9 Kasım 2011 Çarşamba

Abime de güvenemeyeceksem :P

yuppi!


Bugün koltuğa uzanmış kitap okuyorum. Bir yandan da kardeşime git bana kahve yap diye ısrar ediyorum. En son yapmayacak dedim vazgeçtim ısrarımdan ki elinde kahveyle çıkageldi. Bir yandan kitap okuyup bir yandan kahvemi içerken talihsiz kaza gerçekleşti ve kahveyi kitaba döktüm! Evin sakarı kardeşimken üstelik!

Hemen koltuğu sildim sonra kitabı ama kitabı silmek pek mümkün değil.. Türk kahvesi döküldü bir de :D Hala kurumuş kahve telveleri kitabın sayfalarında mecvut :D Peçeteyle biraz silip fanla kurutmaya çalıştım ama sanki daha kötü oldu sayfalar. Ablam görse öldürür beni. Ne yapsam ne etsem falan...

Kitabı okumadan önce de ablama kitap siparişi vermiştim, Açlık Oyunları kitabının ikinci ve üçüncü kitabını bekliyordum bir haftadır, nihayet gelmiş. Böyle bir durumda bu kaza kötü oldu :/ Kaldığım sayfayı kıvırmama izin vermeyen, kitabı okumadığım zamanlarda ortalıkta bırakmama kızan bir abla bu. Hemen plan yaptım: Kitabı okudukta sonra kitap kutusuna koyacaktım ve böylece olay kapanacaktı. Zaten olay şahidi bir ben bir de kardeşim.. İkimiz bir şey söylemezsek ablam fark etmez ve fark edene kadar zaten ben bir şekilde hallederdim..


Sonra aklıma daha parlak bir fikir (!) geldi :D

Plana göre kitaba kahveyi ben değil annemin dayısı dökmüş :D Annemin dayısı Türk kahvesini çok sever, arada sırada gelir bize. Olay ise şöyle gelişmiş olacaktı: Kapı çaldığı için okuduğum kitabı açık bir şekilde sehpaya bırakmıştım ve dayım kardeşimin yaptığı kahveyi içerken yanlışlıkla kahvesini kitaba dökmüş ve çok üzülmüş :D 

Ben bu planı kardeşime anlatıyorum diyorum eğer fark ederse olay budur tamam mı? Kardeşim karşımda gülme krizine girdi. Ölecekti manyak az daha :D Diyorum sus da dinle, senin yüzünden azar işiteceğiz ama yok..

Akşam ablam eve geldi, istediğim iki kitabı almış. Kitaplardan birinin kapağında çok küçük bir iz var, ablam, "Aslında almayacaktım ama sadece bir tane kalmış, tekrar bulamam diye aldım" dedi. Ben de: "Yıpranmış kitap okuyamam ama neyse!" dedim ve kardeşim gülme krizine girdi yine :D Yakalatacak bizi bu biliyorum! :D

Şansıma annem eve gelince dayım uğradı mı bugün dedi :D Ortam gayet müsait yani :P haha :D

Kitaba zarar verdim ya illa bir kitap muhabbeti olacak evde. Sanki aile değil de bir grup kütüphaneciyiz mübarek! Kitap konuşuldukça kardeşim gülüp duruyor. Resmen krize girmiş bir şekilde gülüyor, kahkahalarını durduramıyor :D :D Ben de kaş-göz yapıyorum kızıyorum falan.. En son ablam çaktı: "Kitaba bir şey mi yaptın sen, ne oluyor?!" Hemen geçiştirdim tabi :D

Ablam odadan çıkınca kardeşime gülüp durma anlayacak dedim, bu sefer de abim çaktı durumu. Israr edince söyledim. Hatta uydurduğum yalanı bile anlattım böyle diyeceğiz dedim. Ne yaptı sizce? Ablam odaya girer girmez söyledi! :D Kardeşim yine gülme krizinde :D Hemen bütün planları yumurtladı :D Ablam -eh biraz kızdı, bir de sana yeni kitap aldım ben cık cık cık yaptı.. Bir eksi puan oldu bu kahve olayı.. Bir daha bu kız bana kitap vermez kesin :P

