25 Mayıs 2016 Çarşamba

Kdrama Önerin Bana!

Selamlar, saygılar, sevgiler ve daha neler neler..

Haberiniz yok belki ama son bir buçuk senedir doğru dürüst Kdrama izlemiyorum, sadece arada bir iki tane izlemişliğim var. En son Oh My Ghost ve My Love Eun Dong izlemişim. Kpss bittiğine ve bloguma geri dönüş yaptığıma göre kitaplar ve dizi-film alemine de dönüş yapabilirim. Dizi izlemeyi özledim! 

Daha dün TV'de No:309 diye bir yerli dizi tanıtımı gördüm, Fox kanalında başlayacakmış. Fragmanı görünce aklıma Fated To Love You dizisi geldi. Merak edip No: 309 dizisinin konusuna bakınca Fated To Love You uyarlaması olduğunu gördüm. Yasal bir uyarlama mı yoksa esinlenme mi bilemiyorum fakat No:309 dizisi Fated To Love You Kore dizisinin uyarlamasıdır dostlar. Fated to love you çok severek, eğlenerek izlediğim bir diziydi henüz izlememiş olan varsa öneriyorum. Hunharca kahkaha atan esas adamı unutmam namümkün! İzleyiniz efenim ^^' 

İşte dün bu dizi uyarlamasını görünce Kdrama alemine dönüş yapma yolunda bir adım atayım dedim. Son zamanlarda izlediğiniz tüm güzel dizileri çabuk önerin bana, saklamayın kendinize. She Was Pretty aklımda onu izleyeceğim ki zaten o da Seviyor Sevmiyor adı altında uyarlama yapılmış bile. Hatta bildiğim kadarıyla She Was Pretty Kore'den yasal hakları satın alınarak Seviyor Sevmiyor şeklinde uyarlanacak

Bir ton dizi olunca izlemediğim seçmek zor oluyor bu yüzden izlemiş olanlar bu güzeldi mutlaka izle derse daha verimli bir seyir keyfi yaşarım :) Hadi o zaman She Was Pretty listede, başka neler var beğenilen söyleyin. Bekliyorum! 

Görüşenzi! 

27 yorum:

  1. Bir kpsszedeye yardıma geleyim :) Hoş geldin öncelikle. Umarım sınavın iyi geçmiştir. Ya da belki benim gibi mucize peşindesindir...
    Dizi önerisi olarak ise;
    bu sene en iyiler 80lilerin mutlaka izlemesi gereken reply 88,
    sonuna rağmen yine de mutlaka izlenmesi gereken Cheese in the trap,
    polisiye türünde kesinlikle Signal,
    ve yani söylememe bile gerek yok ki Oh My venüs yani So ji sub ve Shin min ah efsanesi var.
    Çok abartılara kulak asmadan Kim eun suk (senairist) ve joong ki için izlenmeli olan Descendants of the sun var. benim listem böyle.
    Şimdilik mutlak izlenmesi gerekenler bunlar. 2. derecede izlenmesi gerekenler de var ki istersen bir ara onları da yazarım sana ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın eli kolu dolu gelen bir Nabrut :))

      Mucizelere inanalım diyeyim, sen anla Nabrut :)

      Repy88 vardı ya, dimi? Unutmuşum bile o diziyi, twitterda görüyordum oysa. Hemen listeye aldım hepsini. Reply'den başlıyorum izlemeye. Bu liste bitince 2. derece önerilerini almak isterim pek tabii =) Önümüz ramazan, bol bol dizi izlerim ben :)

      Kocaman tenk yuu'larımı yolluyorum oraya ^^

      Sil
  2. Benim en son izlediklerim hatırladığım kadarıyla: Birth of a Beauty, Plus Nine Boys, bir de Rain'in bir dizisi vardı My Lovely Girl'dü galiba. Üçünü de önermiyorum ahsjsjshs Plus Nine Biys'un izlenebilitesi var ama. Ay dur ben bunlarla bi yazı çıkartırım ajahsjshshsjsbsjs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gız beğendiklerini öner, beğenmediklerini neyleyim; tersten gitme sjskaksks Yazı olur bak seç beğen yaparım :D

      Sil
    2. Ya ben de bi' şeyler hep tersten gidiyor hiç anlamıyorum :D Can You Hear Me az buçuk iç baysa da güzeldi ^^ Gerçi onu izlemişsindir :D

