27 Aralık 2012 Perşembe

Mim: Birkaç yeni yıl dileği..

noel dilekleri

Burcu ve Asiruh çingudan gelen mim üzerine birkaç dilek sıraladım bu defa zorlandım istediğim bir şey bulamadım desem yeridir, öyle zengin falan da değilim halbusi ne diye zorlandım bilmiyorum. Bu mimi seviyorum ha, eğlenceli. Öncelikle geçen sene dilediğim dilekleri inceledim içinden bir tanesi bile olmuş mu diye ve hayır, olmamış! :D Eneee dur dur olmuş meğersem! Ama önce olmayan dileklerime değinmek istiyorum öhö öhö:

Bkz: “en az bir tane Amerikan yapımı güzel bir diziye başlamak istiyorum… “
 -Hala böyle bir girişimde bulunmadım, tembelliğimden kaynaklandı bu durum biliyorum ama sonuç olarak gerçekleşmemiş bir istek.

Bkz: “Bigbang’in Mart ayında çıkacak olan yeni albümü elime geçsin istiyorum…”
-Böyle de bir salaklık yapmışım geçen yıl. Albümünü alıp ne yapacağım allasen?! İyi ki olmamış :D Gerçi mektup arkadaşım Nell albümü yolladığında sevinmiştim ama olsun yine de ben saçmalamışım geçen yıl. Zaten olmamış :D

Bkz: “Yeni aldığım eşofman ve pantolonların paçalarını kestirmek zorunda kalmayayım istiyorum…”
-Bu Allahın emri bir şey olması mümkün değildi. Bir daha dünyaya gelirsem belki uzun olurum :P



Gerçekleşen dileğim ahan da bu:

Gong Yoo dizi çeksin istiyorum! İstiyoruz dimi canlar?! :P Coffee Prince kadar güzel Hello My Teacher kadar eğlenceli bir dizi çeksin hem de. Yeter bu kadar tembellik yaptığı, ekranlara dönsün en az 20 bölümlük bir diziyle yüzünü göstersin seyirciye.
  -Big Dizisini çekti sağ olsun güzel görüntüler de sundu ama dizi pek güzel değildi bu yüzden bu gerçekleşmiş isteğimi yineliyor ve çok daha iyisinin olmasını istiyorum. Gong’a güveniyorum :D

Yeni aklı başında arkadaşlar edinmek istiyorum.
-Az daha olmayacaktı bu dilek ama son anda sanırım oldu. Yeni biriyle tanıştım arkadaş olduk gibi o da benim gibi Hindistan’ı, Japonya’yı ve Kore’yi seviyor falan.. İyi oldu bu :’)
Biri çıkıp da –ceeeeee diye beni korkuttuğunda ertesi gün dudağımda uçuk çıkmasın istiyorum!

-Hemen maşallah deyiverin çünkü uzun zamandır hatta bu dileği yazdığımdan beridir dudağımda uçuk çıkmıyor. Gizliden gizliye seviniyorum kendi kendime nazar etmesem bari :D

Şimdi geldik 2013 yılından bir şeyler isteeye. Son derece mantıklı davranacağım bu defa. Ve açgözlülük yapıp 1564651 tane şey istemeyeceğim.

1) Kafamda bir şeyler netleşsin istiyorum. En ufak bir şeyde bile saaatlerce düşünmek istemiyorum, çabuk karar verebilmek istiyorum. Bir yaş daha alıyoruz 2013 ile birlikte şu olgunluk mudur nedir karar vermek buna bağlıysa bir an önce gelsin bulsun beni.

2) İstanbul’da olası Kpop festivaline gitmek istiyorum. Kalacak yerim var nasıl olsa sadece o tarihlerde planlarımın bozulmamasını diliyorum. (Abi emin ol burada sana taş var!

3) Yaz tatilinde tüm sülale pikniğe gidelim :)) Nasıl da olabilecek şeyler istiyorum öyle :D Bir daha ki yeni yıl miminde bütün dileklerim  olmuş olacak sanırsam :D

4) Annemin mutfağa girmeme izin vermesini istiyorum üstelik bulaşık yıkamak için değil yemek-pasta yapabilmek için.

5) Kar görmek istiyorum.

6) Başka bir yere hatta şehire taşınmak istiyorum.

7) Kardeşceğizim universiteyi kazansın. Odamız çok kalabalık da :D

8) Bir allahın kulu bana tablet alsın yav, günah bana.

9) Gözümü karartıp lazer ameliyatı olmak istiyorum, gözlüklerden hiç hoşlanmıyorum.

