29 Şubat 2012 Çarşamba

İki Vip'den Healing Camp sohbeti...

Selocann ve ben oturduk Healing Camp yazısı yazdık karşılıklı. Ortak yazı yazmak çok eğlenceliymiş:) İzlemeyenler için programın genel bir özeti oldu yazı, keyifli okumalar :) Siyahlar ben, kırmızılar Selocan :D









İlk defa bir Kore programı izliyorum Selo. Program izlemeyi hiç sevmem, Bigbang’in katıldığı programları bile izlemedim bugüne kadar. Bu programı izleme sebebim ise Bigbang’in geri dönüş yapmış olması. Albüm heyecanı programı izlettirdi bana. İyi ki de izlemişim, beklediğimin aksine güzeldi! Sen izledin mi?

İzlemem mi? Bende kaçar mı Nazlı, ayıp ettin :P Program olağanüstüydü acaba hep oğlanları korumaya mı çalışacaklar yoksa sorularla üstüne mi gidecekler diye tereddütteydim. Açıkçası ben onların üstüne gidilmesinden yanaydım. Çünkü görmek istediğim samimiyetleriydi.



İlk önce GD ve Daesung konuk oldu, diğer üyeler katılmayacak sandım başta, sonradan programı iki böldüklerini görünce sevindim, ikinci bölüm kesinlikle çok eğlenceliydi, beğendim! :) Sunucuların bütün sorularına cevap verdi GD-Dae ikilisi. Daesung kazadan sonra ilk kez bir programa katılıyormuş, dolayısıyla sorular hep kazaya yönelikti. Daesung her soruyu içtenlikle cevapladı bence.  Kazayı ve sonrasında yaşadığı şeyleri anlatırken sesi titriyordu resmen, izlerken gözlerim doldu, çok acıdım o haline. Keşke hiç açmasalardı kaza konusunu ve bu kadar çok soru sormasalardı…  

Daesung’un kendini odaya kapatması sadece bize bir gösteri miydi diye de düşünmeden duramıyordum. Çünkü kazadan sonra bir sürü haber çıktı çoğunda da ‘Dae ne kadar pişman olursa olsun kurbanın ailesinden bir kez bile içtenlikle özür dilemedi.’ şeklindeydi.  Aynen ben de senin hissettiklerini hissettim çingu. Sorular karşısında verdiği cevaptan çok yüz ifadesi ve hareketleri zaten her şeyi gözler önüne serdi.  Sanki o anı yeniden yaşıyor gibiydi içim parçalandı. Yine de iyi ki sorulmuş, böylece izleyen herkes Daesung’un samimiyetini görmüş oldu. Herkesin başına gelebilecek bir durumdu ama Daesung ünlü olduğu için iki katı acı çekti bence. Antifanlar, gazeteciler, haberler vs vs.. Kesinlikle çok zor…  



Daesung sorgusu bitip de sıra GD’ye geldiğinde Daesung için hissettiğim acıma ve şefkat pek yoktu doğrusu. Çünkü GD’nin açıklamaları samimi gelmedi bana. Ben olay ilk patlak verdiği zaman da çıkan ifadelere inanmamıştım. Bence GD bir hata yaptı ve uyuşturucuyu denedi. Bir defaya mahsus böyle bir şey olduğunu düşünüyorum. Tek samimi açıklaması pişman olduğu… Parlak kariyeri ve YG olmasa arkasında imajını kolay kolay temizleyemezdi bence. Şanslı biri ki onu her daim seven bizim gibi fanlara sahip:)) Program sunucuları fena bastırdı ama GD’yi, o kadar çok ayrıntı istediler ki, sanki programcı değil polislerdi. :) Sen ne diyorsun konuşmaya Selo, GD fanı olarak ne düşündüğünü merak ediyorum.