      Sil
    3. İzledim evet, o eskilerden sayılır =)

      Sil
  3. Nesibe;

    Remember'dan kasıt i remember you değil sanırsam zira oysa izledim. Nabrut'un güzel diziler önerdiğini biliyordum! :) kill me heal me'yi izledim tebikisi ^^' Sassy go go, bunu ilk defa duyuyorum. Mini dizi mi?! hiç mini kdrama izlemedim desem? Tebikisi izleyeceğim! :)

    Bu listeler, öneriler bitsin günceli yakalarsam belki Tayland-Tayvan dizilerine geçiş yaparım, hiç izlemedim oralardan =)

    Tenk yuu öneriler için ^^'

    YanıtlaSil
  4. No 309 u bende ilk fragmanı görünce fated to love you aklıma gelmişti. Demek o yüzden benziyormuş bazı şeyler. Bilgin için teşekkürler:)

    Dizi olarak
    The king 2 hearts
    Cunning single lady
    :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzleyen herkes fark etmiş sanırım :) king 2 hearts'ı izlemiştim güzel diziydi cidden. Single lady'i ekledim listeye :)

      Tenks! ^^'

      Sil
  5. Merhabalar hosgeldin!:) Nabrut'un önerilerine ek olarak en son izlediğim marriage contracttı ben diziyi çok beğendim. Begenmeyende çok ama nedense ben başrol kız Uee'yi seviyorum.Uee'yi ilk kez ojacyo brothers dizisinde izlemistim ve sempatik gelmişti. Oyunculugu tartışılır olsada ben marriage contractı sevdim. Tavsiye edebilirim. Vakit bulursan izleyebilirsin.;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum :))

      Listeye alındı efenim ;) ojackyo brothers da güzel sanırım, onu da izlemek istiyorum.

      Tenks ^^'

      Sil
  6. Valla ben pek anlamam yabancı dizlerden :) Ama sayesinde öğreniyorum bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bir sürü tavsiye yığıldı bir çırpıda ortaya bir yerden tutup deneyebilirsin, güzeldir kdrama :)

      Sil
  7. Cancazım hoşgeldin;) Bir adet kpsszede olarak ben hala dönüş yapamadım, sanırım bütün yaşam enerjimi sınavda tükettim:) Her ne kadar bloga yazı yazmak içimden gelmesede dizilere göz atıyorum. Kızçelerin söyledikleri diziler haricinde bende üç tane çiçeği burnunda dizi yazayım. Henüz yeni çevrilmeye başladılar ama şimdilik şahaneler pek sevdim ben <3 Sen eskileri izleyene kadar çevirileri bitmiş olur. Şimdiden iyi seyiler;
    Another Miss Oh, Beautiful Gong Shim, My Amazing Boyfriend.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum :) Biliyor musun bugün blogunu gezdim, son yazındaki filmi not ettim hatta. Kpsszede olduk resmen doğru kelime bu :) Dönüş bekliyorum senden de ;)

      Güncellerden bile öneri aldım oh! Ben listemi bitirene kadar onlar hazır olur bana :D Not edildi ;)

      Blog yaz diyor tenk yuu'larımı sunuyorum.

      Sil
  8. Ben geçtiğimiz hafta "Dating Agency: Cyrano" dizisini bitirdim. Ve beğendim. Yeni bir dizi değil ama izlenebiletisi?! yüksek bence. Sevdim, tavsiye ederim.

    Yarım bıraktıklarımı yazayım bir de Goodbye Mr Black; iyi başladı kurgu en başlarda iyiydi ancak dram yönü ağırlaşınca bıraktık, sıktı beni. Marriage Contract ajussi için izlemeye başladım itiraf ediyorum :D UEE çok başarılı bir oyunculuk sergilemiş yalnız beğendim. Ancak hem dizideki hastalık faktörü, ve çiftin arasındaki kimyayı pek beğenmediğim için bıraktım. Ama dizi sırf minik kız için bile izlenebilir. Ben hala devam edip etmeme konusunda kararsızım :/

    Bir de MUTLAKA izlemen gereken 2 bölümden oluşan mini dizi var "Splash Splash Love" bayılacaksın benden söylemesi. Oh My Ghost dizisindeki hayalet kız başrolde. Çok eğlenceliydi dizi. çok çok beğendim.

