17 Ocak 2011 Pazartesi

İlk Gong Yoo çalışmam(?!)

Dün gece korea-fans Gong Yoo fan  sayfasını gezerken birbirinden şahane Gong resimleri buldum!! Nasıl harikalar. (Çoğunu da Miss nefertiti eklemiş sayfaya, harikasın nefertiti!) En hoşuma giden Yoo'nun şu kapıya dayandığı kelebekli ve smokinli resimleri. Smokin nasıl da yakışmış ama, di'mi? Sadece onlardan bir wall yapmayı düşünüyordum.  Geçtim PC'min karşısına, başladım wall yapımına... Ama dönülmez hatalar yaptım çalışmada :D  Neyse ki şu texture olayı var valla. Yoksa nasıl kapanır hatalar :D Üstelik tex'ler sadece hata kapatmıyor aynı zamanda çalışmaya hoş bir renk ayarı veriyor.. Bayılıyorum rengarenk tex'lere. En çok vintage tex'lerini seviyorum.. Elim ister istemez kahverengi tex'lere gidiyor çoğu zaman :D

gong yoo wallpaper fanart

-büyük hali daha güzel üstüne tıklayınız-


Daha önce hiç Gong Yoo'lu duvar kağıdı yapmamışım. Bir Nefertiti'nin bloğuna banner yapmıştım o kadar. Coffee Prince, Hello my teacher gibi Yoo'lu diziler izleyipte -Gong- çalışması yapmamam, harbiden ilginç!!  Ps arşivime göz gezdirdim ama yok, göremedim Gong Yoo'yu.. Bu ilk olsun devamı gelsin :P :P 

Meraklısı için çalışmada kullandığım materyaller şöyledir efem;


Blog adı ve Gong yoo yazısında kullandığım font -tık tık-

Smokinli "Yoo" resimlerinde kullandığım texture -tık-

Bu kadar başka da bir şey kullanmadım. Birkaç ipucu;

*Çalışmaya başlamadan önce boş sayfama zemin rengi ekliyorum. Genelde fotoğraflarla uyumlu renk seçmeye çalışıyorum. Bu çalışmada zeminde iki renk kullandım. (kahverengi ve krem tonları) Gredient Tool (kısa yolu; G harfi) yardımıyla zemini boyadım. Yumuşak bir zemin oldu bu sayede.. Son zamanlarda zemini boyayarak başlıyorum çalışmaya. Çünkü fotoğraf birleştirmeleri daha güzel oluyor böyle yapınca.

*Foto birleştirmeleri bitince materyaller giriyor devreye.. Tex'ler, fontlar veya renk ayarları... Fotoları birleştirirken bu defa silgi kullandım. Şu gitarlı resimleri çalışmaya son anda dahil ettim. Bu nedenle biraz zorlandım fotoları birleştirmede.. Hala biraz hata var oralarda :P

*Çerçeve görünümü veren textureyi resmin üzerine yerleştirdikten sonra Blend mode ayarını; "Hard Light" yaptım.  Bu arada bu tex'i en son dahil ettim çalışmaya. Çerçeve görünümü çok hoşuma gitti. Multiply ile Hard light arasında kararsız kaldım ben. Multiply de çok güzel olabiliyor.. Modu ayarladıktan sonra silginin opacity ayarını azaltıp insan yüzlerini veya farklı yerleri hafiften silebilirsiniz..

*Kullandığım fontun Blend mode ayarı ise; "softlight". (aslında "overlay" de olabilir)

*Smokinli resimlerin üstüne kullandığım texture bence çok kullanışlı. (Hikaru'nun senaryosu için yaptığım afişte de aynı tex'i kullanmıştım :P )Çok renkli olduğu için çalışmaya ayrıca bir renk katıyor. Ben biraz parlak olması için modunu "screen" yaptım. Daha sonra silgiyle bazı yerlerini sildim.

Çalışmanın üstüne blog adresini yazmak istemezdim ama Ps'ye ilk başladığım zaman yaptığım o iğrenç ötesi çalışmalarım bile (ç)alındı!! Belki de çalınmasa "ben yapamıyorum bu işi, kardeş!" diyerek vazgeçecektim Ps'den, kim bilir :D :D Çalışmalarımı kendi nickleriyle servis edenlere teşekkürü borç bilirim :D İtiraf ediyorum ilk gördüğümde "aa demek güzel yapıyorum ki almış!" demişliğim var. (Valla kötüydü ilk çalışmalarım!)

Evet, bu kadar.. Sadece son çalışmamı blog'a ekleyip kitap okuyacaktım ben aslında. Ama nette gördüğüm güzel wallpaper, banner veya imza çalışmalarında kullanılan fontları, tex'leri merak ederim hep. Özellikle o fontu mutlaka bulmalıyım diye deliririm :D Benim gibileri varsa eğer diye materyal bilgisi ekledim. Bir de yazıya bağlantı/link eklemeyi öğrendim mim postunu yazarken. Tesadüfen öğrendim ve çok sevindim. Bol bol link vermemin sebebi budur canlar :D :P

Kompozisyon olarak çok yaratıcı değilim malesef :P Bu nedenle renkler olmak üzere şöyle genel yorumlar okumak isterim. Hele de PS'ciler denk gelirde yorum/öneri yaparsa acayip sevinirim^^

4 yorum:

  1. BAYILDIM....... Tek kelimeyle ifade etmeye çalışsam kullanacağım kelime kesinlikle bu olurdu :) Burada da tekrar teşekkür edeyim banner için canım. Ellerine yüreğine sağlık. Korea-fans başlığına resimleri seve seve, can-ı gönülden ekliyorum. Bu konuda gönüllüyüm yani :) :) Çalışmaya bayıldım. En sevdiğim fotoğraflarını kullanmışsın :) Hele hele smokinli fotoğraf varya... İşte ona bitiyorum. Zaten pc min masaüstünde siyah arka planda,önde smokinli Gong Yoo işte en iç açıcı sahne :) :D

    Çalışman çok çok başarılı. Daha fazlasını görmek isteriz. :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim^^ Yakında yeni banner yapacam kendime. Sana da yeni Gong Yoo'lu bir banner yaparım istersen :P Beğenmene çok sevindim:))

    YanıtlaSil
  3. İstersem mi????? Kulun kölen olurum desem???? :D :) :) Hatta ben sana bu konuda bir istekte de bulunacaktım. Bana banner yaparmısın diye :) ^_^ Bannerın üstüne yeni bir slogan bilem buldum. Eğer bana bu iyiliği yaparsan, beni çooookkkk mutlu edeceksin canım.

    YanıtlaSil
  4. Tabi severek yaparım. (Gong Yoo var işin içinde!)

    YanıtlaSil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^