7 Kasım 2015 Cumartesi

Mim: Fotoğrafın aklına düşürdükleri..

Huu! 

Yazmam gereken Ne Söylerdin mimi cebimde dururken yeni bir mim ile karşınızdayım. Deeptone tarafından şu yazıyla beraber mimlendim efenim. Mim, Heybemdeki Fotoğraf blogundan seçeceğimiz bir fotoğrafla ilgili birkaç kelam etmek. Ben kural ihlali yapıp iki tane seçtim ^^' 

sonbahar kuru yapraklar
Sonbaharın renkleri bile yeter..

Bu fotoğrafa bakınca aklıma ilk gelen şey maalesef romantik şeyler değil. Fotoğrafa bakınca önce sararmış dökülmüş yaprakların, renklerinin şahaneliğine hayran kalıyorum. Ardından gelen düşüncem tezatlık oluşturuyor ilk cümleyle lakin durum bu: Hemen ardından o kuru yaprakların üzerinde yürümek ne kadar zevkli olurdu çıtır çıtır sesler çıkardı diye düşünüyorum :) Romantik değil demiştim :)


istanbul vapur
Deniz kokusunu alabiliyorum efenim!

Sahil kentinde yaşadığımdan ötürü olsa gerek denizi çok severim. Hafif bir esinti olduğunda çok hoş bir deniz kokusu sarar mahalleyi. Tamam bazen de gerçekten kötü kokabiliyor deniz, kabul! =D Fotoğrafa bakınca hiç vapura binmediğim geliyor aklıma yahu! Herhangi bir deniz taşıtına binmemiş olmam gerçekten acınası. Vapurda çay içerek yolculuk yapmak isterdim :) Tam olarak bunu hissetmiyor olabilirim lakin bunu istiyorum. Simit-çay ikilisini şu vapurda tadabilirdim pekala.

Buraya bırakıyorum mimin ucunu, isteyen üzerine alabilir, itinayla yazabilir...  

Bir sonraki mim muhtemelen "Ne söylerdin?" mimi olacak, pek yakında bu blogda! Çat!

14 yorum:

  1. Hey!
    Romantik olmayışını sevdim, fotoğrafı çekerken o seslerden çokça duydum bu arada :)
    Vapur-çay-simit üçlüsünü umarım en kısa zamanda gerçekleştirebilirsin, not: çaya dikkat, üzerime dökmüşlüğüm var :)
    katıldığın için de somut yaklaşımların için de ayrıca teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben zaten fotoğrafa bakarken bile aldım o çıtır çıtır sesleri :) Keyif yapacağız derken çayı dökmek hiç olmaz, aman ha! :) Ben teşekkür ederim hoş bir etkinlik oldu, izini süreceğim ^^'

      Sil
  2. harika bir yazı olmuş, bayıldım! ve çok içten. kuru yaprakların sesine ben de bayılırım. nasıl kışı kış yapan kar ise, sonbaharı da gözümde sonbahar yapan yeri kuşatmış yapraklardır. elbet şehir ortamında pek yapraklardan oluşmuş örgü görmek mümkün olmuyor. yine de yolların kenarında ara ara dikilmiş ağaçların yapraklarının; gri asfalta gökten düşercesine yer yer kaplamaları da ayrı bir renk katıyor. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tenk yuu'larımı sunarken yorumunun yazıdan çok daha içten olduğunu belirtmek isterim efenim :)

      Kış kış yapan kar dedin bittim bak! Zira kar görmemiş bir akdeniz insanıyım. Gerçi geçen yıl ilk kez hava eksiye düşünce az biraz kar düştü şehre ama olsun doyasıya göremedim! :) Şehir ortamında cidden dökülen yaprak görmek zor, şans eseri denk gelince mutlu oluyor insan :)

      Sil
  3. çok güzel olmuş anlatımın bence vapur çay simit olayını yap çok keyfili oluyor :)

    YanıtlaSil
  4. peki ama hiç tekne gezisi olmuyo mu yaaa senin o tarafta. adanada mersinde tekne gezisi olur ki de mi yaa. ama vapur benim bildiğim izmirde var istanbulda var başka nerde var bilmiyom. Çat :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çarşıda, sahilde tekne turları var aslında ama fırsat olmadı hiç denemek için. Hala var mı onu bile bilmiyorum, çarşı demek ölüm demek; biraz uzak :)

      Sil
  5. Blogunuzu yeni keşfettim :)) Bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar.

    Fotoğraf okumak da çok göreceli bir durumdur. Herkes bakar, ama herkes aynı şeyleri okuyamaz. Sizin fotoğraf okuma tarzınız bir değişik. Siz sadece fiziki yönleriyle ilgileniyorsunuz. (Sakın yanlış anlamayın bu bir eleştiri değil, sadece bir tespittir.)

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tespitiniz doğrudur efenim :) Ben sadece fiziksel baktım fotoğraflara, alınmaca gücenmece yok :)

      Bilmukabele ^^

      Sil
  7. blog keşif etkinliğinden geliyorum. Blogunuzu takibe aldım.Yeni yayın ve yorumlarda görüşmek dileğiyle:)Ben de beklerim efenim..

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. gidiyor işte bir şekil :) bloga dönüş yapacağım ilk fırsatta inşallah.

      Sil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^