31 Ocak 2011 Pazartesi

Altın, gümüş, pırlanta, zümrüt, sedef, yakutla kim mutlu olmuş dünyada♪ ♫ ♫

Selam canlar!


Blog aramalarını inceledim bugün. Çok ilginç olmasa da eğlenceli aramalar var..

*my destiny kore mektup arkadaşı: Evet nikimle birlikte aramış arkadaş :D En çok "Koreli mektup arkadaşı" aranarak gelinmiş siteme. Mektup arkadaşlığı için birçok site var(mış). Ben şu adresi kullanıyorum; www.hipenpal.net. Bumiesma sağolsun :D :P

*hoşgeldin 2011 banner: Aramalar arasında özellikle -kore- temalı banner var. Gong Yoo banner'ım çok ilgi görmüş yahu :D Thankx! Şimdi ki banner da fena değil bence. Eski ps çalışmalarımdan oluşturdum :D

*kore dizileri marry me hakkında düşünceler: İlk 6 bölüme kadar güzel gibiydi. Sonra bozuldu be dizi. Bıraktım, sarmadı. (Sanırım JGS'nin girly tarzını sevemedim ben :D )




*kore pastacılar kıralı yeni bölüm: Ah ah bu diziyi çok sevdim; tüm klişelere, yeşilçamvari olaylara rağmen. Yeppudaa.com veya danggeun.net sitelerinden diziyle ilgili link, resim, bilgi bulabilirsiniz. Sarangni.info var bir de. Altyazıları sitede mevcut.

*trendy de kore rüzgarı: Trendy -kore sayfalarıyla- tirajını ikiye katladı biliyorum, yoksa o saçma dergiyi gidipde almamın başka bir açıklaması yok!!^^

*bumiesma: Esmaa!! :D :D :D google amcaya adını yazdığımızda ilk korea-fans sonra da benim blog çıkıyor. Esma bak insanlar seni google da arıyor:))

*yoon eun hye sevgilisi: Hmmm bilmem ki.. Böyle bir haber görmedim, duymadım sayın okuyucu.

*istanbul hatırası katili: Harbiden hiç üşenmeyip bunu mu aradın sen? Oku kitabı, öğreneceksin nasılsa, sır değil sonuçta. Zaten kitabın ortasında katili şıp diye buluyorsun. Komiser Nevzat'ın jetonu geç düşüyor biraz.

*japon dizileri blog: google'da ilk sırada kimbapsushi, 5. sırada ise Japon F4 sayesinde ben varım.

*withme maryy gibi yapmak: derken?

*jang geun suk saçlarını kestirdi: Yok yahu kestirmemiş, bizi kandırmış çakal :D :P Ama kestirse ne güzel olurmuş, değil mi?

*judıth mcnaught kitabı filme uyarlandı: Hep filme uyarlansa nasıl olur diye düşünmüşümdür, bir yandan istiyorum bir yandan da istemiyorum. Kitap uyarlama filmler herzaman güzel olmayabiliyor.. Şimdilik bildiğim kadarıyla filme uyarlanmadı. Uyarlanırsa izler, yorumlarız:))

*the fugitive plan b çekim arkası: Bu diziyle ilgili birkaç bilgi kırıntısı vardı bloğumda ama sonradan sildim. Diziyi ilk 7 bölüm kadar izledim sanırım. Konu ilgimi hiç çekmese de Rain Bi'nin şebek halleri çok sevimli olduğu için izliyordum :D Daha sonra izlemek üzere rafa kaldırdım diziyi.

*jang geun suk uykulu halleri: :D :P Biri oppasının uykulu hallerini merak etmiş:))

*www pastaçılar kıralı çom: ops!! :D

*kore dizileri izlemenin yan etkiler: oldukçe güzel etkileri var:))

Daha niceleri.. En çok ama en çoook mektup arkadaşlığı aranmış. Doğal olarak mektup postlarım en popüler olanlar.

Bana en çok ziyaretçi gönderen ilk 5 blog ise şöyle efem;

* Miss Nefertiti

*Kore Delisi

*Hikaruivy

*My Lovely Roomate (hala okumadıysanız bu senaryoyu, okuyun!!^^)

*Metropol Günlüğü

Bloğuma arada sırada tıklayan bir avuç okuyucuya; gamsahmida^^ Ben yazma becerisi hiç olmayan ve buna rağmen utanmadan blog açmış bir şahsiyetim. Zaten lise 2 de kompozisyon dersinden hep sabit not alırdım; 70!!^^ Umut hoca da hep aynı notlar veriyordu canım! :P :P  Bu aramalar harbiden eğlenceliymiş. Diğer blogger arkadaşlarımın aramaları eminim daha ilginç ve eğlencelidir:)) Haa ilk beş listesine bakarken yeni bir blog keşfettim sanırım! Listeme eklendi. 6. sırada o blog var:)) Favori takip listesinde "umursamaz blogger" adı altında yer alıyor:)). Başlık ve yazının bu kadar alakasız olma sebebi; yazıyı yazarken Göksel - Hayat Rüya gibi albümünden "Olmaz olsun" şarkısını dinlemem ve başlık bulamamam :P

14 yorum:

  1. Güzelmiş ama blog aramaları :)
    Benim bir aralar neler neler vardı, ayıp şeyler mi desem, fazla acayip şeyler mi desem :D
    Ben de yazmayı düşünmüştüm. Şimdi bu yazıyı okuduktan sonra belki ilerde ben de yazarım :)
    Gayet keyifle okudum, güzeldi^^
    Favorim ise, withme maryy gibi yapmak. Ne olduğunu hala çözemedim aha :D

