6 Ekim 2011 Perşembe

Only you ~


So Ji Sub'ın yeni filmi Only You'nun fotoğraflarını görünce ve pc'deki photoshop cs5'i görünce br deneme yapayım dedim :P Hemen söyleyeyim photoshop cs5 ilk anda korkutucu! Çok karışık geldi bana. Henüz kurcalama fırsatım olmadı ama durum bu. Biraz alışmak lazım. CS5 ile yaptığım ilk çalışma karşınızda. Filmle ilgili ayrıntılı bilgi için Kaktüs Çiçeği'ni ziyaret edebilirsiniz.


only you wallpaper





Dün gece bu çalışmayı yaparken gözüme çok güzel görünmüştü şimdi o kadar da iyi görünmüyor. Üstelik hatalarımı şimdiden farkettim :P Silmeye elim gitmiyor yine de, renkler hoşuma gitti.. Keşke filmle ilgili birkaç replik falan olsaydı üzerine eklerdim.  Çalışmalarım genelde koyu renkler oluyor bilmem farkettiniz mi :) Bu film nedense duygusal, seyirciyi ağlatacak bir film olacakmış gibi geliyor bana. Belki de hala Misa etkisi :D Dramı renkle tarif edecek olsak ben pastel renkleri sayarım. Kahve / Vintage tarzı renkler benim için dramı çağrıştırıyor. Çalışmalarıma fazlasıyla yansıyor bu durum :P Kıyafetlerde kahverengiyi hiç sevmem ama fotoğraflarda, bu tarz çalışmalarda acayip seviyorum.

18 yorum:

  1. Bu işten anlamıyorum açıkçası, düşüncem ne kadar umurunda olur bilemem ama bence çok güzel bir çalışma olmuş :) Ellerine sağlık! İnsanın daha da izleyesi geliyor :)

    YanıtlaSil
  2. Düşüncen çok önemli çingu:) Teşekkür ederim beğenmene sevindim, keyiflendim :P Ayrıca seni de arada ps derslerine bekliyorum ;) Temel yöntemleri anlattım, kolay gelecektir eminim :)

    Film çıksa da izlesek.

    YanıtlaSil
  3. Hep aklımda başlayacağım ama ne zaman acaba :/ Başlarsam ilk çalışmamı sana ithaf edeceğim örtmenim :P :D

    YanıtlaSil
  4. İlk boş fırsatta ders başına o halde :P Ahh şimdiden teşekkürler:) Merakla bekliyor olacağım ilk çalışmanı :)

    YanıtlaSil
  5. photoshop işinden hiç anlamam ama çok güzel olmuş bu.. :) çok beğendim.. ellerine sağlık.. :) evet film çok duygusal olacak belli.. bu renkler de çok yakışmış o yüzden.. :) ama replik yok demişsin olmamış bu.. :D makino o kadar çevirdi fragmanda geçen replikleri litfen.. :D hatta beğendiklerimi yazayım buraya.. :D

    Cheolmin: Gelişiyle duyulan sesi, yüreğimi kıpırdatıyor.

    Junghwa: Düşündüğümden daha çirkin çıkarsan, ajussi ne yaparım ben!

    Cheolmin: Gidişim ile duyulan sesi (ise) o duyamaz.

    Kapanış Şarkısı

    Kim Bum Soo – Last Love

    Sen, yalnız sen.. ilk aşkımsın… son aşkımsın

    Değiştirilemeyecek tek bir şey var o da… ebedi aşkım olarak kalacaksın.

    şarkının çevirisi de bonus olsun.. :D eğer tekrar yaparsan böyle bir çalışma, eklersin bunları istersen.. :)

    YanıtlaSil
  6. Aslında fena değil ama çok fazla sahne var. Eğer daha az sahneye yer verseydin, daha derin bir anlamı olurdu bence. Kızın SJS'un gözlerini kapadığı iki tane sahne var ya sadece onları koyup bir de denesen bence çok güzel olur. Yine de güzel olmuş çingu :D Ellerine sağlık ^^

    YanıtlaSil
  7. yoo hata falan göremiyorum ben çok güzel olmuş çinçan :)

    YanıtlaSil
  8. Birkaç ufak hata yapmışım aslında, teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  9. Aha eleştirel bir yorum :D Ben bir türlü sade şeyler yapamıyorum selocann. İlla bütün fotoğrafları kullanıp çorba yapacağım :D Bu karışıklığa benim gözüm alıştı aslında :P Film çıkınca veya yeni fotoğraflar gelince daha sade bir çalışma yapmayı deneyeceğim. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  10. Beğenmene sevindim, teşekkür ederim :) Ya ben nasıl atlamışım o diyalogları bilmiyorum O.o Üzerine ekleseymişim daha güzel olabilirmiş. Neyse.. bu diyalogları yeni çalışmaya saklamaya karar verdim. Yeni fotoğraflar çıkınca yapacağım. Bu tam içime sinmedi böyle :)

    Teşekkür ederim anında müdahale için :P Bir dahakine artık..

    YanıtlaSil
  11. @mydestiny oy oy oyyyy o_O işte benim dünyayı görme şeklimde bu son zamanlarda ahahhahhah :D gözümün önünden bir sürü only you sahnesi geçip gidiyor :D :D çooook güzeeel olmuşşşş :D ellerine sağlık :D
    http://kaktuscicegi.files.wordpress.com/2011/10/1.jpg
    http://kaktuscicegi.files.wordpress.com/2011/10/2.jpg
    http://kaktuscicegi.files.wordpress.com/2011/10/3.jpg
    http://kaktuscicegi.files.wordpress.com/2011/10/4.jpg
    http://kaktuscicegi.files.wordpress.com/2011/10/5.jpg
    http://kaktuscicegi.files.wordpress.com/2011/10/6.jpg
    http://kaktuscicegi.files.wordpress.com/2011/10/7.jpg
    http://kaktuscicegi.files.wordpress.com/2011/10/8.jpg

    @şizo-mizo o kadar peşpeşe yazdım ki, arada replikler kaynamıştır çok doğal :D :D bende tam o sözleri ekleyecektim benden önce davrandın , çok teşekkür ettim efendim :D :D :D :D

    YanıtlaSil
  12. bu fotoları neden koyduğumu söylemeyi unuttum, tabiki yeni çalışmanda belki işini görür diye :D

    YanıtlaSil
  13. Tahmin edebiliyorum ne durumda olduğunu :P :D
    Filmle ilgili o kadar çok yazı yazdın ki makino, böyle bir çalışma yapmasam olmazdı :D Resimler için teşekkür ederim :))) Hemen kaydediyorum bilgisayarıma.

    YanıtlaSil
  14. only haberleri hala gelmeye devam ediyor, her an yeni bir haber döşeyebilirim amman dikkat :D
    çok güzel olmuş bu çalışma yahu :) facebookda profil fotosu bilem yaptım bu çalışmanı :D ellerine sağlık tekrardan :D

    YanıtlaSil
  15. Haberler çıktıkça daha da merak ediyorum filmi. Blogunu takipteyiz Sayın Kaktüs :P
    Güle güle kullan :)))

    YanıtlaSil
  16. [...] Eski çalışmayı unutun! Bu daha iyi oldu. Defter teması yakıştı sanki Share this:TwitterLike this:Beğen4 bloggers like this post. [...]

    YanıtlaSil
  17. harika bir fiilmdi :) photoshop işini pek beceremem ama gerçekten harika olmuş... :D

    YanıtlaSil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^