14 Temmuz 2016 Perşembe

Blogum ifşa oldu!

Hey oradakiler, selam!

Blogumu bulduğunuzu, sağa sola aa senin bilmem neyin blog mu yazıyor diye çılgınlarca sorduğunuzu biliyorum! Evet, sen, blogumu maalesef ki keşfettin. Burası benim sığınağım, saçmalama mekanım, özgür ruhumun yansımasıydı oysaki! Ne vardı yani gelip buldun burayı ha? Çemkiriyorum şu an sana, haberin olsun. En kişisel yazılarımı şimdi yok etmem gerekecek, oldu mu ha rahat ettin mi? Piiiiis! 

Şaka bir yana (gayet ciddiyim!) blogumun etrafımdaki kişilerce ifşa olmasından ötürü pek rahatsızım. Sanki biri sandıklara sakladığım günlüğümü açıp okumuş gibi hissediyorum. Oysa blog saçmalıklarla dolu, işe yarar bir halt yok ama böyle hissetmekten kendimi alamıyorum. Sinsiler nasıl buldu beni anlamıyorum, o kadar özendim adımı sanımı yazmamaya gayret ettim fakat olmadı, olamadı. Kızının blogu ifşa oldu anne! 

Bugün biri daha keşfetti blogumu. Nasıl oluyor bilmiyorum. Sırf blogumun varlığını pekiştirmemek için, unutur nasıl olsa yaa düşüncesine inandığım için sanki öyle bir şey yokmuş gibi, bana blog sözünü etmemiş gibi davranıp "He ya yazıyorum işte birkaç saçmalık" deyip mütemadiyen konuyu geçiştiriyorum. Tam şu an bu çemkirmelerimi okurken "Aman sanki dünyanın en kıymetli cümlelerini yazıyor, olaya bak!" dediğinizi duyar gibiyim. Hanım hanım moduna geçip sesleniyorum: Dünyanın en bemariz cümleleri dahi olsa burası benimmmm, benim! Bihterin! İfşa olmaması gerekiyordu ulen! 

İnanır mısınız birkaç hafta önce ablam aradı ve dedi ki; "Bizim şirkette çalışan bilmem kimin kızı, 'kardeşin blog mu yazıyor?' diye sordu" dedi. Ne alaka yahu ne alaka? Tesadüfen görmüş ve şıp diye benim blogum olduğunu anlamış, ablama sormuş. Hey allahım gülsem mi ağlasam mı :) Hayır keşfettin madem niçın iletişime geçip kız çok güzel blogun var demiyorsun, niçın beni takip edip çılgın okuyucularım arasına katılmıyorsun ha? Çok ayıp ettin, not ettim! Ben de seni burada ifşa edeyim mi ha? :P (Burada güleceksin)

Öyle işte dostlar. Sizin blog yazdığınızı ailenizden, arkadaşlarınızdan yaşadığınız çevreden bilen var mı? Biliyorlarsa eğer sahiden rahat rahat yazıyor musunuz? Gerçi benim ailemin büyük bir bölümü biliyor ben yine de her türlü yazıyorum ama bazen otosansür uygulamıyor değilim. 

Bu da böyle çemkirmeli sitemli dert yanmalı bir saçma post olsun. 
Esen kalın! 

42 yorum:

  1. Ben çekinmeden herkese blog yazdığımı söylüyordum hatta "şu yazımı okudun mu?" diye soruyordum bile ama bir süre sonra düşük moralle yazdığım yazıları üstüne alınmaya başlayanlar, yazılarım üzerinden psikolojik tanı koymaya kalkışanlar derken 5 yıllık bloğumdan soğuttular beni ve şuan ki bloğumu açtım. Bu bloğu da annem kendi bulmuş ama büyük yemin ettirdim kimseye söylemeyeceğine :D
    Böyle işte :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cümle başını 'ah ne güzel keşke ben de öyle olsam' diye okurken devamında 'olacağı buydu benim sonum da böyle muhtemelen' moduna geçiş yaptım :) Anneye bak yahuuu, kızının blogunu buluyor! Ne kadar teknolojik bir annen varmış öyle, çok hoş :) Aman söylemesin kimseye :)

      Sil
    2. Annem de Deep'in takipçisi, bir gün Deep'in bir yazısının yorumlarını okurken benim yorumumu görmüş "ne kadar da benim kızıma göre bir yorum" demiş, sonra bloğuma girmiş ve ben olduğumu tabiki de anlamış :D Anlamamasına imkan yok çünkü orada yazanların hepsini zaten ona daha önceden anlatmış oluyorum :D
      İnsanların lafları konusunda ise, eğer yeterince umursamaz olursan problem olmaz aslında. İnsanların dediklerine fazla takılan bir insan olmamla alakalıydı o problem. Yoksa muhtemelen canım bloğumu kapatmazdım.

