30 Temmuz 2016 Cumartesi

20'lik diş ve etkileri

N'abersiniz gençler?

Direkt konuya gireyim ki başlık zaten kendini belli ediyor. İki gündür 20lik diş etkilerini çekiyorum. Dişimin sızlamaya başladığı gün acıların kızı moduna geçiş yaptığımı söylemeliyim çeşitli ağrı kesiciler ve doğal yöntemler ile ağrımı dindirmişken ertesi gün yüzümün balon gibi şiştiği bir güne uyandım. Yüzümün sağ bölümü adeta benden bağımsız bir cumhuriyet kurmuş bir şekilde. Hemen antibiyotik tedavisine başladım lakin ikinci gündeyim ve hala şiş bir haldeyim. Daha önce apse yapmış diş gördüm fakat böylesini ilk kez görüyorum; sağ gözümü açamıyorum, dudaklarım öyle şiş halde ki silikon yapmaya gitsem bu kadarını ben diyen doktorlar yapamazdı. Psikolojik etkisi ise berbat. Dokunsalar ağlar modunu geçtim biri nasıl oldun dediğinde dahi ağlamaya başlıyordum ilk gün, niye böyle oldum anlamadım. İkinci gün çok şükür psikolojik olarak güçlüyüm lakin yüzüm hala balondan hallice. 

Diş ağrısını ve hatta apse olayını düşmanımın başına gelmesini bile dilemem o kadar fecii bir durum. Şişlik inince diş tedavisi dönemi başlayacak ki en korktuğum aşamalar olur kendileri. Şu hayatta bir böceklerden bir diş hekimlerinden korkuyorum diyebilirim :P Üstelik 20lik diş ile birlikte bir ihtimal implant tedavisi görme durumum var, kabus bitmez. Kitap okuyamıyorum dizi izleyemiyorum, kafamı kaldıramıyorum resmen. Mahvetti bu diş apsesi beni. İlaçların yan etkisinden mi bilmem başım dönüyor, sarsak bir haldeyim. 20lik dişimle ilgili bu adar sıkıntı yaşıyor olmama şaşıyorum çünkü şimdiye kadar sessiz sedasız bir diş çıkma süreci yaşıyordum tüm aradaşlarımın aksine dişim çıkarken tek bir sızı bile hissetmiyordum son aşamaya gelirken bu kadar sıkıntı yaşıyor olmam can sıkıcı. Üstelik ağrıya alışkın bir bünyem yok. Şimdiye kadar karın ağrısı baş ağrısı vb ağrıları hiç yaşamadım en ufak bir ağrı beni perişan ediyor adeta. 

Velhasıl kelam durum vaziyet budur. Dişlerinize iyi bakın, en ufak bir ağrıda dahi kontrole gidin efenim. Kamu spotumu da verdiğime göre yazıyı bitirebilirim =) 

Herkese sağlıklı dişler diliyorum :) 

9 yorum:

  1. ovv desty ne desem bilemedim şimdi. inan ki yirmilik diş ağrısını ömrü hayatımda çekmedim. tuhaf ki çekmedim. hatta yirmilik dişimi çok, çok erken bir yaşta çıkardığımdan her daim, yirminci yaş günüm bir eksiklikle geçtiğini hissederim. bumarım ki tez vakitte ağrısı geçer, sağlığına kavuşursun. implant deyince tüm kanım çekilmiş gibi hissettim, dilerim gerek kalmaz ve sadece bir ihtimal olarak gelip geçer. yeniden geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah River emin ol çok şanslısın. Benim de 20lik dişim kendi halinde sessiz sedasız uslu uslu çıkıyordu ama resmen kendi kendime nazar ettim :) Eksiklik falan hissetme hiç, ağrısız bir dönem geçirdiğine sevin bence :)

      İmplnt.. bakaım ne olacak umarım dediğin gibi olur. Çok teşekkür ederim çingu :)

      Sil
  2. bende çekiyorum şu anda damağım feln mahvoldu :/

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun. Benimki apse yaptığından ağrı dindi. Antibiyotik tedavisi görüyorum.

    YanıtlaSil
  4. ay gçmiş olsunn :( en korktuğum olaylardandır inşallah rahat atlatırım, sana da bol sabırlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, şimdilik geçti :) Umarım ağrısız sızısız bir dönem ollur senin için; tenk yuu'larımı sunuyorum pek sevgili kardeşler :)

      (Aynı anda birbirimizin blogunu kurcalıyormuşuz) :)

      Sil
    2. kalp kalbe karşıymış :) yine bekleriz :)

      Sil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^