19 Temmuz 2015 Pazar

Hu huu!

Bayram nasıl geçti? Benimki sakin ama güzel geçti. Genelde amcalar, halalar, kuzenler vs ev gezmeleri yapar, sütlaçlarımızı yer sonra mezar ziyareti ve piknik yapardık ama bu yıl piknik olmadı. Kurban bayramına erteledik. 

İlk gün kahvaltı, bayramlaşma harçlık alma ile başladı kuzenlerde devam etti. Kalabalık aile olmanın güzelliği özel günlerde daha bir belli oluyor. El öpmenin, bayramlaşmanın sonu gelmeyebiliyor bazen :) Eskiden anneler, halalar, yengeler bir araya gelip sohbet ettiğinde eş zamanlı olarak amcalar, babalar da kendi aralarında muhabbeti kurduklarında çocuklar olarak biz kuzenler hep evin boş bir odasına yollanırdık gürültü oluyor diye. Şimdi hepimiz eşşek kadar olduk yine üç farklı grup oluyor herkes aynı mekana sığmıyor haliyle ama yine de hep beraber bir araya gelmek şükela. 

Kalabalık olmanın tek kötü yanı organize olamamak. Günlerdir toplanıp çarşı yapalım, bir yerlerde oturalım şuraya gidelim buraya gidelim planı yapıyoruz ama ne mümkün? Biri tamam dese diğeri olmaz stajım var diyebiliyor. Mütemadiyen top-la-na-mı-yo-ruz bu aralar. Haftaya kuzen günü yapmaya karar kıldık, çok merak ediyorum yapabilecek miyiz :D Lunapark, gokart, bowling, sinema, ev gezmesi planlarımız dahilinde ama iki aylık okul tatiline denk getirebilecek miyiz merak edilesi bir durum... 


Bir de yaz tatilini değerlendirme telaşı var ki sormayın. Bir yandan acaba ehliyet mi alsam diyorum ama ehliyet almaya araba sürmeye karşı o kadar ilgisiz ve isteksizim ki hep erteliyorum sanırım mecbur kalırsam alacağım yoksa hıyetim yok gitmeye. Diğer yandan bir kursa etkinliğe gidelim diyoruz ama yok öyle bir şey. Korece kursu açılmış mesela ama ilk 4 dersi işlemişler bile, kaçırdım. Ay zaten havalar o kadar o kadar o kadar sıcak ki dibimde dünyanın en ilgi çekici şeyi olsa sanırım kafamı çıkarıp bakmaya mecalim olmaz. Öyle sıcak bir Mersin yaşıyoruz. Nem geyiğine girmiyorum bile, banyodan çık en fazla yarım saat sonra yine yapış yapışsın. 

Belki bir iki ay bir yerlerde çalışır iş tecrübesi kazanırız bu yaz. Çok sıkılıyoruz çünkü, hava sıcak olduğundan sokağa çıkılmıyor ev içinde oturmak da bir noktadan sonra bunaltıyor insanı. Bugün mesela bizde kahvaltıya toplandı millet ardından halamlara geçtik hem evde hem halamlarda yıkadığımız bulaşığın haddi hesabı yok biri köpüklüyor ben yıkıyorum diğer kuzen kuruluyor falan ama bitmiyor bulaşık. En son bulaşığı yıkarken mutfağı kapattım ilanı yapmak zorunda kaldım ev ahalisine yoksa oturmak namümkün olacağıdı. Hayatımda ilk defa tencere yıkadım bugün =D Lütfen bunu beceriksiz anlamında algılamayın, evde çoğu zaman bana iş yapacak vakit kalmıyor, kalabalığız sonuçta. Üstelik elim yavaş diye bana izin vermiyorlar yapayım. (Halbusi izin verseler hızlanıcam bir süre sonra dimi?!) 

Yazlık sinema etkinliği var Mersin'de, ramazan ayına özel sanıyor idik lakin hala devam ediyormuş, üstelik akşam serinliğinde. İlk fırsatta oraya gidiyoruz kuzencek! Al yazmalım'ı kaçırdık ama bakalım şansımıza hangi film denk gelecek. 

Haydin görüşenzi! Okuyacak bir kitabım bile yok şu sıralar, çok sıkılıyorum. 


2 yorum:

  1. Ehliyet konusunda ben çok feci istekliyim. Şu iş konusunu bir halletsem, kendimi toparlayınca hemen bir ehliyet kursuna yazılacağım. Çok istiyorum. Böyle rüyalarımda falan görüyorum hehehe

    İş konusunda sıkıntımı biliyorsun. Bir de çalışırken ne kadar çok yakındığımı da biliyorsun. Bulsam dert bulmasam dert euehuehue Neyse bu sefer evde fazla oturdum. Çalışmak şart :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben herhalde araba süremem, korkuyorum, zaten ilgim de yok ama ehliyetim olmalıymış gibi hissediyorum. Bir de her evde iki üç ehliyet sahibi olmalı acil durumlar için sırf bu sebepten bir gün alacağım inşallah :D Sen madem bu kadar çok istiyorsun iş bulur bulmaz ehliyete git aynı zamanda birinden sana kullanmayı öğretmesini iste. Bak ben resmi olarak kayıt yapmasam da öncesinde babam, abim, kardeşim birinden bana pratik yaptırtmasını isteyeceğim :) Belki heves ederim =P

      Ben de iş arıyorum artık, ne iş olsa yaparım modundayım, çok sıkıldım evde oturmaktan. Hiç tecrübem olmadığından merak ediyorum nasıl olacak :) Bu defa kafana göre bir iş bulacağına inanıyorum ben, o kadar kursa boşa gitmedin sen! :))

      Her ergenin hayali kafe açmak diye bir makale okudum az önce, ben hala o kafadaymışım onu fark ettim :)) Girişimci ruhumu baltaladılar resmen =D İkimize de hayırlısıyla bir iş diliyorum :)

      Sil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^