13 Temmuz 2015 Pazartesi

İzlediğim Yerli Diziler #2 [Yaz Ekranı]

Hu hu!

Geçtiğimiz aylarda izlediğim yerli diziler yazısı yazmıştım, seriye devam ediyor ve yaz sezonu dizi izleme listemi açıklıyorum! =) Yaz geldi mi televizyonlarda çılgınlarcasına yeni diziler başladığını biliyorsunuz, birkaç tanesini gözüme kestirdim izliyorum. İşte izlediği yaz dizileri listesi, hem de gün gün! =D

Pazartesi - Kırgın Çiçekler

Kırgın Çiçekler
Yetimhanede yaşayan kızlar
Kırgın Çiçekler ilk bölümüne tesadüfen denk geldiğim biraz izleyince ilgimi çeken bir dizi oldu. Yetimhanede büyüyen kızların hikayesini anlatıyor dizi. Fotoğrafta pembe hırkalı olan Eylül, annesi tarafından kendi elleriyle yetimhaneye bırakılır. 17 yaşında bir genç kızın yetimhaneye bırakılış sebebi ise oldukça sinir bozucu, izlerken uyuz olmamak namümkün. Kısa sürede yetimhaneye uyum sağlayan Eylül, aynı hızda diğer kızlarla birlikte başını belaya sokar ve çeşitli sebeplerden ötürü zenginlerin gittiği bir koleje gitmeye başlarlar. Buradaki sahneleri tahmin etmek mümkün: Yetimhane kızları dışlanır. Hepsinin ayrı ayrı hikayesi olan kızların yaşam mücadelesi anlatılıyor. Sanırım bugüne kadar hiç yetimhane dizisi yapılmamıştı. 

Salı - İnanır mısınız bugünüm boş geçiyor =D Adı Mutluluk var o gün ama çok sevmedim o diziyi.


Çarşamba - Kalbim Ege'de Kaldı

Kalbim Ege'de Kaldı
Mustafa ve Zeliş. Zorunlu Evlilik ^^' 

Çarşamba günlerim bir ege dizisi olan Kalbim Ege'de Kaldı ile geçiyor. Aslında çıkıntılık yapmak gibi olmasın ama Ege dizilerini pek sevmem çünkü Ege şivesi uzun dizi süresi boyunca başımı ağrıtıyor ama bu dizide çok yoğun bir şive yok. İlk defa bir Ege dizisini adam akıllı izliyorum bakalım nereye kadar gidecek. Dizide sevmediğim yan karakterler var fakat başrol oyuncuları sevdim. Mustafa ve Zeliş adlı iki gencin neneleri tarafından "Birkaç aylık ömrüm kaldı, mirasım sizin. Son isteğim evlenmeniz" şeklinde kandırılarak evlenmeye ikna edilir. Başlangıçta ikna olmayan Mustafa mirası duyunca tav olur, Zeliş ise ailesinin durumu ve Mustafa'nın formaliteden evleneceğiz koşuluyla kağıt üstünde bir evlilik yaparlar. Nasıl olsa birkaç ay sonra nene ölünce boşanıp devasa mirası yarıya bölüşüp herkes kendi yoluna bakacaktır. Hiç öyle olmaz, nenenin turp gibi sağlıklı olduğu nikahtan hemen sonra anlaşılır :) Eğlenceli bir dizi.

Perşembe - Güneşin Kızları (+ İnadına Aşk)

Güneşin Kızları
Güneşin Kızları ve yeni çevreleri ^^'
Güneşin Kızları ilk bölümünü kuzen ahalisi olarak denk gelip izledik ve beğendik. Güneş 35-36 yaşlarında 3 kız çocuğu olan İzmirli bir edebiyat öğretmeniyken Haluk kişisiyle tanışıp İstanbul'a gelin gelir. Tabii Haluk ile ilgili şok edici gerçekleri henüz bilmiyordur zira Haluk eski eşine ve çocuğuna mütemadiyen şiddet gösteren ruh hastası bir adamdır. Üstelik Güneş'i yıllarca izlemiş, fotoğraf arşivi falan yapmış gizlice. Henüz çok net bir bilgi yok kişiliğiyle ilgili ama her bölüm bir şeyler öğrenmek mümkün. Tüm bunların yanı sıra kayıp ya da ölü olan bir kız var; Haluk'un yeğeni Savaş'ın kız arkadaşı. Haluk ve kayıp kız arasında bağlantı var mı bilmem ama hafiften bir mavi sakal olayı seziyorum. Göreceğiz ^^' 

Perşembenin bonusu: İnadına Aşk

inadına aşk
Abiler kardeşler karşılıklı inatlar..

Bu diziyi gece sahur yaparken izliyorum hep, şimdilik iki - üç bölüm oynadı. Trabzonlu Defne ve abisi aile apartmanlarında mutlu mesut yaşarlarken yazılım mühendisi olan Defne'nin, Yalın-Deniz-Yeşim Aras tarafından yönetilen Aras teknolojide işe başlamasıyla ortalık karışır. Daha ilk andan etkileşimler olur tebikisi. Diziyi sevme nedenim Trabzonlu aile :) Çınar karakteri eğlenceli olmuş. Romantik-komedi sevenler için ideal bir seçenek. 

