8 Ekim 2011 Cumartesi

Gözyaşlarıyla bezenmiş bir blog yazısıdır bu...

mydestiny blog
... desem de inanmayın, ağlamadım. Gözyaşını bırak gözlerim dahi dolmadı :D Bir gün biri çıkar da 8 Ekim 2010'da ne oldu diye sorarsa ne saçmalıyorsun yürü git diye azarlamayın hemen :D 8 Ekim 2010'da bu blog kuruldu. Bugün blog dediğin şey kolay açılmıyor öyle, insan epey düşünüyor sonuçta: Blogspot mu, wordpress mi? :D Bir yıl önce bugün buralar tarlaydı, ben geldim de yeşerttim ortalığı :P
Neden bir blog kurma ihtiyacı hissettim tam hatırlamıyorum, keşke not etseymişim :D Blogu açarken yıldönümü olayı aklıma gelmedi hiç, yoksa ciddi ciddi bir başlangıç notu eklerdim bir yerlere :P Balık burcunun katkısıdır balık hafızalı olmam. Ha evet bir de her şeye ağlarmışız biz balık burçları. Öyle diyooolar :P


Ben önce blog dünyasını keşfettim, sıyırmışcasına günlerce blogların arşivlerini kurcaladım. Kah gülerek kah katılarak çok blog okumuşluğum vardır. Umarım bir yorum bırakmışımdır o bloglara. Blog açtıktan sonra öğrendim ki okuyuculardan gelen yorumları görmek güzel bir şeymiş. Cidden. Blog açmama sebep olacak bir blog yok malesef. Demek isterdim, şu blog benim blog açmama sebeptir diye :P Özel olarak yok genel olarak uzakdoğu ve günlüğümsü bloglar ilham kaynağımdır.

Blog açtığımda kendi kendime yazar, okurum diyordum. Öyle mi oldu? Hayır tabi. Sağolsun diğer bloggerlar hemen yorumlarıyla beni aralarına aldılar. Tüm bloglardan öğrendiğim şeyler var. Blog dünyasında yazı/emek hırsızlığı diye bir olay var mesela. İlk öğrendiğimde bildiğin şok geçirmiştim. Niye bu kadar çok şaşırmıştım bilmiyorum :D Blog dünyasında yeni olmanın saflığı diyelim.. Çalmayın yahu, fikriniz yoksa paylaşımınız da olmasın. Yok o kişinin yazısını çok beğendim diyorsan bir teşekkürle, yorumla katkı sağla. Ne diye çalıyorsun, ayıp valla. Kızdırmayın bloggerları.

Blog açtığım zaman birinci yılımı görebileceğimi sanmıyordum. Çünkü geçici bir heves olarak bakıyordum. Bir ay takılır sonra unutur giderim şeklide. Öyle olmadı bu yazıdan da anlayacağınız üzere. Benim için şaşırtıcı bir durum. Yazı yazmak benim için öyle vazgeçilmez bir tutku değil. İyi de yazdığım söylenemez. Konu Kore olunca paylaşım yapmadan olmuyor. Gönül isterdi ki Gong Yoo'nun yeni dizisiyle ilgili paylaşımlar yapmak. (Yazıda Gong'un adı geçsin maksat :P :D )

Şimdi bir şeyi itiraf edeyim size: Blogu açtığım zaman beni blogroll'una ekleyen ilk blogger sevgili Miss Nefertiti'dir. Yok itiraf bu değil :P Asıl itiraf, birinin blogroll'unda kendi blogumu gördüğümde hissettiğim mutluluk :D Gün içinde birkaç kez blogu tıklayıp listeye baktığımı bilirim ben :D Sırıtarak üstelik haha :D Burada milyonların huzurunda Nefertiti'ye teşekkür ediyorum :P Çok utandım bu itirafı yaparken :P Doğru söyleyin çabuk bunu yaşayan var mı aranızda? Tek değilsin mydestiny desin birileri.

