9 Aralık 2011 Cuma

Çok Yönlü Blogger Ödülleri..


blog ödülü

Ödül dağıtma sırası bana geldi. Bir tanecik ödülle bile mutlu olacak olan bana sekiz ödül birden geldi; mutluyum! Lee, Masal, Be-Pu Sadece Deniz, Nomuyeppuda, Kore Delisi , Sevgili Günlük ve Madam Patapuff'a çok ama çok teşekkür ediyorum. Bu güzel mimde unutulmamak gerçekten güzel. Mimle ilgili iki güzel kuralımız var:

  • Bu ödülü bize layık gören kişiye teşekkür edip bloğunun linkini paylaşıyoruz.

  • Hakkımızda bilinmeyen 7 gerçek yazıyoruz.



Teşekkürlerimi edip linkleri paylaştığıma göre beni gerçekten zorlayan 7 bilgiye geçelim.. Ben diğer bloglarda bu bilgileri zevkle okurken yazmanın kolay olduğunu düşünmüştüm ama sıra bana gelince zorlandım..

► Ev insanıyım. Sabah akşam 7/24 sıkılmadan evde yaşayabilirim. Evde vakit geçirmeyi seviyorum. Bu biraz da tembelliğe bağlı olarak gelişen bir şey sanırım :P

► Otobüste müzik eşliğinde kitap okumayı severim çünkü yolculuk etmeyi hiç sevmem kitap ve müzik yolda olduğumu unutturuyor. Hem meraklı teyzelerle sohbet etmek zorunda da kalmıyor insan böylece :D Kitap demişken size bir salaklığımı anlatayım: Ortaokuldayken bu hatayı ilk ve son kez yapmıştım, Bir Genç Kızın Gizli Defteri serisini okuyordum, artık nasıl kaptırmışsam öğle arası okula giderken kitap okumaya başladım ve kaldırımdaki direğe çarptım :D Salaklık işte! :D  İnsan yolda yürürken kitap okumamalı! :P

► Yemek yemeyi çok severim.(Kim sevmez?!) Herkes beni çok az yiyen biri sanıyor ama aslında evde en çok yiyen kişilerden biriyim. Kilo alıp-vermekle ilgili bir sorunum yok çok şükür. Bence çok yavaş yediğim için kilo almıyorum :D Sofraya ilk oturan ve en son kalkan kişi benim :P 40 kiloyum, genelde zayıf olduğum düşünülüyor ama boy-kilo olarak baktığımız zaman ideal bir kilom var. (Valla çok zayıf değilim, minyon tipliyim sadece.)

► Yukarıdaki bilgiye paralel olarak bir şey itiraf edeyim: Azıcık ama gerçekten azıcık boy kompleksim var :D Yenmek üzereyim, merak etmeyin :P Tabi kompleks dediysem de öyle boy şakalarına alınan küsen biri değilim. Ben de herkes gibi gülüyorum yapılan şakalara :D Sadece ilkokul ve ortaokul dönemlerinde bu duruma sinirleniyordum çünkü hep ama hep en ön sırada, öğretmen masasıyla bitişik olan sırada oturmak zorunda kalıyordum! :D Hocayla burun-buruna ders işlemek hiç hoş değildi doğrusu :D (Özellikle sınavlarda! :P ) Bu arada kendimden kısa olan insanları ne kadar sevdiğimi söylememe gerek yok sanırım, dimi :P Amann yaşlandığım zaman çok tatlı bir nine olacağım ben biliyorum. Uzunlar gibi eğilip bükülmeyeceğim, hıh :P

► En sevdiğim yemek: Tava. Sebzelerin sosla harmanlandıktan sonra fırına sürülen tavayı her gün yiyebilirim. Et yemeklerini lahmacun, kebap dışında yemem. Balık yerim ama :P Böyle yazınca yemek seçen biri gibi oldum ama yemek seçmem, genel olarak her yemeği yerim. Ama işte et O.o O konuda biraz sorun var. Kelle-paça yiyen insanı anlayamıyorum hiç, üzgünüm :P Tatlı olarak ise, baklava favorim. Baklava Antep baklavasıysa tabii, uyduruk baklava olmaz O.o

► Defter ve kupa bardakları çok severim. Küçük not defterleri, ajandalar hatta hastane/eczane/üniversite vb promosyon defterler dâhil olmak üzere hepsini severim, alırım, toplarım... Bazılarını kullanmaya kıyamam, hediye ederim falan... Kupa bardakları çok seviyorum, her gittiğim AVM’ de bir tane almaya çalışırım. Eve gelen broşürlerde Noel temalı kupaları gördüm, onlardan almak istiyorum; çok güzellerdi!

