30 Ekim 2011 Pazar

Tablo & Taeyang: Tomorrow

Tablo ismini benim gibi ilk kez duyanlar var, biliyorum! :P :D Taeyang ile alakalı olmasa belki hiç duymayacaktım bu ismi. Tablo, gerçek adıyla Lee Sun Woong, aslında Epik High grubunun üyesiymiş. O grubu biliyorum ama hiç dinlemediğim bir grup :D Bigbang'den sıra gelmiyor diğer gruplara :P

Tablo çıkaracağı albümde çeşitli seslerle düet yapmış, bunlardan biri de Taeyang. Bu yazının yazılmasını sağlayan düet oluyor aynı zamanda :P Taeyang fanlarını heyecanlandıran ve merakla beklemesini sağlayan bir haber bu.





Adamın sesi güzelmiş, beğendim. Özellikle dijital single olarak çıkardığı Airbag şarısına bayıldım! Naul ile birlikte söylemiş.  Ses uyumları çok güzel olmuş. Şarkı aralarında rap olmasını seviyorum. Bigbang / T.O.P'den dolayı olsa gerek :P Dinleyince siz de seveceksiniz bence. Dinlemek için şuraya tıklayın lütfen.

Tablo'nun dijital single'ın dışında yayınladığı albümün ilk bölümü çıktı, Taeyang ile düet yaptığı bölüm ise 1 Kasım'da çıkacak. Öncesinde ise Inkiyago'da Taeyang-Tablo "Tomorrow" adlı şarkının performansını izleyeceğiz. Nasıl heyecanla beklediğimi Türk Vip'ler biliyordur:)

Ve beklenen şarkının MV'si çıktı.







Yazının devamı selocann ve Lee çingumun blogunda. Tıklayın ve okuyun.

8 yorum:

  1. Airbag şarkısını ben de çok seviyorum ama 1. parttaki favorim "Bad". Belki klibi yayınladığı i.in öyle düşünüyor da olabilirim. :D Kpop'da her şarkıda rap olunca doğal olarak alıştık. :) Düet şarkı için fazla söze gerek yok. Tae yine konuşturmuş dansını ve sesini^^

    YanıtlaSil
  2. buradan açıklıyorum Tablo adını sadece yg family sayfasında görmüş ama dinlememiştim.Tae ile düet yapacağını duyunca dinlemeye başladım ve albümünün ilk partını beğendim şimdi sıra 1 kasımda çıkacak 2.partında :) ben airbag şarkısının dışında HOME adlı şarkıyı da beğendim Lee Sora ile düet yapmış onda da.hatunun sesi etkiledi beni...

    YanıtlaSil
  3. Sanırım yüzlerce Tae yazısı okusam da sıkılmam. Tae'yi ülkeye daha iyi tanıtma görevini üstlendik çingu, yazını sevdim. Kısa ve öz olmuş. Tablo'yu tanıdım ben de hem senin sayende, hem de bu performans sayesinde. Tae ile uyum içinde olmuşlar, bunu da sevdim çok.

    Şarkının nakaratı etkileyici, çok sevdim cidden. Zaten Tae'den kötü bir şey bekleyemezdik, artık öyle diyorum ben :)

    YanıtlaSil
  4. Yok benim favorim öncelikle "Tomorrow" sonra da "airbag". İkisi de şahane. Bad şarkısının klibini izlemedim hemen izliyorum çingu:)

    YanıtlaSil
  5. Ben de aynen seningibi yapmıştım :D Arada Tae ismi geçince hemen dinledim şarkıları. Airbag ve tomorrow favorim. Genel anlamda hepsi güzel şarkıların. İkinci partı bekliyorum ben de:)

    YanıtlaSil
  6. Ben de ben de :D Taeyang / bigbang yazılarını okumak çok eğlenceli hele de Vip'lerin kaleminden. Teşekkür ederim çingu:) Tae sayesinde tanıdık Tablo'yu :P Taeyang söylemeyi kabul etmişse şarkı güzeldir mantığı oluştu ben de :P Kötü olması beklenemezdi. Ben de beğendim, dinlerim sık sık.

    YanıtlaSil
  7. Tabloyu daha önce tanımıştım Yg'nin youtube kanalından ama önemli olan tabiki bu değil Taeyang ile düeti.Tablonunda sesini sevdim ama bu şarkıda Taeyang'ın arkasında kalıyor be.Yada biz vip olduğumuz için öyle hissediyoruz.

    Ayrıca şarkının nakarat kısmı çok başarılı hemen akılda kalıyor söylemeden edemiceğim :)

    YanıtlaSil
  8. Aslında ikisinin de sesi ve uyumu iyi. Dengeli olduğunu düşünüyorum tabi Taeyang sahneye çıktıktan sonra dikkatim o yöne kaymadı değil :D Güzel ikiliden güzel bir şarkı çıkmış. Nakarat harbiden akılda kalıcı, dinlerken mırıldanmadan edemiyorum :P

    YanıtlaSil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^