İlk çıktığında ben de inanmadım.  Bence bir kerecik uçmanın nasıl bir şey olacağını merak etti. Eminim o kararı verirken de kafası çok ayık değildi. Partilerde ne yaptığını bilemeyecek kadar sarhoş olduğunu itiraf eden de oydu zaten.  Eee denedi muhtemelen diğerlerinin de haberi vardı. Yok menajerim benden uzaktaydı  falan … bunlar fasa fiso…yemeyiz. Ki ihbar edilmese zaten öğrenemeyecektik, bence yakalanması da çok iyi oldu. Gizli saklı tekrar deneme riski de vardı, belli mi olur ya şeytan dürterse… En azından şimdi sonuçları gördü de pişmanlığın boyutu büyüdü. Yakalanmasının nedeni de parlak kariyeri değil mi zaten:P Kaçamak cevaplar verişi dediklerine kendisinin bile inanmadığını gösteriyor.  Ama o da ne yapsın, zavallım! Tamam bilerek içtim dese bu sefer de cezadan yırtamayacaktı ,BB comeback’i etkileyecekti sonunda olan yine bize olacaktı en iyisi inkar bu durumda ne de olsa bir kerelik, her insan yapar. Önemli olan tekrarlamak… cık cık cık çok yüklenme benim asi’me!





En hoşuma giden sohbet, üyelerin stajyerken henüz maddi açıdan rahat olmadıkları günlerde harçlıklarını biriktirip domuz eti yemeye gitmeleriydi:) Bu anıyı Taeyang’cığım bizzat anlattı, o günlerdeki lezzeti şimdi hep beraber olmalarına rağmen bulamıyorlardır diye düşünüyorum. Bizde de öyle olmaz mı, para biriktirerek aldığın her şey daha kıymetli, güzeldir. Çaba sarf etmeden hemen sahip olunan eşya, yiyecek o kadar da kıymetli olmuyor. Tecrübeyle sabit bu.

Ah çok iyi laf ettin. Benim de anılarım canlandı. Ah küçükken anneden gizli bir lolipop ve çitos alıp serviste arkadaşlarla güle oynaya yemek benim için en büyük zevkti, şimdi ise aynı zeviki hiç vermiyor…Gerçi benim verdiğim örnekle bu olay arasında dağlar kadar fark var ama anlatmak istedim hihihi

MTV EMA konusu açıldığında GD’nin İngiliz aksanıyla Korece konuşmasına şahit olduk! :D Meğersem ekip ödül konuşması hazırlamış ve bu konuşma İngilizce olacakmış ama sahneye çıktıklarında o kadar heyecanlanmış ki GD, her şeyi karıştırmış. Bu nedenle sahnede İngilizce aksanıyla Korece konuşmuş. Hiç dikkat etmemiştim bu ayrıntıya, daha çok ödülü aldık  havasındaydım ben, sen fark etmiş miydin Selin?

Ayy ben ona şaştım kaldım, nasıl fark edeyim. Sanki Korece uzaylı diliymiş gibi onlarda da aksan olacağı aklımın ucundan geçmemişti. GD’nin İngiliz aksanı ile konuşmasına gül gül öldüm hahhaa Programdaki taklidin kastediyorum tabi yoksa ödül alırken tekrar izlesem de yine anlayamam :P  Ama çok tatlı değil miydi, itiraf et! :P



Üyelerimiz yine sadece stajyerken hepsine ileride bir idol olacaksın denmiş, bir kişi hariç: Daesung! Hahahah :D Çok güldüm Daesung bunu anlatırken, zavallım ya :D Ona sadece bir grup kurulacağını ve grubun üyelerinden biri olacağı söylenmiş :D Daesung sen o sesinle her türlü idolsün benim için! :) Nedense Daesung sesiyle bir numara ama sessiz sakin kişiliğiyle biraz geride kalıyormuş gibi hissediyorum ben Selin, fazla konuşkan değil belki de bundandır.. Yoksa sadece Tae odaklı olduğum için bana mı öyle geliyor? Haha :D

Dae’nin görünüşünden dolayı ah yavrum yazık… hatta Yg, sitiliste çabuk kılığını değiştir yoksa gruba giremeyecek demiş, Dae bunu hep anlatır…