► Biblodan-süs eşyadan hiç hoşlanmam. Sanırım ablam çok sevdiği ve sürekli ama sürekli aldığı, almadığı zamanlarda birilerinden hediye geldiği için nefret ediyorum bu kadar. Temizliği de zordur onların şimdi.


~~~


Her blogger yazdı ben de yazayım : Sıralama karışıktır efenim :P

Mavi: Dizi-film yorumları olsun, günlük yazıları olsun hiç fark etmiyor.. Bu kızın yazdıkları beni çok eğlendiriyor. Kendine has eğlenceli dilini seviyorum. Böyle bir mim yazıp da mavi'yi es geçemezdim. Ödül senindir mavi:)

BunuSevdim: İlk keşfettiğimde sevdim ki şeklinde bir tepki göstermiştim blog için. Blogrollumda hala o şekilde kayıtlıdır kendisi. Yeni yazı yazmasa bile sürekli güncellediği sağ menüsünü çok seviyorum. İlginç şeyler keşfedebiliyorum çoğu zaman. Beni keyiflendiren bir blog. Ödülü de sever umarım :P

Sevgili Günlük(Ç4): Sevgili günlük ekibinin üyelerini ve eğlenceli yazılarını seviyorum. Uzun uzun yazılarını eğlenceli üslupları ve sağladıkları görsel zenginlikten ötürü büyük bir keyifle okuyorum. Gülümseyerek okuduğum bloglardan. Birkaç gündür sessizler ama, özledik sizi 4Ç. Bu ödül de size gelsin :)

Kaktüs Çiçeği (Makinosev): Kaktüs'ün her yazısını çok seviyorum, kalemi çok eğlenceli. Bloglara yaptığı yorumlar bile kahkahalık :D Sadece yazılarını değil, yorumlarını bile takip ediyorum gördüğünüz gibi :P Makino, Sjs yazılarının devamı dileğiyle bu güzel ödülü sana veriyorum:)

Metropol Günlüğü: Her şeye yetişebilmesine hayran olduğum blogger resmen. Blogunda her konuda yazı yazmasını seviyorum, uzun uzun içinden geldiği gibi yazıyor. O bir Bigbang fanı, o bir Taedaş! Lee kaçıncı ödül bu, sayamadım ben :P Bu ödülü de güzel bir yere koyarsın artık :)

Sadece Deniz: Blog dünyasında yeni olmasına rağmen hızına hayran olduğum bir izleyici, okuyucu.. Tıp dünyasıyla ilgili komik yazılarını hatta yazı dizilerini merakla bekliyorum. İlk ödülü benden gitsin, blog dünyasına hoş geldin^^

Be-Pu: Osaman ve Demet çingularının birlikte güzelleştirdiği bir blog. Gumiho'yu izledikten sonra anlamını öğrendiğim bir blog isimleri var. Blog zeminlerinde hiç sevmediğim müzik olayı var onların blogunda da, itiraf edeyim böyle bloglara girer girmez yaptığım ilk şey hoparlörün sesini kapatmak olur ama bu blogda öyle yapmıyorum son zamanlarda. Sakin, huzurlu, dinlenesi şarkılarla doldurmuşlar.. Birkaç gündür sırf şarkıları dinlemek için ziyaret ettiğim bir blog. İtiraflarımı yaptım, oh. Bu ödül sizin Be-pu'lar :)

Hikaruivy: Kahakahalar atarak pc başındaysam ve dizi-film izlemiyorsam birkaç ihtimal vardır, o ihtimallerden biri Hikaru'nun yeni yazısını okuyor olmam :D Evet yine eğlenceli yazılarıyla beni gülümseten, kahkalar atmama sebep olan bir blogger. Sadece yazılarıyla değil, hikayelerini de ilgiyle takip ediyorum. Ödülünü alabilirsin çingu:)

Madam Patapuff: Photoshop öğrencimdir kendisi:) İlk çalışmaları beklerken güzel şeyler beklemiyordum açıkçası, çünkü benim ilk denemelerim çok kötüydü. Puff beni şaşırttı diğer çingularla birlikte:) Artık çalışmalarını ilgiyle takip ettiğim photshopçulardan biridir kendisi. Hoş geldin çingu, ödül senindir ^o^