    Oh My Venüs tabii kiiii So Ji Sub için izlenmeli.. Adam töbe bismillah baştan aşağı süzsen uehuehuıhee neyse şimdi ağzımız sulanmasın :D :D

    Benden tavsiyeler bu kadar ^^ Ben de bu sene fazla dizi izleyemedim. Buradaki tavsiyelere senin sayende bakıyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hu huu ^^'

      Senin önerilerini daha bir dikkate almam lazım, zira zor beğeniyorsun :D İzle diyorsan muhteşemdir falan o dizi sadjfhskdjf

      Dating Agency, tanıdık geldi adı ama pek tabii izlemedim; izlerim efenim.

      Dram severim ben aslında, kurgusunu ve başlangıcını sevdiysen Mr Black bana hitap eden bir dizi olabilir, birkaç böüm şans verebilirim. Marriage conntact ikinci kez öneriliyor sanırım, bakmam şart oldu. "Mutlaka" paragrafın çok dikkat çekici :)) Splash splash love hem şahane hem de 2 bölüm ha? Listenin başına almalıyım bu diziyi, belli oldu. So Ji Sub, her türlü izlenir :D Blogumu sulandırma lütfen :D

      Bir sürü tavsiye geldi, izleyelim valla. Şahane dediklerin olursa söyle mutlaka, öncelik veririm =)

      Sen de bloguna daha sık yaz, dön ne olurrr =)

      Tenk yuu çingu :)

      Sil
  9. Hmm o zaman izlemedim bunu, dram severim üstelik uzun zamandır sağlam dram izlemiyorum :) Sassy go go demek okul dizisi, hmm biraz soğudum diziden şimdi :D İlk bölümü izler bakarım tabii :)

    Sevdiysem çok hızlı izliyorum; bir çırpıda ^^'

    YanıtlaSil
  10. Jackpot izle! Mukemmeldir! Jang Geun Suk da var. ;)

    YanıtlaSil
  11. kpss de bende tam bir mağdurum kore dizileri yüzünden çalışamadığım doğrudur ama inşallah emeğimizin karşılığını alırız :) dizi önerisine gelirsek Please Come Back, Mister - descents of the sun - scholar who walks the night öneririm bunlarla ilgili postlar paylaşıyorum beklerim umarım etkileşimde oluruzz
    http://kelebektavsiye.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam en yeni takipçim =)

      Yok ben kpss sürecinde dizi-film-kitap olayını komple rafa kaldırdım, okumadım hiç. Bu sene bir şey çıkmaz, umudum yok ama bakalım.

      Dizi önerilerini dikkate alıyorum :)
      Bloguna takipçi olmuştum az evvel, tesadüf :)

      Sil
    2. Bende rafa kaldırsaydım daha iyi olurdu galiba ama hayattan kaçışım gibi bu diziler izlemeyi paylaşmayı seviyorum :)

      Sil
    3. Boşver ben rafa kaldırdım da ne oldu son derece bedbaht bir sınav geçirdim. Hayırlısı :')

      Sil
    4. nasipten ötesi yok gerçi emeğimizin karşılığını birgün alırız inşallah :)

      Sil
  12. Merhabalar,
    Uzun süredir kore dizisi izleyen ve yukarıda yorum yapan çoğu bloku okuyan sessiz ziyaretçilerinizden biriyim. Genelde izleyecek dizi ararım ve pek çok önerdiğiniz diziyi de izlemişimdir. Başlığı görünce yazayım dedim. Şu an güncel olarak çevrilen ama hiç bir blokta yorumuna rastlamadığım güzel bir dizi var: Beautiful mind Son iki bölümü kaldı. Ben beğendim size de izlemenizi tavsiye ederim. Bence bu aralar yayınlanan dizler arasında gözden kaçan güzel bir dizi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba daimi fakat sessiz takipçi, lütfen artık daha fazla ses çıkar ilgini çeken yazılara yorum yap :)

      Beautiful Mind önerilmedi galiba, listede yoksa eğer hemen izleme listeme ekleyeyim. Şu sıralar oh my venus izliyorum son dört bölüm kaldı. Öneri listesinde 6. sırada falanım, şimdiye kadar güzeldi listem :)

      Teşekkür ediyor ve daha çok katılımını bekliyorum. Görüşenzi! :)

      Sil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^