      Sil
    3. Annen blog okuyucusu ha? Hakikaten çok hoşmuş annen :) Okuduğu bir yorumdan seni bulması takdir edilesi. Kızını tanıyormuş :)) Arada yazılarına yorum da yapıyorsa on numara =)

      Bir ara kapamayı isim değiştirmeyi falan düşündüm ama vazcaydım şimdilik. İsteyen istediğini düşünsün blogcuğumu terk etmiyorum. Sadece arada yazmak isteyip de yazamayacağım şeyler olduğunda sitem edeceğim o kadar =)

      Sil
    4. Bloğu bana tanıtan annem olmuştu zaten. Benim biraz daha fazla boş vaktim olduğum için ben daha çok blogla ilgilenir oldum işte :)
      Halen takipteyim ben de o zaman :))

      Sil
  2. Ben de ilk yazmaya başladığımda herkese söylüyordum ama şimdi sadece takipçilerim okusun istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutmuşlardır ya blogunu boşver ses etme artık :)

      Sil
  3. benim adım sanım yazıyor ama kimsenin beni taktığı yok ki ifşa olayım :) Seninde maşallah sağır sultan bile duymuş ilgilenmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ee ne güzel işte bırak öyle kalsın. Keşke benimki de öyle olsaydı ahh :D

      Sil
  4. Zor bir durum. Artık çevrende ki insanların düşüncelerinden çekinerek yazacaksın. Allah kurtarsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah sorma rahat rahat duygusal depresyonlarımı bile yaşayamıyorum. Kahrolsun bağzı şeyler!

      Sil
  5. Çok rahatsız olduğum bir durum aslında bu yüzden de kendi adımı dahi kullanmak istemiyorum. Düşünsenize şimdi o kişi bu yazıyı okuyacak diye anlamsız bir endişe oluyor insanda. Yazarken de diken üstünde gibi hissediyorum kendimi. Sanırım bu yüzden kimseye söylememek en güzeli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle kimseye söylememek en ideali. Mesela ben şimdi yaşadığım çevrede olan biteni rahat yazamayacağım. Tamam zaten kötü yorumlar yapmıyordum beni gülümseten şeyleri yazıyordum lakin yine de nahoş bir durum. Çileli başım :D

      Sil
  6. Ay benim de en büyük korkum ifşa olmaktı, sadece bir kaç kişiye söyledim. Geçende ablam buldu, neyseki dalga geçmedi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben arkadaşlarıma dahi söylemedim fakat nasıl oluyorsa buluyorlar beni. Ablanı tembihle söylemesin kimseciklere :) Benim ablam da biliyor, arada okuyor.

      Sil
  7. Şu zamana kadar kimseden blog yazdığımı saklamadım (ama bakın ben blog yazıyorum diye baas bas bağırmadım da). Arada sırada acaba gizli gizli mi yazsaydım diye düşündüğüm için seni anlayabiliyorum. Böyle olunca insan bir vakit sonra 'yahu ben bunu yazıyorum ama kim ne der' durumuna giriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya sorma ben de son bir senedir tam bu moddayım, yazamıyorum rahat rahat. Ben de saklamadım başlangıçta fakat birilerine de söylemedim nasıl olduysa hep öğrendi birileri, dalga dalga yayıldı bu durum.

      Sil
  8. Sadece yakın çevrem biliyor onların bile öğrenmesinden rahatsızım. Çünkü bloğa gelip içinden geçenleri yazmak istiyor insan ama çevrende alıngan kişiler olduğu için şunu yazsam alınır bunu söylesem küser modunda devamlı kısıtlıyorsun kendini, çok rahatsız edici. Sırf bu yüzden bloğumda kişisel yazı yazamıyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halbuki kişisel yazılar yazmak ve dahası onları okumak ne kadar güzeldir. Keşke daha dikkatli olsaydık da öğrenmeselerdi. Ben de kişisel yazılarımı yazarken kendimi sansürlüyorum ya da hiç yazmıyorum çünkü biliyorum ki illa birileri üstüne alınacak ya da düşünceme karşı çıkıp olayı büyütecek falan filan.. Ne gereksiz işler.