10) Para istiyorum :D İsteklerin çoğu paraya bakıyor sonuç olarak :P



Harmony’e paslıyorum :)) 

16 yorum:

  1. Benim geçen yıl dilek listemde eksilme oldu bak şanslılardanm ışım doğrusu:)
    ben de: para- başka bir şehir istiyorum bir de adam gibi karşılıklı çiçekli kalpli aşk:)
    çok şey istedim çoook

    YanıtlaSil
  2. Bu istekler isteyince gelmiyor zaten istemeyi bırakabilsek gelecek biliyorum ama :)) İnşallah diyelim biz yine de :)

    YanıtlaSil
  3. Şimdi sen böyle sıralayınca benim de blogum olsun yazayım istedim ;) Yeni yılda bir blogum olsun benim de :D
    Amerikan yapımı dizi konusunda sana yardımcı olabilirim ama üşenmek yok izlemek lazım :D
    Senin üç tane dileğin hakkında yardımcı olabilirim gel bana taşın hem başka şehire taşınmış olursun hem mutfak senin olsun hem kar topu bile oynarız :D
    Ben de biraz istek sıralayayım o halde ;)Yeni yılda öğrencilerimin kafasına taş düşsün calışsınlar istiyorum ;) Atmak istediğim bazı adımlar var onlar doğru adımlar olsun istiyorum , bir de bir kutu çikolata istiyorum ;)) Aa bir de araba :D

    YanıtlaSil
  4. bütün dileklerinin gerçekleşmesini umuyorum ancak bir konuda seni uyarmam şart; sakın karartma gözlerini ve lazerle ameliyat olmaktan vazgeç. lense alıştır kendini lens kullan mydestniycim. lazerin getirisi olduğu kadar görürüsü oluyor. misal gece körlüğü (tabiiki geceleri kör olmuyorsun ama güneşsiz havalarda, ışıksız ortamlarda görüş seviyen düşüyor ve rahatsızlık veriyor) göz kuruluğu (bu çok beter bir şey). yani ben şimdiki aklım olsaydı asla lazeri tercih etmez lense alışmaya çalışırdım hem de artık aylık lensler uyurken ve duşta bile kullanılabilen...
    çok gevezelik ettim şimdiden happy new year :)

    YanıtlaSil
  5. Yeni yılda bloğun olsun bence de :)
    Diziler konusunda kendime güvenemiyorum ama denicem :) Kar topu oynama fikri çok cazip gelirim bak :D

    Çok makul istekler sıralamışsın olur umarım =)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim çingu. Lazer konusuna gelince gece körlüğünü hiç ama hiç bilmiyordum, tırstım! Zaten hiç lazer ameliyatı olan doktor da göremedim ama neyse. Lensler bana zahmetli gibi göründü belki denesem alışırım. Aylık lens kullanışlı görünüyor esasında şans vermeliyim.

    Sana da iyi yıllar :))

    YanıtlaSil
  7. 2013'ten istediklerinin (hepimizin isteklerinin) gerçek olması dileğiyle:) tabi geçen seneden tecrübeli olduğun için daha gerçekleşebilir şeyler sıralamışsın seneye tekrar yazdığında istedim gerçek oldu deme şansın çok:P

    YanıtlaSil
  8. Aminnn :) Bu sene kurnazlık yapıp olabilitesi yüksek şeyler istedim =D

    YanıtlaSil
  9. Mim için çok teşekkür ederim :))))))
    Yeni yıl dileklerinin hepsinin gerçekleşmesini diliyorum. ^^ Nice mutlu yıllara ^_^

    YanıtlaSil
  10. En beğendiğim dileği söylüyorum hemen =) Expo için İstanbul'da olabilmeni diliyorum ben de :D Lee ile tanıştım,ilk blog arkadaşım olarak seni görmeyi iple çekiyorum =)

    YanıtlaSil
  11. İnşallah bir aksilik olmazsa gelmeyi planlıyorum hepiciğinizle tek tek görüşürüz o zaman :)

    YanıtlaSil
  12. umarım yeni yılda tüm dileklerimiz gerçekleşir.Bu arada ilk kez bir bloga yorum yazıyorum böyle güzel şeyler paylaştığın için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  13. Yazmaya devam etmelisin :) Teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
  14. hayalotobusu24 Ocak 2013 17:53

    Yeni biriyle tanıştım arkadaş olduk gibi o da benim gibi Hindistan’ı, Japonya’yı ve Kore’yi seviyor falan.. İyi oldu bu :’)

    benim candostun haberi yoktu bunlardan ilk başta ama sonunda onu da kendime benzettim, şimdi benden daha sıkı takip eder oldu :)

    YanıtlaSil
  15. Boynuz kulağı hep geçer :))

    YanıtlaSil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^