aşkı ile evleneceğini sanırken yakın arkadaşı Kitty ile verdiği karar sonucu hayatı tamamen değişir. Her şeyi arkalarında bırakıp II. Dünya Savaşının ortasında sıkışıp kalmış Bora Bora adasına görev yapmaya giderler ve roman tam da burada başlar.


Anne'nin adada asker olan Westry ile yaşadığı aşkı, birlikte geçirdikleri Bungalov günlerini, savaşın zorluklarını ve bence en önemlisi bir savaşın insanların psikolojilerini ne yönde etkilediğini anlatıyor yazarımız.

Duygusal roman severlerin hoşlanabileceği türde bir kitap, gözlerim dolu dolu okudum. Spoiler vermemek için uğraşıyorum ama hele o birbirlerine bıraktıkları mektupları; başka başka yerlere götürdü beni :) Alınası romanları var Sarah Jio'nun, Yağmur Sonrası favorilerimden oldu bile!

yağmur sonrası alıntı
Yağmur Sonrası - Altı çizili cümleler...
Kitabı okuduktan sonra üzerinde düşünülmesi gereken bir soru takıldı aklıma;
''Yaşadığımız hayatın bize verdiği rolü mü oynuyoruz? Yoksa gerçekten yaşıyor muyuz?''


 ***Bana konuk yazar olma imkânını verdiği için bu tatlı bloğun sahibi canım arkadaşıma çok çok teşekkür ediyorum. Buradan ona kucak dolusu öpücükler :)

Sarah Jio'nun bir başka romanı Böğürtlen Kışı okur yorumu için tıklayınız

Sizler de bloguma konuk yazar olmak isterseniz mydestinyblog@gmail.com adresine yazınızı ve blog adresinizi yollayın lütfen ^^' 


13 yorum:

  1. Bu kitap süperdi aslında sarah jio nun tüm kitapları güzel.
    İstanbuldaki fuarada geliyor bu sene:)
    Yeni kitabıda çıkacak.
    Kitap hüzünlüydü ama güzeldi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sadece Böğürtlen Kışı romanını okumuştum ama Yağmur Sonrası sıklıkla gördüğüm ve iyi yorumlar aldığım bir kitap. İlk fırsatta okuyacağım, merak ettim. İstanbul fuarlarından bahsetme bile her yıl kıskanarak bakıyorum fuar fotoğraflarına :/

      Sil
    2. En çok ben son kamelya romanını severim:)
      Sizin orada ya da yakın şehirlerde fuar yok mu?

      Sil
    3. Sanırım kadının tüm romanları seviliyor, not ettim onu da efenim.
      Maalesef pek olmuyor, ilk defa yaz başında oldu ama maalesef çok ters bir zamana denk geldiği için gidemedim :// Devamı gelirse önümüzdeki yaz gitmeyi umuyorum :)

      Sil
    4. Kitap fuarlarının takvimi yayınlanıyor.
      Oradan hangi günde ne zaman hangi şehirde bakıp fırsat yaratabilirsin:)
      Evet kadının tüm romanları seviliyor:)

      Sil
    5. Ara ara bakıyorum o takvime. Ama bizim buralarda genelde evlilik&çeyiz, mobilya ve tarım fuarları yapılıyor. Neyse gideriz elbet başka şehirlerin fuarına :)

      Sil
    6. Hahhah o fuarlarda güzeldir:)

      Sil
  2. Komşuuu rüyamda seni gördüm :DDD Daha doğrusu blogunu :DD

    Ay çok karıştırdım baştan alayım: Efenim rüyamda kuzenime birbirinin aynı iki adet çanta veriliyor. Yalnız yarış sonrası mı kazanıyor yoksa öylesine hediye mi ediliyor kuzenime tam bilmiyorum. Neyse işte verilen çantaları ben çok beğeniyorum ve içimden ''Keşke kuzenim çantalardan birini bana hediye etse'' diye geçiriyorum. Ama kuzenim benim bilgisayarımdan senin bloguna giriyor ve yorum kısmına sana hediye etmesi gereken bir çanta olduğunu söylüyor ve kendisiyle iletişime geçmeni istiyor :DDD Tabii bu duruma bendeniz hayli bozuluyorum :DDD

    Böyle işte komşum ne alaka diye sorarsan eğer orasını bende anlamadım :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırdır inşallah :)

      Bu ara çanta muhabbetidir gidiyor, ben de çanta bakınıyorum birkaç gündür. Üstüne bu rüyayı görüp gelip anlatman hmmm... Aynı şehirde de değiliz ki beraber çıkıp çanta bakınalım :D Bilinçaltında bana çanta almak isteyen bir DSK mı var yoksa? :P :D Şaka maka rüyanda beni görmen çok ilginçmiş, uyumadan önce blogumumu karıştırdın yoksa itiraf et?!!! =D Üstünü ört uyu bi' daha =)

      Sil
  3. güzel bişi yapmışın tanımış olduk kuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi, bence de. Hep güzel şeyler yaparım böyle :)

      Sil
  4. Merhabalar blogumda bir blog keşif etkinliği başlattım yeni bloglar keşfetmeyi isterseniz büyük bir zevkle beklerizzz:):):)
    birkitapolsam.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca ufak bir çekiliş var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^