4 Temmuz 2016 Pazartesi

Gülümseyin, Bayram geldi!

Bayram Tatlısı
Soğuk, leziz ve hafif - (Kardeşceğizim yaptı) 

Merhaba dostlar, n'abersiniz? 

Yarın bayram olduğu içün koca yaşıma rağmen ekstra bir sevinçliyim. Ramazan Ayı boyunca iftarlarda buluştuk, yarın da bayram da buluşacağız akrabalarla. Dün Ramazan süresince beklediğimiz menüyü sülalenin bir bölümüyle afiyetle yedik; mutluyuz! 

Yarın; bayram kahvaltısı, bayramlaşma, harçlık toplama, amcalar, kuzenler, halalar ve kuzencikler ile buluşma ve pek tabii sütlaçları mideye indirme günü olacak. Ah bir de şu hava olmasaydı ne güzel olurdu. Cehennem gibi bir havada sokakta vakit geçirmek namümkün olacak.
Yağmurlu bir bayram ne hoş olurdu :) 

Bayram süresince bayram atmosferine hiç uymayan kitabımı bitirebilecek miyim acaba merak ediyorum. Totem yaptım, bayram biterken istediğim şeylerden biri olacak. 
(Kendimi böyle böyle kandırıyorum da çaktırmıyorum) 

Velhasıl kelam bayramınız kutlu, mutlu ve huzurlu geçsin. 
Büyükleri unutmayın, küçüklere harçlık vermeyi ihmal etmeyin ve herkese gülümseyin :) 

(Bir gün güzel ve yaratıcı başlık atmayı öğreneceğim!!!11!) 

10 yorum:

  1. Seninde bayramın mübarek olsun:)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Sanırım sözlükten bi' ziyaretçim var :') iyi bayramlar efenim :)

      Sil
  3. huzurlu sağlıklı keyifli bir bayram olması dileğiyle Ramazan bayramın mübarek olsun ..Ellerine sağlık kardeşin de :) güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel dilekler. Herkes için böyle geçmesini umuyorum. Teşekkürler :')

      Sil
  4. Başlığın gayet güzel :) Tatlılarda çok güzel gözüküyor.Kardeşinin ellerine sağlık..İyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
  5. Başlığı mən də bəyəndim. Bayramın mübarək. Bugün Bakıda hava çooooox gözəl idi. Gunortaya qədər yağış yağacaqmış kimi tutqun amma çox gözəl hava vardı. Külək/rüzgar yox idi, amma hava sərin idi. Sonra yağış yağdı və axşama yaxın heç insanı yandırmayan gün çıxıb. Tam gəzməlik hava. Dünən hava çox isti idi ancaq bugünkü hava ... Həmişə/hep hava belə olsa. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de bayramın mübarek olsun Nana :) Oh hava ne güzelmiş öyle, burada hep sıcaktı yine de gezdik ama :)

      Sil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^