İlk yazım şöyle olmuş. Selam vermişim sadece. Görüşürüz canlar diye bitirmişim yazıyı da :D İlk yorum sevgili Bumiesma'dan gelmiş. Çingum benim :P Kendi çapımda eğlenmek, hevesimi almak için açtığım blog işini zaman geçtikçe sevdim, hele de diğer bloggerlarla kaynaştıkça. Blog buluşmaları oluyor aynı şehirde yaşayanlar arasında. Kıskanarak okuyorum buluşma yazılarını, çok eğlenceli yazıyorlar. Uzakdoğu lokantaları ve blog buluşmaları yüzünden ilk kez İstanbul'u merak etmeye başladım. Mutlaka görmeliyim dediğim bir şehir. İmkansız da değil hani, akrabalarım var benim orada :D Bir gün blog buluşmalarına katılabilme ihtimalim var yani, haberiniz olsun :P

Neyse fazla uzatmadan birinci yılımı kutluyorum :D Siz de kutlayın emi :P Bir yıl boyunca tıklarıyla, yorumlarıyla beni yalnız bırakmayan ve blogumu okunmaya değer bulan herkese çok ama çok teşekkür ediyorum. Bugün bu yazının yazılma sebebisiniz:) Umarım sonraki yıllarda da böyle kutlama yazıları yazma imkanım olur.

48 yorum:

  1. Yüzümde kocaman bir gülümsemeyle okudum yazıyı :) Bende kendi blogumu ne zaman açmışım diye baktım. 24 Ekim'de wordpress'i 29 Ekim'de blogspot'u açmışım. Benim blog alemine girmem çok enteresandı. Asla bir blog açmayı düşünmezdim. Açanlarda ne anlıyor filan derdim. Ta ki sarangni'de film yorumları yazarken yorumlarımın git gide uzadığını ve orasının yetersiz kaldığını anlamaya başladım. Divxplanet'de film incelemesi bile yazmaya başladım. Sonra bir gün hotmail adresime wordpress'den bir e-posta gelmişti. Hotmail ve Wordpress işbirliği yapmış ve ücretsiz blog veriyorlarmış. Hemen bunu değerlendireyim dedim ve ilk yazımı yazdım. My Sassy Girl ^^ O şekilde başladık işte. İlk takipçim SincaP diye bir arkadaşmış :) Takipçi sayısı arttıkça insan seviniyor tabii ki. Nice nice senelere hep beraber :)

    YanıtlaSil
  2. Sengil Chukha bloguna :) Gong YOO'nun dizisi ile ilgili paylaşımları da görmek umuduyla ne diyelim :D

    YanıtlaSil
  3. Ahhh bir de Photoshop dersleri için çok çok çok teşekkürler. Daha uygulamadım ama orada olduklarını ve kullanabileceğimi bilmek çok güzel. Kumaayoo :)

    YanıtlaSil
  4. Blog dünyasında bu dönem ne kıymetliymiş. Bloggerlar teker teker yıldönümlerini kutluyorlar ^^ Blogun her geçen yıl daha mutlu olduğun haberleriyle dolar taşar, İzlediğin filmler ve diziler daha da güzel çıkar, Askerde ki oppalar döndüklerinde twitterden sana da cevap yazar inşallah hehe ^^

    İyi ki bu blog işine bulaşmışsın mydestiny

    YanıtlaSil
  5. Öncelikle kutlu olsun diyorum Taedaş çingum, nice nice yıllara :)

    1 yaşına bastı demek yavrucak, nasıl da büyüyor keratalar değil mi? :)

    Ben kötü bir yazı beklerken faka bastım ama faka basmanın mutluluğunu yaşadım valla :D

    Ayrıca Tae ve Bigbang'in tacını görmek o resimde çok hoşuma gitti, feci yakışmışlar, ellerine sağlık^^

