14 Aralık 2011 Çarşamba

İçindeki ses ne diyor?

Mydestiny çingumun bu yazısında belirtmiş olduğu gibi mim yazma sırası bende. İsmim Selocann. Blogumda(bbsever.blogspot.com) daha çok Bigbang ve Kpop yazıları mevcut olduğundan yazım da kpop ile ilgili olacak. Misafir blogger mimi ne zormuş yahu. İnsan ne yazacağını düşünürken çok kasıyor kendini. Şimdiki yazımı paylaşıncaya kadar kaç konu değiştirdim tahmin bile edemezsiniz. Hele ki bir de yazımın paylaşılacağı blog Mydestiny’ninki olunca, onu hayal kırıklığına uğratmamak için kendimle kaç kere savaş verdim bir ben bilirim. Tamam, bu sıkıntımı ona açtığım için mydestiny de biliyor, anlayışı için çok teşekkür ediyorum.

Bazen fanların sizde çok korkutucu olduğunu düşünmüyor musunuz?




Koyu VIP (Bigbang hayranı) olduğum için onlar hakkında birçok haber okudum. Okuduğum haber ya da yazılar arasında “YGStan” kelimesine çok rastlamıştım. Bigbang’i tanıyan herkes hangi şirkete bağlı olduğunu doğal olarak bilir, ister istemez kendini bir şekilde YG Family’e ait hisseder değil mi? (Hey VIP’ler yoksa yanlış mıyım?) İşte YG damarımın kabardığı sıralarda, YG Family severlerinden bazılarının kendilerini YGstan olarak değerlendirdiğini gördüm. Merak edip araştırmadım bu kelimeyi, ne de olsa YG hayranı olmak benim için gurur vericiydi. Ama Stan kelimesinin altında yatan anlam çok farklıymış. Eminem’in Stan klibini izlerseniz, orada Stan çok güzel anlatılmış. Kendisini öldürecek kadar ünlülerine bağımlı yaşayan hayran. Klipte yazdığı mektuba cevap alamayan Stan’in ölümü anlatılıyor.



STAN = Stalker + Fan


Sanırm Stan’lerin ünlülerden çok kendine zararları var.





Bana göre fanların en korkutucu olanı Saesang fan olarak adlandırılanlarıdır. Alllah’ım hele JYJ’nin çektiklerini okuduktan sonra iyice korkmaya başladım. Ama niye şaşıyorum ki! Biz, ünlüler ile haberleri okurken ya da resimlere bakarken, hayranların bu tür bilgileri nasıl elde ettiğini sanıyoruz? Gökten zembille inmiyor tabi ki! Evinin önünde nöbet tutanlar mı dersin, ajansın önünde nöbet tutanlar mı dersin, ailelerini dahi gözetleyenleri mi dersin? 7/24 ünlüleri gözlem altında tutuyorlar.


Resimdeki ünlüyü tanıdınız mı? Eldivenleri eline geçirmiş harıl harıl temizlik yapıyor, ama bu foto sempati kazanmak için çekilmiş bir foto değil. Şubat ayında Beast’in sasaeng fanlarının karaladığı duvarları temizleyen Yoseb. 26 Şubat’ta menajeri tarafından çekilmiş bir foto.

Aynı gün Yoseob sasaeng haranlarını uyardı “Bir şey karalamaktan vazgeçin artık” Onun sinirli şekilde yazdıklarının aksine sasaeng fanları bu tepkiyi daha da çok sevgiyle karşıladı. Ne sadist mi desem, ne mazoşist bir düşünce mi desem bilemedim. Hangi hayran sevdiği idolün böyle acı çekmesinden ya da kendisine kızmasından daha da mutluluk duyar anlamadım.

İdollerinin hayatlarını cehenneme çevirmeyi hiç mi umursamıyorlar? Bakın Hyun Joong’a, sürekli evinin etrafında olan olan sasaeng’ler adamı öyle bıktırmış ki başka bir yere taşınmak zorunda kalmış. Yazık yazık… Adamın zaten çok yoğun temposu var evinde de rahat edemeyecekse ne yapsın!

