15 Mayıs 2012 Salı

Mim: İzlediğim diziler

Yine bir mim. Narsist Prenses şu yazısında beni mimlemiş, sağ olsun.

Behzat Ç: İlk sezondaki tadı ikinci sezonda henüz yakalayamamış olsa da severek izliyorum Behzat amirimizi. Yaptığı göndermeleri ve sistemi eleştirmesini çok seviyorum. Geçenlerde düğünü oldu amirimizin, Türk aile yapısına uygun bir hale getirdiler adamı resmen! :D Yakında alkol yerine süt içerse şaşırmam :P Yine de evlenmesine itirazım yok tabi :) İlk sezonun tüm bölümlerini izlemediğim için hala Akbaba’nın hikayesini bilmiyorum -ilk sezonda değinildi mi onu da bilmiyorum- ama her hafta yeni bir kırıntı öğreniyoruz bu karakterle ilgili, merakla takipteyim. Ayrıca bu sezon diziye dahil olan Aziz karakterini çok sevdim. 

Repliklerine bayılıyorum, hele de şuna: “Özlemez olur muyum be Suna! Kulağımı kaşıyordum ben onunla!” :D İzleyenler bilir bu sahneyi ahah :D






Suskunlar: İlk bölümden beri gözümü kırpmadan izliyorum sayın seyirciler! Önce kitabı sonra filmi ve ardından diziyi izleme planım kitabı bulamadığım için askıya alınsa da diziyi seviyorum. İnsanın içine işleyen bir konusu var, flaşhbacklerde içim gidiyor her defasında hele de Ahmet Kaya müziği de eklenince of ki of… Diziyle ilgili tek sıkıntım sonradan ayarını bozacakmış gibi durması. İnşallah senarist amacından sapıp diziyi mahvetmez. Replik: “Bize ne yaptılar unuttun mu?”


Yalan Dünya: İzlemeyi bıraktım sayılır, yarım-yamalak izliyorum her hafta. Avrupa Yakası gibi sarıp sarmalayan müptelası yapan bir dizi olmadı benim için. Çağatay ve Açılay karakterine bayılsam da Orçun’a gülsem de üç karakterle olacak iş değil, genel anlamda güldüğüm ama yine de bi’ şeylerin eksik olduğu izlense de olur izlenmese de olur kıvamında bi’ dizi şimdilik. Keşke Burhan karakteri diziye dahil olsa, ne bileyim Reis/Dursun karakteri gibi sektör ve muhit değiştirmiş olsa falan… Tadından yenmezdi vallahi! Replik: “Ooo, yoooo!”

“İzlemeyi istediğim”

2Yaka1İsmail: Dün başladı bu dizi, Pazar günleri ekranda olacakmış. Dün anneler günü sebebiyle TV sürekli açık olmasına rağmen kalabalık bir ev ahalisinden dolayı kimse doğru düzgün izleyememiş olsa da Erdal Özyağcılar’ı Yabancı Damat dizisinden beri severim ve bu diziyi sırf o adam için izleyeceğim gibi. Güzel dizidir umarım.



Seksenler: 80 döneminin çocuğu değilim ama o yılları komedi türü olarak izlemek çok eğlenceli. Öyle bir geçer zaman ki ile aynı gün yayınlandığından izleme fırsatım pek olmuyor ama özetleri ara ara izliyorum, güzel bir dizi.

Narsist anne sebebiyle izlediklerim kategorisi açmış, benim eksik, ben de açıyorum:

“Ev ahalisi sebebiyle izlediklerim”

Muhteşem Yüzyıl: Tarihi sevmem, tarihi yapımları da sevmem dolayısıyla ama 1564165 saatlik dizi özetini her hafta annemlerle birlikte izliyorum. Şehzade Mustafa hatrına izlenirmiş aslında bu dizi, Mehmet Günsür forever :P Hürrem’in şımarık, kendini beğenmiş, ukala kızına nasıl tahammül ediyor bu dizinin izleyicileri ilginç.


Öyle Bir Geçer Zaman Ki: Berrin karakterinin sürekli ağlak halde olması hiç izlenesi bir görüntü değil şahsen, nasıl iki erkek bu salak kız için kavga halinde anlamıyorum. Dizi fazla dramatik fazla klişe fazla yeşilçamvari fazla yani…

"Nasıl izlendiğine akıl erdiremediklerim"

Firar: Abim bu dizi için bıyıklılar dizisi diyor, dikkat edince cidden öyle! :D

Akasya Durağı: Eskiden Çiçek Taksi vardı ki severek izlerdim bu dizi güya onun çakmasıymış peh! Cennet mahallesinin çakması daha çok ya da uyarlama diyelim :D Neyse…