    İstanbul'da bir Kore restoranında filan buluşmayı en çok istediğim bloggerlardan birisin çingu. Biz deli gibi Bigbang muhabbeti yapardık, hazır burada akrabalar da varken imkansız olmasa gerek. Gayet olabilecek bir durum, sadece biraz beklemek gerekiyor sanırım. Sen gel, hepimiz toplaşalım şöyle :)

    Blogunun 1. yılını tekrardan kutluyorum. Ve itiraf, ben de hala ara sıra blogroll'larda blogumun adını görünce böyle bakıp durur ve mutlu olurum aha :D

    YanıtlaSil
  6. ahh bir kendisi de bir de sende ikidir başlığa aldnıp sonra bi acaip oluyorum :D ama böyle süprizler güzeldir :)


    blogunun ilk yılını kutluyor, photoshop derslerinin devamını diliyor, yazılarını keyifle okuyorum ^^

    ve temana acaip alıştım , çok da hoşuma gidiyor tekrar belirtmek istedim :D

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim Taedaş çingum :)
    Az daha bir yaşına bastığını farkedemeyecektim, çok çabuk büyüyorlar :P Bigbang tacı ve Tae'yi sırf resimdeki boşluk dolsun diye eklemiş olsam da benim de çok hoşuma gitti, güzel görünüyor :D Bir gün İstanbul'a gelip o buluşmalara katılacağıma inanıyorum ben. Dediğin biraz zamana ihtiyaç var. Şöyle karşılıklı bir Bigbang muhabbetini ben de çok isterim :) Ve ve ve biliyordum! :D Yalnız olmadığımı hissetmiştim :P

    Teşekkür ederim yorumun için, nice yıllara inşallah :D

    YanıtlaSil
  8. Hemen hemen herkes aynı dönemde açmış blogunu değil mi, ben de farkettim. Kutlama yazılarını okumak güzel oluyor :) Süper dileklerin için çook teşekkür ederim, inşallah hepsi olur :P İyi ki bulaşmış ve sizleri tanımışım^^

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim La Fea :) Gong Yoo son filmi de görücüye çıktıktan sonra artık dizilere yönelir diye umuyoru ben :P İnşallah olacak :D Photoshop dersleri emrinizdedir efem, boş zamanlarınızı doldurmak için orada öylece bekliyor:)) Teşekkür ederim tekrardan^^

    YanıtlaSil
  10. Ahh gülümsetebildiysem ne mutlu bana :D Yakında senden de bir kutlama yazısı bekliyoruz o halde :) İlk yazını çok güzel bir filme ayırmışsın yalnız, çok severim my sassy girl'ü. Nice nice nice senelere :) İnşallah daha uzun yıllar blog yazmaya devam ederiz. Teşekkür ederim yorumun için.

    YanıtlaSil
  11. Kendisi'den öğrendim :P Şaşırtıcı olsun istedim, başarmışım sanırım :D Çok teşekkür ederim, photoshop dersleri yoğun günleri atlattıktan hemen sonra devam edecek merak etme ;) Temamla ilgili güzel yorumlar almayı çok sevdiğimi söylemiş miydim acaba? :P Teşekkürler çingu^^

    YanıtlaSil
  12. mutlu yıllar mydestiny :D "birinin blogroll’unda kendi blogunu gördüğümde hissedilen mutluluk" konusunda hiç yalnız değilsinn:) ben de blogumun ismini ilk kez kaktüsçiçeğinin blogrollunda gördüğümde sevinçten havalara uçmuştum :))
    tekrar nice yıllara diyor yazılarının devamını diliyorum^^

    YanıtlaSil
  13. Teşekkür ederim sağ beyin :) Yalnız olmamak güzelmiş :D Acayip bir mutluluk veriyor o görüntü :P

    YanıtlaSil
  14. Nice yıllara Mydestiny's Blog :)

