22 Temmuz 2015 Çarşamba

Jun Ji Hyun anne oluyor :)

jun ji hyun hamile
8-9 aylık halini şimdiden merak ettim =)

Sabah aradı söyledi, 10 haftalık hamileyim, çeyreğini hazırla diye =D Az önce okuduğum bir habere göre Jun Ji Hyun 10 haftalık hamileymiş. Bana ne oluyorsa artık pek sevindim :) Sanki gidip çocuğa guduu yapıp sevebileceğim? Hiç işte. 

Twitter'ın kapatıldığını twittera giremeyince bari gazeteleri okuyayım önce diyerek gazetelerden öğrendim. Ülkedeki rahatlığa bak şartel indirir gibi kapatabiliyorlar her yeri. Oh ne ala. Tüm haber akışını oradan alıyor, birebir ilk ağızdan gerçekleri öğreniyorduk, oldu mu şimdi bu yasak? Twittera girmek için alternatif yollar temalı makaleler gazetelerin internet sitesine düşmüş bile. Bu defa hiç uğraşmayacağım başka yollarla, açılırsa tamam açılmazsa güle güle. 

4 yorum:

  1. Ben de nedense bir sevindim :) Çok severim bu kadını.''My love from another star''da nasıl çatlaktı ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ben de :)) O diziyi bir kez daha izlemek istiyorum çok tatlıydı =)

      Sil
  2. Ay bu haber bir anımı anımsattı.

    Bir gün nette takılırken annemin sevdiği dizide oynayan, kötü rolde bir adam var. Gerçek hayatında baba olduğunu öğrendim. Hemen koşup anneme böyle heyecanlı heyecanı anlattım. Ne dese beğenirsin ''İyi napalım doğuluğa mı gideceğiz'' ilk önce dumur oldum haliyle beklediğim tepki bu değildi. Sonrasında ise gül gül öldüm :D

    Jun Ji Hyun teyzeye gelirsek sevindim onun adına cinsiyeti ne olacak acaba şöyle annesi gibi güzel bir kız olsun da kdramalarda izeyelim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün anneler aynı bence :) Benim annem de ne zaman bu tarz magazinsel şaşırtıcı bir şey öğrenip söylesem gülme krizine gireceğim şeyler söylüyor :D

      Sil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^