Ünlüler boş değil tabi… Sürekli peşinde olan sapık ruhlu insanlara (Özel hayata tecavüz bana göre sapıklıktır) aldırış etmiyor değiller. Bunun en güzel örneği rahatsızlığını şu sözleriyle dile getiren Jang Geun Suk.

“Sasaeng’ler.Muhtemelen, sürekli beni takip ederek attığım her adımdan haberdar olmaktan ötürü kendinizi kutluyorsunuzdur. Ancak siz böyle yaptıkça araya ulaşılmaz mesafeler koyduğunuzun farkında mısınız?...Hala tadını çıkarabliyorken gülün^^ … Ama kızdığımda çok korkunç olurum.Hepinizin yüzlerini çok net hatırlıyorum. Ah şimdi yüzünüzü hatırladığımı söylediğim için çok mutlu oldunuz, değil mi? Bugünlerin tadını çıkarın…”


Peki ya antifanlara ne demeli!!! Anti – fanlar da direkt olarak özel hayata müdahale etmese de ünlülere psikolojik olarak oldukça zarar vermiyor mu? Bunun en büyük ve üzücü örneklerinden biri G- Dragon’un Shine A Light Konseri’nden sonra anti-fanların attığı mesajlar: "Git kendini öldür, hala yaşadığına inanamıyorum…"

Her ne kadar ünlü olmak bu tarz mesajları görmezden gelip daha çok çalışmaya odaklanmayı gerektirdiğini düşünse de o an için çok yıkıldığını söylemeden edemiyor. Mesajları okuduğunda ailesi ile bile görüşmeyen GD’nin yaşadıkları 20 yaşındaki bir genç için gerçekten çok korkunç. Anlamadığım nokta şu, evet o ünlünün fanı olmayabilirsin ama neden onun mutsuzluğu için uğraşasın ki. Kişisel olarak sana hakaret edici davranışta mı bulundu ne garezin var arkadaşım.


Peki Tablo’nun yeni çıkardığı solo albüm için neden çok tanıtım yapmadığını düşündünüz mü? Normalde albüm çıkarkan her ünlü en az 3 hafta Inkigayo, Music Bank, Music Core ve MCountdown’da albümünü tanıtır ancak Tablo sadece bir kere mahsus Inkigayo’ya çıktı!

Tablo’nun Stanford Üniversitesi’nden mezun olduğunu söylemesi, anti-fanları çok rahatsız etmiş. Ortaya Tablo’nun aleyhinde kanıt bulana kadar uğraşmışlar ve orada okumadığına dair kanıt bulduklarını ortaya atmışlar.

Bunun üzerine Tablo yalancılıkla suçlanmış hatta karısı ve diğer aile üyeleri de eleştiriye maruz kalmışlar.

O anda yaşadıklarını şu şekilde özetliyor:

“İnsanların sevgisini kazanmam 5-6 yılımı aldı ama şimdi hepsini bir günden az bir sürede kaybetmek çok yıkıcı..Bunun haksızlık olduğunu düşündüğüm için ağlamıyorum.

Başka birisinin suçluluğunu göstermek için ağlamıyorum. Hatta hayal kırıklığına uğramış olduğum için ve atlamamış olmaktan ağlamıyorum. Ağlıyorum çünkü içimdeki yaranın kapanmayacağını hissediyorum”

Bu olay onu gerçekten derinden etkilemiş neyse ki müzik öyle bir tutkuymuş ki içinde bu seneki dönüşü muhteşem oldu.

Örnekler biter mi, bitmez tabi. Bana göre ancak korku filmlerinde rastlanacak bu olayları, sevdiğim ünlülerin hergün yaşaması çok acı. İşte korkutucu gerçeklerden bazıları:




  •  Sürekli rahatsız edici çağrılar alan DBSK Yunho en sonunda telefon numarasını
    değiştirmek zorunda kalmış. Yine aynı fan yeni tel numarasına ulaşıp Yunho’yu
    tehdit etmiş. “Neden numaranı değiştirdin? Bu senin için hiç de iyi
    olmadı!”