Sunucuların hanginiz aşk adamısınız sorusuna herkes GD’yi gösterdi, bu sırada ben tabi ki senin tepkini merak ettim Selin :D Ri’nin gülmesi kahkaya dönüşünce ne kaçırdım ben yahu tribine giriyordum ki kahkahaların sebebini T.O.P sağolsun açıkladı: "Asıl aşk adamı benim demek bu kahkalar" :D :D

O konulara hiç girmeyelim zaten yaptığı açıklama hala aklımda ‘tabi ki sevgilim oluyor ama bunu gizli yaşıyorum’ Ühühühüh :(





Kahkaha attıran diğer bir diyalog ise şöyle gelişti. Sunucu yine ilk dönemlerden bahsediyor, grubun kurulacağını öğrendikleri günlerle ilgili bir şey soruyordu. Soruya T.O.P’den beni kopartan cevap geldi: Bize 5 kişilik bir grup kurulacağını ve grupta bizler olacağını söyledikler. Hepimiz şaşırmıştık. O sırada Ri, ikimiz yalnızken yanıma geldi ve bana şöyle söyledi; “Hyung, sence bu bize haksızlık değil mi?” hahaha :D Maknae’ye bak Selin neler düşünmüş meğersem :D

Maknae’miz çok hınzır Nazlı’cım. GD’nin onu neden sürekli kontrol altında tuttuğu belli oldu. :) Birden  yükseklerde dolaşıveriyor, bu çocuktaki özgüven ben de olsaydı ah ah…

Grubun görsel gelişimiyle ilgili soruya ise Daesung ve T.O.P damga vurdu. Taeyang en çok kendisinin geliştiğini söyledi –ki haklıydı!- diğerleri ise Daesung’u gösterdi. T.O.P ile ilgili anekdot ise Ri’den geldi: T.O.P. hyung ilk zamanlarda hep hiphop/rap takılırdı. Çantası omzunda, kulaklıkları kulağında gezerdi. Lakabı Kaplumbağa’ydı!” :D :D :D Turtleman T.O.P! :D Sence en büyük değişim kimde oldu? Bence Taeyang yaşadı bu değişimi, o saçlarını hala unutamıyorum şahsen! :D

Zaten şu anlamsız yere çanta taşımayı hiç anlamyorum, öye aksesuar mı olurmuş yawww ama cidden kaplumbağa…

Tae öyle diyene kadar hiç aklıma gelmemişti ama  düşünüce cidden en büyük değişim Taeyang’da oldu bence de. Daesung sivilceleri dışında yine aynı Daesung tarzında da pek değişim yok tabi BB çıkış yapmadan öncesini bilemem ama TAE Allah’ım ilk çıktığı zamanlardaki saçlar neydi öyle? Bence o halinden sonra bugünkü haline şükrediyorum ben:)



Daesung ile olan bölüme gelirsek, yine Ri’den geldi açıklamalar. Ri grubun yaramaz çocuğu resmen, bütün haylazlıkları döktü ortaya :P Daesung kışın deri ceket giyermiş ve ceketin içine hep kolsuz atlet giyermiş! :D En bombası ise bir havalimanı anısıydı: “Daesung yine deri ceket, kolsuz tişört giymiş, yolculuğa çıkacaklar. Giriş kontrolleri sırasında bir problem çıkmış ve görevli Daesung’dan ceketini çıkarmasını istemiş! :D O da çıkarmış mecbur. -16 derece ve Daesung hyung kolsuz tişörtleydi!” hahahah :D En komiğide başta itiraz eden Dae’nin sonradan bu anıyı kabul etmesi oldu! :D :D

İşte şu kılıkla ilgili muhabbet var ya bence kasları ile egosunu dengelemeye çalışıyor, anacım insan ne ile mutluysa öyle giyinmeli yani :) Yalnız o olayı duyunca çok güldüm hahaha madem öyle hiç paçasını bozmayıp bir de poz verseydi, belki de kim bilir öyle de olmuştur^^

Taeyang’ın konuştuğu her bölüm özeldi benim için :P Sunucular, üyelerin birbirine soru sormasını istediğinde Taeyang T.O.P ile ilgili bir anı anlattı. Taeyang üyelerin akşam yemeklerini birlikte yediğini ama T.O.P’nin bu yemek toplantılarına çok az katıldığını söyledi. Bir gün T.O.P yarın akşam şu restoranta gidelim, ben ısmarlayacağım demiş. Millet toplanmış gitmiş, o da ne: T.O.P orada değilmiş! :D Tae, telefon açıp durumu sorduğunda T.O.P acil başka biriyle yemek yediğini söylemiş. Yemek yediği kişi de altın madalya sahibi milli yüzücüymüş. Bunun üzerine Taeyang bir çözüm bulmuş: T.O.P ile yemek yiyebilmek için altın madalya kazanmak!

