3 Kasım 2015 Salı

J-Drama Öneriyorum: Bitter Blood

Jdrama önermeye geldim bu defa dostlar. Son zamanlarda izlediğim en güzel dizilerden biriydi Bitter Blood üstelik bu defa Kore değil Japon yapımı bir dizi. Diziyi uzun uzun anlatmayacağım kısa kısa bahsedip kaçacağım zira dizi zaten 12 bölümden oluşuyor anlatıp da seyir zevkini kaçırmak istemiyorum. Jdrama arayanlara henüz izlemedilerse önerip gideceğim :) 

Bitter Blood yeppudaa japon dramalar bölümünde online izleme ve mp4 indirme seçenekleriyle mevcuttur. Hatta direktoman sayfa linkini vereyim size: Bitter Blood Yeppudaa Çevirmen ve upload eden yeppudaa gönüllülerine teşekkürlerimi sunuyorum her zaman olduğu gibi. 

bitter blood jdrama
Bitter Blood kahramanları

Bitter Blood Konusu: Çaylak bir dedektif olan Natsuki Sahara ilk görev yeri olan Ginza Karakolu'na atanır. Aynı karakolda tesadüfen babası Akimura Shimao'nun da dedektif olduğunu öğrenir. 10lu yaşlarındayken anne ve babası ayrıldığı için babasıyla hiç görüşmeden büyüyen Sahara babasıyla aynı karakolda dedektif olarak karşılaşınca durumdan karşılıklı olarak hoşlanmazlar.


Baba Akimura çapkının önde gideniyken oğul Sahara bu konuda tecrübesizdir. Baba, oğluna bu yönde tavsiyeler verse de ikili birbirine adım atma konusunda nasıl davranacaklarını bir türlü kestiremezler. Dizi boyunca ikili arasındaki didişmeyi, naif sahneleri izler durur izleyici :)

natsuki sahara
Natsuki Sahara

Babasıyla arası bozuk olsa dahi her dakika didişip dursa da esasında babasına derin bir özlem duymaktadır. Dizide tecrübesiz bir dedektif olmasına karşın çok şükela sahneleri vardı.

akimura shimao
Shimao, Nam-ı diğer Gentle! Adamım! :)
Gerçek adı Shimao olduğu halde dizide labakı olan Gentle adıyla bilinir. Kendini beğenmiş, çapkın, havalı ve yetenekli bir dedektif aynı zamanda doğru adım atmaya çalışan sarsak bir baba :) Adamın mimiklerine, tepkilerine çok güldüm dizi boyunca...

kötü adam
Kötü Adam
Dizinin kötü adamı bu oluyor efenim. Baba-oğul ile geçmişten gelen bir problemi olduğundan arada sırada ce diye ortaya çıkıyordu. Kötü adam olmasına karşın çok güldüm bu adama, çok saçma bir karakterdi :D

 gentle and sahara
Meşhur tepki sahnelerinden sadece biri..

gentle
En çok güldüğüm sahneler
Gentle'ın şu son iki fotoğraf karesindeki hallerine çok güldüm. Hele alttaki fotoğrafın yer aldığı bölüm efsaneydi, adam takla attı resmen dayanabilmek için. Diziyle ilgili her şey güzeldi fakat final ikinci sezonu gelecekmiş, gelebilirmiş gibi bitti. Pek tabii ortalıkta ikinci sezona dair bir şey yok. böyle güzelim dizileri 11 bölüm yapıyor olmaları çok nahoş bir durum. J-drama seviyorsanız efenim, öneririm.

Dizinin jeneriğini ve jenerik müziğini pek sevdiğimi söyleyerek yazıyı sonlandırıyorum, esen kalın! 

6 yorum:

  1. Yaponlar həmişə/hep fərqli başqa əyləncəli drama çəkir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle gerçekten bu dizi de farklı ve eğlenceliydi. Öneriyorum :)

      Sil
  2. mimledim seniii. diziye bi daha gelip bakçam :)

    YanıtlaSil
  3. mimledim seni ki şimdiiiii :)

    YanıtlaSil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^