1 Kasım 2011 Salı

Google amcaya sormuşlar..

google'da en çok arananlar


Romantik aramalar ♥

*“yürümeyi öğrendiğimden beri attığım her adım, seni bulma yolunda atılmış bir adımmış meğer”.: Buldun beni. Tıkla Güzel kitaptır. Filmi de izlemek lazım.

*hayatımdaki tek öpücük: ...içinde gerçek aşk olan. Sen ne umarak aradın bilmem ama güzel bir japon filmine götürebilir bu cümle seni. Tıkla dostum.

*clemence fransız şarkıcı: La vie comme elle  şarkısına bayılırım. Sen de dinle, okuyucu^^




Tebrik edilesiciler :P

*a: Evet sadece "a" yazarak bloguma gelmişler hem de 4 kez! Bu kişiyi bulup ödüllendirmek istiyorum. :D a yazarak bloguma gelmiş yahu :P

*06: Aradım baktım, bloguma gelemedim. Sen gelmişsin ama dost, tebrikler.

Meraklı ziyaretçiler

*Kang Ji-hwan evli mi: Değil. Hala umut var :P Çeyiz yapmaya devam et :D

*Eun Hye ile Gong yoo sevgili: Değiller. Gong Yoo'nun sevgilisi olacaksa bu kız olsun isterim. Yan yana geldiklerinde güzel görünüyorlar. Bu tarz haberler için Uzaktan Al Haberi'ne yönlendiriyorum seni.

*ss501 gey mi: "Gey" mi değil mi bilmiyorum. Ne yapacaksın ki?! Kaç defa aramışsın üstelik..

*kim mutlu olmuş dünyada: Ben ben ben! :D

Kdramacılar ^-^

*Can you hear my heart izle, can u hear my heart, can you hear my heart nasıl bi dizi, can you dong joo oppa: İzlemeyenlere tavsiye ediyorum bu diziyi. Ne kadar beğendiğimi anlatamam. Tekrar izleyesim geliyor diziyle ilgili bir şeyler görünce. Diziyle ilgili yazımı okumak için tıklayabilirsiniz.  Behzat Ç diyor ki: İzleyin ya la! :P Tamam sustum :D İzleyin ama.

*my princess: Çok tatlı, sevimli bir diziydi. Tavsiyedir. İzleyin.

*Savcı Prenses: Park Shi Hoo diyorum nokta! ♥♥♥ (dugun dugun :D )

*my girlfriend is a gumiho: nomu nomu nomu nomu çuhae ya da yeppudaa~! :D İzleyin, hemen :)

*beautiful spy: Bu dizi için ayrıca yazı yazmak istiyordum ama vazgeçtim. Çok sinirleniyorum aklıma geldikçe. Hazır aramalarda bolca varken iki satır yazayım. Güzel başlayıp saçmalayarak biten sık sık tekrara düşen bir dizi. Şöyle ki: Esas kız kaçırılır, esas adam kızın kurtulması için istenen şartları yerine getirmeye çalışırken ikinci adam ortaya çıkart tozu dumana katarak kızı kurtarır falan filan.. Sırasıyla hepsi en az bir kez kaçırıldı ve bu sahneler yaşandı.. Bence ilk 7-8 bölümü izleyin sonra son iki bölüme zıplayın :P İzleyecek bir şey kalmazsa izleyin :D Dedim gitti.