  •  Peki ya, soya sosu ve sirkeyle doldurulmuş su tabancasını Yoo Eun Hye’nin gözüne sıkan yaratığa ne demeli?


En kötüsünü ise sona sakladım.  Gerçekten bir insanın bunları yapabilmesini aklım almıyor yaa. Cana kast etmek kadar kötüsü var mı? Bana göre geleceği mahvetmek de çok kötü ama can o kadar kolay alınacak birşey mi?

Yunho’nun İçine tutkal katılan içecekle zehirlendiğini biliyor muydunuz? İçtikten sonra kan kusmaya başladığını ve neredeyse ölecek olduğunu? Bu olaydan sonra Yunho uzun bir süre kendi bardağından içememiş ve herkesten korkup şüphelenmeye başlamış. 

Şimdi de stan, sasaeng ya da anti olmayıp sevgisini göstermeye çalışırken sapıtanları inceleyim. Emin olun bunun için vereceğim örnekler de en az yukarıdakiler kadar korkutucu ve sapkın.


 Kanla yazılmış mektup alan ünlüler tanıştırayım sizi. Ya hangi akla hizmetle kanınla yazıyorsun o mektubu? Hatta içlerinden biri öyle delirmiş ki menstrual dönemdeki kanını kullanarak yazmış mektubu, bir de kanıt olarak iç çamaşırını göndermiş. Eeee yani yuh, anacım ben buna gülerim!!! İşte o mektup 2PM Taecyeon’a gönderilmiş. (aşkını haykırıyor mektubunda)

Alttaki de Taeyang’a gönderilen bir mektup. ( Daha bir sürü örnek var ancak post çok uzayacak, yazamıyorum :) )


Ah tabi yaa, sırf değer verdiği ünlülerin kendisini farketmesini bekleyen bunun için de zarar vermeyi umursayan gözü dönmüş fanları nasıl unuturum. Alın işte size canlı bir örnek. Heechul tarafından farkedilmek isteyen ELF bakın ne yapıyor?





Bir de Aunt-hearted Fanlar (Yufka yürekli hayranlar) diye bir tabir varmış Kore’de. İşte bu da bizim girebileceğimiz en uygun grup. Severken incitmeyen, yürekten seven, başarısızlıklarına rağmen sevdiği ünlülerin arkasında duran, tek istedikleri mutlu şekilde sahne performanslarını izlemek olan sadık fanlar :D


You’re Beautiful, Greatest Love, Spy Myungwol dizilerinde gördüğümüz hayran davranışlarının hepsi gerçeği yansıtıyor. Maalesef ki Kore’de öyle bir kitle oluşturulmuş ki durduracak bir güç yok. Çünkü işin ticari boyutu da var. Bu mantıksızlığa en büyük destek de taksicilerden. Hatta öyle ki artık SASAENG TAXI diye geçiyor isimleri. Paylaşacağım videoda taksinin ünlüleri nasıl takiptiği çok net gözüküyor.





Ünlülerin yaşadığı hayatı ister miydim? Sanırım istemezdim. Getirisi çok olsa da götürüsü daha fazla. Özgürlük kaybetmeyi göze alamayacak kadar değerlidir benim için. Ancak sanırım, ünlü olmak isteyenlerde bunları başına geleceğinden az-çok farkındadırlar. Önlerinde bu kadar çok örnek olup da görmemek için kör olmak lazım. Yine de kendi seçimi olduğu için onları nefes aldıramayacak kadar sıkıştırmak, bırakın bencil olmayı, kesinlikle hastalıklı olduğunu gösterir.

Ben yazarken çok eğlendim ve inkar etmiyorum, çok da küfrettim ^^ Araştırırken öğrendiğim çok şey oldu, belki daha çok araştırsam altından kim bilir neler çıkacaktı ama şimdilik benden bu kadar. Böyle bir mimin başlamasına vesile olduğu için Lee’ye sonra da mimi bana paslayan Mydestiny’e teşekkür ederim. Ben de blogumda yazması için davet edeceğim kişiyi açıklıyorummmmmmmmmmmm: Sevgili Günlük Ç4 ekibinden Cinnet! Merakla yazını bekliyorum çingu!

