28 Temmuz 2015 Salı

Öneriyorum: My Love Eun Dong

park hyun soo
Hyun Soo ve Eun Dong yıllar sonra aynı yerde..

My Love Eun Dong bu senenin merakla heyecanla ilgiyle izlediğim dizilerinden biri olur efenim. Az önce son bölümü izledim. Finali sevdim mi? Kötünün iyisi diyebilirim, daha geniş sahneler istiyordum, Koreli senaristler bana göre hala final yazma konusunda sıkıntılı. 

My Love Eun Dong dizi konusu daha önce bahsettiğim üzere bir adamın 20 yıllık aşkını anlatıyor. İlk kez çocukken karşılaşan ikili, bu karşılaşmadan sonra her on yılda bir karşılaşıp ayrılmak zorunda kalmıştır. Diziyi adamın gözünden izlediğimizden bir noktaya kadar ayrılıkların sebebini, kadının hayatının ne durumda olduğunu bilmiyoruz.

eun dong
Hayalet yazar Seo Jung Eun 
Ji Eun Ho, çocukken aşık olup izini kaybettiği ve yıllar sonra gençlik döneminde yeniden karşılaşıp harika bir aşk yaşadığı Eun Dong'u ani bir şekilde yeniden kaybedince Eun Dong'un söylediklerinden yola çıkarak oyuncu olur ve çok ünlü olup Eun Dong'u bulmaya adar kendini. 36 yaşında genç ünlü bir aktör olduğunda Eun Dong ile yaşadığı aşkı anlatan bir kitap çıkarmaya karar verir. Kendi ağzından yazılacak olan bu kitabı hayalet yazar Jung Eun yazacaktır.

eun dong & hyun soo
Genç oyuncuları çok sevdim özellikle Eun Dong'un gençliğini oynayan kızı.. Başka dizilerde de görmeliyiz bence :)
Jung Eun, kimi zaman mesajla kimi zaman ise sesli mesajla Ji Eun Ho'dan gelen bilgileri yazarken dinlediği aşk hikayesinden etkilenir, kendini kimi zaman esas karakter Eun Dong gibi hisseder. Geçirdiği bir trafik kazasından ötürü yaşadığı hafıza kaybı yüzünden geçmişini hatırlamayan sadece eşinin ve ailesinin anlattığı kadarıyla hayatını bilen Jung Eun, kitabı yazarken, Ji Eun Ho ile hikaye paylaşımı yaparken kendini tuhaf şeyler hatırlarken ya da hissederken bulur. Eun Dong gibi hissetmesinin sebebini sorgular.

hyun soo & eun dong
Genç Eun Dong ve Hyun Soo.... Bu ikiliyi yeniden izlemeliyiz! 
Ji Eun Ho, hikayesini anlatırken arada sırada hayalet yazardan gelen taslakları okur. Telefonda ilk kez hayalet yazar ile iletişime geçtiğinde yazarın sesini Eun Dong'a benzetir. Hemen yazarın hayatını sorgular fakat evli ve çocuklu olduğunu öğrenince Eun Dong olma ihtimalini atar kafasından. İkilinin karşılaşması merakla heyecanla beklenir bu arada ekran başında :)

my love eun dong jae hoo
Dizinin kötü adamı diyebiliriz.. Jae Hoo, hayalet yazarın kocası.
Jung Eun bir yandan kitabı yazarken diğer yandan hayatın zorluklarıyla baş etmeye çalışır. Kaza geçirdiği esnasında kendisiyle birlikte arabada olan Jae Hoo, kendini hiçe sayarak karısını kurtarmış bunun karşılığında sporculuk kariyerinin zirvesindeyken tekerlekli sandalyeye ve karısının bakımına muhtaç kalmıştır. Adam kötü, acımak yok :) Oğlu Ra Il ve karısı Jung Eun ile mutlu bir hayat yaşayan Jae Hoo için ünlü aktör Ji Eun Ho'nun, Eun Dong'u bulmak istemesi, kitap yazdırması ve yazar olarak karısını seçmesi kötü günlerin başlangıcı olur. Karısını her an kaybetme duygusuyla yaşamaya başlar. Yoksa geçmişte kötü şeyler mi yaptın Jae Hoo? Nappun namca! 

*SPOILER*SPOILER*SPOILER*SPOILER*SPOILER*SPOILER*SPOILER*SPOILER*SPOILER

Zavallı Jung Eun hafızasını kaybettikten sonra ailesi dahil herkes hayatını bir ucundan tutup şekillendirmiş. Birisi ben senin kocanım çok büyük bir aşkla bir araya geldik demiş, diğeri kocan senin için sakat kaldı demiş, diğeri kocana karşı büyük bir günah işledin daima minnettar ve itaatkar olmalısın demiş diğeri sen şöyle aşıktın kocana böyle seviyordun onu demiş... Nasıl olsa hatırlamıyor at atabildiğin kadar. 

*SPOILER*SPOILER*SPOILER*SPOILER*SPOILER*SPOILER*SPOILER*SPOILER*SPOILER


başkan
Kötü kadın. 
Dizinin kötü kadınına merhaba deyin. Şu saç stilini görüyorsunuz di'mi? Öyle çok sahnesi yoktu ama çok kötüydü yahu görsel olarak. Hele son karedeki kafasındaki golf şapkasına ve kulaklarına bakın? :D Sımsıkı topladığı saçları, yanlara bıraktığı zulüfleri ile tam bir görsel facia idi benim için. Üstelik bu kadın oynadığı diğer dizilerde de bu saç modelini benimsemişti. Özel olarak kendisi mi istiyordu bilmem ki =) 
Çen şirine!
Ji Eun Ho'nun doktor kardeşi. Onun da dizide küçük ama hüzünlü bir hikayesi var. Jae Hoo'nun doktoru olarak Eun Dong ve Hyun Soo'nun hikayesine dahil olur. 

Hyun Soo & Eun Dong promise
Söz mü? Söz! 
Biri ilk bölümden diğeri son bölümden. Yine yeniden sözleştiler. Geçmişte yaptıkları bazı şeyleri günümüzde yinelemeleri hoştu bence :) 

eun dong hyun soo
Yirmi yıl aradan sonra yeniden buluşmak...
Yazar ji Eun Dong'un hafızasını hatırlaması, Eun Dong olduğunu keşfetmesi, kocası ve Hyun Soo arasında kalması, ayrılık acısını dindirip kavuşma çabası... Hepsi dizide :) 

Bir dizi daha final yaptı. İzlediğim bir tane Kdrama kaldı: Hello Monter, I Remember You. Dizi tavsiyesi arayana My love Eun Dong izle derim, diyorum :) 

Çeviri ve paylaşım için yeppudaa'ya teşekkürler. 

2 yorum:

  1. bende yakın zamanda yorumunu yazdım sen kadar sevmedim. onu söyleyip şunu ekleyeceğim.
    eun dong'un 20li yaşlarını oynayan hanım kızımız let's eat'de de çook tatlı bir ikinci kadın rolü oynadı. bende pek bir severim kendisini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sevdim ya, 20 yıl boyunca aynı kadını sevmek kulağa hoş geliyor. Let's eat zaten izleme listemdeydi pek sevindim aynı oyuncunun oynuyor olmasına, kızı tekrardan izlemek istiyordum.

      Sil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^