Emin olamayanlar

*bir erkek kendisine aşık olan bir kadının ilgisine kayıtsız kalabilir mi, kararsızım: Kalabilir mi? Bilmem. Ama bunu aradığına göre kalmakla kalmamak arasında kalmışsın sanki :D

Film arayanlar

*evlilik teklifi edilince ölen kızın filmi: Öyle bir film mi varmış? Mutluluktan ölmüştür heralde :D

Sinirlenip, google'la dertleşenler

*keşke bazı insanlar için imalat hatası var geri topluyoruz deseler: Keşke :D

Deniz'i arayanlar

*deniz deniz deniz arıorum seni denizz: Al sana Deniz.. Sadece Deniz.. :D

Ahmet Ümit'ciler

*bir istanbul hatırası kitabının sonunda ne oluyor : Komiser Nevzat katili buluyor! :D

Anneler

*ilk dişimiz çıktı yazıları blog: Aman da amann anne mi oldun sen, bebişinin ilk dişi mi çıktı, heyecanını anne bloglarıyla mı paylaşmak istedin.. Böyle saçmalamaya devam edebilirim sanki :P Bu aramayla bloguma gelmesi ilginç..

*Çocuk gelemedi bi turlu: Kesin arkadaşlarıyla takılmıştır ya da parkta oyun oynuyordur hala. Akşam ezanı okumadan gelir, merak etme :D

Bu yazıyı güncellemek lazımdı. Gözüme çarpan aramaları paylaştım sizlerle. Şimdi sıra istatistiklerde. En çok ziyaretçi gönderen site, en çok yorum yapan, en çok tıklanan site vs...

En çok ziyaretçi gönderen ilk beş blog:













En çok yorum yapan ilk beş okuyucu:



En çok ziyaretçi gönderdiğim beş blog:



24 yorum:

  1. baya istatiksel komedi bir yazı olmuş birgün ben de yapsam neler çıkcaka merak ediyorum hani.

    YanıtlaSil
  2. bu yazıları seviyorum :) sadece "a" yazarak sana ulaşmayı başaran arkadaşı ben de tebrik ediyorum. işte azmin zaferi! :D :D

    YanıtlaSil
  3. Bırbır konuşmuşum yine ehehhehe :D umarım başınızı ağrıtmamışımdır ;P ziyaretçiler için ayrı bir sevindim :)komao
    aramalar süpermiş, senin googlecılar öldürdü beni gülmekten :D
    "*evlilik teklifi edilince ölen kızın filmi: Öyle bir film mi varmış? Mutluluktan ölmüştür heralde :D " gerçekte de olabilir böyle şeyler, filme ne gerek var :D
    herşeyi geçtim "a" yazıp seni nasıl buldular :D :D :D

    YanıtlaSil
  4. ""deniz deniz deniz arıorum seni denizz: Al sana Deniz.. Sadece Deniz.. :D "" ne kadar çok hayranmış bu kişi bana:))

    YanıtlaSil
  5. Seni "tam adınla" da arayanlar var bunun yanısıra :D

    YanıtlaSil
  6. Bence en çok yorum yapan kişi olmak çok güzel :D Hiçbir şeyi kaçırmamışsın demek oluyor bu :P O "a" araması olay ya, üşenmedim denedim ama sonuç alacak kadar sabredemedim :D

    YanıtlaSil
  7. Ben de seviyorum :D Hakikaten azmin zaferi. A harfi yahuuu!! :D

    YanıtlaSil
  8. Yapmanı öneririm öyle komik ve saçma aramalar çıkıyor ki aralarından seçim yazıp yazıya dökmek zor oluyor :P :D

    YanıtlaSil
  9. Hem ziyaretçi göndereyim hem yorum yapayım, sense bana ziyaretçi gönderme :P :D Şaka maka çok sevindim o listelerde olduğuma^^ Benim de aylar öncesinden yazmam gereken bir mim bu. bunusevdim mimlemişti hala bekliyor :( Ellerine sağlık çingu, okurken güldüm bayağı :D Yalnız ben "Çocuk gelemedi bi turlu" aramasını hamile kadının yakarışı olarak algıladım, o anlamda da olabilir bak :D

    YanıtlaSil
  10. savcı prenses le alakalı bir yazı yazdında ben mi kaçırdım :(

    YanıtlaSil
  11. O diziyi sanırım blog açmadan önce izlemiştim ben. Blogumda diziye ait yazı yok bu yüzden. Güzel diziydi ama tavsiye ederim ;)

