6 Ekim 2011 Perşembe

Full House II: Ne gerek vardı?


full house 2 poster
Dizinin ilk afişi benden :P Korelilerden hızlı çıktım :D Güzel yapmışım, beğendim :PTemamla uyumlu olsun diye mavi renk kullandım :D



~~♪~~ 

Full House 2 dedikodusu uzun süredir vardı ve her defasında asılsız çıkıyordu haberler. Sanırım bu defa öyle değil. Çünkü oyuncular falan açıklanmış. Song Hye Kyo'nun yerine Hwang Jung Eum, Rain Bi'nin yerine ise No Min Woo olacakmış. Hwang Jung Eum ismini görünce sevindim valla. Çünkü bu oyuncuyu ilk kez Can you hear my heart? dizisinde izlemiş ve bayılmıştım. Dizi bittikten sonra uyduda şans eseri bulduğum Kore kanalı Arirang'da Jung Eum'un sunduğu bir programı izledim, daha da sevdim bu kızı. Çok enerjik ve neşeli bir kız, e güzel de daha ne olsun. Zaten ben Song Hye Kyo'yu  öyle çok sevmem. Yadırgamadan izleyebilirim.

Fakat aynı şeyi No Min Woo için söyleyemiyorum. Rain nerde Min Woo nerde.. Rain Bi'nin tatlı ve sevimli hallerini Min Woo'nun yapabileceğine inanmıyorum. Keşke Rain Bi&Jung Eum versiyonuyla izleyebilsek.. Rain tam askere gidecek zamanı buldu.

Full House 2, ilkiyle aynı mı olacak yoksa sadece adı aynı olduğu için mi 2 dediler bilmiyorum. İlk dizinin ikinci sezonuymuş gibi devam edeceklerini duymuştum ama kesin değil.. Devamı gibi olursa eğer farklı bir diziymişcesine izlenilebilir aslında :P Full House 2 adında bambaşka bir romantik-komedi yapmalarını tercih ederdim. Belki öyle de olur, bakalım.

En azından Japonlar gibi aynı diziyi (Hana Kimi) farklı oyuncularla ikinci kez çekmiyorlar bu da iyi bir şey sayılır:)) Sonuç olarak kadın oyuncuyu tuttum, erkek oyuncudan şüpheliyim. Başlayınca bir iki bölüm izler durumu tartarız artık.

14 yorum:

  1. bence aynı konu üzerinden farklı karakterlerle gidecekler, yine full house, sahibi no min woo ve bi şekilde evlerine giren esas kızımız.. merak ettim.. afiş çok güzel olmuş bu arada eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. O zaman bir nevi ilk diziyle aynı olacaktır. Tabi dediğin gibi karakterler farklılığıyla.. Ben de merak ediyorum. Teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  3. Jang Eum'un o programına ben de denk gelmiştim ve orada da sevmiştim ama ben ilk Running Man'da izledim onu, o zaman çok sempatik bulmuştum.Oyuncu olarak da sevdim kendisini iyi iş çıkardı CYHMH dizisinde:D
    Song Hye Kyo'yu da Full House'da tanımıştım ama sevmemiştim. Onu sevdiren dizi Worlds Within oldu ^^ Hyun Bin ile olan ilişkisini çok sevmiştim o diziside.
    Rain'i de Full House yüzünden sevmedim, "A Love To Kill" sevdirdi bana. O yüzden orjinal versiyonunun yerini tutmaz diye bir cümle sarf edemem. Çünkü FH dizisini sevmemiştim. Başrol oyuncu olarak No Min Woo'yu seçmeleri yanlış olmuş, bana göre kasıntı bir oyunuculuğu var. Rolü iyi ifade edemediğine inanıyorum. 3 dizisini izledim, üçünde de oyunculuğu pek farklı değildi :( Yine de izleyip göreceğiz bakalım :D Afiş de güzel olmuş Nazlı'cm ^^

    YanıtlaSil
  4. Bana da çok gereksiz geliyor yani ne alaka? Sanırım 2. kalite bir uyarlama olacak. Düşlerimin prensi dizisi sonra Se7en ın Zoraki Prens dizi çakmasına dönüşecek gibi görünmekte.

