28 Şubat 2015 Cumartesi

Kore yemek rehberi :)

Facebook'ta Kore Turizm Organizasyon - Türkiye (KTO Turkey) sayfasını takip ediyorum, her ne kadar gezi programları, paylaşım yaptıkları fotoğraflar kıskanmama sebep olsa da takipteyim :) Geçenlerde "Kore'ye gitmek isteyen, giden, düşünen bireyler için müslümanlara özel lokanta rehberi" kitapçığını tanıttılar. Ben de tabii anında tepki gösterip istedim bir tane. İki gün sonra kargo kapımdaydı. Yolladıkları kargonun içeriğini görmek için aşağıdaki fotoğraflara tıklayarak büyük versiyonlarını görebilirsiniz. 









3 dergi yolladılar. Ücretini kapıda ödeyeceğimi düşünüyordum lakin gönderim tamamen ücretsizmiş, kargo ücreti bile ödetmediler :) Şimdi geriye kaldı pasaport ve bilet!!!! Sonra hop Kore'deyiz :P 

Kore Turizm Organizasyon'a komasmida'larımı sunuyorum efenim. Teşekkürler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^