    

30 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş..Gerçekten trdeki ergen toplulukları görünce ailesi tarafından doğru yetiştirilememiş insanların neler yapabileceğini anlıyorum..Kanla mektup yazmak falan derken fanların psikolojik durumlarını görüyoruz sadistler, mazoşistler.. Kore'de intihar oranlarının yüksekliğinide hesaba katarsak güçlü biri değilseniz şanın şöhretin bedeli kendinizden vazeçmeye kadar gidiyor. Sosyal bir sorumluluk olarak gençler bu tip eğilimleri eğitilmeli köreltilmeli bence..

    YanıtlaSil
  2. Ben bu tarz şeyleri okudukça,gördükçe iyiki ünlü değilim diyorum.İnsanlar gerçektende nerede durmaları gerektiğini bilmiyor.Birini gece gündüz takip etmek,kanla yazılmış mektuplar göndermek,çöpünü karıştırıp hijyenik pedlerini toplamak ya da en önemlisi hayatına kast etmek ile ellerine ne geçeceğini düşünüyorlar çok merak ediyorum.
    Güzel bir yazıydı çingum ellerine sağlık :) mim içinde teşekkür ederim ama amaaa konuu konuuuu...

    YanıtlaSil
  3. MineTD (@mineTD)14 Aralık 2011 01:36

    Bu kadar ayrıntılı bilmediğim hatta tahminlerde bile bu kadar ileri gidemeyeceğim konu seçimi için öncelikle tebrik / teşekkür vb. ediyorum. Fan olmak tamam da anti-fan olmanın mantığını kavramış değilim. 'hoşnut değilsen neden ilgileniyorsun saf mısın durduk yere kendi canını sıkıyorsun' demiyorlar mı bunlara? GD olayına hatta olaylarına üzülmüştüm bende duyduğumda, en yakın onu izlediğimden yalnızca onu bildiğimden belkide. Neyse konuyu sündürdüm. elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. MineTD (@mineTD)14 Aralık 2011 01:38

    olmaklı cümlede boşluklar fan ve anti-fan kelimeleriyle doldurulacaktır :p (beceriksiz yorumcu)

    YanıtlaSil
  5. nasıl bi sevgi onlardaki anlamıyorum ya. resmen bütün ülke (özellikle kızlar) potansiyel casus. sevgi anlayışları az çok buysa yabancıyla evlenme işini biraz daha düşünsem iyi olur. ünlü olmasam da ortada bi sevgi var sonuçta :D -yaşasın Aunt-heartedler ya en iyileri :D
    çok güzel bi yazı olmuş ellerine sağlık :D

    YanıtlaSil
  6. O kadar şaşırdım ki okurken.Nasıl olabilir böyle bi sapıklık diye :/ Bu insanlar sapıtmış diye düşünüyorum Allah aşkına cidden bunlarda gram akıl var mı yaw? İnsan sevdiği birine nasıl zarar verir yada dikkat çekmek için nasıl böyle bir mazoşistlik yapar.Ağzım açık kaldı cidden.

    Karşı olanlara ne demeli.Birini öldürücek kadar neyinden nefret ettin allah aşkına :/ Düşünüyorum bende justin birberı sevmem ama adamın hayatından banane!!! yaşasın yaşadığı kadar milyonlarca seveni var :/ Yunho'ya yapılan ne kadar.... tarif edilemicek bişey.Cidden şok oldum.Biri senden seni öldürücek kadar nefret ediyor... rahatsız edici.Bu Stanlerin toplucana tedavi edilmeleri gerek.
    Gdragonun Shine A Light konserindeki yataklı sahneden dolayımı öyle bir tepki aldığını merak ettim?