Masalevi: İtiraf gelsin hemen; blogunun adını çok seviyorum. Çok güzel ve anlamlı, içinde her şeyi barındıran hem fantastik hem gerçekçi bir isim. E içini güzel yazılarıyla dolduran bir blogger da varsa daha ne olsun.. Çingu, hikayeni çok merak ediyorum, çok yakında başlayacağım. Ödülünü kucaklayabilirsin^^

Bir başka mimde görüşmek üzere..

22 yorum:

  1. Teşekkürler sevgili VIP, Taedaş arkadaşım :) Bugün Makino'nun ödül töreninde akabinde hemen aynı giysimle senin ödül törenine yetiştim. Buradan da ödül almak beni gerçekten mutlu etti, odamın güzel köşelerinden birine bu sevimli ödülü koydum :)

    Obur insanları çok seviyorum ben, kendim de öyleyim çünkü. Yemek masasından ben de geç kalkarım, keyfini çıkarta çıkarta, ağır ağır yerim böyle. Daha zevkli geçiyor o zaman yemek seansı bence. (seans olarak görüyorum işte aha)

    Ben vize zamanlarında ylda notlarımı çalışırdım, otobüslerde okuyorum okula giderken ya da durağa giderken bakardım. Öyle insanlara çarpmışlığım vardır ama direğe toslamadım hiç :D

    Bu güzel ödül töreni ve dağıtım için ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. çook teşekkür ederim canım ^^ ben yer darlığından seni, bunusevdim'i, lafea'yı, hayalmiyim'i, mavi'yi, pudratozu'nu ve daha seçmek istediğim bir sürü blogger'ı seçememiştim, senin yazınla mahcup oldum şimdi... ama zaten sizin bloglarınızı ne çok sevdiğimi biliyorsunuz, o yüzden aramızda kırılma-gücenme olmayacağına inanıyorum ve listende bana da yer verdiğin için teşekkür ediyorum ^^

    senle ilgili ilginç bilgiler çok eğlenceliydi :D yolda yürürken direğe çarpma olayına koptum! :D ben de küçükken yolda ne görsem okurdum: gazete parçası, vitrine asılı bir yazı, vs. vs. o yüzden annemler beni sürekli kaybederdi, ahah :D boy kompleksi bende de var, üstelik ben 1.63'üm, çok da kısa sayılmam yani :/ neyse canım, minyon olmak iyidir! ;) yalnız 40 kilo azmış yav, ben 56'da demirledim :P :P et yemeklerini yiyememeni de anlıyorum, bazıları çok ağır oluyor... ben kebapçıyımdır mesela, ama türkiye'deki kebapların tadı yurtdışında yok maalesef :( bi de sebze yemeklerini kıymayla yaparlar ya, ıyy, hiç sevmem: sebze dediğim zeytinyağlı olacak!

    neyse çok konuştum gene, teşekkür edip kaçayım, jalga! ;)

    YanıtlaSil
  3. Canım benim, ilk ödülüm en güzeli:)) şaşırdım, beğendim:) çok teşekkür ederim:)
    Bu arada direğe toslama olayını abinden beklerdim;) Evet, evet bu anıyla sen kesinlikle onun kardeşisin:)))

    YanıtlaSil
  4. "Ev insanı" tanımının tam anlamıyla vücut bulmuş hali olduğumdan aynı hissi başkalarının da paylaştığını görmek hoşuma gidiyor. (Tembelliğime kılıf) Ama ben 30/7/24 modundayım 12'yi de ekleyebilirim her an :D
    Kore'den gelen mektup yazılarınla tanımıştım blogunu. Hatta ben de sevdim ki demiştim hatırlıyorum :D Şimdi sayende masaüstümde photoshop klasörüm bile var. Tabii henüz boş ama senden gelen texture'larla dolduracağım ben onları :)