Altın madalya sohbeti sürerken Daesung benim bir altın dişim bile yok dedi, altın diş muhabbeti sadece bizde var sanıyordum Selin, ciddi ciddi şu altın dişin çıkış noktasını merak ediyorum. Hala ne amaçla yapıldığını bilmiyorum çünkü :D  

Ben burada aslında altın madalyon muhabbetinden çok sohbet odasını  kullanmayan TOP’a güldüm. Mesajı bir hafta sonra görmek…var mı böyle bir şey hahahah :D

Son olarak GD, Taeyang’a sordu daha doğrusu bir şey diledi: Taeyang’ın bugüne kadar kimseyle çıkmadığını ve aşık olup güzel şarkılar yapmasını diledi. (No comment!)

Uzun zamandır böyle hem güldüren hem eğlendiren dolu dolu bir program izlememiştik BB ile ilgili. Yine birçok şey öğrenmiş olduk.  Artık bu programı tekrar tekrar izlerim onları özlediğimde, muhteşemdi...

Foto kaynak: 1,

21 yorum:

  1. Programı dün izledim, yazınızı okuyunca ikinci izleyişim gibi oldu, elinize sağlık öncelikle...
    İlk bölüm üzücüydü kesinlikle. Özellikle Dae için, ama herkesin başına gelebilecek bir olay sonuçta. ünlü olmanın bedeli denilebilir. Olay karşı taraf için çok daha zor, ünlü olduğu için kolay kurtulduğu düşünülebilir. yani bu konu bir programla kapanmaz bana göre, her hatada şu tarihte de şu olay vardı diye gündeme getirilir. Gd içinse, çelişkili ifadeleri var doğru. yalan söyleyemiyor (isterse bu konu da çalıştırabilirim :P). Kafası güzel olup onca zaman sonra tuvalette uzatılan sigarayı hatırlamak çok çelişkili... İlk haberi okuduğumda üzüldüm tabi. Ama bu benim müziğini sevmeme engel oluşturmadı. Ayrıca çokta umrumda değil, kimler neler yapıyor. Evet sağlığı için kötü, ama kendisi bunu düşünmüyorsa onu yargılamak başkasına düşmemeli. herkes tercihlerini yaşamalı diye düşünüyorum. Hele halka örnek olacak muhabbetine tamamen karşıyım. Halkı koyun gibi görenlerin uydurması bana göre.
    İkinci bölüm eğlenceliydi. Her programın kadrolu şebeği belli zaten Ri. Zaman zaman o olmasa ne sıkıcı hayatları olurdu diye düşünmüyor değilim. Gd nin kızlarla skandallarını ben neden duymadım diye düşündüm, acaba duydum ve sallamadım mı? Selin biliyorsan beni aydınlatır mısın?
    Sonuç: yeni imajlar biran önce değişmeli (hepsi için geçerli). Hadi klip, performans hareketli oluyor pek anlaşılmıyor. Ama programda, ne yaptılar size kuzum diye isyana bağladım resmen :(

    YanıtlaSil
  2. Merhaba sitenizi çok beğendim . Umarım diğer siteler gibi gelecek günlerde bozmazsınız. Yayın hayatınızda başarılar diliyor , böyle bir site kurduğunuz içinde teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. Ben hala izlemedim programı, büyük ihtimalle yarın izleyeceğim. Aslında sizin bu güzel ve özel yazınızdan sonra hemen izleme isteği doğdu içimde ama şu anda kafa çok dolu. Sakin bir zaman diliminde izlemek en mantıklısı, ne de olsa BB bu :)

