31 Mayıs 2012 Perşembe

Mim: Kimin hazırladığını bilmediğim soruların cevapları...

Bir mim ile daha karşınızdayım. Bu defa Sessiz Gemi’den geliyor mim, soru-cevap şeklinde röportajımsı bir mim. Ben şu şarkıyı dinlerken cevapladım soruları, bu müthiş sesi siz de dinleyin derim :)


> Blog deyince aklına ne geliyor?

Valla blog deyince ilk olarak tasarım geliyor aklıma :) Blogların tasarımına bakarım önce ben, sonra yazılara geçerim :) Biraz yüzeyselim bu konuda. Tabi çok daha genel bir cevap istiyorsanız eğer aklıma takip ettiğim bloglar geliyor.

> Sence bloglarda en çok neler paylaşılıyor?

Hmm... Şu ya bu demek zor; kitap, sinema veyahut kişisel tarzda yazılar görüyoruz genel anlamda hangisi daha fazla derseniz birini seçemem hepsi de fazlaca var…

> Paylaşımda sınır olmalı mı?

Olmamalı, zaten her yanımız kural dolu en azından kişisel diye tanımladığımız bloglarda sınır olmasın. Sonuçta okuyucuya bağlı bir durum var ortada, beğenmedin mi bir daha tıklamazsın o bloga olur biter…

> Sence neyi paylaşırsa bir insan aşırıya kaçmış olur?

Yukarıdaki soruyla çelişiyor bu soru, cevabımda çelişik olabilir. Kişinin mahremini yazması bence aşırı bir paylaşım olur ama öyle bir durumda o yazıyı es geçerim, her şey okuyucunun elinde :P Gerçi bunu koskoca gazetede köşe yazanlar bile yapıyor blogger’lar yapmış çok mu?! Ki gazeteciyle kıyas yaparsak eğer bloglarda böyle bir paylaşım olması çok da abes olmaz gibi…

> Blog yazsaydın adı ne olurdu ve hangi konularda yazardın?

Soru baştan yanlış, zaten bloglar için hazırlanmış bir mim değil mi bu, ee o zaman? Soruyu bu mimi yazarak cevaplamış oluyorum zaten. Yine de arada sırada acaba mydestiny06 olmasa ne yapardım bu blogun adını diye düşünmeden edemiyorum, hatta kullanıcı adımı blog adı yapmış olmamı fazlasıyla kolaya kaçmış buluyorum. Sonra kendimi teselli ediyorum çünkü my destiny, “Benim Kaderim” anlamına geliyor, fena sayılmaz ha? :)

> Benim blog yazarlığım hakkında ne düşünüyorsun?

Hmmm inşallah mimi paslayacağım kişi bu soruya eleştirel bir cevap yazar benim için, cidden istiyorum bunu:)

Şimdi Sessiz Gemi’nin bloguna değinirsem eğer: Biraz geç keşfettiğim ve keşfettikten sonra takipte olduğum sevilesi bir blog. Kalemin güçlü çingu, her cümlende bunu görmek mümkün. Hikâyelerini pek takip edemiyorum ama diğer yazılarını keyifle okuyorum. Hikâye yazan her bloggerı birazcık kıskandığım gibi bir gerçek var ortada, sen de onlardan birisin. Yazıyorsun ve paylaşıyorsun, daha ne olsun :)

Kompozisyon sınavında gibi hissettim kendimi, kastım :))

> Blogumu takip ediyor musun itiraf et?

Ediyorum tabi sorulur mu hiç; çok ayıp! :)

> Bloguma 10 üzerinden kaç puan verirsin ve gelecek için bana tavsiyelerin?

Mimi paslayacağım kişi yine eleştirel bir yanıt bekliyorum, ona göre! :)

On üzerinden on veriyorum! :) Emek hırsızlığı yaparak copy/paste tarzını benimsemiş blogger’ları düşünürsek eğer, düşüncelerini özgürce paylaşan her blog sahibi on numarayı hak ediyor :)

Tavsiyem ise; n’olur sade temadan vazgeçme! :D Beyazın hakim olduğu blogları seviyorum, olur da değiştirmek istersen yine beyaz gibi açık renkler seç derim :)

Selocan, Umursamaz Blogger (Winpohu) ve Lee, sizi pasladım çingular, kolay gelsin^^’


Az daha teşekkür etmeyi unutuyordum, Sessiz Gemi; teşekkür ettim çokk :) 

Mim bitti, hadi dağılın :)

7 yorum:

  1. Amanın bu mimi yapmak istiyordum ben de yaww:D Ama sorular arkadaşa, kardeşe falan sorulmuyor muydu? Sanki öyleydi diye hatırladım ben :D

    YanıtlaSil
  2. İsteğini tee buralardan duyup mimledim seni. Aa öyle mi? Ben öyle bir şey görmedim ama... Nasıl pasladıysam öyle yap :P Kardeşin ne bilecek benim blogumu, nasıl eleştirecek beni? dsafhakajs :D

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürümü untmuşum çingum :D Teşekkür ettim çok :) Bakıyorum çaktırmadan isyanlarını da dile getirmişsin :)

    YanıtlaSil
  4. Ne demek ne demek, mim yazar da seni unutur muyum hiç :) Satır aralarına yerleştirdim birkaç isyan, kaçırmamışsın :D

    YanıtlaSil
  5. Bence ismini çok iyi seçmişsin asıl benimki çok özensiz oldu :) Yine de seviyorum, sessizgemi biraz beni anlatıyor gibi ^^ Ben bu mimi çok sevdim (şımardım mı ne azıcık) Teşekkür ederim çingu, beni mutlu ettin :) Tavsiyene uyacağım, eski temam en sevdiğim mavi rengindeydi fakat bir yıldır kullanınca değişiklik yapmak istedim bembeyaz oldu, iyi de oldu ;)

    Tekrar teşekkürler çingu, kucak dolusu sevgi gönderiyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Aa senin hem adın hem de blog adın şahane. Sessiz Gemi şiirini çok severim, keza şarkısını da her seferinde şiiri hatırlarım :) Ayrıca Kavonozdaki beyin çok orijinal bir seçim olmuş :) Kendi bloğum da mavi temalı diye demiyorum ama mavi de güzeldir hatta çok güzeldir:) Yine de sadelik her zaman candır, blogunun şu hali harika =)

    Ben teşekkür ediyorum asıl, mim eğlenceliydi :)

    YanıtlaSil
  7. Sen öyle diyorsan şimdi daha çok sevdim işte ;) Ben de senin temanı çok seviyorum hatta yandaki araçlar bende neden böyle olmuyor diye kriz geçirdiğim anlar olmuştu =) Banner mı deniyordu ne şu yukarıdaki resimlere diyecek söz bulamıyorum, her gördüğümde bende isterimm diye tutturuyorum ^^

    YanıtlaSil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^