27 Şubat 2015 Cuma

Çekiliş sonuçları!!!

Hu huu!

İlk çekilişimin sonuçları açıklandı. Kazanan çinguyu tebrik ediyorum. Umarım seve seve kullanır hediyeleri :) 


3 numaralı yorumun sahibi BUKET AYDIN kazandı çekilişi, tebrikler Buket. Sakın o kupayı kırayım deme, benim yerime de kullan :) mydestinyblog@gmail.com adresine iletişim bilgilerini yollarsan birkaç gün içinde hediyeleri postalayabilirim. Ayrıca hediyeler arasında istemediğin yahut sevmediğin şeyler varsa ekstra bildirirsen onları da başkasına gönderebilirim, talihlisi var nasıl olsa :)) Bir sonraki çekilişte görüşmek üzere efenim, aksilik olmazsa bir dahakine kitap hediye etmek istiyorum :) 


4 yorum:

  1. Ah bu talihsizliğim ^_^ 10 kişi içinde bile şansım yok :))

    Tebrikler Buket güle güle kullan :D

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler valla bugün doğum günümdü hediye gibi olmuş oldu :)

    YanıtlaSil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^