      Sen yine de yaz ya kişisel yazılar, boşver :)

      Sil
  9. nasıl bulmuş olabilirler ki yaaa. o zaman bak değiştir adını adresini yaa. rahat edersin kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya uzantısını değiştirdim zaten önceden wordpress'te yazıyordum şimdi blogspot oldum ama pek işe yaramamış :) Adımı da değiştirmek istiyorum esasen ama bilemiyorum..

      Sil
  10. Bloğumu yeni açtım ve kimseye söylemedim. Beni tanıyan biri okusa ben olduğumu kesin anlar ama o da çok küçük bi ihtimal :D Böyle gayet güzel olacak gibi görünüyor o yüzden kimseye söyleyeceğimi düşünmüyorum. Tabi hiçbi şeyi gizli tutamayan bi kişiliğe sahip biri olarak nasıl beceririm bilemiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakın kaçırma ağzından bak ben ne haldeyim. Çok okunan birkaç yazımı silmek zorunda bile kaldım bu yüzden. Dikkatli ol ifşa etme kendini ;)

      Sil
  11. günah bizim suç bizim''

    o kadar da endişe edilecek bir durum değil ya hu! bir müddet sonra merak ve heyecanları söner zahir. siz özgürce yazın yeter ki. tarkan bile cuppa cuppa diyerek içindeki ismail yk'yı ifşa etmiş oldu. gerisini onlar düşünsün. olanlar oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahkaha attım :) Tarkan bile ifşa olduysa benim ifşa olmam kimin umrunda =)

      Sil
  12. Genelde facebook üzerinden bloog derneklerine üye iseniz ordan görünme şansınız çok yüksek oluyor facebook üzerinden blooger arkadaşlarınız varsa ordan beğeni yapılınca onlarda biraz ip ucu olarak gözükmektedir. Diye düşünüyorum, Kimseye söylemiyorum kimsede bilmiyor Instagramdan bile bulunma şansınız mevcut resim attığınızda facebook üzerinden dikkat edilmezse paylaşım olarak düşebilmektedir. Tüm hesapları başka bir yöne çevirdiğinizde bulunma şansınız imkansız gibi :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogum için açtığım özel facebook hesabım var kişisel hesabımdan tamamen ayrı ve uzak ki bir senedir açmıyorum bile orayı da :) Fakat instagram hesabıma geçenlerdee blogumu ekledim, ifşa olmuştum bir kere koyver gitsin dedim. Etliye sütlüye dokunmadan yanlış yerlere çekilmeyecek konularda yazabilirim bence =)

      İyi gizlemişsin kendini ne güzel, devam et böyle :)
      Blogunun adına bayıldım :)

      Sil
    2. Yakalansam evdeki tüm objelerden yakalanırdım sanırım :) foto kısımlarında hep objelerimi çekerek koymaktayım benimde onları değiştirmem gerekli aslında İnsanoğlu cımbızla bazı kelimeleri seçip alıp onun üzerinden bin tane konu çıkarıyor ya ondan sebep sanırım tamamen gizlilik anlayışım :) gönül güzelliği ile Bloğumun ismini beğenmişsin Ne mutlu bana :)

      Sil
    3. Fotoğraflar büyük kopya tabii. Aman dikkat et =)

      Blogunu inceledim takipteyim ;)

      Sil
  13. 7 senedir her şeyi yazdığım blogum birkaç sene önce akrabalarım tarafından ifşa olunca eskiye dair tüm yazılarımı silmek zorunda kaldım. Anonim yazmadığım için elbet bir gün ifşa olacaktı tabi. Yalnız anonim yazıp da ifşa olmak da büyük başarı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ad-soyad veya bariz bir isimle yazıp ifşa olmayı anlıyorum, doğal bir süreç elbet olacak fakat benimki cidden büyük başarı. Bu ergen ismiyle açtığım blog bile keşfediliyorsa ad-soyad olayına hiç bulaşmamam iyi olmuş :) Maalesef ben de birkaç kişisel yazımı silmek durumunda kaldım. Üzdü.