    Eline sağlık ilginç bi yazı.Ve biraz üzücü :/

    YanıtlaSil
  7. Muhteşem bir yazı olmuş :) Nefessiz okudum, bilmediğim bir sürü şey öğrendim. İçimden de bol bol "Allah belalarını versin" dedim. Bu problemli insanları anlamak mümkün değil, zaten böyleleri normal insan olamaz :/ Allah sevdiğimiz ünlüleri böylelerinin gazabından korusun. Yazı için çok teşekkür ediyorum :) Bu [url=http://www.facebook.com/OppaKelimesiniAbartmayalim] sayfada[/url] gördüm ve hemen profilimde paylaştım. :)

    YanıtlaSil
  8. Harika bir yazı olmuş :D cidden aydınlandım, bazı yerlerde korktum hatta :) sonlara doğru sevgi pötürcüğü bir insan olark tam da Aunt-hearted Fan grubuna girdiğime de çok sevindim :D :D

    bu arada ufak da olsa ben de bir şey eklemek istiyorum :D

    faceookda beğendiğiniz koreli ünlünün yabancılardan oluşan fangrubuna girerseniz sakın ola başka ünlüler hakkında da olsa kötü bir şey söylemeyin, birden ortalık karışabiliyor :D

    ben başka bir ünlü için "bana sinsi biri gb geliyor" diye yorum yapmıştım, meğer o ünlünün bir antifanı da varmış orada ve benimlafımla bir gaza geldi, grup yöneticisi zor durdurdu hatta o ünlüyü seven başka bir hayran daha çıktı "ben böyle konuşulmasından çok rahatsız oluyorum o yüzden grubu terk ediyorum "filan deyip gitti, o günden sonra başka ünlüler hakkında tek bir olumsuz laf edilmedi :D ben zaten tırsmış şekilde köşeme çekildim :D

    bizim yerli gruplar öyle mi ama :D sabaha kadar geyiğin alasını yapıyorsun ama tek bi manyak fan çıkmıyor aramızdan benim ünlüme öyle diyeni yakarım diyen :D güzel ülkemin güzel kore hayranlarını seveyim :D

    tekrar elceğizlerine sağlık, harika bir yazı olmuş :D

    YanıtlaSil
  9. Derin mevzular (: Manyak her yerde manyaktır ne yapsanız değişmez (: HEr ne kadar şikayetçi olsalarda bu insanlarında egolarının tavan yapma kaynağı gibi geliyor bana bu sapkın davranışlı insanlar (: Olgun fanların da bir yerden sonra tek düzelikten sıkıntı verdiğini duyarız kesin ünlülerin ağzından (:

    YanıtlaSil
  10. İçimdeki zenci ortaya çıktı yazıyı okurken; HELL NO dedim! Bu ne be! Nasıl bir sapıklık, nasıl bir manyaklık. Bi de bu tarz tipler günlük hayatta ortalıkta dolanıyor. Aman sen koru yarebbim. GD'ye yapılanı Jaebeom'a da yaptılar çocuk 2PM'den o yüzden ayrıldı. Nedense çok fazla yetenkli olanlara mı yapıyorlar nedir?! Allahtan ikisi de müziği bırakmadı, biz de onların güzel seslerinden ve şarkılarından mahrum olmadık :) Açıkçası ne kadar güçlü karaktere sahip olduklarını farkettim bu yazıdan sonra. Sürekli birileri ölmeni istediğini söylese taş olsa çatlar ama işte bu gençler dayandı. Allah sabır versin.

    Afedersin Taecyeon ama sana gelen mektuba çok güldüm; tabi ki iğrenç ötesi bi durum ama komik lan :) GD'ye laf atanlar allahından bulsun!