    Harika bir yazıydı, ben en son Nazlı'nın no comment yazısına feci güldüm valla, aslında ben olmalıyım o kişi diye yazmasını bekliyordum aha :p
    Ellerinize kollarınız sağlık hanımlar^^

    Bu arada ortak yazıdan hiç haberim olmadı benim, kın kın kın kınıyorum sizi hahaha :D

    YanıtlaSil
  4. Senin ne kadar yoğun olduğunu bildiğimizden üşenmedik senin yerine izleyip özetledik programı çingu! :D No comment bölümüne o dediğine benzer bir şey geçmişti aklımda aslında ama neyse :P :D Teşekkür ederiz:)

    Bir dahaki yazıda inşallah bu defa aceleye geldi:)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederiz Minecim :D
    Tabi ünlü olduğu için hiç kapanmayacak ama bu programdaki konuşması yine de çok etkili oldu çünkü kurbanın abisi yaptığı açıklamada Dae'nin o programda dediği çoğu şeyi doğruladı.
    GD'nin yalan söylediği her şekilde belli, zaten bu konuda yargılamıyorum bile bir de sırıtıp yaptım zevk de aldım mı diyecekti:) Ayrıca hiçbir ünlü sütten çıkmış ak kaşık değil ki. Yine de ünlü olduğu için halk figürü o yüzden her şeye rağmen hareketlere dikkat etmeli, ki bunu zaten bilerek bu yola başvuruyorlar. Eğer örnek olmazlarsa halk onları süründürmeyi de bilir bak Kang Ho Dong'a adam en tepedeyken şimdi hiçbir programa çıkamıyor:/ Ri hepimizin neşe kaynağı ya, arada gülmek istediğimde Ri'nin BB taklitlerini izliyorum hehhee^^
    Yok cnm yanlış anlamışsın, skandal demedim. Sadece GD "tabi ki benim de kız arkadaşım oluyor ancak onu basına açıklamak yerine gizlemeyi tercih ederim (özel hayata saygı lütfen) "

    Ben de bu imajların çok durmamasından yanayım:)

    YanıtlaSil
  6. Daesung'un kaza mevzusunu coktan paraya cevirdiler bence. Geri donusunun What's Up'taki Hades rolu ile olmasi cok imali oldu cunku. O kadar rol varken niye ölülerin hükümdari yeralti tanrisi Hades mesela, degil mi ama? Bir kaza gecirdi diye cocugu hemen dark side a gecirdiler valla (:

    YanıtlaSil
  7. blogunuzu cok begendim sıkı bir vıp olarak takip etmeye devam edeceğim

    YanıtlaSil
  8. Ama What's Up çekileli bir seneyi geçti ki? Kazadan aylar önce çekimleri bitmiş kanal arıyordu. Kaza yüzünden yayını ertelendi, bu yüzden Dae'nin geri dönüşü ile birlikte dizi de yayına girdi. Ben Hades rolü ile kazanın bağlantılı olduğunu düşünümüyorum :/ What's Up'ın da sadece 4 bölümünü izledim 1. bölüm dışında Hades rolü baskın değildi, daha çok yumuşak kalpli bir öğrenciyi canlandırıyordu:D

    YanıtlaSil
  9. Yazınız çok güzel olmuş,izlemeye gerek yok.Sizin yazı daha güzel ;)