Abim den beklemezdim bunu :D Küçükken de evde bir vazo kırmış ve suçu benle kardeşimin üstüne atmış zaten. Haberimiz bile yok :D O da bir plan yapmış hemen ipi masa sandalyeye geçirmiş ve güya kardeşimle ben evin içinde (!) ip atlarken vazoyu kırmışız :D Bütün yaramazlıkları çıktı ortaya bir bir.. Sülalenin biricik oğlu aslında çok yaramazmış ama hep aklını kullanarak bir şekilde kurtarmış kendini :D Aslında abimin yaramazlıklarından bir seri yapabilirim o derece çok ve komik! :D

Ha okuduğum kitap: Aklından bir Sayı Tut. Ben olsam kitap ismini merak ederdim, benim gibi olan varsa diye yazıyorum :D Aklından ne geçirdiğini biliyorum :P Seninle bir randevumuz var okuyucu :P

27 yorum:

  1. Hep abim olmasını istemiştim ama bu yazıdan sonra vazgeçtim :P Sanki vazgeçmesem gökten bana abi yağacak da, ha ha :D Ama çingu yalancının mumu yatsıya kadar yanar biliyorsun :) Bir dahaki sefere açık açık doğrusunu söyle de cezan neyse peşinen çekersin, yalanının yakalanması stresinden kurtulursun en azından :D

    Bu arada ben o kitabı okudum^^ Güzeldi, merak uyandırıcı. Keyifli okumalar sana :)

    YanıtlaSil
  2. Ablanda kendimi gördüm :) ben kitaplarımı kırıştırmam,sayfasını kıvırmam,çekirdek ailem dışında kimseye vermem felan :D abinin maceralarını merak ettim bu arada her işten sıyrılabilecek bir görüntü çizdi aklımda şu an anlattıklarınla :D bu arada sen aklından bir sayı tut'u beğendin mi?? bende başlasam mı o kitaba emin değilim :/

    YanıtlaSil
  3. küçük kardeş kısmını katmazsan aynı aile yapısı bizde de var kitaplarına çok düşkün abla, küçüklüğünde bütün suçu üzerime atmış ve şimdi de arada beni ispiyonlayan abi ve bazen sakar ben. abin bozmasaymış bulduğun fikir baya iyiymiş ama neyse artık geçti abladır he der geçer bir kaç gün sonra, yeni kitapta almayı kesmez umarım :D
    -kitabın adı ilgi çekiciymiş :D

    YanıtlaSil
  4. Ayy o titizlik bende de var :D Aldığım kitaba en ufak bir zarar gelirse sinirlenip kitaptan soğuyorum, hatta kitabın kırışmasını dahi sevmiyorum :D O yüzden kardeşimle hep kavga ederim. Aldığım kitabı ilk ben okuyacağım, sen sonra oku diye ^^ Ailede zaten bu konuda benden çok takan yoktur:)) O yüzden kendi kendime sinir olduğumla kalırım :)

    Çingu bakıyorum da senaryo yazma yeteneğin fena değilmiş. Gece gece beni iyi güldürdün :D Abin de az değilmiş yahuu ama ben de olsam hemen yumurtlardım hahaha malzeme güzel kullanmamak olmaz :D Şu kitabı çok merak ettim ama önce Judith kitapların bitireyim :D

    Gece gece beni kopardığın için sağol :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de kitabın adı ne acaba diye düşünüyordum ki yazının sonunda geldi :D

    Bu tarz günlük olay yazılarını çok seviyorum dostum ben, oldukça eğlenceliydi :)

    Kalabalık bir aile olunca böyle durumlarım ortaya çıkması çok doğal, ben tek çocuk olduğum için pek olay olmuyor bizde :D

    Böyle yazıların devamını bekleriz, pek sevdim ben :)

    YanıtlaSil
  6. ay gül gül öldüm, önünde sonunda abilere güvenilmeyeceğini anlamış oldun ama iyi oldu sana :D :D

    YanıtlaSil
  7. Kendimi okudum resmen ama abinin anlattığı kısımda :D Her zaman yaptıklarımın suçunu başkalarına atar işin içinden sıyrılırdım.Genelde de abime.Abim pek bir mülayimdirde.hehe. Bi keresinde 7 katlı apartmanın çatısında kiremitlerin üstünde saklambaç oynadığımızı annemlere ispiyonlamıştım.Ben hariç herkes bi temiz sopa yemiştir :D Bizim kuzen çetesi 7 kişiydi hepimiz yaşıt ve yaramaz.Şimdi hepsi pek bir artist takılıyor.
    Bu arada ben Oneday'e başladım. Aklından bir sayı tutuda bundan sonra okuyucam.Bitirememişsin ama okuduğun kadarıyla nasıldı?