    YanıtlaSil
  11. Selocan yazını çok beğendim, bir sürü yeni bilgi öğrendim sayende. Akıl sağlığından yoksun olduklarını düşünüyorum ben bu bahssettiğin SASAENG kategorisi bence bu oluyor. O kadar öfkelendim ki okurken nasıl sevdiğin insanın zarar görmesini, "ölmesini" isteyebilirsin ya. Akıl alır gibi değil. Hele anti-fanlar ayrı bir tartışma. GD ki en sevdiğim BB üyesi duygularımı bir kenara bırakırsak sevmezsin ve dinlemezsin, görmezssin bakmazssın abi ölmesini arzulamak aşırılık olmuyor mu? Ben onun üzüntüsünden üzülüyorken, sevinciyle seviniyorken bu fanlar... gerçekten garip, iğrenç bir gruplar. Tablo'yu gerçekten çok merak etmiştim neden sadece bir kere comeback'de göründü diye. Demek sebebi buymuş. Neyse aklıma gelenleri yazmayayım çirkinleşmemeli.
    Bir şey Eunhyuk'a ne yaptı o kız hiç göremedim, anlayamadım bir şey mi püskürttü acaba gözüne geldi heralde.
    Ellerine sağlık. ^o^

    YanıtlaSil
  12. Çok kapsamlı, güzel, şaşırtıcı ve değişik bir yazı olmuş bu , ellerine sağlık Selocann :)
    Feci beğendim ben. yunho'nun içecek olayını biliyordum ama diğerlerini bilmiyordum, bu Uzakdoğu'lu fanlar ciddi anlamda manyak.

    Ben tamamen antisosyallikten ve dışlanmışlıktan kaynaklandığını düşünüyorum bu durumun. Hani bir insanın bu raddeye gelmesi hiç sağlıklı değil, bildiğin obsesif olmuş manyaklar, gözleri dönmüş böyle. Okulda, çevrede arkadaşı olmayıp dışlanmış, ya da belli bir kusuru olduğunu düşünüp bunu kompleks yapan insanların tutunacak bir dal ararken ünlülere sarmasını düşünüyorum ben :)

    Biz en doğalıyız valla. Ben başarılarını, başarısızlıklarını, şarkılarını, kliplerini seviyor ve onları her türlü destekliyorum. Bunun ötesine gitmem absürt olur oldukça :)

    Bu güzel yazı için ellerine salık, heyecanla ve severek okudum. süperdi^^

    YanıtlaSil
  13. Bu zamana kadar dizilerde ve fişlmlerde gördüğüm fan lık durumunun abartı olduğunu düşünüyordum, yalnız bunun gerçek olduğunu görmek beni şaşırttı ve üzdü. Kafam almıyor gerçekten, nasıl bir insanlar bunlar ki!!!!

    YanıtlaSil
  14. Teşekkür ederim^^
    Yukarıdaki davranışlar TR'deki ergenlerle kıyaslanamaz bile. Sahiplenici davranmak ile bunu gösterme biçimleri çok farklı. Bunun önüne geçilebileceğini hiç sanmıyorum ne yazık ki. Her ne kadar ünlüler bu durumdan rahatsız da olsa bu fanlardan para kazanan yine kendi şirketleri değil mi? Yoksa reklamlardan, hayranlar için yapılan özel ürünler vs. bu kadar çok kazanabilirler mi? Hiç sanmıyorum. Ama tabi bu duruma katlanmak zorunda oldukları anlamına da gelmiyor:(

    YanıtlaSil
  15. Benim de anlamadığım nokta bu. Yaptılar peki ellerine geçti? Hiç mi pişmanlık ya da utanç duymuyorlar ki :( Bir de azımsanamayacak bir kitle var maalesef. Ünlülerin hayatı gerçekten çok zor :S

    Teşekkür ederim çinguu :D Hiç dert etme, eminim ki güzel bir konu bulursun :)

    YanıtlaSil
  16. YG Stan çok gözüme takılmaya başlayınca diğer VIP'lerin de benim gibi yanlış düşünmesini istemedim sonra ne olduysa fanlarla ilgili bir yazı oldu :) Beklettiğime değdiğini görünce mutlu oldum :D
    Anti-fan'ların mantığını ben de anlamış değilim, sırf senin sevdiğin idol değil diye cana kastetmek ne demek ya? İnsan hayatını 7/24 başkasına ayarlı nasıl yaşıyor anlamıyorum :S

