22 Ocak 2011 Cumartesi

2 yeni dizi:Dream High ve My Princess

Dream High / Yüksek Hayaller : İçerisinde bolca müziğin olduğu bir gençlik dizisi. Şarkıcı, oyunu, dansçı olmak isteyenlerin Kirin Sanat Okuluna girmesiyle başlayan mücadelesi..


dream high poster

Başrollerinde "Will it Snow at Christmas?" dizisinde çok beğendiğim;Kim Soo Hyun, Coffee Prince'ten veya T-ara grubundan tanıdığımız Ham Eun Jung, Miss-A grubundan Suzy gibi  isimler oynuyor. Ayrıca Winter Sonata'dan Bae Yong Jun da dizide rol alıyor. Dizinin sadece ilk 3 bölümünü izledim. Çok şahane bir dizi diyemem, normal kdramalardan biraz farklı.



 
un dos tres

Aslında bu diziyi bir ispanyol yapımı diziye benzettim. TV8'de yayınlanıyordu. Denk geldikçe izlediğim bir diziydi. Adı; "Şöhret Okulu (Un Dos Tres)" İspanyol dizinin tam adını nette araştırırken öğrendim ki benzettiğim dizi de bir versiyonmuş. Orjinal dizi; "Fame" imiş. 80'li yıllarda oynayan bir diziymiş ki benim yaşım yetmiyor pek o yıllarda oynayan dizilere:))

Dizi; "izleseniz de olur, izlemeseniz de" tadında şimdilik~~

My Princess!

my princess poster


My Princess: Sıradan bir üniversite öğrencisi olan Lee Seol'ün prenses olma hikayesi..

Henüz ilk bölümünü izledim. Dizi hakkında fikir beyan etmek belki erken ama ben beğendim. Eğlenceli güzel bir dizi. Prensesli dizileri severim :P

my princess


Dizinin başrollerinde; Daha önce "İris" dizisinde izlediğimiz; Kim Tae Hee, He Was Cool filminden; Song Seung Hun, Park Ye-jin ve Love&Law dizisindeki yakışıklı avukatımız; Ryu Soo Young oynuyor. Oyuncu kadrosundan bir Park Ye-Jin'i sevemedim :S

Secret Garden dışında yılın iyi dizilerinden biri bu dizi bence. İzleyin:))

4 yorum:

  1. Dream High :sarhos:
    Biliyorsun Kim Soo Hyun Oppaa~~ ♥
    Ama dizide süper bence. :onay: :D

    My Princess'te de Ki Kwang oynuyor.xd Onu unutma.xd Çok tatlı ya.xd
    Şu Kim Tae Hee'yi de bir izlemek istiyorum ya.xd En az SNSD kadar dillerinde Koreli Oppaların.xd

    YanıtlaSil
  2. Canim benim,
    bloguna bayiliyorum, özellikle su meshur kore mektuplarina.
    Icinden yine ne cikacak diye cok merak ediyorum.
    Kore-Dizilerinde seyrettigimiz cep telefonu aksesuarlari, tokalar, taclar, kalemler...

    Cok ilginc seyler :P

    Dizilere gelince, su siralar sadece MY PRICESSS'i takip ediyorum. Dünkü, yani 14.Bölüm cok romantik olmasi yaninda Bay seksi Hae-Young'a tapmamak imkansizdi.

    Bir asyali erkek hic bu kadar cekici olabilir mi ?

    Derken, dün DB de Joo Jin-Mo'nun underwear cekimlerine mest oldum.
    Zeze'de wooowwww dedigine göre, gerisini sende anlarsin.

    My Princess'e dönelim :)
    14.Bölüm Final bölümü gibiydi. Dede rahmetine kavustu, Cadi isinden oldu ve bizim tatli cilginlar birbirlerine asklarini coktan itiraf ettiler. Simdi son 2 Bölümde bize ne seyrettirecekler, cok merak eder oldum...:)

    YanıtlaSil
  3. Ama ama ama matişşşş, spoiler vermişsin :D :D Ben daha izlememiştim 14. bölümü. Güzel gelişmeler olmuş izleyeyim ben de şu 14. bölümü. :P Son iki bölüm uzun uzun mutlu son mu izleyeceğiz acaba. Daha ne entrikalar çıkabilir ki.. Neyse izleyip görelim:)) Hae-Young ♥ :P :P

    Güzel yorumun için teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  4. kim soo hyun onu çok seviyorummmmm....

    YanıtlaSil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^