Beni Unutma ya da Unutma Beni: Bu dizi var ya bu dizi aman Allah’ım! Ne zaman fox’u açsam ya bu dizi var ya da su gibi var. Fox’u tv’den silmeme az kaldı. Nenem es kaza bu diziye denk gelecek diye ödüm kopuyor! Çünkü bu dizi inanılmaz karışık. İsviçreli bilimadamlarının senaristleri ve dizi izleyicilerini incelemesini istiyorum! İnternette devamını başkasının yazdığı hikayeler olur ya bu da onlara benziyor. Bence her bölümü farklı kişi yazıyor, dizinin bir sonraki bölümünü kimse bilmiyor! Doğaçlama ilerliyor anlayacağınız ahah :D Salak kardeşim maalesef bir ara bu diziyi izliyordu -nasıl olduysa saçma olduğunu anlayıp izlemekten vazcayabilmiş!- kardeşim izlerken ben de izlemek zorunda kaldığımdan şu kim diye sorunca kardeşimdenden gelen cevap: “Başroldeki kadının kardeşinin kocası aynı zamanda başroldeki kadının eski kocası, bir de başroldeki adamın annesinin kardeşinin sevdiği adam yok kadın sevmiyordu pardon adam seviyordu ya da…”

“-Tamam, sus! Sormadım hiçbir şey!”

Beyin sağlığına zarar bu dizi.

Bu mim burada biter, tenk yuu Narsist :)

Mimi Sadece Deniz, Selocan, Mikal Zia ve Deniz'e paslıyorum. Kolay gelsin dostlar :)

17 yorum:

  1. unni fox dizilerine girersek çıkamayız.Bknz.Unutma beni'de son durum şöyleydi;

    yaşadıkları onca olaya rağmen birleşen başrollerimizin hali harap yine.Kız kaza geçirdi yürüyemiyor kazayı da kardeşi yüzünden geçirdi ama aslında öyle değil kızın bir arkadaşı yaptı neyse efendim başrol kızın çocuğu kanser ayrıca kocası kardeşiyle yattı birde evdeki bakıcı çocuğunu kaçırmayı planlıyor aynı zamanda bakıcının kocasında da gözü var.

    bu sadece başrollerin durumu bir de yan roller var hiç girmiyorum onlara :)

    YanıtlaSil
  2. Wuhaaa n'aptın sen! Neler oluyormuş dizide öyle yahu! Ahahah :D Senaristlerin sağlığından şüphe ediyorum fena halde! :D Ah şu Fox ve dizileri...

    YanıtlaSil
  3. Hangi kafayla yazdıklarını merak ediyorum.Doğa üstü olaylar oluyor dizilerde.Bilimsel açıdan uygun olmayan şeyler.Facebook'taki ergen hikayeleri bile daha mantıksal :D

    YanıtlaSil
  4. Ve buna rağmen ilginç bir şekilde izleniyor! :D

    Dizide en saçma karakterin bile başroldeki karakterle bir şekilde bağlantısı var anladığım kadarıyla :D Düşünsene figüran karakterin bile olayı ayrı =D

    YanıtlaSil
  5. Suskunlar konusunda sana katılıyorum.Tek endişem sonradan konudan sapıp,bozulması.
    Unutma beni ise tamamen anı yaşıyor gibi.Sete gelip bugün bunu çekelim yarına allah büyük der gibi bir halleri var:))O kadar saçma olmasına rağmen hala izleniliyor,hala merak ediliyor ya kadınlar tarafından.Bende ona şaşırıyorum.Ama saçmalama konusunda sınırları çoktan geçtiler.Bu da büyük bir başarı sonuçta:)

    YanıtlaSil
  6. Suskunlar umarım bozmaz ya bir sezon olsun güzel olsun kanısındayım, bakalım nasıl olacak. "Unutma beni ise tamamen anı yaşıyor gibi.Sete gelip bugün bunu çekelim yarına allah büyük der gibi bir halleri var:))" ahahah çok güldüm bu yorumuna, cidden öyle! :D

    YanıtlaSil
  7. Amanin ben daha mimlerimi tamamlamamışken bir mim daha gelmiş, teşekkür ettim çingum :D

    Şimdi başlığa bakıyorum izliyorum demişsin ama yerden yere de vurmuşsun hani :P Ama aklıma bir şey takıldı, niye Leyla ile Mecnun yok bu listenin içinde?

    Ben Yalan Dünya dışında TV karşına oturup bir bölümün sonuna kadar dizi izlediğimi hatırlamıyorum (Son birkaç yıldır) EE bizim dizi sektörü hep dram üzerine yoğunlaştığından bana sıkıntı basıyor izlerken.Genelde komedi severim, tabi sulu şakaları olmayanından. Aman... zaten dizileri fragmanlarından takip etmek yeterli oluyor yani hehehe.