    Teşekkür ederim ^^

    YanıtlaSil
  17. Sevgi değil bu bence. Alışkanlık ya da bağımlılık olmuş hatta sapıklık. Sapıklığın herhangi bir mantığı olmaz. Ehh tabi bu hepsi için geçerli değil. Gözü dönmüşlerden uzak durursan, yabancıyla evlenme sorun olmaz :D

    Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  18. Ben de araştırırken bu kadarını bulabileceğimi tahmin etmiyordum. 7/24 ünlülerin peşinde olan sasaeng'leri biliyordum ya da anti-fan'ların kötü mesajlar attığını da biliyordum ancak bu derece tehlikeli olabileceklerinin hiç farkına varmamıştım. O yüzden GD'nin esrar olayının da Anti-fan'a atılmasına hiç şaşırmıyorum.

    Evet yatak sahnesi bir de She's Gone için çektiği klip bir de Heartbreaker için eser hırsızlığı ile suçlanması da var. Bunlar anti-fanları kızdıran şeyler değil. Onlar zaten adamın yaptığı herşeye karşı, anti'ler de en ufak bir hatayı kendi lehine kullanıyorlar.

    Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  19. Çok teşekkür ederim :D Ben de hem yazatken hem okurken saydırıyorum içimden. Anlamaya çalışırken kafayı yiyen biz oluruz, en iyisi ünlüler için dua etmek^^
    Yazımın paylaşılması beni çok mutlu etti, haberi olmayanları bilgilendirebildiysem ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil
  20. Yorumun için çok teşekkür ederim makinosev :D Hep kötülerden bahsedip iyilerden bahsetmemek olmazdı :) Bizim gibilerin de olduğunu bilmek güzel :D

    Dediğin hatayı asla yapmam :D 6th Theory forum sitesinde her gün o kavgalara tanık oluyorum^^ Birbirleri ile atışmalar çok komik geliyor :D TTabi bir başladılar mı durmak bilmiyorlar. Daha çok ELF ve Sone'lar birbirini çekemiyorlar gibi geldi bana :) Allah akıl fikir versin onlara :S Fanwar başlatmak için elinden geleni yapıyorlar.

    Buna yürekten katılıyorum, yok bizim gibisi :) Geyik yapsak da sözlü taciz şeklinde olmuyor :D Ünlülerle ilgili yapılan muhabetlerimizin tadına diyecek yok :D

    Tekrar teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  21. Yorumuna %100 katılıyorum. Çok sevilmek kimilerinin egosunu kabartıyordur eminim. Çünkü artık bu tarz durumlar olağan birşey haline gelmiş orada. Buna göre de hareket etmek ünlünün elinde tabi. Hareketli yaşamdan hoşlananlar olduğu gibi hoşlanmayanlar da vardır elbet :)

    YanıtlaSil
  22. İnsanın inanası gelmiyor ne yazık ki :( Herhalde bu olanlar yüzünden her genç kıza potansiyel sapık olarak bakıyorlardır. Düşündükçe midesi bulanır insanın. Bir de aklında acaba bana o mektubu gönderen o mu? diye de kuşkulanmaya başlar :S
    Jay Park'a yapılanlar çok üzücü ama solo kariyerine başlaması için vesile de oldu. Elimde onunla ilgili de çok ilginç bilgiler var. Ne kadar doğru olduğu tartışılır ama bilgileri okuduktan sonra iyi ki 2PM'den ayrılmış dedim :)
    Zaten güçlü olmasalar bu hayata atılmak için onca şeye katlanmazlardı :)
    Taecyeon'a gelen mektuba ben de çok güldüm :D

    YanıtlaSil
  23. Teşekkür ederim Saniye :D Kesinlikle o olyor zaten Sasaeng'ın kelime anlamlarından biri de "Deli" demekmiş. İlk başta ben de şok yaşadım sonra yerini öfkeye bıraktı. GD'nin yaşadıkları gerçekten çok korkunç. Bunun gibi tonlarca mesaj aldığını kendi de söylemişti ancak hiçbiri ölmesini istediği şeklinde atılan mesaj kadar yaralıyıcı olmamış onun için. Düşünsene biri senin yaşamanı anlamsız buluyor, ne düşünürsün? Çok korkunç birşey :(

    Tablo'nun niye comeback yapmayacağını biliyordum. İlk öğrendğimde çok üzülmüştüm. İster 20 ister 30 yaşında olsun. Bir insanın huzurlu hayatının bozulması herkesde aynı etkiyi yapıyor.