      Sil
  14. anonimken ifşa olmak kadar beteri yok sanırım. benim iki defa başıma gelmişti ve ikisinde de aynı yöntemle bulmuşlardı. *yazım tarzı* birisi blog değildi gerçi, kayıt olduğum bir rpg sitesiydi. dedim, tanıdık vatandaşlar bile adlarını yazmadan yeni karakter açarak gizli gizli takılıyor. bir kerede ben deneyeyim şu işi. sen misin deneyen dercesine, foruma attığım yorumlardan daha millet; 'Riv, sen misin? yazım tarzın çok benziyor.' gibisinden yazması üzerine, neyse ya zaten sitenin yarısı tanıdık diyerek koyvermiştim. bir diğeri ise blogum için olmuştu. arkadaş tanıttığım mangalardan birisini googleda ararken blogumu bulmuş, ardından da yazım tarzımı benzetince skype'dan sormuştu blog mu tutuyorsun diyerek. itiraz da edemem bu tarz olayları, evet demiştim fakat daha da üstelemedi. öylece kaldı. senin hadisen de dilerim öylece kalır, desty. çünkü anladığım kadarıyla şu vakte kadar blogunu gizli tutmaya özen göstermişsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wuhaa azım tarzından ifşa odun ha? İyi tanıyorlarmış seni :) Hakikaten yazım tarzından tanınmak ilginç bir durum. Beni kişisel yazılarımdan bulmuşlar hep ama o yazıları sildim mecburen artık yeni kişiler bulamaz, eskiler de unutur gider diye düşünüyorum zira blog olaylarıyla haşır neşir insanlar değil. Bugüne kadar gizli tuttum ama sonunda patladım :D İlk şoku atlattım ama sakinim şu ara.

      Sil
  15. Büyük bir hevesle açıp çok sevdiğim bloğum ifşa olunca ben de bırakıp kaçtım. Yeni blog açtım. Tabi öyle kolay olmadı ama napalım insan emeğine üzülüyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de az önce sizin blogu kurcalamaya gittiğimde yeni bir blog görünce karşımda şaşırmıştım. Bir ara ben de mi öyle yapsam dedim ama yok; bırakamam ca'nım blogumu :))

      Sil
  16. yazıya aslında uzun bacaklı babayla ilgili posttan ulaştım , posttan posta atlayarak daha doğrusu..Aslında yeni bir blogger olarak linkimi bi iki yerde paylaşmışlığım olsa da aslında ifşa olmaktan korkmuyor değilim.Daha doğrusu alacağım dönütler vs beni ürkütüyor. Dediğin gibi burası özel bir alan ve dillendirilmektense yazılması tercih edilmiş şeyler var burada... Okuyup geçseydi iyidi.ya da bir yorum? yazım tarzınız çok hoşuma gitti , sanıırm bundan sonra aklıma yazacaklarımdan biri olacak bu blog ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Selin, blogunu inceleyeceğim birazdan :)

      Uzun Bacaklı Baba tatlı bir kitaptı, yeniden hatırlatmana sevindim :) Yeni bir blogger'sın madem o halde sen sen ol blogunu gizli tut, sonra kişisel yazı yazamıyor insan.

      Çıkıp çıkıp gel bloguma, yine bekleriz efenim :))

      Sil
    2. bu tatlı kitabı htırlattığıma sevindim :)) tavsiye için teşekkür ederim aslında yazı mesajdan sonra instagramımdaki linki kaldırdığım doğrudur ^^ kişisel alanımı serbest bırakıyorum ^^
      bundan sonra burlardayım, ben de beklerim :))

      Sil
    3. Blogunu ziyaret edip inceledim. Fakat birkaç önerim var naçizane.. Bloguna izleyici olmak için gereken şu zımbırtıdan koysan, mail aboneliği eklesen üstüne bir de yorum yapmayı kolaylaştıran seçenekler eklesen çok güzel olacak; google hesabı haricinde ad/url hatta anonim olarak dahi yorum yapabilsek güzel olur. Son önerimi yapar, kaçarım :)

      Sil
    4. Önerilerin için çok teşekkür ederim,dediğim gibi biraz yeniyim ve henüz çözmüş değilim bu tarz şeyleri , en kisa zamanda duzenlemeleri yapmak istiyorum. Güzel tavsiyelerinle hoşçakal💃^^

      Sil
  17. şu an blog yazdığımızı bilen yok :D Sanırım istemem de ya :/ insan kasılır :/ Hayır bi kaç başka yakın arkadaş bilebilir belki de sevmediğim tiplerin bilmesini kesinlikle istemezdim. Ama üzülme ya unuturlar bence...
    LuNa'dan sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne hoş, kimseye söylemeyin aman :) Yakın olmadığın kişilerin blogunu ifşa etmesi çok beter durum sorma. Sanırım blogum unutuldu gibi ya.

      Görüşmek üzere Luna :)

      Sil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^