    YanıtlaSil
  10. Ben bunu izlerken duygulandım :D Hatta azıcık duygusal günümde olsaydım ağlayabilirdim bile, haha :)
    Bu tarz olayların bu derece abartılmasını saçma buluyorum ben, çocukların ikisi de mahkemelerce aklandı, konuşacak bir şey kalmadı. Millet bıkmadı mı acaba yarım sene boyunca Daesung'un, çeyrek sene boyunca GD'nin dedikodusunu yapmaktan :D Kore hatta Uzak Doğu medyasını anlayamıyorum, herhangi bir ünlünün müzik hayatının, hatta tüm sosyal hayatının sona ermesi tek bir saniyeye bakıyor. GD'nin kötü bir şey yaptığını kabul ediyorum ben ama o gece deli gibi sarhoş olduğuna göre birinin verdiği sigarayı alması o kadar da abes gelmiyor bana. Hatta "dostum ot ister misin?" ( :P ) muhabbeti geçse bile o güzel kafayla az sonra deneyeceği şeyin ne olduğu veya ne sonuçlara varabileceğini düşünebileceğini sanmıyorum :D Dünyada bu mereti en az bir kez deneyen üniversite öğrencileri oranının bile ne kadar yüksek olduğuna bakarsak bir ünlünün yapması hiç şaşırtmıyor beni, hatta kim bilir bilmediğimiz ne pislikleri vardır :P Böyle bir şey yapmasına ben de çok kızdım ama çocukların üstüne o kadar gidildi ki acıyorum artık ikisine de, vallahi yazık. Buraya transfer edelim ikisini de, malum biz skandallara bulaşanları daha çok seviyor, daha çok bağrımıza basıyoruz :P
    Ah, Daesung olayına girmiyorum bile, gerçekten de üzülüyorum çünkü. En azından ölen adamı düşünsünler, mezarında(?) rahat rahat uyutmadılar adamı, kemikleri (yoksa külleri :P ) sızlıyordur kesin.

    Sohbetiniz çok zevkli olmuş, radyo programlarındaki sohbetler gibi. :) VIP radyosu kuralım bir gün, saatlerce karşılıklı Big Bang muhabbeti yaparız :D Artık millet bizden bıkıp işi bırakmamız için yalvarıyormuş... :))

    YanıtlaSil
  11. ASLI CİCİMEN1 Mart 2012 22:58

    BLOG ÇOOK GÜZEL ÇOOK BEĞENDİM OKURKEN ÇOK EĞLENDİM BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM.

    YanıtlaSil
  12. ağzınıza sağlık çok güzel bir sohbetti :D bir yandan da BB havadisleri aldık :D

    YanıtlaSil
  13. Teşekkür ederim, takipte kal:))

    YanıtlaSil
  14. Sanki televizyonda sizi izliyor ve uluslar arası bir konuyu masaya yatırıyorsunuz gibi geldi ki bir nevi öyle oldu:))

    Siz iyi bir ikili oldunuz bence birçok tv programını böyle yorumlayın:))

    YanıtlaSil
  15. Bir anlık fikirle yazdık yazıyı, beğenilmesine biz de sevindik:) Arada bu tarz yazılar yazmaya devam edeceğiz:)

    YanıtlaSil
  16. Teşekkürlerrrr! :) Bence de biz özetledik, izlemeye gerek yok :P

    YanıtlaSil
  17. Sıkılırlar mı? Sasaeng fan kavramı olan ülkeden bahsediyoruz. Adım adım herşeyini öğrenmek isteyenler gün boyu onları konuşmaktan niye sıkılsın. Aman bırak dedikodusunu yapsınlar Kara liste yine iyidir. Block B'ye olanlara bak, müzik programlarına çıkmaları yasaklandı. ... Buna da şükür diyorum ben:D
    Yüzde yüz katılıyorum. Cidden adı üstünde parti nasıl ayık olmasını beklerler. Ben o gece yaşananları hatta esrar içtiğini hatırladığın bile sanmıyorum muhtemelen tuvalette aldığı hikayesi bile kurgudur. Yakalanmasa zaten haberimiz olmayacaktı. Dediğin gibi kimbilir vbilmediğimiz daha kaç ünlü aynı şeyi yapmıştır?

    Ben en çok kurbanın ailesine üzülüyorum, saçma sapan haberler doğru dürüst yas tutmalarına bile izin vermediler :/

    Teşekkürler Yuki'cim :D İleride vip katılımlı yazılar yazmayı düşünüyoruz, çok keyifi oluyor :D

    YanıtlaSil
  18. Çingular, siz bu sayfada admin değilsiniz değil mi? https://www.facebook.com/BIGBANGTr
    Bu yazıdan bazı kısımları almış -qök- isminden biri. Haber vereyim dedim.

    YanıtlaSil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^