    YanıtlaSil
  12. Di'mi ama :P Çingu hemen blogrollu düzenledim. Hedefim bir sonraki yazıya kadar sana ziyaretçi göndermek :P :D Epey geride kalmış o mim, ilk fırsatta yazmalısın:) Çok eğlenceli yazması. Bak o aklıma gelmedi, kadın hamile de olabilirmiş :D

    YanıtlaSil
  13. Omo! "Onu takip etmeyeceksin de kimi takip edeceksin?! :P :)" yazmışsın bir de, ne kadar mesudum bilemezsin :P :D Harbi çok sağ ol çingum, böyle özel muamele beklemiyordum :D Gelen ziyaretçiler hayal kırıklığına uğramaz sonra umarım, he he :) Bende o kadar bol arama var ki, yazmaya başlasam destan olacak :/ İpini koparan gelmiş derler ya, aynen öyle. Neler var neler :D Belki sırf aramaların listesini eklerim, o bile vaktimi alır. Yorum yazmaya kalkarsam işin içinden çıkamam :/

    YanıtlaSil
  14. Faydası olacak mı cidden merak ediyorum :D Ben senin blogu bulduğumda epey kurcalamış ve bilgi tazelemiştim:)) En komiklerini seçip sunacağına eminim. Senden özensiz yazı çıkmaz çingu:)

    YanıtlaSil
  15. Çingu bu aramalar cidden süper oluyor, valla çok güldüm. Hem bunları arayanlara, hem de yorumlarına :)

    Ayrıca geçen mim de en çok ziyaretçi gönderen blogger olmuştum, burada da en çok gönderdiği görünce ayrı bir mutlu oldum. Bütün gönderdiğim ziyaretçiler bu harika blogunun her yerini keşfetsin :)

    YanıtlaSil
  16. Teşekkür ederim çingu, blogumun istatistiklerinde emeğin büyük :)

    YanıtlaSil
  17. Unni çok komik aramalarla gelmişler. xD Bizlerle paylaştığın için teşekkürler.
    Bu arada Evlilik teklif edilince ölen kızın filmine yorum yapayım. >> Öyle bir film var, Taze Gelin Şaşkın Damat. Dipnot: Ölen kızın üzerine değil, evlilik teklif eden çocuk üzerineydi film. xD Çok da güzel bir romantik komedidir, ablamla sinemada izlemiştik, öneririm. ^^

    YanıtlaSil
  18. Ne güzel aramalarla bulmuşlar seni :D
    'a' yazıp bulanı ben de tebrik edebilmek isterdim.İnsanlar neden a yazıp aralar bunu da merak etmekteyim:D Dertleşenlerin yine biraz sebebi var gibi.Yazık napsınlar kimse beni dinlemiyor google amca dinlesin demişler^^
    Ve 'keşke bazı insanlar için imalat hatası var geri topluyoruz deseler' nasıl katıldım kendisine anlatamam!

    YanıtlaSil
  19. Ne demek ne demek :P Komik olduğu kadar alakasız aramalar, arada yazıya dökmek güzel oluyor:) O filmi biliyorum hatta yarım yamalak izlemişliğim bile var :D Fırsat olursa izlerim:)

    YanıtlaSil
  20. Merhaba canlina, bloguma ilk yorumun. Hoşgeldin:) Yeni bloggerlardansın blogunu kurcaladım biraz =) "a" araması yapan kişiyi tebrik etmek isteyen çok :P Ben de katılıyorum, çaktırma :D

    YanıtlaSil
  21. Hoşbuldum Mydestiny^^
    evet çok çok yeni bir bloggerım:)istediğin kadar kurcala hep beklerim..

    YanıtlaSil
  22. Bu google amca soruları beni çok güldürüyor. Bilhassa senin cevapların espiri potansiyelini hiç kaybetmiyorsun tebrikler. :))

    YanıtlaSil
  23. Teşekkür ederim çingu:)

    YanıtlaSil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^