22 Eylül 2011 Perşembe

Seans #1




Bugünkü hastam ezik ablam. İsmimi açıklamak istemiyorum, lütfen kayıtlara geçme dediği için ben ona "Geçimsiz" diyeceğim, anlayın.

Dengesiz ve geçimsiz ruh halinin sebeplerini öğrenmek için bana başvurdu. Kan bağı olduğu için maalesef reddetme şansım yoktu. Mecburen ilk seansımızı gerçekleştirdik.

Geçimsiz'in bu hallerinin sebebi ta (uzun uzun taaa şeklinde okuyun, teee'de olabilir isteğe göre) çocukluk yıllarına dayanıyor. Sebep: ŞİDDET! Ahhh bunu anladığım an yaşadığım şoku Geçimsiz'e belli etmemek için insanüstü bir çaba harcadığımı bilmenizi isterim. Meğersem içinde şiddet olan bir ablayla yıllardır aynı evde yaşıyormuşuz. Ah zavallı biz..




Nasıl mı anladım? Ona ilk yalanını sordum! Hatırlamadığını söylerken ben çok dürüst bir insanım bir kerecik bile yalan söylemedim, bu ne biçim soru bakışı atıyordu etrafa. Elektrikler kesikti çalışamadım öğretmenim yalanını bile söylemediğini iddia edecekti neredeyse, evet bakışlarıyla yine! Sen onu benim külahıma anlat bakışı yolladım anında ve başka bir soruya geçtik...

İlk yalanını hatırlamadığını söyleyen Geçimsiz, ilk kavgasını gayet iyi hatırlıyor. İlk kavgası kuzeni Özlem ile cereyan etmiş. Kendisiyle yaşıt olan kuzenini, ta (aynı uyarı geçerlidir efem, yormayın beni) yıllar önce merdivenlerden itmiş! Onu iterken yaşadığı heyecanı bu yaşa gelmiş olmasına rağmen sesinden anlamak mümkündü.

Geçen zamanlarda bir Pazar günü gerçekleşen kuzen kahvaltısında (O da ne ki demeyin, sadece kuzenlerin olduğu kalabalık kahvaltı oluyor) aslında yine taa yıllar öncesinde ortaya çıkan bu şiddetin sebebinin diğer kuzeni Emel olduğu ortaya çıktı. Meğersem Geçimsiz, Emel doğana kadar amcasının göz bebeğiymiş ama Emel doğunca pabucu bir gıdım dama fırlatılmış ve kıskançlık triplerine girmiş. Kıskançlığını ise Özlem'i merdivenlerden iterek bir nebze gidermiş. Ah ahh, bir kahvaltı sofrasından neler çıktı ortaya görüyor musunuz?

O yıllarda ortaya çıkan vahşilik ve kıskançlık izlerini hala taşıdığı tarafımdan gözlemlenmiştir. Şu sıralar ortanca kardeşini çok fena kıskandığını hiç çekinmeden anlatacak kadar utanmaz! İlk seansımız yaklaşık bir saat sürdü. Bir sonraki seansta içindeki barışçıl yanı ortaya çıkarıp sorunları teker teker çözme yolunca gideceğiz..

~~^-^~~


Bu yazıyı tee geçen sene yazmışım. Geyik yazılardan biri :D Doğruluğu kesinlikle yoktur. Tamam hadi dürüst olayım, birazcık geçimsizdir. Yemek seçer, falan filan.. O zaman blog mlog hikaye tabi. Deftere yazmışım.. Bugün tesadüf görünce dur bloga aktarayım şunu da ölümsüzleşsin dedim :P :D Unni'nin haberi yok tabi :D

12 yorum:

  1. Kıskançlık fenadır bilirim. İttirirsin,acımazsın. :P

    YanıtlaSil
  2. Bu konuda tecrübeliymişsin gibi geldi bana :P :D

    YanıtlaSil
  3. unni görünce fena şeyler olabilir :)) sen de adresini telefonunu yaz da gelip kurtaralım bari :D :D

    YanıtlaSil
  4. o zaman unni'nin haberi mi olsa ne:)) o ablaların kıskançlık durumundan bende çok çektim çok.. gerçi bizimki beni bi yerlerden itmek yerine çuvaldızla kovalamayı tercih ediyodu..O_o

    YanıtlaSil
  5. Görmeyeceğini umuyorum :D

    YanıtlaSil
  6. Ama olmasın ya :D :P Bu ablalar hep kıskanç demek ki :D

    YanıtlaSil
  7. :D :D :D Nasıl güldürdün beni gece gece Allah iyiliğini versin, hatta abla gazabından korusun inşallah :D bizimle paylaştığın teşekkürler bu arada, aramızda kalacak söz :D

    YanıtlaSil
  8. Gece gece eğlenmişsin işte, ne güzel :D Ablam görmediği sürece sorun yok :P Size güvenebileceğimi biliyordum zaten :D

    YanıtlaSil
  9. oyy oyyy abla sıkıntısı çekenler derneğinin kurucu üyesi olarak "gelin o sıkıntıları birde bana sorun" diyesim geldi.. dağınıksın diye tüm kıyafetlerimi balkondan aşağımı fırlatmadı, en sevdiğim çorbanın içine tüm karabiber kutusunumu boşaltmadı, kıyafetlerimi benden habersiz terziye götürüp bedenine göremi ayartmadı ahh ahh ne çektim ben onun elinden sonrada neden senin tahtan eksik derler.. genetik diyip geçiştiriyorum :D ama senin ablanda ben hafif bi testere ruhu sezdim dostum aman dikkat et haa :D :D ayrıca öyle değilse bile bu yazıyı okuduktan sonra içindeki uyuyan canavar uyanabilir aman diyim :D :D

    YanıtlaSil
  10. Bir oyyy da benden :D Nasıl bir ablaymış o öyle. Çılgın abla!! :D Benim kıyafetlerime öyle bir şey yapsa, tepkim ne olur düşünemiyorum bile! Heralde sinirden tepki bile veremezdim, bilmiyorum :P Gerçi ben de ablayım, kardeşime sorsak acaba o ne söyler benimle ilgili :D Yazıyı hala görmedi, görmeyeceğini umuyorum. Yoksa benim yazıma benzer bir yorum bırakabilir :D Kimse ispiyonlamazsa beni, görmez aslında :P

    YanıtlaSil
  11. Kimse ispiyonlamadı amaaa ben gördüm. Hatırlarsan bu yazıya cevaben ben de bir yazı yazmıştım. Şimdi iş yerinde olduğumdan yayınlayamıyorum ama eve gidince yayınlayacam neyseee:)

    YanıtlaSil
  12. Fark ettiğin gibi yorumlar yönetici onayına tabidir sevgili Geçimsiz. Sen istediğin kadar yaz, benim keyfime bağlı her şey :P haha :D

    YanıtlaSil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^