    YanıtlaSil
  2. şuan yazını yüzümde kocaman bir gülümsemeyle okudum .o umursamaz blogger benim aha da itiraf ediyorum .yazılarını takip ediyordum ama ilk yorumum bu olacak sanırım .şu listeye nerden baktın merak ettim .birde umursamaz çok güzel bir isimmiş ben nasıl düşünemedim :D GÜZEL YAZI OLMUŞ :D

    YanıtlaSil
  3. Daha tecrübeli blogger arkadaşlarımdan böyle bir yazı bekliyorum ben. Yazmayı düşünün lütfennn^^ Eminim sizlerinki daha eğlencelidir :D :D

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldin umursamaz blogger:)) Bloğuna "AÇIKCASI CANIM HİÇ UMRUMDA DEĞİL…" yazmışsın, ordan esinlendimde böyle yazdım, hoşuna gitmesine sevindim^^ Listeye şuradan baktım; Başlangıç/istatistikler/tümünü görüntüle.

    Teşekkürler:))

    YanıtlaSil
  5. hehe, çok eğlenceli bir yazı olmuş mydestiny'cim :) istanbul hatırası katilini arayana ettiğin lafa bir kahkaha attım! :D otur oku kitabı di mi, Allahallah :D Bi de Jang Geun Suk uykulu hallerini arayan arkadaşa güldüm valla, ama senin yorumuna daha çok güldüm. Biri Oppa'sını merak etmiş :)

    İnsanlar bana da çok komik aramalarla ulaşabiliyorlar. Mesela bugün şuna çok güldüm:
    "erkekleri işerken gören kızların hikayeleri"
    Ahahaha :D Yok kardeşim benim blogumda öyle bi hikaye falan :D :D

    Ya şuna ne demeli: "korede neden arabaların 3 rengi var?"
    Ne biliyim ben yahu?? hem bunu da nerden çıkardın?? orda da her yerdeki gibi arabaların bin türlü rengi vardır heralde...

    Arada bir böyle google'dan sana gelenlere bakmak cidden eğlenceli oluyo :D

    YanıtlaSil
  6. haha :D Seninkiler daha eğlenceliymiş yaw :D :D Harbiden çok alakasız ve komik aramalar var ya, off :D

    YanıtlaSil
  7. -- www.hipenpal.net En iyisi bu benden demesi.xd Merak etmeyin siteden herhangi bir kazanç sağlamıyorum.xdxd

    -- "*bumiesma: Esmaa!! :D :D :D google amcaya adını yazdığımızda ilk korea-fans sonra da benim blog çıkıyor. Esma bak insanlar seni google da arıyor:))"

    Hadi ya.xdxd Çok mutlu oldum. :D:D Bende bi arayayım en iyisi kendimi Google amcada.xdxd

    -- "*withme maryy gibi yapmak: derken?"

    Hahaha.xd Bu ne ya? :D

    Bu aramanın tam olarak ne anlama geldiğini anlamasamda komikmiş.xd Sen bana anlat bir ara.xd :D

    YanıtlaSil
  8. Başlığı okuyunca daha farklı bişiden bahsediceksin sanmıştım ama çok eğlenceli bir yazı olmuş:D

    Bende arada bir aramalara bakıyordum ama listenin hep başına bakıp kapatıyodum, senin yazını okuduktan sonra bide sonuna baktım... aman yarabbim insanların işi gücü yok neyle uğraşıyolar:D:D Şimdi yazamıcam buraya bloğunun kapanmasını istemem:D
    En namuslusundan bikaç tane yazayım;)

    '''my princess izleyen yokmu?'''
    '''tavlama sanatı kore filmi konusus'''
    '''velet aşkın inadına şarkısını söyleyenin resimleri'''

    Hahha daha neler var neler... Sevdim ben bu konuyu belki ileride bende bu bir yazı yazarım, hatta gelin biz bunu mime çevirelim.. Bundan güzel bir mim konusu olmazmı;)) Bir kerede ben şutlayayım şu mimleri:D:D

    YanıtlaSil
  9. Selam koredelisi^^

    Her bloğun aramaları istatistikleri ayrı güzel, komik demek ki:)) Bende öyle edepsiz aramalar yok şimdilik, ama diğer bloglarda var anladığım kadarıyla :D

    Valla mim olayı güzel olur. Ben yazdım nasılsa şimdiden. Başlat, pasla bence.. Eğlenceli bir seri olacağına eminim:)) Bol kahkahalar eşliğinde okuruz artık:))

    YanıtlaSil
  10. [...] Hayal kırıklığına uğramayın benim için önemli bir olay bu:D  Sevgili bloger arkadaşım Mydestiny’nin yazdığı postu oy birliğiyle mim’e çevirmeye karar verdik, hayırlı uğurlu olsun;) [...]

    YanıtlaSil
  11. [...] ilgili, ilk önce Mydestiny çok tatlı bir yazı yazmıştı, bakınız şurda. Sonra bu yazıdan hareketle Koredelisi süper bir mim başlattı: Buna göre, insanların [...]

    YanıtlaSil
  12. [...] ana kadar elimi atmadığım mim’lerden en eğlenceli olanı bu sanırım. İlk olarak My Destiny kendisine gelen istatistiklerde “bir acaiplik var” deyip, konuyu yakından incelemiş [...]

    YanıtlaSil
  13. [...] önce çok yazan oldu ama ben ilk hikaruivy‘nin yazdıklarını okudum. Aslında ilk yazan mydestiny imiş, sonra kore delisi arkadaşım da mim haline getirmiş. En son sevgili kaktüs çiçeği [...]

    YanıtlaSil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^