Cuma - Kiralık Aşk ♥ 

Kiralık Aşk
♥ Defne & Ömer ♥
Evet Kiralık Aşk adından da anlaşıldığı üzere kurmaca bir aşktan oluşuyor ama henüz bu kurmaca gerçekleşmedi. Defne abisinin borçları nedeniyle başı beladayken aynı anlarda Ömer de amca ve yengesinin evlen baskısıyla uğraşmaktadır. Ömer ve Defne tesadüfi bir şekilde karşılaşıp aralarında anlık bir şey olunca ve yenge hanım haberdar olunca hemen bir plan yapar: Defne'yi, ayakkabı tasarımcısı olan Ömer'in yanına asistan olarak alır ve Defne'nin Ömer'i kendine aşık etmesini ister. Defne çaresiz bir anında gelen bu teklifi kabul eder ve asistan olarak işe başlar. Ömer, fazla gülmeyen, mesafeli bir adam. Defne ise patavatsız sarsak bir kız. Yengenin talimatları doğrultusunda hareket eden Defne Ömer ile yakınlaşmaya çalışır...

Bu yaz bilinçli olarak takip ettiğim tek dizi Kiralık aşk esasen :) Romantik-komedi tadında eğlenceli bir dizi. Ömer ve Defne karakter ve oyuncu seçimi olarak yan yana çok iyi görünüyorlar. Sonradan dizi tuttu diye uzatıp sakız etmezler ve drama bağlamazlar ise dizi pek şükela. 

Ve son olarak Pazar - İlişki Durumu: Karışık 

ilişki durumu karışık
Esas adam ve kızın arasındaki boy farkı?

Full House uyarlaması olan İlişki Durumu Karışık dizisine dair ilk bilgileri geçen gün yayınlamıştım. İlk iki bölümü yayınlandı dizinin ve ben her ikisini de izledim. Bence Full House dizisinden habersiz kişiler için son derece çıtır çerez eğlenceli bir dizi olmuş. Full house oldukça eski bir dizi olduğundan İlişki durumu Karışık'ı izlerken aa evet böyle olmuştu bu sahne vardı gibi saçma bir nostalji yaşıyorum =) Başroldeki esas kızı sevdim. 


8 yorum:

  1. Kalbim Ege'de Kaldı dizisini tesadüf eseri misafir olarak gittiğim bir yerde ilk bölümünü izleyerek tanıştım. Açıkçası oğlan çok başarılı bir oyunculuk sergilerken kızın oyunculuğunu hiç beğenmedim. Belki acemi bir oyuncu olduğundandır. Belki ilerleyen bölümlerde kendini geliştirir. Ama hoşuma gitmedi.

    Kiralık Aşk dizisi de yıkılıyor bu aralar. Kimi görsem bu diziyi izler halde :D Alfa erkeği fikri epeydir dizilere bu şekilde uygulanmamıştı şeklinde yorumlar bile görüyorum :P Şans vereceğim bakalım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalbim Ege'de Kaldı tatlı bir dizi aslında ama ben de yan karakterleri hiç sevemedim diziyi bırakırsam sebebi bu olacak. Kiralık Aşk ise oldukça iyi başladı, iyi gidiyor. Yan karakterlere kadar her şey iyi. Söyleyenler çok haklı =D İzle derim.

      Sil
    2. Valla gittim izledim diziyi.. Şu anda saat sabah 06:02 :D

      Ben bölümleri izlemeyi bitirdim ve çok beğendim. Çiftin arasındaki kimya çok iyi. Bir de öğrendiğim kadarıyla dizinin senaryosu için iki wattpad yazarıyla anlaşılmış.

      İzlemeye devam. Umarım batırmazlar. ^^

      Sil
    3. Wuhaaa! Süpersin :)) Seveceğini biliyordum. Wattpad detayını bilmiyordum bak. Hep kitap çıkardı o siteden bu defa senaryo çıktı ha, iyiymiş! Artık diziyi izler yorumlarız twitterdan =D

      Sil
  2. Atv'de yeni başlayan Günebakan adlı diziyide mutlaka izlemenizi tavsiye ederim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç denk gelmediğim bir dizi, göz gezdiririm diğer dizilerden fırsat kalırsa :)

      Sil
  3. Bende , Kırgın Çiçekler ve Kalbim egede kaldı dizilerini çok severek izliyorum. Kırgın çiçeklerde özellikle Songül karakterini çok beğeniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Kalbim Ege'de Kaldı'yı düzenli izleyemesem de Kırgın Çiçekler'i düzenli olarak takip ediyor ve tıpkı sizin gibi Songül karakterini severek izliyorum. Çok güçlü kız.

      Sil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^