7 Kasım 2011 Pazartesi

Vip'lerin gücü adına~!!


bigbang mtv awards



Çifte bayram yaşamak diye buna denir sanırım. MTV ödül sonuçlarını görmek için twitter'a, bloglara bakınayım dedim ve müthiş haberi Lee & Selocan çingumun tweetlerinden öğrenmiş bulundum! Twitter'da dönen ödül muhabbetine ve coşkusuna katılamamış olsam da yorumlarımla aranızdayım:)




Kazandık dostlar, kazandık!

Bigbang'in kazanacağına inanıyordum umut vardı çünkü Vip'lerin gücüne inanıyordum. Biz bile her fırsatta Bigbang için oy kullandık, kazanması için çabaladık. Sonuç harika: Bigbang ödülleriyle birlikte tam kadro sahnede! Grup üyelerini birlikte görmek bile çok güzel. Bu ödül kesinlikle çok iyi oldu, morale ihtiyaçları vardı. GD'nin dediği gibi bu ödül hayranlar tarafından seçildi bu yüzden onlar için gerçekten önemli. Teşekkürler bigbang, teşekkürler Vip. Bu sonuç hepimizin başarısı:) Tebrikler~










Ne diyeceğimi bilemiyorum, çok sevinçli ve gururluyum. Bir ViP olarak bu mutluluktan dolayı tüm ViP'lere ve Bigbang'e teşekkür ediyorum. Umarım başarıları katlanarak çoğalmaya devam eder. Hak eden kazanıyormuş gerçekten değil mi:) Britney de fazla üzülmesin bence sonuçta ödülü muhteşem bir grup kazandı, Bigbang ile rekabet etme şansı bulduğu için bile gururlu olmalı :P :D Bir başka Bigbang heyecan dalgasında görüşmek üzere:) Sözü diğer Vip çingularıma bırakıyorum:

Metropol Günlüğü: Bigbang’in MTV ödülü hepimizin..
Sevgili Günlük: ÇİFTE BAYRAM
BBsever: 6 KASIM 2011: BIGBANG TARİH YAZDI


15 yorum:

  1. Bugün düğün, bugün bayram günü çingu :) O yüzden bu şarkıyı dinleyelim günün anlam ve önemine uygun aha http://www.youtube.com/watch?v=o2KbdjNPIss

    Ödül bizim, gün bizim, mutluluk bizim!

    Gün boyu ağzım açık bir şekilde mutlu mutlu dolaştım, gece rüyamda bile gördüm aha. Biz de oradaydık ve beraber kutluyorduk^^ Vip'lerin bu denli sıkı sıkıya birlik olması çok çok güzel, sizlerin yazılarınızı okuduğum da daha da sevinip mutlu oluyorum. Ellerine sağlık dostum, hemencecik okudum, çok güzeldi^^

    Not: Turkish Vip rozeti enfes olmuş, Tae de çok iyi duruyor. Kullanıma açık olduğu için alıp kullanacağım. Bunun için çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  2. İlahi çingu :D Bir Bigbang şarkısı çıkacak sandım linke tıklayınca :D haha :D Yine de dinliyorum eşlik ederek :P

    Ben de sabahtan beri mutlu bir şekilde dolaşıyorum. Ruh halim bayram ediyor :P Ne güzel bir rüyaymış öyle. O atmosferin içinde olmak nasıl bir şey olurdu acaba:) Bir gün belki bir konsere gitme şansımız olur o zaman çıldırırız :D Hayali bile güzel :)

    Rozeti beğenmene sevindim, tam içime sinmemişti çünkü:) Dilediğin gibi kullanabilirsin.. Ben de teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  3. valla ben de kazanacaklarına inananlardandım ben de çok sevindim:)

    YanıtlaSil
  4. Başarılı bir grup ve arkasında sağlam bir hayran kitlesi var. Durum böyle olunca kazanacaklarına inanmamak tuhaf olurdu:)

    YanıtlaSil
  5. "Britney de fazla üzülmesin bence sonuçta ödülü muhteşem bir grup kazandı, Bigbang ile rekabet etme şansı bulduğu için bile gururlu olmalı." uzunca bir zaman güldüm, güldükten sonra tabi ki de diye bir şey çıktı ağzımdan. :D Kazanma hissinin böyle içine işlemesi böyle olsa gerek sabah kalktığımda "kazandık, kazandık valla da kazandık." diye zıplaya zıplaya uyandım. müthiş birşeymiş ya. En güzeli de hatta en en en güzeli herkesin de dile getirdiği gibi 5ini de birlikte görebilmek oldu. GD'nin o ağzı kulaklarında gülüşüni gördüm içim rahatladı. Sabah kırmızı halı röpörtajlarını seyrettim Tae Yang maşallah ne diyeyim azıcık bırakaydı da GD de konuşsaydı keşke ama hadi heyecanına veriyorum onunda. :D

    YanıtlaSil
  6. Britney'i teselli ediyordum :D :D Kazanma hissi harbiden müthiş, ödülleri biz vip'ler seçtiğimiz için sonuçtan daha da bir memnunum. Vip'ler kendini gösterdi yine. Taeyang'a laf yok please :P :D

    YanıtlaSil
  7. gerçektende çifte bayram oldu..Çok ama çook güzel bir haber buu! Hakettiler ve kazandılar..Gittiler,gördüler ve yendiler..:D kısacası sevgili bigbang, her zaman harkasınız! Tebrikler! ^^

    YanıtlaSil
  8. Öylesine mutlu öylesine mesudum ki :D Ah bir de GD'm gün geçtikçe erimese daha mutlu olabilirim ^^ Artık bu olayla birlikte YG'nin hisseleri yine tavan yapar ve eski neşelerine kavuşmuş bir şekilde geri dönerler :) Hadi bakalım Darısı MAMA ödüllerine ...

    Ellerine sağlık canım yazın çok güzel olmuş ;D

    YanıtlaSil
  9. Aynı durumdayım :D MAMA töreni de Kasım ayında dimi.. Neyse o zamana kadar bu ödülle idare ederiz. O törenden de en az bir ödül alacakları kesin :P Teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  10. ahh bu ödülü sadece benim bu kadar ciddiye almadığımı görmek en az ödülü almak kadar sevindirdi beni :D herkesin böylesine içten bir şekilde bigbang'i desteklemesi ve de sevinmesi inanılmaz güzel bir duygu!! :)

    bir vıp olmaktan gurur duyuyorum :D

    YanıtlaSil
  11. Bigbang için önemli bir törendi Vip'lerin ciddiye almaması tuhaf olurdu :) Ben de gurur duyuyorum, sanki benim çocuklarım kazandı o ödülü :D

    YanıtlaSil
  12. mydestiny tebrik ederim ödülü kazanmışsınız:)))

    YanıtlaSil
  13. Teşekkür ederiz:)) Başka şansımız yoktu :P

    YanıtlaSil
  14. ben bu yazıya nasıl bu kadar geç yorum yaparım piii bana :) artık onlar için söyleyecek söz bulamıyorum :) mükemmel bir grup ve onları çok seven biz VIPler :) çok çalıştık kazandık :D hala mutluyum :D aklıma gelmişken gideyim bi de MAMA için oy kullanayım bari :)

    YanıtlaSil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^