    YanıtlaSil
  8. Abi iyidir ama işte böyle dezavantajları da yok değil hani :P Çok haklısın o stres çekilmez iyi oldu böylesi :) Ben zaten sonuna kadar gizlemeyi planlamıyordum ya yeni kitap alınca söyleyecektim ya da alıştıra alıştıra :D Aslında iyi anına denk geldi yoksa kızardı biliyorum :D

    Kitap tam dediğin gibi merak uyandırıcı bir şekilde devam ediyor. Teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  9. Abla sen misin yoksa?! :P Aynı ablammışsın hakikaten :D O da kitapları kutulara koyar kimseye vermez aile dışında :D Abim evin haylazı :P Macera çok onda:) Kitap güzel gidiyor, genel anlamda beğendim tavsiye ederim. Kitap bitince blogsa kısa da olsa bahsetmey düşünüyorum zaten o zaman karar verirsin sen de:)

    YanıtlaSil
  10. Bu benim bu yaşıma kadar yaptığım en büyük sakarlıktı bence :P Abiler neden böyle, kardeşlerin suçu ne?! :D :P Fikir kısa vadede iyiydi ama işte bırakmadılar ki hayata geçireyim :D Fikir olarak kaldı öylece :P

    Kitabın sadece adı değil içeriği de ilginç:)

    YanıtlaSil
  11. Yorumlar yazıdan daha eğlenceli :D

    Bende de var kitap titizliği ama seninki kadar yok sanırım :P Alınan kitapları genelde ilk ben okurum sonra da ablama işkence yaparım kitap içeriğinden bahsederek :P :D Bu yüzden ablam kitabın konusunu bile anlatmama kızar, hiçbir şey söyleme der :D

    Polisiye/gerili romanı okuyunca böyle oluyor sanırım. Okuduğum kitaptan etkilenmiş olmalıyım :D Abim de senin gibi düşünmüş olmalı (!) :D Dediğini zevkle yaptı :) Bence de önce Judithleri bitir:))

    Yorumun için sağol çingu:)

    YanıtlaSil
  12. İyi ki yazmışım kitap adını:) Tek çocuk olmanın da eğlenceli yanları vardır elbet. Bir kere ailenin gözbebeği olma durumunu garantilemişsin :P

    Teşekkür ederim, malzeme çıktıkça yazıyorum işte :P

    YanıtlaSil
  13. :D :D

    Kitapla ilgili ikinci vukuatım bir de çingu. Öncekini de biliyorsun :D Hoşuma giden satırları fosforlu kalemle çizmiştim :D Ablam da kızmıştı bana: " Macera kitabında insan neden satırları çizme ihtiyacı duyar ki?!" şeklinde :D

    YanıtlaSil
  14. Abimin kız versiyonusun demek :D Cık cık cık yazık değil mi o kardeşlere, kuzenlere :D Yalnız her ne kadar sopadan kurtulmuş olsan bile o sopayı hak etmişsiniz bence de:) Çatıda kiremitlerin üstünde oyun oynamak da ne demek O.o

    O zaman şöyle yapalım çingu sen Oneday'i bitirince ben de bu kitabı bitirince blogda kısa bir yazı yazalım.. Ona göre diğer kitaba başlarız :D Ben de Oneday'i merak ediyorum çünkü.

    YanıtlaSil
  15. Seninle randevumuz var Bay 658.. Çok güzel bir kitap gerçekten.. Hele katilin kim olduğunu öğrendiğinde şaşıracaksın:)) Ya da söylesem mi şimdiden?!:) Kitabın sonunu beklemesen??
    Sen abini anlatmaya kalkarsan yeni bir yazı dizisi olur o:) Ama böyle bi fikrin varsa konuk yazar olarak dahil olmak isterim:))) Malzeme çok yani:))

    YanıtlaSil
  16. İşte beklediğim yorum! :D

    Sakın söyleme!! :D Katil tahminlerim henüz yok, kim çıkacak merak ediyorum. Yakında öğrenirim :P Konuk yazar fikri güzelmiş ama bak, sen de daha fazla malzeme vardır, kesin :D Yalnız abim o yazı dizisini görünce beni ne yapar bilmem :P :D