    YanıtlaSil
  5. No Min Woo için kasıntı kelimesi cuk oturmuş. Bir türlü oyunculuğu için uygun kelime bulamıyordum :D Jang Eum çok sempatik bir kız ya, seviyorum. Sırf bu kız oynayacak diye ilgimi çekti dizi. Rain Bi'nin üç dizisini izledim ben üçünde de sevdim :D Başlasın ben izleyeceğim, Jang Eum hatrına:)

    Bu defa beğendin demek, teşekkür ederim çingu :P :D

    YanıtlaSil
  6. Değil mi ama, bence de saçma. Zoraki Prensi izlememiştim demek o da çakma :D İyi ki izlememişim. Başlasın da görelim ne kadar çakma ne kadar iyi.

    YanıtlaSil
  7. Benim hala umudum var ama niye bu kadar karamsarsınız siz yahu
    (: Sadece aynı evde çekilecek bambaşka bir hikaye umuyorum ben oysa (: Buz gibi bir karakterle hayatımıza bomba gibi düşecek bir Min Woo hayal ediyorum :D Siyahlar içinde salınsa bile gözlere şenlik <3 Ama 2. adam kim olacak olay orada (: Full House'ta ikinci adam çok sağlamdı malum :Y

    YanıtlaSil
  8. Gumihodayken suratı bana fazla kusursuz geliyordu No Min Woo'nun. Soğuk kelimesi daha uygun olur sanırım. Ayrıca aynı Kim Hyun Joong gibi gözümde. Odun gibi duruyor.:) Fazla mı ağır oldu. Yok yok değil bence :D

    Rain'in kalitesine erişemez bu kesinde.En azından seyredilecek kadar oyuncuk sergilesede izleyebilsek. :)

    İlk Full House'da Song Hye Kyo'yi sevmemiştim.Ama şimdiki kız sevimliymiş.

    YanıtlaSil
  9. Min Woo'dan dolayı tereddütlerim var. Niyeyse fazla soğuk ve kasıntı geliyor bu adam bana. Gülümsediği zaman fena değil aslında :D İnşallah güzel olur da izleriz. 2. adamı ben de merak ediyorum ama henüz bir isim yok ortada. Umarım dediğin gibi aynı evde yaşamak zorunda kalan iki kişinin "farklı" hikayesini izleriz.

    YanıtlaSil
  10. Gumiho'da izlerken ben de suratına odaklanmıştım adamın, çok pürüzsüz görünüyordu gözüme. Hoş bütün Koreli ünlülerde var bu durum, malum BB Cream :D Yine de soğuk ve kasıntı olduğu gerçeğini es geçemiyorum. Kim Hyung Joong benzetmesi iyi olmuş aslında :D Düşününce benziyorlar! :D Rain gibi olamaz, haklısın ;) Şimdiki kız çok sevimli, umarım güzel bir dizi olur.

    YanıtlaSil
  11. hanımlar yapmayın etmeyin kıymayın No Min Woo'ya :D ona da bir şans verin emi, gözleriyle konuşuyordu gumiho'da :) pasta dizisinde biraz acemiydi bakın, hakkaten soğuk bir tipti ama bu dizide iyi kıvırır gb geliyor bana, yada o pürüzsüz tenine torpil geçiyor olabilirm :D

    YanıtlaSil
  12. Daha dizi çıkmadan Min Woo'yu harcamışız değil mi :D Dizi başlyınca bir şaşırtıyormuş bizi! :P :D Pasta'da cool bir görüntüsü vardı ya, Gumiho'da ise tam tersi soğuktu :)

    YanıtlaSil
  13. çıktı çıkacak çok konuşuldu hatta asılsız bir efsane olduğuna inandım çoğu zaman. ben diziyi severdim ve ikincisinin olmasını isteyenlerdendim. hatta bir ara yeorim oynayacak dediler sevindim ama öyle değilmiş. yeni oyuncuları sevemedim :(

    YanıtlaSil
  14. Keşke min Woo yerine yeorim olsaydı.. Ben kadın oyuncuyu seviyorum, erkek oyuncu şüphede.. İlk dizi gibi eğlenceli olmaz sanırım, Rain yok ne de olsa :D

    YanıtlaSil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^