3 Haziran 2011 Cuma

Mim'lendik^^

Bana paslanan ikinci mim konusu. İlki Nefertiti'den gelmişti, bu defa ise yepyeni bir blogger'dan geliyor mim. Sevgili hayal unni beni mimlemiş. Teşekkür ediyorum ve başlıyorum...

Hayalindeki meslek nedir?

Her zaman hayalinde mesleği olan kişilere imrenmişimdir. Çünkü çocukluktan bu yana hiç öyle bir hayalim olmadı. Hep değişken bir yapıya sahiptim bu konuda. Çocukken avukat olmak istiyordum, ki beni az tanıyan insanlar "Sessiz, sakin, kendi halinde çekingen biri" diye tanımlar" Kısacası, avukatlık ve ben alakasızdık. Ailede ise "kızlar için en ideal meslek; öğretmenliktir!" düşüncesi vardı ve bana en uzak olan meslek grubu. Okulu seven bir öğrenci değilim ben :D Bir de kalkıp öğretmen mi olacaktım, hiç! Şu sıralar maliye bölümünde okuyorum. Kafam esti yazdım. Hayalimde ise yeni yeni gelişen bir meslek var. Fotoğrafçılık. Ama malesef Mersin Üniversitesinde fotoğrafçılık bölümü aktif değil, yoksa bu yıl yetenek sınavlarına girecektim. En azından fotoğraf makinem var ve sülalenin fotoğrafçısıyım :P Hobi olarak devam etmesi güzel.



Yazın sürmeyi en sevdiğin parfüm?

Yazın çiçek kokularını ya da şöyle şekerimsi hafif kokular sürmeyi seviyorum. Aslında az kullanırım parfüm. Hele otobüse bineceksem neredeyse hiç kullanmam çünkü baş ağrısı yapar, bunaltır beni. Ağır koku sürenlere de epey söylenirim :D

En önemli makyaj hileniz?

Hmm.. makyaj yapmam pek. Hatta hiç :D Sadece dudak nemlendiricisi sürerim. Krem olayını makyaj saymıyorum bile, zorunlu bir ihtiyaç gibi bir şey  o çünkü. Abartılı makyaj yapan boya cadılarını görünce zaten tümüyle soğuyorum makyajdan.

Çay mı kahve mi? Şekerli/şekersiz,Sütlü/sütsüz?

Çay! Günün her saatinde içebilirim çayı. Şimdi bile içiyorum, gerçi bu mimi yazacağım diye çayım biraz soğudu ya neyse :P Sütlü çayı aklıma geldikçe denerim. Evde yarısına çay yarısına süt koyup deniyorum. Doğrusu böyle mi hiç bir fikrim yok :D Tadı fena olmuyor.

Tam şu anda kucağınıza bir cin düşseydi ve 3 dilek hakkiniz olduğunu söyleseydi, ne olurdu?

Off bugüne kadar hiç oturup böyle bir şey düşünmedim. Issız adaya düşersen yanına alacağın üç şey olayı var bir de, onu da hiç düşünmedim :D Hmm.. Şu sıralar istediğim şeyleri yazacağım, saçma olabilir size göre :P

  • Teoman, Şebnem Ferah, Emre Aydın: Bu üç insanın konserlerine gitmeyi istiyorum. Bir de BigBang var ama şarkılarına eşlik edemiyorum, malum korece yok bizde, bu nedenle yerlileri diliyorum şimdilik. Miane BigBang.

  • Kore ile ilgili bir projemiz var, bir arkadaşımla. Bu projeyi gerçekleştirmeyi istiyorum. Gerçekleşirse zevkle bu bloga yazacağım. Birkaç haftalık Kore gezisi de fena olmazdı hani.

  • Şu lanet olası eğitim hayatı tümüyle bitsin bir an önce iş hayatına başlayayım! Mümkünse Kpss döneminde saç baş yolmadan bir başarı elde etmek istiyorum. Kpss olayına 2-3 yıl var daha gerçi ama çekenleri görünce resmen korkuyorum!

Pek güzel şeyler dilemedim mi ne :D Bu Cin hazırlıksız yakaladı beni.

Kahvaltı, öğle yemeği, akşam yemeği ve tatli. Bu öğünlerden ömrünüz boyunca yalnızca bir tanesini seçmek zorunda kalsanız,hangisi olurdu?

Kahvaltı olayı açıkçası beni yoruyor. Çok üşeniyorum sabahları kahvaltı yapmaya. Uykulu oluyorum zaten genelde :D Bu yüzden akşam yemeğini severim ben. Tatlıyı da akşamla birlikte aradan çıkartırım. Tatlı çok önemli!