    YanıtlaSil
  15. Tek değilsin mydestiny!!! :D
    Yine sen başlarda öyleymişsin ben bloğu açtığım bir kaç ay böyle hissettim. Blogları gezdikçe benimde bloğumu eklemişlermi acaba diye bakıp duruyordum, safça ama güzel bir duygu^_^

    Asıl konuyu unuttum, yeni yaşın kutlu olsun daha nice yıllara hepberaber;))))

    YanıtlaSil
  16. nice senelere diyorum iyi ki blog açmışsın :)
    bende bir balık burcu olarak ne demek istediğini anlıyorum. ha bu arada bana umursamaz blogger adını verdiğin için tekrar teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  17. Çok tatlı bi yazı olmuş mydestiny'cim! "Geçen yıl buralar tarlaydı!" Ahah, çok güldüm, öyleydi valla :D Bugün bir blog kolay yetişmiyor! :D :D

    Resmin de çok tatlı olmuş. TaeYang'ın kendisi ve çizgi karakteri arasındaki benzerliğe hâlâ şaşıyorum yalnız :D

    Nice nice yıllara der, gözlerinden öpüp kaçarım :)

    YanıtlaSil
  18. Yaşasın!! :D Ne güzel dedin, safça ama güzel bir duygu^^ Bu mutluluk hissi hala devam ediyor aslında, sadece şimdi daha kontrollüyüm :D :P

    Güzel dileklerin için teşekkür ederim çingu, hep beraber inşallah:)

    YanıtlaSil
  19. Çoook teşekkür ederim:) Balık burcunu en iyi balık burcu anlıyor demek ;) Rica ederim ne demek, sana ve bloguna çok yakıştı o isim :)

    YanıtlaSil
  20. Teşekkür ederim çingu^^

    Valla öyleydi. Biz blog açmasak wordpress, wordpress olur muydu hiç :P Çizimle Tae arasındaki benzerliği arkadaşımın çizim yeteneğine bağlıyorum, başka açıklaması yok! :D

    Hep beraber nice yıllara inşallah, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  21. Kutlarımm!!! 1 sene ben görebilicekmiyim o günleri :) Şu blogroll olayı bende de var yaw.1 yıl sonra bende itiraf edicem :) Eskiden face sayfamı yenilerdim şimdi sürekli istatisliklerimi yeniyorum :D Yeni yazıları takip ediyorum.

    Benimde şu istanbul toplantılarına acayip hevesim var. Ocakda kesin gidicemde inşallah öne alırım. Yada ne zaman toplanıcaklarsa o zamana ayarlamam gerekiyor. Birileriye Bigbang, K-pop ,Kdrama üzerine muhabbet etmek istiyorum :D

    Yaptığın çalışma çok şirin olmuş sanırım o arkadaşının çizdiğiydi. Hiç bişeyide atlamıyorum yani :)

    Neyse sana 2.yılını diliyorum ve kaçıyorum.... :D

    YanıtlaSil
  22. Tam blogunu kurcalıyordum bak :D Teşekkür ederim, birileri kutladıkça daha da güzelleşiyor birinci yıl olayı :) İstatistikleri çok seviyorum, her gün incelerim mutlaka :D İstanbul'a gideceğin zaman haber verirsen eğer mutlaka bir organizasyona denk gelirsin ya da ayarlarlar :) Bir buluşma yazısı da senden okuruz artık ;) Evet arkadaşımın çizimi, dikkaltli okuyucu seniii :P

    Tekrar teşekkür ediyorum ve darısı başına diyorum :)

    YanıtlaSil
  23. bende mavi de görmüştüm kendimi, acaip sevinmiştim :D ne güzel ben de bir başka komşumu mutlu etmişim :D :D :D :D

    YanıtlaSil
  24. Seviniyor valla insan :) Bu kadar küçük bir ayrıntının bizi mutlu etmeye yetmesi ilginç ve güzel bir şey :)