    YanıtlaSil
  8. Tembellik edip yazmazsan birikir tabi, neyyyse :P

    Aa bende ne unuttum diyordum, Leyla ile Mecnun! Vay annesini.. Gerçi L&M'yi yazın netten izlerim diye takip etmeyi bırakmıştım ama yine de listeye eklenmeliydi. Bir ara üşenmezsem güncellerim artık =) Çok gözümde büyüdü yazıyı güncellemek yav, ne diye hatırlattın :D

    Ben de Suskunlar ve Behzat Ç dışında uzun uzun dizi izlemeyi sevmiyorum diziler zaten 90dk bir de reklam koyuyorlar oluyor sana 1564651 saat. Olmuyyor haliyle.

    Listeni bekliyorum, rica ettim^^'

    YanıtlaSil
  9. [...] yazı yazma konusunda ve haliyle mimler konusunda tembellik yapıyordum.. Ve Mydestiny’nin şu yazısı sayesinde tekrar dönüş [...]

    YanıtlaSil
  10. Yazdığın dizilerin, yalan dünya hariç, hiçbirini izlemediğimi gururla söyleyebilirim. İnan bana Nazcım, dayanamıyorum saçma ajitasyonlara, duygu sömürülerine, ağalı paşalı ağdalı anlatımlara.. Tabii izlemememin diğer nedenleri de 1-Gece nöbetleri, 2- Final çalışmaları 3-Annemin başka şehirde yaşaması ve 4-Kalan tüm vakitlerimi k-dramalarla mutlu-mesut-bahtiyar geçirmem :)) İzleyenlere saygım sonsuz ^^

    YanıtlaSil
  11. Tam bu mim bitti derken tekrar basliyor. Anlamadim mimdeki bu yasama sevincini :) Saygilar. Sirf bu yuzden yazacagim. Ne izledigimin de farkinda degilim zaten :p Yalniz sen de hep yerli dizi izliyormussun. Iki sezondan fazla izleme sonra farkinda olamadan unutma beni gibi sululasip bagimlilik falan yapar. Bir zamanlar Bizim Evin Halleri kanal 1 versiyonu ayni bunun gibi uzadikca uzuyor sacmaladikca sacmaliyordu. Ama izliyorduk yani, neden? ben de bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
  12. Haha! :D Hiçbirini bir kez bile izlemedim bu dizilerin, Yalan Dünya dışında. Kendimi yer altında yaşıyor gibi hissettim :D TV ile yollarımız çok ayrı :D
    Yalan Dünya da başta kötüydü, bir ara güzelleşti, sonra bozdu. Son zamanlarda bölümler fazla vasat bence. Çağatay ve Emir'i seviyorum ben de kkkk

    YanıtlaSil
  13. En iyisini yapıyorsun aslında, ben de güya sadece bir dizi izleyecektim ama yazıdan sonra kendimi nasıl kaptırdığımı fark ettim :) Yalan Dünya'nın ayarı henüz tutmadı bence bazen çok iyi olurken bazen çok vasat oluyor dediğin gibi. Bir dahaki sezona ısınır gibi dizi bakalım..

    YanıtlaSil
  14. Aa bu mim birkaçkez mi başladı :)) Takip edememişim ben :D
    En fazla 2 sezon izliyorum ben sonra -dizi finale ulaşmamışsa- sıkılıp bırakıyorum. Bizim evin hallerini unutur muyum her seferinde ne saçma olmuş, amma saçmalamışlar nidalarıyla izlerdim ahah sahi neden izliyorduk bilmiyorum! :D Ben yorumuna cevap yazana kadar sen mimi yazmışsın gelip bakıyorum hemen neler izlediğine =D

    YanıtlaSil
  15. Ben de gurur duydum seninle, tebrik ediyorum :) Tıp öğrencisinin nasıl yoğun olduğunu biliyorum boş vakit buldukça kdrama seyretmen çok mantıklı, tekrar tebrikler :D O ağalı paşalı sömürücü ajitasyonlar Türk dizilerinin bir gerçeği maalesef, yıkamadık şu tabuları :)

    YanıtlaSil
  16. bende hiç dizi izlemem. arada takılırım ama 10-15 dakika. zaten tv'yi açtığım bile yok. :D izlersem esra erol'u izlerim. o da sırf her gün ayrı bir olay var diye yani :D macera tadında.

    YanıtlaSil
  17. Esra Erol mu :D Çok olay oluyormuş izdivaç programlarında, şaşırmadım :))

    YanıtlaSil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^