23 Şubat 2015 Pazartesi

Çekiliş (Uzak Doğu temalı)

Selam!

Blogu ilk açtığımda her yıl bir çekiliş yapma hayalim vardı fakat bir türlü olmadı. Bugün ilk çekilişimi yapıyorum. Kısa sürecek, hemen sonlanacak bir çekiliş. Koreli mektup arkadaşımın bana yolladığı Kpop temalı hediyelerimi ödül olarak sunmak istiyorum. Çok fazla şey yok gördüğünüz gibi sırf bu yüzden kendime özel olarak satın aldığım, hiç kullanmadığım hala kutusunda duran uzak doğu temalı bitki çayı kupa bardağımı da ödüllere ekliyorum :) Fotoğraflar sayfanın altında ^^' 






Şartlar:

  • Blogumun resmi takipçisi olmanız (Sağ üst köşede) 
  • Bu yazının altına e-mail adresinizle birlikte yorum bırakmanız 
  • Yazıyı facebook veya twitter'da paylaşmanız gerekiyor :) 

Hediyeler:

  • 3 Adet çeşitli röportaj, poster, moda, kpop temalı dergi
  • Bigbang sticker'ları ve rozeti
  • 1 adet telefon süsü
  • Karayip Korsanları, Harry Potter gibi filmlerin Kore versiyonu posterleri
  • 6-7 tane kpop poster (Sanıyorum Suju üyelerine ait:))
  • Kdrama çekim yerleri broşürü, turistik rehber
  • 5 adet kartpostal (Bigbang, Rain Bi, Oh Wonbin, Jan Geun Suk, Hong Ki) 
  • 1 adet masa takvimi (Maalesef 2015 değil fakat her takvimin arka yüzünde Kpop ve oyuncu kartpostalları var.)
  • 1 adet poster (Bir tarafında Kim Hyun Jung bir tarafında Lee Min Hoo var) Kağıt değil özel plastik kaplama koruması var, sert kapak:)
  • Hello Kitty kartı ve yara bandı + İçine yeterli miktarda su koyarak yapabileceğiniz toz oje 
  • 1 adet kupa bardak. 
Çekiliş 27 Şubat cuma gecesi son bulacak ve aynı akşam kazanan açıklanacaktır. Katılımınızı bekliyorum :) 

Fotoğrafların büyük hallerini görmek için üstlerine tıklamanız yeterli.

Dergilerden birkaç sayfa örneği







18 yorum:

  1. Şimdiden hayırlı olsun yeni çekilişin :)

    Ay ben ilk defa bir çekilişe katılıcam ama dur azcık kenarda heyecanlanacaamamamamamam :)
    Blogunu takip edip twitterda da duyurdum. :)
    https://twitter.com/rvzgrl/status/569633891314733057

    dogudenizi@gmail.com mail adresim.

    YanıtlaSil
  2. Ben Facebook'ta paylaştım ve takip ediyorum
    minhofan576@gmail.com mail adresim

    YanıtlaSil
  3. buket.aydin94@gmail.com https://twitter.com/bketaydn/status/569942883983335424
    umarım hayırlısı olur daha çok bu tarz etkinlikler yapabilirsin :)

    YanıtlaSil
  4. Kore'ye ilgim çok eskilerde kaldı.. Ama hediyelerin pek şükela.. O yüzden kimsenin hakkına girmeden blogspota hoşgeldin canoo deyip kaçıyorummm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hu huu teşekkür ederim :) Sana özel Hint temalı çekiliş yapacam, dur sen! :P

      Sil
    2. Hiiiii çokkkk heyecanlandım bak şimdi :) Merakla bekliyorum ^^

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba unni :)
    İlk çekilişin hayırlı ve uğurlu olsun.Bende bunların çoğu var o yüzden isteyen birine gitmesi için katılmıyorum çekilişe.
    Bir ben kaldım herhalde wordpress'de :D Yeni uzantında bol bol yazman dileğiyle ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Seni de bekleriz blogspota ;)

      Sil
  7. Merhaba Blogspot'a hoşgeldiniz ^_^

    Bende çekilişinize katılıyorum ^_^
    Blogunuzu Serdar Tikit adı ile takipteyim :)
    Gmailim; tikit.35@gmail.com
    Twitter'da paylaştım; https://twitter.com/serdartikit/status/571271283880677376

    Herkese başarılar ayrıca bende sizi bloguma beklerim ^_^
    http://birfanboyungunlugu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Merhaba bende çekilişinize katılmak istiyorum .
    zehragcck@gmail.com
    https://twitter.com/zehragcck/status/571275461994655744
    twitterda paylaştım.Ama maalesef facebook um yok
    Herkese bol şenslar

    YanıtlaSil
  9. Twitter da tesadüfen az katılımcıya dair serzenişinizi gördüm ve bende katılmak istedim ^_^
    Çekiliş duyurunuzu Elif Turan isimli facebook hesabımda herkese açık bir biçimde paylaştım kontrol edebilmeniz için , Blogunuzu turaneliff0@gmail.com isimli hesabımla takipteyim , umarım o güzellikleri dergi koleksiyonuma katabilirim ~~

    YanıtlaSil
  10. Merhabaa ben de katılmak istiyorum :)
    Facebook hesabımda paylaştım >> N Çiçek Dağ
    Sitenizi Çiçek ND ismiyle takip ediyorum.
    Umarım kazanabiliriim , yeni blogspot profiliniz uğur getirir umarıııım ^^
    ciceknd21@gmail.com >>

    YanıtlaSil
  11. Twitterda Paylaştım, takip ediyorum geç kalmadıysam benide çekilişe eklermisin

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. Merhaba bende katılmak istiyorum.
    Facebook hesabım da paylaştım - Dilek Gencay, gönderi herkese açık olacak bir şekilde.
    İnşallah kazanırım.
    dilekbudan1234@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzgünüm ama bu çekiliş sona erdi, hediyeler sahibine ulaştı bile. Bir dahakine :)

      Sil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^