12 Şubat 2011 Cumartesi

Kına kokusu^^

Avucumun içinde gülümseyen bir surat var, kınayla yaptım:)) O kadar güzel kokuyor ki, yiyesim var!! :D Kınadan nefret eden, hatta kokusuna tahammül edemeyen kişiler çok tuhaf geliyor bana :D Benim kuzenim mesela, kınadan tiksinir. Ablası, ellerine kına sürdü diye onun yaptığı yemekleri yemiyordu bir ara, hatırlıyorum :D :D



henna

Dili pabuç kadar olmuş, değil mi? :D :D Ben o dili biraz daha sağ tarafa yapacaktım ama elim kaydı mecburen tam ortaya kocaman bir dil yaptım :D :D Bir dahakine çekik gözlü surat deneyeceğim :D :D Bir saat sonra yıkamayı düşünüyorum, umarım güzel çıkar:))

Edit~~~ Yıkadım! :D Nasıl olmuş?



kına

7 yorum:

  1. Açık renk olmuş bu, az mı bekledin ? şekil iyi fikir ,dili de biraz uzun :) güzeldir kına çocukken bayılırdık yapmaya. bir keresinde yıkamayı unutmuştum sabah ellerim nasıl acıyordu .kınayla uyunamaycağını öğrenmiş oldum :)

    YanıtlaSil
  2. Dayanamadım ya hemen yıkayıverdim, 1 saat anca durabildim. Bu yüzden rengi açık oldu:)) Kınayla kesinlikle uyunmuyor, hele de kış mevsimindeysen ertesi sabah nasıl acıyor o eller:))

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlı olmuş. ^^
    Ama doğrusu bende pek sevmem kınayı. Ağır geliyor kokusu. O.o

    YanıtlaSil
  4. Thanx^^ Sevilmez mi bu koku yahu :P

    YanıtlaSil
  5. Kınan çok şeker olmuş canımm -bende mi yapsam nee :D -
    Bende hiç anlamıyorum kokusundan hoşlanmayanları benimde bir iki arkadaşım var öylee..bence hayat güzel kokuyorr..

    YanıtlaSil
  6. Bence de çoook güzel kokuyor. Ben hep gülen surat şeklinde yaparım kınayı:)) Teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  7. çok şeker ama biraz daha beklemtsen güzel olurmuş ben saçımın rengini biraz açsıun diye sürmüiştüm şampuan ve saç kremiyle karışınca değişik bi koku oldu

    YanıtlaSil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^