    YanıtlaSil
  17. ahahhahaa ay tam dayaklıksın ama :D :D bir de abiye serzenişte bulunuyor çekinmeden cırt cırt :P :D :D senin cevabın daha müthişti ama "yakınımdaki tek kalem oydu" rezil insan seni :))))))))))))))))

    YanıtlaSil
  18. @makino haha :D Bir daha yapmam ben o hatayı, azarı yedim; uslandım! :D

    YanıtlaSil
  19. Sen hafiften başlat ben devamını getiririm;)) Nasılsa uzaktayım:)) Gerçi aralık başında gelicem yanına yine ama olsun sonrasında yazarız:)) Katil karısı.. Hayır hayır ortağıydı... Yok yok aslında dedektifin kendisi.. Tamam doğrusunu söylüyorum hepsi birlik olup öldürmüşler:)))

    YanıtlaSil
  20. Aa geleceğini bilmiyordum :D Sen gel birlikte yazı yazarız :P

    Cümlenin başını görünce korktum :D Ciddi ciddi katili söyledin sandım :D Dün hiç okuma fırsatım olmadı, meraklardayım zaten :P

    YanıtlaSil
  21. Sen yine ablanla abinden çekiyormuşsun ben kardeşimden!Küçük olacak bir de insan biraz sessiz uysal olur di mii?Ama nerdeee?Bir gün ben onun küpelerini takmıştım.Aradan bikaç saat geçti bi baktım yok küpeler.İkisini birden nasıl düşürmeyi başardım hala çözemedim ama yok.Yok işte küpeler.Sırf kardeşimin bağırışlarını çığlıklarını duymayım diye ertesi gün gittim aynısını aldım.Kardeşim o küpeleri taktıkça ben gülüyorum :D
    Bu arada planına da bayıldım ama ablana hak vermemiş değilim.Ben de acayip sinirlenirim kitabıma bişeyler olmasına,sayfa kenarlarını bile mecbur kalmadıkça kıvırmam :)

    YanıtlaSil
  22. Kendim sonunu öğrenmeye çok meraklı olsamda sonunu pek söylemem:)) Azıcık merak güzeldir:)) Eğer bu tarzda okuduğun başka kitaplarda varsa tanıtımlarını beklerim.. Bu aralar şimdilik "Klon" ilgimi çekiyor, en kısa zamanda onu okumayı planlıyorum ama başka önerilerin olursa da fena olmaz:))

    YanıtlaSil
  23. Bitirdim kitabı :D

    Önerim var, Cerrah ve Çırak serisi. Tıbbi de sayılır biraz zorlarsak eğer :D Şu sıralar okuduğum seri var bitince hemen bloga da kısaca tanıtım yapacağım, okumanı isterim.

    YanıtlaSil
  24. Senin plan gayet başarılı sonuç vermiş, tebrikler :D Aynı küpeleri bulmuş olman iyi olmuş:)) Ben olsam bir aksilik çıkar bulamazdım kesin! :P Ben de kitap konusunda titiz bir insanım aslında, yukarıda yazılanlara rağmen! :D Bir kaza oldu işte :P

    YanıtlaSil
  25. [...] var: Kitaba Türk kahvesi döküp suçu başkasına atmayı planlamıştım =D Okumak için *buraya tıklayınız* [...]

    YanıtlaSil
  26. kitabları mən də qoruyuram evdə :D amma üstünə qəhvə tökdün deyə silməsəydin, quruduqdan sonra sadəcə rəngi qalıb yenə də oxunardı məncə ancaq siləndə oxunmaz olar. həm hər oxuyanda qəhvə hekayən ağlına gələrdi ;) o kitabı çoxdandır bəlkə də 1 neçə ildir oxumaq istəyirəm bitirdinsə fikirlərini yaz. ;) çox şey itirirəmmi/kaybetmek?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve lekesi kaldı biraz ama okunmayacak gibi değil :) Ablam çok titizdir kitaplar konusunda ben de ondan alıştım çok dikkat ederim ama bu kitabın başına işte böyle talihsiz bir olay geldi, kader :D Aklından bir sayı tut, güzel kitaptı sayılarla ilgili olan gizem oldukça ilgi çekiciydi bir kere. Öneririm ;)) Polisiye gerilim seviyorsan Grange ve Tess Gerritsen kitaplarını da ayrıca öneririm :)

      Sil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^