    Teşekkür ettim ödül için. Blogumdan keyif alman beni sevindirdi.

    YanıtlaSil
  5. woaa itiraf ediyorum benim de azıcık boy kompleksim var-dı aslında :) ben de yeniyorum yavaş yavaş, topuklu ayakkabılar sağolsun çoğu kişiden uzun bile olabiliyorum. kadın olmanın güzel yanı da bu işte :) ama sen bi de 40 kiloymuşsun yau, bi damlacık kızsın, minyon olmana sevinmelisin bence. ben de öyle düşünüp seviniyorum artık :)

    ödülüm için de çok teşekkür ederim canım, bloğumun adı hansel ve gretel'deki evden esinlenilmiştir :) o evi, evdeki eşyaları, yiyecekleri falan çok sevmiştim ben. hikayem de Kore dizisi tadında bir şey oldu, inşallah sen de beğenirsin :) ellerine sağlık^^

    YanıtlaSil
  6. Bu yazını okurken cidden çok şaaşırdım ya! Şu ''En sevdiğim yemek'' dışında olan bütün özelliklerin benimkine tıpa tıp uyuyor O_o Tamam genelde çoğu blogerlarla özelliklerimizin uyuştuğu oluyor ama bu kadar çok olanına ilk defa rastladım, pek bi sevindim nedense:D

    YanıtlaSil
  7. İki oldumm ^^' Ödül bu işin adı tabi. Benim için önemli olan unutulmamak. Birde ondan çok bu mimin güzelliği hakkımda ne düşünüldüğünü öğrenmek. Ama iyi ama kötü. İnsan bilince her şey daha güzel oluyor. Öncelikle çok ama çok teşekkür ederim. Ben henüz yazmadığım halde beni hatırlaman çok güzel. Tabi her mim güzel ama bide böyle cici şeyler daha bi güzel.
    Yazılarımı sevmen çok güzel. Mesela ben bir şey yazdım ve ilgini çekip izlersen var ya.Acayip mutlu oluyorum. Filmi ben çektim sanki :D ama mesela ben de senin yazdıklarına bakı shop yapayım dediim bilgisayar çöküyordu =D Vazgeçtim. Tabi her shop için başına ekşiyorum. Artık utanıyorum haliyle =/

    Son olarak ben de biblodan nefret ederim. Bana çok gereksiz gelir. Kullamayıp bir kenarda duracak şeyden çok kullanılan şeyleri seviyorum ben. İlla bir yerde duracaksa kalemlik al,çerçeve al ne bileyim. Neden biblo? :D
    Ve inan ölene kadar evde pijamamla oturabilirim :D

    YanıtlaSil
  8. [...] Günlüğü, Bez Cadıları,  Hikaruivy, Madam Patapuff,   Masaleviiii, MyDestiny  ve [...]

    YanıtlaSil
  9. 10 blog nedir yahu :S içim içimi yiye yiye yazdım o kısmı :( Ama hikaru'nun dediği gibi aramızda gücenme neyin olmaz, di mi! di miğ ? :( :D

    Acı itiraflar köşesinden mim köşesine geldim :) Ödüle ve o güzel yorumuna çok çok teşekkür ederim :) Çoğu kez yorumlarımı da çok uzatıyorum diye kendimi azarladığım olmuştur ama senin bu güzel yorumunu okuyunca çok mutlu oldum :D çommal çommal komao :D

    gelelim sana dair o keyifli anektodlara :D
    direğe çarpma kısmı sanki bir filmden kopmuş gibiydi çok güldüm :) gerçi senden beterleri var, geceleri çok geç yattığım için ışıkları açmadan koridorda yürümeye çalışmak gb vardır, bir gün nasıl tosladıysam ayakkabılıktaki boy aynasına, aynanın kalçama gelen kısmı çatır çutur kırıldı :D (benim alt saksı sağlam ama merak eden var mı bilmem :) )