    YanıtlaSil
  25. Sengil Chukha Senseinnimmmm :D sayende photoshop yapıyorum ya daha ne olsun, ilk özel bannerimde senden gelmişti :D :) İyiki iyiki açmışsın blogunu :D Nice güzel yıldönümlerine :D

    YanıtlaSil
  26. Teşekkür ederimmm :D Ben olmasam da merak eder öğrenirdiniz bence :D ;) Eğlenceli bir uğraş sonuçta. İyi ki blog açmış ve sizleri tanımışım. Hep beraber nice yıldönümlerine inşallah:) Bu arada bloguma en çok yorum yapan kişisin Kaktüs, her yorumuna teşekkür ederim çingu^^ Gamsahmidaaa~

    YanıtlaSil
  27. oyyy beni utandırıyorsun ama :) böyle güzel blog hazırlanmış yorum yapılmaz mı:) tekrar Chukhaeeeee :D

    YanıtlaSil
  28. Ahh şimdi de ben utandım :D Teşekkürler =)

    YanıtlaSil
  29. Saeng İl Chuk Ha Ham Ni Da ! :D

    YanıtlaSil
  30. Blogunun 1. yılı kutlu olsun Nazlı'cm :D BH'de kendi yazılarına yer verme şansın yoktu bu yüzden seni tanıma ve düşüncelerini öğrenme şansım kısıtlıydı. İyi ki blog dünyasına adım atmışsın^^ Blog açtığını duyduğumda ilk garipsemiştim, çünkü o zamanalar blog okuyan biri değildim. Beni de bu dünyaya alıştıran sen oldun :D Yazılarını okumayı çok seviyorum. Daha nice yorumlara ve ziyaretçilere.... Tekrar 1. yıl dönümüm kutlu olsun çingu ^^

    YanıtlaSil
  31. Sengil Çukhahamnidaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa desem yeter mi???

    YanıtlaSil
  32. best çingum :) 1. yılını kutluyorum :D nice senelere inşallah ....
    darısı benim başıma yahu ^_^ ( fotoyu unutmamışsın :D sevindimm :)

    YanıtlaSil
  33. Bir blogum yoktu ama bende takip ediyordum seni,pek blog takip etmem.Artık convert upload vs vs bıraktım ve bir blogda ben açtım.Blogspot oldu benimde seçimim,html kodları editleyebildiğimiz için.Photoshopa senin sayende başladım =) vay be yapıyorum dedim..Takip ettiğim 2-3 blogdan biri burası,okumaya daha çok zamanım var artık.Birde spoiler vermeden bir dizi nasıl anlatılır ben hala beceremiyorum. :)

    YanıtlaSil
  34. Teşekkür ederim güzel yorumun için. Blogspot güzeldir ama o html kodlarından hiç anlamadığım için worpdress tam benlik. Blogunu hemen incelemeye alıyorum:) Photoshop ne kadar çok kişiye ulaşmış öyle, sevindim:)) Spoiler vermeden dizi anlatamıyorsun madem uyarını baştan yap spoiler içerir diye :P :D Takipteyim^^

    YanıtlaSil
  35. Çingum benim unutur muyum hiç fotoyu, her gün bakıyorum eserine :D Teşekkür ederim. Daha nice senere inşallah.

    YanıtlaSil
  36. Yetti bile :P Gamsahmidaaaa :))

    YanıtlaSil
  37. Ne güzel bir yorum böyle :) Teşekkür ederim çingu:) Aynen dediğin gibiydi. Blogların böyle bir güzel yanı var işte. İyi ki blog açmışım ve seni de alıştırmışım :P Darısı başına, teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  38. Tebrikler çingu.Daha nice nice yıllara inşallah.Ahaha buralar tarlaydı demek siz yeşerttiniz sayenizde bizde blog açmaya cesaret ettik :D :D Açılın Kara Murat benim demek istiyorum ben de yorum gelince ya da biri bloguna ekleyince deli gibi seviniyorum yalnız değilsin utanma utanma :D :D Tekrardan tebrikler,photoshop işini denemedim ama eşsiz bilgiler sunuyorsun onlara da komawooo çingum ^^