    Heechul'a konserde bir cisim fırlatmışlar :/

    YanıtlaSil
  24. ayy resmen aydınlandım yazınla ellerine sağlık selocan^^ ne tuhaf hayran kitleleri varmış öyle Kore'de, ben autn hearted fans grubuna girdiğime şükrettim. Jang Geun Suk'un twitini görmüştüm de bir bilgim olmadığı için pek anlamlandıramamıştım, şimdi anlıyorum çocukcağızın neden sinirlendiğini.. Allah kimseyi sasaeng hayranların eline düşürmesin^^

    YanıtlaSil
  25. Teşekkürler çingu :D

    Ben de içlerinde bir tek Yunho'nun olayını bilmiyordum. Duyunca çok şaşırdım. Bu kadar ileri gidebileceklerini tahmin edemezdim:/

    Hiç bu yönden bakmamıştım. Olabilir aslında. 7/24 başka birinin hayatını takip ederek yaşamak, insanda çevre bırakmaz tabi^^ Tama çocuk sorunlu ama bunların aileleri de pek sağlıklı sayılmaz yani. Hangi aile istasyon köşelerinde çocuğunun bir ünlüyü beklerken sabahlamasına müsaade edebilir, aklım almıyor.

    Gerektiğinde eleştirmeyi de bildiğim desteğimi de hiç esirgemiyorum. Bence normali budur zaten :) GD bile ne demiş. "VIP'ler bizim için çok özeldir çünkü gerektiğinde bizi eleştirip kendimizi geliştirmemize yardım ederler. onlar diğer fan gruplarından çok farklıdır"

    Ben de yorumun için teşekkür ederim çingu :D

    YanıtlaSil
  26. Ben de kpop ile ilgilenmediğim zamanlarda, dizilerdeki bu ünlülere gösterilen aşırı sevgiyi çok saçma buluyordum. Dizi bile olsa bu kadar abartı komik geliyordu bana ^^ Ne zaman Kpop'a ilgi duymaya başladım, o zmana öğrendim gerçeği. Yaptıklarını aklımız almasa da sonuçta onlar olduğu sürece ünlüler var. Yoksa bu kadar kısa sürede popüler olmaları mümkün değil ne yazık ki :(

    YanıtlaSil
  27. Teşekkürler masalevi :)

    Bize göre tuhaf ama artık onlara göre olağan olmuş ^^ Ne zaman bu kadar azıtmaya başladılar ben onu merak ediyorum asıl. Ne diyeyim ünlülerin işi çok zor. Kendilerine zaman ayırabilmek onlara en büyük oluyordur sanırım. Allah bu canilerden onları korusun. Kolay mı herkese şüpheyle bakmak?!

    YanıtlaSil
  28. Geçenlerde bir yerde denk gelsim..Snsd'nin çöplerini karıştırıp pedlerini toplayan manyaklar varmış..Aklıma senin yazın geldi..Bunlar çıldırmış cidden..

    YanıtlaSil
  29. Selocan yerine ben cevap yazayım bu kez =)

    Off çok feciymiş bu ya! Akıl var mantık var o pedleri toplayıp ne yapacak o şahsiyet merak ediyorum. Böyle sapıklık ay pardon fanlık görmedim! :P

    YanıtlaSil
  30. cidden Allah kimsenin başına böyle kötü şeyler getirmesin başına gelenlere Allah sabır versin
    Asıl çin işkencelerini sasaengler yapıyorlar bence

    YanıtlaSil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^