    ben de hep uzun boylu olmak istemişimdir ama ortalama bir boyum var :) babamın tarafı benim çok uzun boyludur misal ama ben anne tarafıma çekmişim :) hadi o kısmı geçtim benim okuldaki arkadaşlarımda hep bir karış uzun olmuştur benden :D neyse dediğin gibi yaşlanınca çok tatlı nineler olacağız kesin bende inanıyorum :D :D :D

    işte bir ortak nokta daha bende her şeyi yerim ama çok çok yavaş yerim :D ( maşallah :D ) et konusunda ki zevklerimizde aynı, baklavayı da severim nam nam nam :D ama 40kiloyum dedin ya, sildim seni :) en yakın zamanda kore'ye git sen, bizi komplekse sokma :D :D

    ödül için tekrar tekrar teşekkür ederim :D :D

    YanıtlaSil
  10. Amanın! Bu postu yeni fark ettim. Hemen okudum ve aşağıya yorum bölümüne koştum. :D

    Asıl ben ne kadar teşekkür etsem az Öğretmenim/Çingum/Taedaşım. :D Daha önceleri, bu tarz şeyleri yemeyen, hatta korkudan köşe bucak kaçan bir totom vardı. Senin sayende photoshop yapanlara imrenerek bakmaktan ve birinden istekte bulunmak için kırk takla atmaktan kurtuldum. Hakkını ödeyemem. :D Bu bir nevi; insana kendi ayakları üstünde durmayı öğretmek kadar bir ulvi bir şey. :D
    Ben bile kendimden emin değildim yapabileceğim konusunda. Azimle sıçan duvarı deler hesabı çalıştım, didindim, çok iyi olmasa da kendi hikaye resimlerimi yapmaya başladım. :) Bu yüzden tekrar teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  11. Ödülden ödüle koştun bu aralar yorgunsundur :P

    Şimdi obur insan konusunda sen benden birkaç tık öndesin gibi görünüyor sevgili çingum. Paylaştığın fotolar bunu destekliyor :P

    Yolda vize çalışmak çok verimli oluyor bu konuda tecrübeliyim. İskambil kartları gibi düzenliyorum ben sınava kadar sürekli onlara çalışıyorum :P Bir yerlere toslamadan okulu bitirmiş olman büyük başarı, tebrik ediyorum :P Bu salaklık bana özelmiş demek:)

    Rica ederim ne demek:))

    YanıtlaSil
  12. Çingu aşkolsun, öyle şeylere kırılacak insan yok o saydığı isimler arasında emin ol:) Hepimiz birbirimizi takipteyiz zaten, ve haklısın bu tarz mimlerde blog seçmek çok zor oluyor.

    Çok şükür ben kaybolma olayı yaşamadım hiç ama kaybolma fobim var resmen. Bu yaşımda bile -yanımda telefon yoksa- büyük AVM'lere veya pazara gittiğimizde bizimkileri kaybedeceğim diye korkarım :D Senin boyun çok iyiymiş, ben 1,63 olsam daha ne isterim acaba :D 10 santim düş o sayıdan işte benim boyum :D Boy-kilo olarak baktığımızda 40 kilo iyi aslında, yine de bir 5 kilo daha fena olmaz gibi :P Kıyma ve sebzeyi bir yemekte ben de hiç sevmiyorum O.o

    Rica ederim^^

    YanıtlaSil
  13. İlk ödülünü benden aldın bak unutma :P Ödül töreni olup da seni unutmak imkansızdı^^

    Annem bazen abisinin kardeşi diyor bana yoksa haklı mı?! O.o :D

    YanıtlaSil
  14. Haklısın, ev insanı olayında tek olmamak iyi hissettiriyormuş:)

    Sanırım birçok kişi Kore mektupları sayesinde keşfetti blogumu :) O klasörler dolacak, hiç merak etme :P Photoshop konusunda beni beklemeniz ciddi anlamda kayıp olmuş, çünkü hepiniz de başarılısınız bu konuda:)

    Rica ederim =)