    YanıtlaSil
  39. Teşekkürler çingum:)) Darısı başına diyorum ;) Ben de başkalarının yeşerttiği bloglardan cesaret alıp açtım. Öyle öyle gelişti bu blog sektörü :P Ne iyi etmişim şu itirafı yapmakla, yalnız olmadığımı anladım, çok yaşayın :) Photoshop derslerine de tıkla arada, eğlencelidir :)

    Çok teşekkür ederim güzel yorumun için^^

    YanıtlaSil
  40. [...] olan bu yazıyı görünce yayınlayayım gitsin dedim, acıdım sanırım. Bu sene öyle geçen yıl olduğu gibi özel, duygusal bir yazı yok :’) Onu yazacak keyfim de yok zaten. Çok [...]

    YanıtlaSil
  41. Bende itiraf ediyorum bu yazını ilk kez az önce gördüm. Şaşırdım ve mutlu oldum. Seni mutlu ettiğim için en çok ^^ 'Miss_Nefertiti' google amcaya sordum bana seni söyledi :)) İyiki de sormuşum :D

    Nasıl tanıştık sahi biz ben hiç hatırlamıyorum? Senin aklında var mı? Bak takıldım şimdi :D

    YanıtlaSil
  42. Çok ayıb! Tee 2011 yılında yazmışım ve sen 2013 yılı biterken görüyorsun böhüüü :(( Şaka şaka :D Gördüğünüz sanıyordum ben demek görmemişsin, ve ne tesadüf Ekim ayında görüyorsun yazımı. Geçtiğimiz günlerde blogun yaş günü vardı, büyüdü diye kutlamadım :D

    Nasıl tanıştık inan hatırlamıyorum ama eminim ben bulmuşumdur seni çünkü blog açmadan önce seni, berre'yi, la fea'yı ve uzakdoğu temalı blogları hep okumuştum. İlk sen kucak açtın blog dünyasında bana :)) Tenk yuu'larımın hepicüğünü sunuyorum. Ve yorumunla birlikte yazımı okudum tekrar çoo duygulandım hehe :D

    YanıtlaSil
  43. Üşenmedim blog yorumlarına baktım tam olarak bloguma 25.11.2010 tarihinde bir Gong Yoo yazısına yorum bırakmışsın :D Sanırım öncesinde biz twitterde tanıştık. Çünkü gayet can ciğer konuşuyormuşuz. Hiç de ilk kez yorum bırakan birisi gibi değilsin hehe

    Biliyorsun o aralar başka dertlerim vardı. onlarla ilgileniyordum. Ama görmüş olmak da güzel birşey. Demek ki arada Google amcaya adımızı blogumuzun adresini aratmak gerekiyormuş. Gözden kaçan önemli şeyler olabiliyor. Ayrıca reca ederim canım ne dimik ^^

    YanıtlaSil
  44. Baktım yaptığım yoruma, ilk yorumda "sizli bizli" yorum yapılır genelde ben direkt senli konuşmuşum :)) İlk tanışmamızın blog yoluyla olduğuna eminim çünkü twitterı blog yazmaya başladıktan sonra aktif olarak kullanmaya başladım :)) İyi ki yorum yazmışım da tanışmışız :))

    YanıtlaSil
  45. Bak şimdi aklıma geldi biz Judith McNaught kitapları hakkında konuşmuştuk galiba yada öyle mi bulduk birbirimizi. Orası meçhul ama Judith ile bir başlantısı vardı :D

    Amaaan neyse iyiki tanışmışız yaaww ^^

    YanıtlaSil
  46. Evett hatırladım. Bir Judith olayımız olmuştu, haklısın :)) Ve bence de, iyi ki! :)

    YanıtlaSil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^