Eğer Hello Kitty olsaydınız, kurdelanız ne renk olurdu?

Bu kedinin bir de renkleri mi oluyor allsen :D En sevdiğim renkler; siyah ve mavi. Siyah hello kitty çok karamsar olur zannımca bu yüzden mavi diyorum. Sorunun saçmalığı da gözümden kaçmadı değil hani :P

Eğer ömrünüz boyunca yalnızca bir tane takı takma seçeneğiniz olsaydi bu ne olurdu?

Bileklik. Hali hazırda hiç çıkarmadığım siyah bir bilekliğim var. Aslında bileklik demeye bin şahit ister. Siyah incecik bir kurdeleyi ikili olarak takıyorum. Yıllardır kolumda. En son ellerimi yıkarken kopacak öyle ayrılacak emekliye. Siyah takıyı severim.

Sahip olmak istediğiniz bir yetenek?

Akıl okumak! Sahiden isterdim böyle bir yetenek. Böylece o saçma insanların küçük beyinlerinden ne geçiyor da eyleme döküyorlar öğrenirdim. Aslında akıl okumakla birlikte akıl yönetmek mi diyeyim? Saçma düşünceleri mantıklı hale getirirdim falan :D Yok yok abarttım, akıl okumak kafi.

Bitince almaya devam edeceğiniz bir kozmetik ürünü?

Diş macunu ve şampuan zorunlu ihtiyaçlardır. Bu yüzden ikisini es geçerek bu soruya şöyle cevap veriyorum: Dedorant, dudak nemlendiricisi, el kremi. Bu kadarcık.

Eğer geleceği görme şansınız olsaydı, görmek ister miydiniz? Evetse tam olarak neyi görmek isterdiniz?

Hayır, hiç istemediğim bir şans. Geleceği gördükten sonra yaşamanın ne anlamı var?! Yarın bile ne olacağını bilsem sıkılırım ben bugünden. Bu yüzden geleceği görmek güzel bir şey değil. Yarınlar ihtimaller ve acabalarla güzel...

Gizli ünlü aşkınız kim?

Gong Yoo

Neden blog tutmaya başladınız?

Aslında benim blog tutmam saçma. Çünkü tembelim. Çünkü yazı yazmayı beceremem. Çünkü.... Tüm çünkü'lere rağmen bir halt etmiş başlamışım bu olaya.. Nedeni "heves" bence. Bugüne kadar blogu kapatmamış olmam şaşırtıcı bir durum.

Bir gün evrenin sırrını bulmuşcasına blog dünyasını keşfettim. Gün boyu birkaç blogu abluka altına almış, arşivin gayet temiz sayfalarında dolanıp durmuştum. Sahiden çok güzel bir şey keşfettiğimi düşünüyordum ama, ki öyle zaten. Aynı dizi-filmi izleyen, kitapları okuyan farklı kişilerden farklı düşünceler okumak çok güzel bir şey. Hele üslup olayına bitiyorum bazı blogların! Son zamanlarda daha da renklendi, eğlenceli bir hal aldı blog dünyası. Sebebi ise, çinguların hikayeleri. Hala bilmeyenler, sağ tarafta senaryo/hikaye bölümündeki başlıklara tıklasın lütfen^^

Evet canlar, bir mimin daha sonuna geldik. Yazıma burada sonvermeden önce bir kişiyi mim'lemem lazım. Bu eğlenceli mimi sevgili Gong Yoo sever Nefertiti'ye, Oppasız hayat boş felsefesini benimsemiş arkadaşım, secret'a ve Turkish vip selocann'a paslıyorum. Çabucak yazın çabucak okuyalım:)) Kolay gelsin!!~
Bu mime doğru düzgün bir başlık bulamadım ben, idare edin :D

10 yorum:

  1. seninle ortak noktalarımız varmış :D öğrendiğim iyi oldu :)
    birincisi bileklik (ben tekle yetinmiyorum ama :P )
    ikincisi kpss :( içini karartmak gibi olmasın ama kpss süreci eğitim hayatından daha depresyona sebebiyet verici bi süreç :( bu kpss süreci yüzünden intihara meyilli bi kitle yetişiyo (ben bu kitle içinde değilim yanlış anlama :) )
    haa bi de sütlü çayı ben de denemiştim arkadaşımla ama sütü az eklemiştik (hani nescafeye az ekler gibi) değişik ama hoş bi lezzet :D
    ayrıca unni demen hoşuma gitti ben de sana yodongsaeng deyim :D