    YanıtlaSil
  15. Topuklu ayakkabı boy kompleksinin şık bir tedavi yöntemi aslında ama onlarla yürümek çok zor :D Ben daha bu konuda başarılı sonuç almış değilim:) 40 kilo şimdilik benim için ideal bir kilo -belki biraz boy atarım umudum var bu 'şimdilik' kelimesinin içinde- :D Minyon olmak yaşı gizliyor ya bunu seviyorum işte. Otobüste beni hala ortaokul çocuğu sanan teyzeler oluyor: "Okula niye gitmedin sen?" diye soruyorlar habire ahaha :D

    Blog adının esinlenme hikayesi bile güzelmiş :) Hikayene başlayacağım ilk fırsatta. Teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  16. Aa ben de şaşırdım ve sevindim:) Daha önce @kendisi çingumla da bir dizi görüşlerinde böyle örtüşmüş, şaşırmıştık. Hemen senin mim yazını okumaya geçiyorum bakalım başka ortak özelliklerimiz var mı:)) Teşekkür ederim yorumun için=)

    YanıtlaSil
  17. Birileri mutlaka sana bu mimde ödül verecekti mavi, şüphen olmasın :) Kendine has eğlenceli üslubun senin unutulmana engel:) Yine de haklısın, bu tarz mimlerde unutulmamak mutlu ediyor insanı.

    Senin yazılarını okuyup da film listesi yapan kişilerdenim ben. Henüz liste olayından çıkıp izleme kısmına geçemedim ama olsun, listem var yani :P Photoshop derslerim gayet kolay ve pratik ama aslında ama neysee :P İstediğin zaman shop konusunda kapımı çalabilirsiniz bloggerlar olarak:)

    Dimi ama, biblo ne Allasen! Ben de! :D

    YanıtlaSil
  18. Canım benim senin yerin bende ayrı biliyosun:)) Sanırım bunu üzülerek söylemem gerek ama annen haklı:)))))

    YanıtlaSil
  19. Olmaz tabi yav :D

    Uzun yorumları okumak her zaman keyiflidir, hele de seninkileri :)

    Benim ilk ve sondu direğe toslama hikayem senin karanlıkta gezip oraya buraya çarpman da sondur dimi :P :D

    Boy konusunda acayip bir durum var bizde. Anne tarafından tek kısa olan benim annem ve yine baba tarafından tek kısa olan kişi babam. Ama ne hikmetse abim ve erkek kardeşimin boyu uzun! :D Onlar dayıya, amcaya bn ise kısacık halama çekmişim :D Haksızlık! :P Yaşlanınca görücem ben onları ama :D (İnşallah Allah sağlıklı, uzun ömürler versin hepimize:) )

    40 kilocuk halimle bile Koreli kızlardan şişman bir görüntüm var bence :P

    Rica ederim=)

    YanıtlaSil
  20. Size balık yemeyi değil balık tutmayı öğrettim yani öhöm öhöm :D :P İçinizdeki yetenek benim vesile olmamla dışarı çıktı bence, ben böyle düşünüyorum:) Çalışmalarını ilgiyle takip ediyorum :)

    Rica ederim:)

    YanıtlaSil
  21. Ah bu Osman (: bikaç gün nete bakamadım oda bakmamış işi gücü bana bıraktı (: Ödül için teşekkürler bizi yeni bloggerlarla tanıştırdığın için teşekkürler.. Müzik olayına gelince aynı dertten bende muzdaribim vallahi..Yazı yazıp önizleme yaparken bile açılıyor ama Osman 'ın playerı o seviyorum herşeye rağmen hehehe ^^

    YanıtlaSil
  22. Rica ederim:) müzik playerınız sakin müziklerle dolu olduğu sürece şikayet geleceğini sanmıyorum. Ben severek dinliyorum:)

    YanıtlaSil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^