    YanıtlaSil
  2. Unni derken hafif tereddüte düşmemiş değildim hani, hoşuna gittiyse sorun yok :D Bileklik, ben de son birkaç aydır üç tane kullanıyorum :D Siyah ip, siyah minik boncuklu bileklik ve mavi yine minik boncuklu bileklik:)) Kpss dediğim gibi çok zaman olmasına rağmen şimdiden korkutuyor beni. Belki zaman geldiğinde hiç girmem bile o sınava :// Yıllardır bekleyenlere şans diliyorum. Yazık yahu insanlara. Nedir bu kpss çilesi :/ Sütlü çayı abimle denemiştik ilk kez. Yarısına çay, yarısına soğuk süt eklemiştik ve tadı bence iyiydi:))

    YanıtlaSil
  3. Ben sevdim bu mim'i. Arada biraz saçma sorular olsa da (Hello Kitty sorusu gibi! :P) cevapları okumak çok keyifli. Ayrıca hepimiz sözleşmiş gibi çay seçiyoruz :) :) Türk olduğumuz nasıl da belli oluyor! :D Ama sen bizden farklılaşıp akşam yemeği tercih ettiğin için seni kutluyorum mydestiny'cim ;)

    Yalnız akıl okumak konusunda emin misin? Bak sonra insanlardan (özellikle de erkeklerden!) nefret edebilirsin :P :P Kore projeni de merak ettim doğrusu. İnşallah gerçekleşir ve burda okuruz :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de birkaç gündür takipteydim bu mimi. Bana gelmesine sevindim ve hemen cevapladım. Hello kitty'li soru harbiden çok saçmaydı yav. Soruları hazırlayan kişi kızmasın lütfen :D Çay sevilmez mi ya, Türk kahvesi meşhur olsa da çayın yeri ayrı:)) Akşam yemeği en sevdiğim öğündür şahsen, değişmem, kaçırmam! :P Akıl okuma konusunu yazarken mantıklı gelmişti ama erkeklerin aklını okuma kısmını düşünmemişim pek :D Nefret etme potansiyeli epey yüksekmiş :D :P Kore projem biraz zamana dayalı bir şey, olursa keyifle yazacağım, inşallah olur:))

    YanıtlaSil
  5. [...] bugün bir mim gönderdi. Takip edebildiğim kadarıyla mim önce mavi ye, sonra hayal le, sonra mydestiny ye ve en son da bana ulaştı. Eee madem mimlenmişiz bana da cevaplamak düşer. Hakkımda merak [...]

    YanıtlaSil
  6. Okurken çok eğlendim ve bana yolladğın için teşekkür ederin mydestinycm :D
    Benim mimi okuyunca çayı seçmeyen tek kişi olduğumu farkedeceksin :D Genelde çay, sütten sonraki en son içecek tercihimdir. :D (Mimle ilgili bu kadar kopya yeterli :D)
    Şu Kore projeni ben de çok merak ettim. İnş gerçekleşir, biz de öğrenme fırsatı buluruz. :D

    YanıtlaSil
  7. Evet okudum yazını çayı sevmemen ilginç sütü de sevmiyormuşsun bak, ben her ikisini de çok sverim:))

    YanıtlaSil
  8. sütlü çay mı? ayy çok ilginç hemen denemem lazım çok merak ettim nasıl bi tat olucak..Ama eminim beğenirim genelde arkadaşlarımı ilginç yemek alışkanlıklarım daha doğrusu bana göre normal onlara göre 'ilginç birlikteliklerim' den dolayı midesiz diye nitelendirsede beğeneceğimi düşünüyorumm :D deneyince yorumlarımı yazarımm :D
    neyse canım asıl mevzuya gelirsek çok güzel olmuş yaa..o gelecek görmeyi istememekle ilgili düşüncelerini takdir ettim ama ben olsam öyle yapamam..Çatlarımm :D

    YanıtlaSil
  9. Değişik tatlara alışkın biri olarak sütlü çayı seveceğine eminim, dene bir gün:)) Geleceği deli gibi merak etsem de ne yalan söyleyeyim bilmemek, görmemek daha güzel. Heyecanı kalmaz bir kere. Sonunu çok iyi bildiğin bir filmi izlemek gibi olur. Üstelik defalarca seyredeceğin güzellikte bir film olmama ihtimali de yüksek!

    YanıtlaSil
  10. hemde çok yani..o zamanda çekilmez yaa hayat düşünsene..ıyy..neyse ya enisi bu galiba :D :D

    YanıtlaSil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^